Auteur Topic: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen  (gelezen 8153 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #20 Gepost op: januari 27, 2009, 01:58:46 pm »
Mss best voor ons mocht KVM vnv een goed resultaat halen. Dan zullen ze zaterdag al met hun hoofd bij de return van de beker zitten. Goed Moeskroen had mijns inziens Berrier ook redelijk uit de match kunnen houden maar toen stond ene Kevin Roelandts en we weten nog wat dat met zich meebracht. Ik zelf ben wel optimistisch. Het is een thuismatch en dan heb ik er toch altijd meer vertrouwen in.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #21 Gepost op: januari 27, 2009, 05:32:20 pm »
met de ingesteldheid en mentaliteit van zondag. moeten we zeker kunnen winnen van KVM. ;)

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #22 Gepost op: januari 28, 2009, 08:41:48 am »
Tegen een niet-voetballende ploeg zonder Dhaene ( geschorst ), Meert en Reina ( nog in de lappenmand ) en misschien ook Lutte ( 6de gele kaart ) en Leye ( weg voor 't einde van de week? ).
Ik vrees er eerlijk gezegd een beetje voor...
Ik zou bij God niet weten hoe het elftal er dan zou moeten uitzien.
Misschien iets als volgt:
------------- Bossut -------------
Minne - Colpaert - Taravel - Buysse
 Nfor - Berrier - Mutombo - Matton
------------ Roelandts ------------
------------- Subotic -------------
( Ik zou liever Nfor vooraan posteren op de plaats van Leye, maar 'k zou niet weten wie ik dan op rechts moet gaan zetten. Berrier misschien, maar dan heb ik niemand meer die centraal de ballen recupereert en het spel verdeelt. )
Sorry als ik een beetje pessimistisch overkom, maar met deze ploeg vrees ik dat een puntje al een succes zou zijn.

fox

  • Gast
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #23 Gepost op: januari 28, 2009, 09:43:43 am »
Leye is nog niet weg he en ik hoop dat hij ook blijft. Hij staat zelf weigerachtig tov Rusland en hij zal toch ook wel verstaan dat we hem niet voor een appel en een ei naar een rechtstreekse concurrent willen laten gaan. Dus zet Leye nog maar in uwe spits ;)

En als hij weg is, hoop ik dat ze voor deze wedstrijd, Janis Coppin diep zetten en niet dieje klutser van ne Subotic.

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #24 Gepost op: januari 28, 2009, 11:16:09 am »
Tegen een niet-voetballende ploeg zonder Dhaene ( geschorst ), Meert en Reina ( nog in de lappenmand ) en misschien ook Lutte ( 6de gele kaart ) en Leye ( weg voor 't einde van de week? ).
Ik vrees er eerlijk gezegd een beetje voor...
Ik zou bij God niet weten hoe het elftal er dan zou moeten uitzien.
Misschien iets als volgt:
------------- Bossut -------------
Minne - Colpaert - Taravel - Buysse
 Nfor - Berrier - Mutombo - Matton
------------ Roelandts ------------
------------- Subotic -------------
( Ik zou liever Nfor vooraan posteren op de plaats van Leye, maar 'k zou niet weten wie ik dan op rechts moet gaan zetten. Berrier misschien, maar dan heb ik niemand meer die centraal de ballen recupereert en het spel verdeelt. )
Sorry als ik een beetje pessimistisch overkom, maar met deze ploeg vrees ik dat een puntje al een succes zou zijn.
Ik zie wel wat in je opstelling als Leye weg gaat en dat is hij nog zeker niet maar 1 ding gaat Dury niet doen en dat is Leye opstellen. Ik vermoed dat dan Dachelet/Chapi centraal achterin komt en Colpaert een rijtje vooruit schuift om Lutte te vervangen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #25 Gepost op: januari 28, 2009, 02:42:34 pm »
Ja het word niet makkelijk tegen Kvm
SV TILL I DIE

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.111
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #26 Gepost op: januari 28, 2009, 07:46:24 pm »
Wat scheelt er met lutte mss ?
Het is toch enkel dhaene die geschorst is volgens mij  :(

