Auteur Topic: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge  (gelezen 14680 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #140 Gepost op: september 14, 2021, 11:48:34 am »
Om even in te pikken hier..
ons kan je echt niet met Fc4451 gaan vergelijken. We zitten met een verschil van 20 jaar. Tijden zijn verandert.. de reden waarom het allemaal niet meer zo vurig is als toen moet je eens aan onze PZ gaan vragen.. sinds Standard thuis zijn er ondertussen al weer 4 sv’s gevallen bij ons.
We hebben goed contact met Fc4451 en er is onderling respect, maar ga ons aub niet gaan vergelijken.

Wij hangen echt niet vast aan de federatie of gelijk wie. Wel hebben we goed contact, omdat we dit ook nodig hebben om bepaalde zaken gedaan te krijgen, maar ik kan u gerust zeggen dat onze meningen soms ook botsen.

Vorig seizoen seizoen hebben we al onze frustraties open gecommuniceerd. Van open bieven tot samenvattingen van meetings met de club. Ook hebben we toen in een open brief laten weten dat we niet meer achter FD staan en dat zijn tijd erop zit. Wij staan nog altijd achter dit standpunt.

Laat ons samenvatten dat wij met ons hoofd al bij 25 sept zitten en onze frustraties en meningen dit seizoen binnenskamers houden.  ;)
Zijn andere tijden, is een ander supporter-sub-cultuur, daarom niet minder of beter, gewoon anders, maar wat beide wel gemeen hebben is er altijd staan en er voor gaan, ik ben alvast blij dat jullie er zijn, en jullie worden ook niet gespaard  qua stadionverboden, de club mag daar ook eens op reageren, ten voordele van jullie!
En wat Dury betreft, ik ben persoonlijk blij dat jullie het ook zien.
wat ik ook weet dat er een groot aantal supporters zitten in Gent van Waregem. Die volgend jaar wss terugkeren. Die mensen zijn allemaal naar Gent vertrokken omdat ze dury beu zijn. Ik spreek over toch zeker 500 supporters.
Je moet eens kijken naar onze supportersaantallen, onze tribunes zijn in tijden nog niet zo leeg geweest. Ze moeten de sfeertribune vullen met spandoeken. Ik krijg een deja vu gevoel met de crisisperiode van onze vrienden van Lokeren, daar moesten ze ook tribunes vullen met spandoeken. Mensen zijn het beu, uw bericht over de mannen in Gent die niet meer komen verwondert mij totaal niet. De club heeft geen flauw, maar dan ook geen flauw benul wat er leeft binnen de supporters. Je zit met totaal onbekwame mensen die contactpersonen zijn: onze SLO (geen flauw idee hoe hij noemt) & onze vriend Titeca die van de aardbol verdwenen is. Dat er niemand binnen de club dit ziet kan ik niet geloven.

Daar heb je inderdaad een punt.
Klantenbinding is heel matig. Met TOPE en ALL-IN ga je geen nieuwe mensen aantrekken.
Uithangborden heeft de club helaas ook niet meer.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #141 Gepost op: september 14, 2021, 12:30:08 pm »
Bossut ook niet in de selectie? Je zal mij toch niet zeggen dat dit door een blessure is..
SV TILL I DIE

Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #142 Gepost op: september 14, 2021, 12:46:50 pm »
Om even in te pikken hier..
ons kan je echt niet met Fc4451 gaan vergelijken. We zitten met een verschil van 20 jaar. Tijden zijn verandert.. de reden waarom het allemaal niet meer zo vurig is als toen moet je eens aan onze PZ gaan vragen.. sinds Standard thuis zijn er ondertussen al weer 4 sv’s gevallen bij ons.
We hebben goed contact met Fc4451 en er is onderling respect, maar ga ons aub niet gaan vergelijken.

Wij hangen echt niet vast aan de federatie of gelijk wie. Wel hebben we goed contact, omdat we dit ook nodig hebben om bepaalde zaken gedaan te krijgen, maar ik kan u gerust zeggen dat onze meningen soms ook botsen.

