Auteur Topic: Speeldag 6 : 29/08/2021 - 21.00u : KV Oostende - Essevee  (gelezen 12717 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 6 : 29/08/2021 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: augustus 30, 2021, 11:03:36 am »
Op papier had KVO een karrenvracht aan kansen. Ik zag tijdens de match 21 kansen verschijnen. Lijkt me wel serieus overdreven.

Weinig echt grote kansen, als die er al waren was het voorafgaand wel buitenspel of een fout op een van ons.

Onze kansen waren van een groter scoringspotentieel. Dat vertaalt zich ook in expected goals (1.34 VS 1.66)

Ciranni miste matchritme, dat was duidelijk.
Srarfi degelijk match, maar miste toch ook overzicht. Heeft wel meer volume dan een dompe vind ik. Kan zijn actie van verder inzetten.
Vind persoonlijk dat Oostende echt wel grote kansen had. Schoten net naast, net over, redding van Bostyn. Denk wel dat Oostende recht had op een punt als je de kansenverhoudingen bekijkt (missers van Gano oa). Speelt Vossen gisteren bij Oostende was het wellicht anders uitgelopen dan 0-2. Complimenten voor Vossen dus.

We speelden tot heden slechte wedstrijden tegen Standard, Charleroi en Club. Speelden goed tegen Leuven, STVV en gisteren met momenten prima in omschakelingsvoetbal. We staan waar we horen te staan denk ik. Tegen Cercle moet er echt gewonnen worden willen we meedoen met de linkerkolom.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.652
  • Essevee!
Re: Speeldag 6 : 29/08/2021 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: augustus 30, 2021, 11:17:12 am »
Op papier had KVO een karrenvracht aan kansen. Ik zag tijdens de match 21 kansen verschijnen. Lijkt me wel serieus overdreven.

Weinig echt grote kansen, als die er al waren was het voorafgaand wel buitenspel of een fout op een van ons.

Onze kansen waren van een groter scoringspotentieel. Dat vertaalt zich ook in expected goals (1.34 VS 1.66)

Ciranni miste matchritme, dat was duidelijk.
Srarfi degelijk match, maar miste toch ook overzicht. Heeft wel meer volume dan een dompe vind ik. Kan zijn actie van verder inzetten.
Vind persoonlijk dat Oostende echt wel grote kansen had. Schoten net naast, net over, redding van Bostyn. Denk wel dat Oostende recht had op een punt als je de kansenverhoudingen bekijkt (missers van Gano oa). Speelt Vossen gisteren bij Oostende was het wellicht anders uitgelopen dan 0-2. Complimenten voor Vossen dus.

We speelden tot heden slechte wedstrijden tegen Standard, Charleroi en Club. Speelden goed tegen Leuven, STVV en gisteren met momenten prima in omschakelingsvoetbal. We staan waar we horen te staan denk ik. Tegen Cercle moet er echt gewonnen worden willen we meedoen met de linkerkolom.

KVO had zeker kansen. Maar zoals aangegeven al die kansen hadden een totaal van expected goals van 1.34. Ze hadden dus zeker een goaltje kunnen/moeten maken eigenlijk.

Bostyn heeft ook niet echt heel veel reddingen moeten doen he.

Voor de rest geef ik je zeker gelijk.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 6 : 29/08/2021 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: augustus 30, 2021, 11:18:00 am »
Die Ciranni vind ik toch niet echt een meerwaarde hoor. Zelfde geldt voor Gano. De commentator zei nochtans dat hij heel goed gespeeld had, maar aanvallend is het toch te weinig. Ik vind hem wel goed in verdedigend opzicht.
Srarfi als vervanger voor Dompé zorgde toch voor de nodige dreiging, waardoor KVO zich ook moest bezighouden met het verdedigend werk en onze verdedigers wat lucht kregen. Voor mij mag ie blijven.
Sissako, als je die zijn gezicht zag naar het einde toe, sprak boekdelen over zijn inzet.
Wij hebben het juiste systeem gespeeld (achterin een blok en aanvallen indien mogelijk) Als je zou gespeeld hebben zoals tegen Charleroi en Brugge, dan zouden we hier zeker met de staart tussen de benen huiswaarts keren. Gelukkig is dit niet gebeurd.
De onverwachte en broodnodige overwinning is binnen en we staan terug tussen de mensen in het klassement. Oef. Op naar de volgende match !