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #27 Gepost op: januari 29, 2009, 08:27:59 am »
Wat scheelt er met lutte mss ?
Het is toch enkel dhaene die geschorst is volgens mij  :(
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Lutte aan 6 gele kaarten zat, wat zou betekenen dat ie aan z'n 2de gele schorsing van het seizoen zou toe zijn.
Blijkt echter dat de 2 stuks die hij op krotrijk kreeg als 1 rode beschouwd moeten worden en dat ie daarvoor dus 1 schorsingsdag gekreken zou hebben en dat ie dus pas aan z'n 4de gele zou zitten.
Kan iemand dit bevestigen/ontkennen?
Anyway, naar verluid zou onze laatste aanwinst Khaleem Hyland tegen van 't week-end speelgerechtigd moeten zijn en daar dit een verdedigende middenvelder is, zou hij wel eens de plaats van Lutte kunnen innemen mocht die toch geschorst blijken te zijn.

flandria

  • Gast
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #28 Gepost op: januari 29, 2009, 09:27:28 am »
Wat scheelt er met lutte mss ?
Het is toch enkel dhaene die geschorst is volgens mij  :(
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Lutte aan 6 gele kaarten zat, wat zou betekenen dat ie aan z'n 2de gele schorsing van het seizoen zou toe zijn.
Blijkt echter dat de 2 stuks die hij op krotrijk kreeg als 1 rode beschouwd moeten worden en dat ie daarvoor dus 1 schorsingsdag gekreken zou hebben en dat ie dus pas aan z'n 4de gele zou zitten.
Kan iemand dit bevestigen/ontkennen?
Anyway, naar verluid zou onze laatste aanwinst Khaleem Hyland tegen van 't week-end speelgerechtigd moeten zijn en daar dit een verdedigende middenvelder is, zou hij wel eens de plaats van Lutte kunnen innemen mocht die toch geschorst blijken te zijn.

Vandaag staat in HLN te lezen dat Dury nog geen goed zicht heeft op de capaciteiten van Hyland omdat hij nog een paar kilo's te zwaar staat.

fox

  • Gast
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #29 Gepost op: januari 29, 2009, 10:13:22 am »
Wat scheelt er met lutte mss ?
Het is toch enkel dhaene die geschorst is volgens mij  :(
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Lutte aan 6 gele kaarten zat, wat zou betekenen dat ie aan z'n 2de gele schorsing van het seizoen zou toe zijn.
Blijkt echter dat de 2 stuks die hij op krotrijk kreeg als 1 rode beschouwd moeten worden en dat ie daarvoor dus 1 schorsingsdag gekreken zou hebben en dat ie dus pas aan z'n 4de gele zou zitten.
Kan iemand dit bevestigen/ontkennen?
Anyway, naar verluid zou onze laatste aanwinst Khaleem Hyland tegen van 't week-end speelgerechtigd moeten zijn en daar dit een verdedigende middenvelder is, zou hij wel eens de plaats van Lutte kunnen innemen mocht die toch geschorst blijken te zijn.

Hij heeft er 5 zonder die 2 op Kotrijk. Volgens mij telt 1 van die 2 op Kortrijk nog mee en zit hij dus aan 6. Zeker ben ik daar niet van

Online Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #30 Gepost op: januari 29, 2009, 10:21:09 am »
Denk het niet, is al geschorst geweest voor die dubbele gele kaart (rood) tegen Kortrijk, dus vervallen ze m.i., daar ons feilloos strafrechtsysteem zegt dat niemand 2x kan boeten voor dezelfde straf.

Ben echter ook niet 100% zeker.

fox

  • Gast
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #31 Gepost op: januari 29, 2009, 10:36:10 am »
Denk het niet, is al geschorst geweest voor die dubbele gele kaart (rood) tegen Kortrijk, dus vervallen ze m.i., daar ons feilloos strafrechtsysteem zegt dat niemand 2x kan boeten voor dezelfde straf.

Ben echter ook niet 100% zeker.

