Auteur Topic: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge  (gelezen 14804 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #120 Gepost op: september 12, 2021, 11:29:23 pm »
Genk Union 1-1
Genk voor na cadeau strafschop
1-1 in laatste seconden

mss best die van ons hun wekker al zetten
da ze wakker zijn tegen zaterdag


cadeau strafschop ? volgens mij heeft die speler van union geen enkel oog voor de bal en springt hij gewoon op Bongonda.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 523
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #121 Gepost op: september 12, 2021, 11:30:20 pm »
Weet je wat ons probleem is.. wij zijn een publiek geworden van ja-knikkers...Door de goeie resultaten tot enkele jaren geleden hadden we ook weinig recht om ons te laten horen...Maar iederen moet nu toch durven toegeven dat het al enkele jaren 'op' is met deze trainer...Wij zijn verdomme veel te braaf...We hebben geen ziel meer,geen grinta,geen eigen gedacht...Wij zijn geworden zoals de almachtige trainer ze graag heeft...volgers...En niemand van ons laat zich horen terwijl we allemaal zien dat er soms echt niets!op het veld staat...zowel op tacktisch vlak,als op vlak van inzet...Waar is die harde kern van vroeger...we zijn mietjes geworden...En slc...🙄 goeie bedoelingen hoor...maar die werpen ook geen gewicht in de schaal...Het is het ganse publiek die even moet opstaan en van zich moet laten horen...zeker bij wedstrijden waar geen enkele inzet merkbaar is....Bende lamzakken zijn we geworden,net als sommige spelers en trainer(s)...Ne welgemeende fuck you

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.379
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #122 Gepost op: september 13, 2021, 09:05:14 am »
als er inzet is en mentaliteit om te willen winnen
mag je gelijk welk systeem spelen
alleen heb je vechters nodig

iemand een idee hoeveel % winnende duels we hadden?

Meer dan dit kan ik niet vinden ...
https://www.proleague.be/nl/jpl/match/mcn5dlviekypfeqed1qtamms?gameStats=true

Iemand de ultieme tip voor een site met echt meer stats? (zoek ik al effe)

https://www.whoscored.com/Matches/1546911/Live/Belgium-Jupiler-Pro-League-2021-2022-Zulte-Waregem-Cercle-Bruges

Online kulle

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Essevee!
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #123 Gepost op: september 13, 2021, 09:11:57 am »
De enige  harde kern is buiten gepest geweest

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.473
  • Essevee!
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #124 Gepost op: september 13, 2021, 09:24:26 am »
Ik vond dat Pletinckx vooral de eerste helft heel goed gespeeld heeft.
Grotste probleem : Totaal onevenwicht.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.692
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #125 Gepost op: september 13, 2021, 09:58:43 am »
De enige  harde kern is buiten gepest geweest
SlC is zeker ook een harde kern,en ook al belachelijke stadionverboden gekregen waar de club toch zou moeten tegen reageren, doen ze nooit, en in het verleden zeker pro-Dury, maar zou dit nu nog zo zijn?  De 2 die de supporters vertegenwoordigen zijn echte Dury-aanhangers, en dat mag wat mij betreft, alleen moeten ze ook kunnen verdragen dat er vele anderen niet van hetzelfde gedacht zijn en als vertegenwoordigers van ALLE supporters moeten ze dit kunnen aanvaarden, kunnen ze dit niet, zouden ze beter stoppen.   Maar dat fc4451 buiten gepest is, dat is absoluut waar, domste move ooit van het toenmalig bestuur en de club.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #126 Gepost op: september 13, 2021, 11:02:28 am »
Aangezien Dury en Simons hun loon toch al ingecalculeerd is voor dit seizoen moeten ze toch enkel Dury op non-actief zetten en Simons laten overnemen?
Dat kost u dan als ploeg toch gene frank extra?
Of zie ik dat verkeerd?

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #127 Gepost op: september 13, 2021, 11:28:30 am »
Om even in te pikken hier..
ons kan je echt niet met Fc4451 gaan vergelijken. We zitten met een verschil van 20 jaar. Tijden zijn verandert.. de reden waarom het allemaal niet meer zo vurig is als toen moet je eens aan onze PZ gaan vragen.. sinds Standard thuis zijn er ondertussen al weer 4 sv’s gevallen bij ons.
We hebben goed contact met Fc4451 en er is onderling respect, maar ga ons aub niet gaan vergelijken.

