Auteur Topic: Speeldag 23 : 31/01/2021 - 16.00u : Essevee - KV Oostende  (gelezen 12133 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 23 : 31/01/2021 - 16.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #80 Gepost op: januari 31, 2021, 07:56:50 pm »
Ik zou wel eens armenakas op de plaats van govea willen zien.
2. Panos heeft een heel goede wedstrijd gespeeld tegen OHL
Panos heeft een dribbel,een pass, volgens mij zit er iets in, we gaan er geen wereldtopper van maken,maar mag meer en meer minuten maken voor mij, lijkt mij ook een positieve gast.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Speeldag 23 : 31/01/2021 - 16.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #81 Gepost op: januari 31, 2021, 08:35:49 pm »
Iedereen kent de sterkte van Vossen.
Voetballend moet je van hem geen mirakels verwachten mr goal was n echte spitsengoal.
Loopt zich te pletter. Keeper v Kvo wou s snel tegenaanval opzetten en.hij haastte zich om er snel voor te lopen.
Die dingen worden vaak niet gezien maar belangrijk.
Bruno:nuttige speler voor ons.
Over Govea. Zet zich wel in en vrije trappen en corners waren goed maar snelheid v uitvoering is soms te traag.
Goed dat Srarfi,Vossen speelden en dat de spelers mochten voetballen.
Veel leuker om nr te kijken!
Goeie prestatie!

Vossen doet ook wel heel veel “populaire” meters.
Mensen zien dat hij loopt achter ballen (maar eigenlijk weet je al dat die ballen buiten gaan zijn)
Of onnodig druk zetten, maar voor de mensen ist van “kijk ie jaagt”

Neen, Vossen brengt te weinig, punt uit.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: Speeldag 23 : 31/01/2021 - 16.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #82 Gepost op: januari 31, 2021, 08:56:12 pm »
Goede match van ons met toch best wat mogelijkheden. Ook Oostende had er nog een tweede kunnen prikken.
Marcq was zeer goed. Govea ook niet veel balverlies.

Al bij al kijken we veel naar onder, om niet te zakken maar ik zou PO II toch ook niet direct opgeven.

Behalve Club Brugge is er geen enkele ploeg waar we vooraf kansloos tegen zijn.

Er zijn er die spreken van een zwaar programma, maar Oostende, charleroi, Sint-Truiden, Standaard, Kortrijk dat ligt allemaal zeer dicht bij mekaar.

Met een beetje meeval doen we mee voor PO II maar als het echt tegenzit is de voorlaatste plaats ook nog mogelijk.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 23 : 31/01/2021 - 16.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #83 Gepost op: januari 31, 2021, 09:16:07 pm »
Goede match van ons met toch best wat mogelijkheden. Ook Oostende had er nog een tweede kunnen prikken.
Marcq was zeer goed. Govea ook niet veel balverlies.

Al bij al kijken we veel naar onder, om niet te zakken maar ik zou PO II toch ook niet direct opgeven.

Behalve Club Brugge is er geen enkele ploeg waar we vooraf kansloos tegen zijn.

Er zijn er die spreken van een zwaar programma, maar Oostende, charleroi, Sint-Truiden, Standaard, Kortrijk dat ligt allemaal zeer dicht bij mekaar.

Met een beetje meeval doen we mee voor PO II maar als het echt tegenzit is de voorlaatste plaats ook nog mogelijk.
Gewoon match per match bekijken en weten wat we kunnen en niet kunnen, we zien dan wel waar het schip strand, deze overwinning was ontzettend belangrijk, omdat we op onze akker toch in staat waren om verdient te winnen nadat we op achterstand kwamen, en we speelden veel beter dan de gewonnen wedstrijden thuis tegen Cercle en Moeskroen.
Het klinkt zot, maar er zijn nog 9 matchen te spelen en er kan nog van alles, wat een rare competitie.