Mja, ik dacht dat die 2e gele kaart vervalt maar niet de eerste. Bon ja, we zien wel. Is hij niet deze wedstrijd geschorst dan zal het wel de volgende keer zijn, Lutte kennende :)

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #32 Gepost op: januari 29, 2009, 10:58:16 am »
Denk het niet, is al geschorst geweest voor die dubbele gele kaart (rood) tegen Kortrijk, dus vervallen ze m.i., daar ons feilloos strafrechtsysteem zegt dat niemand 2x kan boeten voor dezelfde straf.

Ben echter ook niet 100% zeker.

Mja, ik dacht dat die 2e gele kaart vervalt maar niet de eerste. Bon ja, we zien wel. Is hij niet deze wedstrijd geschorst dan zal het wel de volgende keer zijn, Lutte kennende :)
Overigens de kaart die Lutte nam tegen Brugge was het gevolg van een zeer nuttige overtreding. Taravel verspeelde de bal na een dribbel waardoor het ganse veld open lag. Lutte loste dit handig op.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #33 Gepost op: januari 29, 2009, 12:19:16 pm »
Ludwin staat nu met 5 gele kaarten.

Twee keer geel is rood , maw die twee gele zijn weg.

Men kan je geen twee keer straffen voor de zelfde overtreding.


Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #34 Gepost op: januari 29, 2009, 05:11:43 pm »
Normaal gezien zouden we thuis niet teveel miserie mogen kennen met KVM.

Prono: 2 - 0
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #35 Gepost op: januari 29, 2009, 06:18:38 pm »
Normaal gezien zouden we thuis niet teveel miserie mogen kennen met KVM.

Prono: 2 - 0
ja kzou toch niet te rap juichen als ik u was. die matchen dien het moeilijkst zijn. het zou al de eerste keer niet meer zijn he dat we de week na een overwinning tegen een topper. verliezen tegen een mindere ploeg. ;)

Offline ardiesken

  • Leden
  • Berichten: 38
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #36 Gepost op: januari 29, 2009, 10:07:19 pm »
och jonges  ;D die 2e gele kaart die lepoint daar krijgt was anders ook wel een lachertje in die match.

mechelen heeft gewoon geen goeie ploeg en daarom staan ze zo laag, kwalitatief zijn wij zeker beter, we gaan dus verliezen met andere woorden

geen goeie ploeg, ze hebben praktisch heel de heenronde met een halve ploeg gespeeld
renard, ivens, asare, vleminckx, nong, toch geen prutsers me dunkt

Crudo

  • Gast
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #37 Gepost op: januari 29, 2009, 11:39:41 pm »
och jonges  ;D die 2e gele kaart die lepoint daar krijgt was anders ook wel een lachertje in die match.

mechelen heeft gewoon geen goeie ploeg en daarom staan ze zo laag, kwalitatief zijn wij zeker beter, we gaan dus verliezen met andere woorden

geen goeie ploeg, ze hebben praktisch heel de heenronde met een halve ploeg gespeeld
renard, ivens, asare, vleminckx, nong, toch geen prutsers me dunkt
ja boeiend Renard en Nong, daar zullen we van moeten opletten zaterdag.

Als ik zeg geen goeie ploeg dan heb ik het uiteraard over de spelers die beschikbaar zijn h?

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #38 Gepost op: januari 30, 2009, 10:18:42 am »
Volgens svzw.be is enkel D'haene geschorst morgen.
Opstelling (kon ik toch afleiden van de trainingen dees week / "Ja, den dezen had weer tijd over deze week"):

                   Bossut
Minne - Colpaert - Taravel - Buysse
                    Lutte
           Ribery - Roelandts
 Nfor                                Matton
                    Leye


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #39 Gepost op: januari 30, 2009, 10:41:27 am »
Hoogmoed komt voor de val ! Het zal zaak zijn van Mechelen niet te onderschatten. Al blijft het een voetballende ploeg en meestal hebben die het 't lastigst in ons Regenboogstadion. In principe een match waar de 3 punten thuis moeten gehouden worden, al blijf ik altijd hopen dat Vleminckx een offday heeft.
Webteam SV Zulte Waregem