Vorig seizoen seizoen hebben we al onze frustraties open gecommuniceerd. Van open bieven tot samenvattingen van meetings met de club. Ook hebben we toen in een open brief laten weten dat we niet meer achter FD staan en dat zijn tijd erop zit. Wij staan nog altijd achter dit standpunt.

Laat ons samenvatten dat wij met ons hoofd al bij 25 sept zitten en onze frustraties en meningen dit seizoen binnenskamers houden.  ;)
Zijn andere tijden, is een ander supporter-sub-cultuur, daarom niet minder of beter, gewoon anders, maar wat beide wel gemeen hebben is er altijd staan en er voor gaan, ik ben alvast blij dat jullie er zijn, en jullie worden ook niet gespaard  qua stadionverboden, de club mag daar ook eens op reageren, ten voordele van jullie!
En wat Dury betreft, ik ben persoonlijk blij dat jullie het ook zien.
wat ik ook weet dat er een groot aantal supporters zitten in Gent van Waregem. Die volgend jaar wss terugkeren. Die mensen zijn allemaal naar Gent vertrokken omdat ze dury beu zijn. Ik spreek over toch zeker 500 supporters.
Je moet eens kijken naar onze supportersaantallen, onze tribunes zijn in tijden nog niet zo leeg geweest. Ze moeten de sfeertribune vullen met spandoeken. Ik krijg een deja vu gevoel met de crisisperiode van onze vrienden van Lokeren, daar moesten ze ook tribunes vullen met spandoeken. Mensen zijn het beu, uw bericht over de mannen in Gent die niet meer komen verwondert mij totaal niet. De club heeft geen flauw, maar dan ook geen flauw benul wat er leeft binnen de supporters. Je zit met totaal onbekwame mensen die contactpersonen zijn: onze SLO (geen flauw idee hoe hij noemt) & onze vriend Titeca die van de aardbol verdwenen is. Dat er niemand binnen de club dit ziet kan ik niet geloven.

Daar heb je inderdaad een punt.
Klantenbinding is heel matig. Met TOPE en ALL-IN ga je geen nieuwe mensen aantrekken.
Uithangborden heeft de club helaas ook niet meer.
de mensen die in Gent zitten zijn meestal ook zelfstandige. Die mensen betalen 500 euro per abbonement. Wel top plaatsen in het midden van het veld. Ma toch die betalen met plezier redelijk veel geld. Die mensen moet je toch kunnen aantrekken. Die zijn kapitaalkrachtig en willen gewoon netwerken. En dat kun je het beste doen in Gent blijkbaar. Heb het zelf ondervonden want ik ben al twee keer naar Gent geweest. Tegen Brugge de 6-1 en tegen Charleroi 2-3.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #143 Gepost op: september 14, 2021, 12:56:13 pm »
Geen berichten over de grote schorsing van Vossen?

“Een ernstige vorm van agressie, totaal onaanvaardbaar”: Jelle Vossen riskeert wekenlange schorsing na direct rood tegen Cercle
13-09-21, 20:47 via Het Laatste Nieuws

Het parket van de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) heeft een schorsing van drie speeldagen en een boete van 3.000 euro gevorderd tegen Jelle Vossen. De ervaren spits van Zulte Waregem kreeg afgelopen speeldag in de Jupiler Pro League rechtstreeks rood voor een armslag.

Essevee moest zaterdag in eigen huis tegen Cercle Brugge (2-4-nederlaag) de kelk tot op de bodem ledigen. In de allerlaatste minuut stuurde scheidsrechter Boucaut topschutter Vossen nog van het veld, nadat de spits zijn arm tegen het gezicht van Velkovski had laten zwaaien. De rode kaart kwam er na tussenkomst van de VAR.

Het Bondsparket tilt zwaar aan de armbeweging van Vossen, omdat de bal niet binnen spelbereik was. “Het is een ernstige vorm van agressie, totaal onaanvaardbaar, en moet steng beteugeld worden. De slag werd zonder meer intentioneel uitgedeeld en de gevolgen hadden veel ernstiger kunnen zijn”, klinkt het.