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Speeldag 6 : 29/08/2021 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: augustus 30, 2021, 11:23:02 am »
Goede wedstrijd.
Bij momenten konden we het nog beter uitgespeeld hebben.
Srarfi, top. Gepest worden en zo reageren, zo moet dat.
Hubert en Sissako is een goeie tandem. Laat Hubert daar maar staan en zet Boya op de plaats van Pletinckx, want dat is toch de minste van de hoop. Zijn uitvoetballen blijft belachelijk slecht, Dury werd groen gisteren. Ewoud kegelde bijna alles in de tribune.

Vossen krijgt nu idd de ballen, wat ie van Bruno niet kreeg. Die ging voor eigen succes.

We zijn mee, en zonder scheidsrechterlijke dwalingen stond we nog hoger

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.326
  • Essevee!
Re: Speeldag 6 : 29/08/2021 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: augustus 30, 2021, 11:40:20 am »
Goede wedstrijd.
Bij momenten konden we het nog beter uitgespeeld hebben.
Srarfi, top. Gepest worden en zo reageren, zo moet dat.
Hubert en Sissako is een goeie tandem. Laat Hubert daar maar staan en zet Boya op de plaats van Pletinckx, want dat is toch de minste van de hoop. Zijn uitvoetballen blijft belachelijk slecht, Dury werd groen gisteren. Ewoud kegelde bijna alles in de tribune.

Vossen krijgt nu idd de ballen, wat ie van Bruno niet kreeg. Die ging voor eigen succes.

We zijn mee, en zonder scheidsrechterlijke dwalingen stond we nog hoger
2, met drie punten in Leuven en één tegen Standard waren wij tweede...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 6 : 29/08/2021 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: augustus 30, 2021, 12:07:46 pm »
Goede wedstrijd.
Bij momenten konden we het nog beter uitgespeeld hebben.
Srarfi, top. Gepest worden en zo reageren, zo moet dat.
Hubert en Sissako is een goeie tandem. Laat Hubert daar maar staan en zet Boya op de plaats van Pletinckx, want dat is toch de minste van de hoop. Zijn uitvoetballen blijft belachelijk slecht, Dury werd groen gisteren. Ewoud kegelde bijna alles in de tribune.

Vossen krijgt nu idd de ballen, wat ie van Bruno niet kreeg. Die ging voor eigen succes.

We zijn mee, en zonder scheidsrechterlijke dwalingen stond we nog hoger

Is ook dubbel hé ... heeft ons 2 miljoen opgebracht.
Maar misschien wel iets teveel "voor eigen succes".
Al zijn goeie stats (assists) ook wel een visitekaartje.

Goede wedstrijd.
Bij momenten konden we het nog beter uitgespeeld hebben.
Srarfi, top. Gepest worden en zo reageren, zo moet dat.
Hubert en Sissako is een goeie tandem. Laat Hubert daar maar staan en zet Boya op de plaats van Pletinckx, want dat is toch de minste van de hoop. Zijn uitvoetballen blijft belachelijk slecht, Dury werd groen gisteren. Ewoud kegelde bijna alles in de tribune.

Vossen krijgt nu idd de ballen, wat ie van Bruno niet kreeg. Die ging voor eigen succes.

We zijn mee, en zonder scheidsrechterlijke dwalingen stond we nog hoger

2, met drie punten in Leuven en één tegen Standard waren wij tweede...

Had mijn tante kloten, dan was het mijn nonkel. Klopt wel wat je zegt maar het is nu zo.
Zeker ook voor de moraal was een tweede plek nog grotere booster geweest.
Welke match speelden we dan tegen Brugge? Maar we moeten vooruit kijken, niet achteruit.

ps. ik baal ook van die punten die we missen door scheidsrechterlijke fouten.

Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: Speeldag 6 : 29/08/2021 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: augustus 30, 2021, 01:19:38 pm »
Waar ik nog eens naar uitkijk is een thuisoverwinning. Dat zal ons ook heel erg deugd doen!

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Speeldag 6 : 29/08/2021 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: augustus 30, 2021, 08:47:05 pm »
++++ ons resultaat
+++ de manier waarop al onze spelers hun truitje nat maakten
++ Vossen die de goalgettersrol van Bruno lijkt over te nemen en met vertrouwen week na week beter speelt
+ we houden de nul met dank aan onze keeper, ook Pletinckx ruimde veel op al waren de ballen die hij buiten trapte niet altijd even mooi, maar wel efficiënt
- we moeten soms wat rustiger blijven, zeker in de omschakeling
- - we pakken enkele domme gele kaarten
- - - - Gano, het doet bij momenten pijn aan de ogen, die jonge is geen targetspits maar een lange slome slungel met een veel te beperkte techniek

Indien winnen van Cercle, dan kunnen we eindelijk nog eens genieten van een Forza Essevee na de match (wat is da lang geleden ::)) en kunnen we al bij al van een geslaagde start spreken.

