Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439896 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline quovadis

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 58
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1920 Gepost op: mei 22, 2015, 12:08:01 am »
Geruchten in het Kortrijkse dat Dury vanavond een akkoord heeft met Tan om daar trainer te worden

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.779
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1921 Gepost op: mei 22, 2015, 12:10:10 am »
Geruchten in het Kortrijkse dat Dury vanavond een akkoord heeft met Tan om daar trainer te worden
;D
als eerste reactie kan da tellen :)

Offline quovadis

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 58
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1922 Gepost op: mei 22, 2015, 12:12:55 am »
ne keer een ballonnetje oplaten over hetgeen ik vanavond vernomen heb ;-)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1923 Gepost op: mei 22, 2015, 12:34:55 am »
ne keer een ballonnetje oplaten over hetgeen ik vanavond vernomen heb ;-)

 ;D
Van welk caf? komt ge? De Menepoorte?  :P

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1924 Gepost op: mei 22, 2015, 06:39:19 am »
Geruchten in het Kortrijkse dat Dury vanavond een akkoord heeft met Tan om daar trainer te worden

Hij zou in alle stilte zelfs 's nachts al de nieuwe tribune aan het uitgraven zijn om mee te nemen naar KVK. 10 afghaanse dwergkamelen zouden hem helpen.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1925 Gepost op: mei 22, 2015, 06:47:40 am »
ne keer een ballonnetje oplaten over hetgeen ik vanavond vernomen heb ;-)
Jaja , en toevallig zit er iemand op het Kvk forum met zelfde nickname als u .
Je kan blijven dromen van Francky maat :)

Offline quovadis

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 58
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1926 Gepost op: mei 22, 2015, 07:39:55 am »
Jaja , en toevallig zit er iemand op het Kvk forum met zelfde nickname als u .
Je kan blijven dromen van Francky maat :)
het gaat niet over dromen maar over geruchten uit de lokale pers. Dus ik dacht ik informeer maar eens op het esseveeforum.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1927 Gepost op: mei 22, 2015, 07:45:55 am »
het gaat niet over dromen maar over geruchten uit de lokale pers. Dus ik dacht ik informeer maar eens op het esseveeforum.

Volgens de lokale pers zou hij naar jong zulte komen. Komaan jongen ga toch weg. Ik weet niet wat al die vreemden hier komen doen op ons forum. Hou u toch eens bezig met eigen ploeg?
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2015, 08:06:13 am door Zigzag »

Offline quovadis

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 58
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1928 Gepost op: mei 22, 2015, 08:03:24 am »
Ik kom hier een legitieme vraag stellen en dan wordt je zo ontvangen.

Top

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1929 Gepost op: mei 22, 2015, 08:07:25 am »
Ik kom hier een legitieme vraag stellen en dan wordt je zo ontvangen.

Top

Wij ontvangen iedereen die normaal doet met open armen. Kijk maar in het topic Veekaa daar is ook iemand van kvk. Maar die vertelt ten minste nuttige dingen en komt niet wat uitdagen. Dury naar kvk dat geloof je toch zelf niet?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1930 Gepost op: mei 22, 2015, 08:14:41 am »
Geruchten in het Kortrijkse dat Dury vanavond een akkoord heeft met Tan om daar trainer te worden
Het is niet omdat Franky op verlof is en vliegt met Malaysia Airlines dat hij direct een akkoord heeft met Wakko Tan met de Wokpan. 

Offline quovadis

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 58
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1931 Gepost op: mei 22, 2015, 08:24:19 am »
Wij ontvangen iedereen die normaal doet met open armen. Kijk maar in het topic Veekaa daar is ook iemand van kvk. Maar die vertelt ten minste nuttige dingen en komt niet wat uitdagen. Dury naar kvk dat geloof je toch zelf niet?
ik ben hier helemaal niet om uit te dagen. Ik hoorde uit verschillende hoeken dit gerucht. Het lijkt me te zot voor worden, maar je weet maar nooit. Daarom dat ik hier eens kwam polsen.


Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1932 Gepost op: mei 22, 2015, 08:26:35 am »
ik ben hier helemaal niet om uit te dagen. Ik hoorde uit verschillende hoeken dit gerucht. Het lijkt me te zot voor worden, maar je weet maar nooit. Daarom dat ik hier eens kwam polsen.

