Auteur Topic: Speeldag 11 : vrijdag 03/11/2023 - 20.00u : Essevee - KV Oostende  (gelezen 9175 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Speeldag 11 : vrijdag 03/11/2023 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #60 Gepost op: november 07, 2023, 01:06:54 pm »
Een speler moet vertrouwen krijgen van een coach.  Vormer, Vossen en Gano krijgen nu de voorkeur.  Ik vond Vormer gisteren voor de eerste keer dit seizoen goed.    Vormer kreeg al meer wedstrijden om zich te bewijzen dan Bruls dit seizoen.  Bruls kan je ook inbrengen op de plaats van Vossen tegen KVO.   We gaan Bruls nog nodig hebben!
Ik heb nog eens gekeken naar de match, een stuk of 25 goeie kansen hadden we,1 op de paal, 2 penaltygevallen, op de goal van KVO kan Rommens niet oprukken en wordt duidelijk foutief afgestopt.  Vossen en Gano moesten beter doen, vooral Gano op die 2 fases.  We speelden heel goed, dat moeten we onthouden!

Helemaal akkoord van die tegengoal

Maar ik heb hier ook een vraag voor iedereen eigenlijk.
Kan Bostyn niet beter doen bij de tegengoal?

Bal is niet echt in de hoek en 0,0 reactie bij onze doelman. Mede omdat zijn aandacht naar duel Rommens ging.
Voor mij was die bal houdbaar

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Speeldag 11 : vrijdag 03/11/2023 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #61 Gepost op: november 08, 2023, 01:16:59 pm »
Een speler moet vertrouwen krijgen van een coach.  Vormer, Vossen en Gano krijgen nu de voorkeur.  Ik vond Vormer gisteren voor de eerste keer dit seizoen goed.    Vormer kreeg al meer wedstrijden om zich te bewijzen dan Bruls dit seizoen.  Bruls kan je ook inbrengen op de plaats van Vossen tegen KVO.   We gaan Bruls nog nodig hebben!
Ik heb nog eens gekeken naar de match, een stuk of 25 goeie kansen hadden we,1 op de paal, 2 penaltygevallen, op de goal van KVO kan Rommens niet oprukken en wordt duidelijk foutief afgestopt.  Vossen en Gano moesten beter doen, vooral Gano op die 2 fases.  We speelden heel goed, dat moeten we onthouden!

Helemaal akkoord van die tegengoal

Maar ik heb hier ook een vraag voor iedereen eigenlijk.
Kan Bostyn niet beter doen bij de tegengoal?

Bal is niet echt in de hoek en 0,0 reactie bij onze doelman. Mede omdat zijn aandacht naar duel Rommens ging.
Voor mij was die bal houdbaar
Ik had daar ook al mijn bedenkingen bij, Bostyn moet zich concentreren op de bal en niet wat er rond hem gebeurd, hij kon die bal denk ik ook hebben.
SV TILL I DIE