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Speeldag 6 : 29/08/2021 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #88 Gepost op: augustus 30, 2021, 08:58:20 pm »
++++ ons resultaat
+++ de manier waarop al onze spelers hun truitje nat maakten
++ Vossen die de goalgettersrol van Bruno lijkt over te nemen en met vertrouwen week na week beter speelt
+ we houden de nul met dank aan onze keeper, ook Pletinckx ruimde veel op al waren de ballen die hij buiten trapte niet altijd even mooi, maar wel efficiënt
- we moeten soms wat rustiger blijven, zeker in de omschakeling
- - we pakken enkele domme gele kaarten
- - - - Gano, het doet bij momenten pijn aan de ogen, die jonge is geen targetspits maar een lange slome slungel met een veel te beperkte techniek

Indien winnen van Cercle, dan kunnen we eindelijk nog eens genieten van een Forza Essevee na de match (wat is da lang geleden ::)) en kunnen we al bij al van een geslaagde start spreken.
Totaal niet akkoord over Gano.  Hij weegt op een verdediging. Hoe komt t dat Vossen nu plots scoort… omdat Gano verdedigers naar zich trekt… Voor mij een dikke ++

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Speeldag 6 : 29/08/2021 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #89 Gepost op: augustus 30, 2021, 09:13:43 pm »
++++ ons resultaat
+++ de manier waarop al onze spelers hun truitje nat maakten
++ Vossen die de goalgettersrol van Bruno lijkt over te nemen en met vertrouwen week na week beter speelt
+ we houden de nul met dank aan onze keeper, ook Pletinckx ruimde veel op al waren de ballen die hij buiten trapte niet altijd even mooi, maar wel efficiënt
- we moeten soms wat rustiger blijven, zeker in de omschakeling
- - we pakken enkele domme gele kaarten
- - - - Gano, het doet bij momenten pijn aan de ogen, die jonge is geen targetspits maar een lange slome slungel met een veel te beperkte techniek

Indien winnen van Cercle, dan kunnen we eindelijk nog eens genieten van een Forza Essevee na de match (wat is da lang geleden ::)) en kunnen we al bij al van een geslaagde start spreken.
Totaal niet akkoord over Gano.  Hij weegt op een verdediging. Hoe komt t dat Vossen nu plots scoort… omdat Gano verdedigers naar zich trekt… Voor mij een dikke ++

Elk zijn mening en begrip voor de jouwe ;), maar ik adviseer je om de match nog eens te herbekijken. Let vooral op de (foute) controles, de ballen en duels die hij verliest, als hij dan al eens een man voorbij was treuzelt hij te lang om voor te zetten, bij een counter loopt hij vaak verkeerd, etc. In Oostende zaten ze hem gisteren vaak uit te lachen na alweer eens balverlies of een slechte controle, gelukkig lachen ze op het einde groen ;D.

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Speeldag 6 : 29/08/2021 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #90 Gepost op: augustus 30, 2021, 09:46:30 pm »
++++ ons resultaat
+++ de manier waarop al onze spelers hun truitje nat maakten
++ Vossen die de goalgettersrol van Bruno lijkt over te nemen en met vertrouwen week na week beter speelt
+ we houden de nul met dank aan onze keeper, ook Pletinckx ruimde veel op al waren de ballen die hij buiten trapte niet altijd even mooi, maar wel efficiënt
- we moeten soms wat rustiger blijven, zeker in de omschakeling
- - we pakken enkele domme gele kaarten
- - - - Gano, het doet bij momenten pijn aan de ogen, die jonge is geen targetspits maar een lange slome slungel met een veel te beperkte techniek

Indien winnen van Cercle, dan kunnen we eindelijk nog eens genieten van een Forza Essevee na de match (wat is da lang geleden ::)) en kunnen we al bij al van een geslaagde start spreken.
Totaal niet akkoord over Gano.  Hij weegt op een verdediging. Hoe komt t dat Vossen nu plots scoort… omdat Gano verdedigers naar zich trekt… Voor mij een dikke ++