Eén keer eerder rechstreeks rood
De indicatieve tabel voorziet vier speeldagen schorsing, maar omdat Vossen een quasi blanco strafblad kan voorleggen, beperkt het Bondsparket zich tot drie speeldagen in zijn vordering. De spits kreeg in zijn lange loopbaan in België nog maar één keer eerder rechstreeks rood, met KRC Genk in de Supercup van 2011 tegen Standard.

Door de vordering van het Bondsparket dreigt de club zijn topschutter (6 goals) voor een belangrijk drieluik te missen. Essevee - pas dertiende in de stand na 7 speeldagen - neemt het voor de volgende interlandbreak op tegen Union, streekrivaal Kortrijk en Seraing. Zulte Waregem weigert het strafvoorstel dan ook. Dinsdag komt de zaak voor de Disciplinaire Raad en zal Vossen zijn zaak bepleiten in de hoop een lichtere straf te krijgen.

Bron: https://www.hln.be/jupiler-pro-league/een-ernstige-vorm-van-agressie-totaal-onaanvaardbaar-jelle-vossen-riskeert-wekenlange-schorsing-na-direct-rood-tegen-cercle~a696450b

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #144 Gepost op: september 14, 2021, 01:04:33 pm »
Bossut ook niet in de selectie? Je zal mij toch niet zeggen dat dit door een blessure is..

Jawel. Gezien in AZ Kortrijk

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #145 Gepost op: september 14, 2021, 02:24:44 pm »
Deze nederlaag kunnen we op de klak van Dury schrijven. Hij had geen antwoord op de wissel van Vanderhaegen, integendeel! Hij moest na de 2-0 alles gesloten houden en speculeren op de counter.

Zijn wissels zorgden niet voor beterschap maar voor een totale chaos in de ploeg.

Je gaat uw wingback Srafi vervangen voor Kutesa terwijl je met Dompé op de bank iemand hebt die ervaring heeft op die positie.

Niet veel later gaat hij Ciranni wisselen voor Dompé, wie moet nu de linker winback spelen? Kutesa of Dompé?

2 minuten later gaat hij Sormo wisselen voor Boya, Boya gaat CV staan, maar moet dan wisselen met Hubert.

Hoe zag onze verdediging er toen uit? Kutesa - Humphreys - Hubert - Pletinckx - Dompé. Wat een totale chaos! 

Dus je hebt in 8 minuten tijd uw volledige verdediging door elkaar gehaald, dan moet je ook niet verwonderd zijn dat je er nog 2 gaat slikken.

Dit is een totale blunder van onze T1, met al zijn ervaring, dit kan toch niet?!
Volledig juist, op den duur, zou men denken dat hij niet wilde winnen, we stonden erop te kijken, niemand die snapte wat die,eerst niks,aan het doen was, ik vind dit heel verdacht, ik zit ook met die gedeelde sponsering in mijn maag, dan nog een gokkantoor, vorig jaar ook, onze laatste match tegen Gent, ook toen bij niemand goesting om te winnen en ook een zware nederlaag.  Ik geloof normaal gezien niet in zo'n dingen, maar ik verschiet in niks meer.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #146 Gepost op: september 14, 2021, 02:38:55 pm »
hopelijk gebeuren er geen rare dingen tijdens de wedstrijd.
cercle opeens favoriet bij bookmakers .
wij 2.80 voor te winnen , cercle 2.55 ,raar toch  :-\ :-\ :-\

dit ...


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #147 Gepost op: september 14, 2021, 02:49:33 pm »
Bossut ook niet in de selectie? Je zal mij toch niet zeggen dat dit door een blessure is..

Jawel. Gezien in AZ Kortrijk
En welke dan?
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #148 Gepost op: september 14, 2021, 02:50:47 pm »
hopelijk gebeuren er geen rare dingen tijdens de wedstrijd.
cercle opeens favoriet bij bookmakers .
wij 2.80 voor te winnen , cercle 2.55 ,raar toch  :-\ :-\ :-\

dit ...
Ja,koenie69 had dat al in de smiezen.