Nee, je zal verkeerd zijn denk ik. Hier weet niemand van iets . Maar deze overstap is zo goed als uitgesloten.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1933 Gepost op: mei 22, 2015, 08:38:42 am »
Nee, je zal verkeerd zijn denk ik. Hier weet niemand van iets . Maar deze overstap is zo goed als uitgesloten.
't Gaat snel h?: Tan is nog maar aan de macht en ze beginnen al schunnige gokken te wagen bij de veekaa ;D

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1934 Gepost op: mei 22, 2015, 08:50:52 am »
ik ben hier helemaal niet om uit te dagen. Ik hoorde uit verschillende hoeken dit gerucht. Het lijkt me te zot voor worden, maar je weet maar nooit. Daarom dat ik hier eens kwam polsen.
Toch bedankt om het te posten maar 1 April is toch al even geleden...
Zelfs het idee dat Dury zou vertrekken naar een andere belgische club is lachwekkend. Dury is er nu 58 en heeft zelf in het verleden aangegeven dat hij dit wel nog een paar jaar wil doen maar nu ook niet te lang. Tijdje terug horen spreken en daar stond iemand die met hart en ziel voor de sv werkt en graag hier zijn werk zou willen afzien (nieuw trainingscomplex, nieuw stadion, verhoging budget en vaste subtopper worden). Daarna denk ik dat Dury de fakkel zelf zal doorgeven aan iemand anders en een andere rol in de club zal spelen.

Weet wel dat contracten/woorden/handtekeningen niet veel betekenen in deze tijden maar wie Dury kent weet dat hij een man van zijn woord is. Als hij ooit vertrekt dan zal het nu zijn en naar een buitenlandse club.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1935 Gepost op: mei 22, 2015, 09:45:55 am »
Toch bedankt om het te posten maar 1 April is toch al even geleden...
Zelfs het idee dat Dury zou vertrekken naar een andere belgische club is lachwekkend. Dury is er nu 58 en heeft zelf in het verleden aangegeven dat hij dit wel nog een paar jaar wil doen maar nu ook niet te lang. Tijdje terug horen spreken en daar stond iemand die met hart en ziel voor de sv werkt en graag hier zijn werk zou willen afzien (nieuw trainingscomplex, nieuw stadion, verhoging budget en vaste subtopper worden). Daarna denk ik dat Dury de fakkel zelf zal doorgeven aan iemand anders en een andere rol in de club zal spelen.

Weet wel dat contracten/woorden/handtekeningen niet veel betekenen in deze tijden maar wie Dury kent weet dat hij een man van zijn woord is. Als hij ooit vertrekt dan zal het nu zijn en naar een buitenlandse club.
Kvk is nu toch een buitenlandse club ;)?

Offline quovadis

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 58
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1936 Gepost op: mei 22, 2015, 10:27:11 am »
Nee, je zal verkeerd zijn denk ik. Hier weet niemand van iets . Maar deze overstap is zo goed als uitgesloten.
lijkt mij ook zo goed als uitgesloten, maar ik wou toch even informeren of er hier geen mensen waren die van iets wisten.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1937 Gepost op: mei 22, 2015, 01:17:03 pm »
lijkt mij ook zo goed als uitgesloten, maar ik wou toch even informeren of er hier geen mensen waren die van iets wisten.

Ik kreeg dit vandaag ook doorgestuurd van iemand los van dit forum. Zou de ronde doen in Kortrijk. Geloof er zelf de ballen van.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.218
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1938 Gepost op: mei 22, 2015, 01:38:31 pm »
1 april valt laat dit jaar!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1939 Gepost op: mei 22, 2015, 02:24:27 pm »
FRANCKY DURY: "IK BLIJF BIJ ZULTE WAREGEM"
22-05-2015

Niettegenstaande concrete interesse van een Belgische en een buitenlandse topclub wil coach Francky Dury duidelijk onderstrepen dat hij blijft bij SV Zulte Waregem.
 
"De interesses charmeren mij, maar ik werk aan een project met Zulte Waregem en zal dan ook de club niet verlaten. Mijn droom blijft om met Essevee in een nieuw stadion Europees voetbal te spelen."

Bron: http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=957