Elk zijn mening en begrip voor de jouwe ;), maar ik adviseer je om de match nog eens te herbekijken. Let vooral op de (foute) controles, de ballen en duels die hij verliest, als hij dan al eens een man voorbij was treuzelt hij te lang om voor te zetten, bij een counter loopt hij vaak verkeerd, etc. In Oostende zaten ze hem gisteren vaak uit te lachen na alweer eens balverlies of een slechte controle, gelukkig lachen ze op het einde groen ;D.
Ja, mocht hij al die zaken kunnen die je daar opnoemt, dan zou hij niet bij ons spelen eh… trouwens diene Gueye van Oostende was toch ook geen toonbeeld van efficiëntie… en constant lopen zagen… mocht gerust een 2e geel gekregen hebben voor al zijn mekkeren…

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 6 : 29/08/2021 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #91 Gepost op: augustus 31, 2021, 12:14:23 am »
Gueye is enen die zich beter inschat dan hij zelf is.
Weegt wel op n verdediging.
Zijn kopbal was s heel gevaarlijk...en dat was alles.
Moet het vooral hebben van zn kracht.
Zijn voeten....bwa...gene vetten. Voorspelbaar,te vaak nr zn zelfde voet gaan,mindere controles (verschil gezien met Vossen).
Over Gano: tegenstander zal wel rekening houden met hem,maar vond hem zwak.het feit dat hij daar wat rond wandelt komt wel Vossen ten goede. Meer volk in de box.
We mogen nt vergeten dat Vigen,Sissako ook meer voor de aansluiting zorgen waarvan Vossen kan profiteren.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 6 : 29/08/2021 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #92 Gepost op: augustus 31, 2021, 10:29:28 am »
Ik zou Gano toch onmiddellijk willen omruilen met deze Gueye.

Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: Speeldag 6 : 29/08/2021 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #93 Gepost op: augustus 31, 2021, 10:37:35 am »
Ik zou Gano toch onmiddellijk willen omruilen met deze Gueye.
gueye is een rot karakter. Heeft de reportage kustboys ook bewezen

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Speeldag 6 : 29/08/2021 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #94 Gepost op: augustus 31, 2021, 11:21:30 am »
Uiteraard blij met deze 3 punten ! Slim uitgespeeld van Essevee. Tegen een ploeg als KVO heb je dan inderdaad bij momenten een goede keeper en wat geluk nodig. Vossen? Tuurlijk kan die nog steeds makkelijk scoren. Maar hangt inderdaad ook af van de aanvoer. Die pass van Hubert gezien bij de 0-1? Vorig seizoen nooit dergelijke passes zien vertrekken van mr Govea...Dit Essevee oogt goed en zal vertrouwen tanken. Het spel kan enkel beter worden als we driepunters pakken. Na Cercle volgt een uitmatch bij Union. Mooie test, dit...Nu nog de supporters terug laten keren in het stadion. Ik blijf het zeggen...En leg mij nu eens (ik weet heel goed dat Essevee hier niks kan aan doen) waarom een uitvak niet geopend kan worden, met een covid-safe pass? Aalst en Beveren gaan met 500 man op verplaatsing in de beker...leg mij dat eens uit ! Er is maar 1 land waar dit mogelijk is...just ja  ::)

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 6 : 29/08/2021 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #95 Gepost op: augustus 31, 2021, 11:38:21 am »
Uiteraard blij met deze 3 punten ! Slim uitgespeeld van Essevee. Tegen een ploeg als KVO heb je dan inderdaad bij momenten een goede keeper en wat geluk nodig. Vossen? Tuurlijk kan die nog steeds makkelijk scoren. Maar hangt inderdaad ook af van de aanvoer. Die pass van Hubert gezien bij de 0-1? Vorig seizoen nooit dergelijke passes zien vertrekken van mr Govea...Dit Essevee oogt goed en zal vertrouwen tanken. Het spel kan enkel beter worden als we driepunters pakken. Na Cercle volgt een uitmatch bij Union. Mooie test, dit...Nu nog de supporters terug laten keren in het stadion. Ik blijf het zeggen...En leg mij nu eens (ik weet heel goed dat Essevee hier niks kan aan doen) waarom een uitvak niet geopend kan worden, met een covid-safe pass? Aalst en Beveren gaan met 500 man op verplaatsing in de beker...leg mij dat eens uit ! Er is maar 1 land waar dit mogelijk is...just ja  ::)
Leg mij eens uit waar ons publiek zit Fredje? Onze staantribune zijn ze nog steeds met die belachelijke spandoeken aan het vullen omdat ze niet vol geraakt (mogen ze wel weg doen trouwens, bij regen zou ik graag dekking bovenaan zoeken, waarvoor dank)
« Laatst bewerkt op: augustus 31, 2021, 03:34:20 pm door wOaregem »