Wij hangen echt niet vast aan de federatie of gelijk wie. Wel hebben we goed contact, omdat we dit ook nodig hebben om bepaalde zaken gedaan te krijgen, maar ik kan u gerust zeggen dat onze meningen soms ook botsen.

Vorig seizoen seizoen hebben we al onze frustraties open gecommuniceerd. Van open bieven tot samenvattingen van meetings met de club. Ook hebben we toen in een open brief laten weten dat we niet meer achter FD staan en dat zijn tijd erop zit. Wij staan nog altijd achter dit standpunt.

Laat ons samenvatten dat wij met ons hoofd al bij 25 sept zitten en onze frustraties en meningen dit seizoen binnenskamers houden.  ;)
« Laatst bewerkt op: september 13, 2021, 11:36:36 am door essevee5381 »
South Lane Crew.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.692
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #128 Gepost op: september 13, 2021, 11:59:52 am »
Om even in te pikken hier..
ons kan je echt niet met Fc4451 gaan vergelijken. We zitten met een verschil van 20 jaar. Tijden zijn verandert.. de reden waarom het allemaal niet meer zo vurig is als toen moet je eens aan onze PZ gaan vragen.. sinds Standard thuis zijn er ondertussen al weer 4 sv’s gevallen bij ons.
We hebben goed contact met Fc4451 en er is onderling respect, maar ga ons aub niet gaan vergelijken.

Wij hangen echt niet vast aan de federatie of gelijk wie. Wel hebben we goed contact, omdat we dit ook nodig hebben om bepaalde zaken gedaan te krijgen, maar ik kan u gerust zeggen dat onze meningen soms ook botsen.

Vorig seizoen seizoen hebben we al onze frustraties open gecommuniceerd. Van open bieven tot samenvattingen van meetings met de club. Ook hebben we toen in een open brief laten weten dat we niet meer achter FD staan en dat zijn tijd erop zit. Wij staan nog altijd achter dit standpunt.

Laat ons samenvatten dat wij met ons hoofd al bij 25 sept zitten en onze frustraties en meningen dit seizoen binnenskamers houden.  ;)
Zijn andere tijden, is een ander supporter-sub-cultuur, daarom niet minder of beter, gewoon anders, maar wat beide wel gemeen hebben is er altijd staan en er voor gaan, ik ben alvast blij dat jullie er zijn, en jullie worden ook niet gespaard  qua stadionverboden, de club mag daar ook eens op reageren, ten voordele van jullie!
En wat Dury betreft, ik ben persoonlijk blij dat jullie het ook zien.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #129 Gepost op: september 13, 2021, 12:09:37 pm »
De enige  harde kern is buiten gepest geweest
SlC is zeker ook een harde kern,en ook al belachelijke stadionverboden gekregen waar de club toch zou moeten tegen reageren, doen ze nooit, en in het verleden zeker pro-Dury, maar zou dit nu nog zo zijn?  De 2 die de supporters vertegenwoordigen zijn echte Dury-aanhangers, en dat mag wat mij betreft, alleen moeten ze ook kunnen verdragen dat er vele anderen niet van hetzelfde gedacht zijn en als vertegenwoordigers van ALLE supporters moeten ze dit kunnen aanvaarden, kunnen ze dit niet, zouden ze beter stoppen.   Maar dat fc4451 buiten gepest is, dat is absoluut waar, domste move ooit van het toenmalig bestuur en de club.
Ik mag hopen met het vertrek van Dury dat FC 4451 terug zal komen, samen met SLC en ITF. Chantage en pesterijen mag nooit leiden tot definitief vertrek in het stadion.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.644
  • Essevee!
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #130 Gepost op: september 13, 2021, 06:28:34 pm »
Jelle Vossen:3weken schorsing +3000€ boete!?!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.692
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #131 Gepost op: september 13, 2021, 06:31:20 pm »
Jelle Vossen:3weken schorsing +3000€ boete!?!
Niet onlogisch, was echt een slag. 

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.213
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #132 Gepost op: september 13, 2021, 06:56:35 pm »
Jelle Vossen:3weken schorsing +3000€ boete!?!

We kennen Dury.
Yussuf Sylla zal plots uit het niets naast Gano staan

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 786
  • Essevee!
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #133 Gepost op: september 14, 2021, 09:24:21 am »
Jelle Vossen:3weken schorsing +3000€ boete!?!

We kennen Dury.
Yussuf Sylla zal plots uit het niets naast Gano staan
Schuif Vigen op ipv Vossen. En zet Doumbia in de ploeg

Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #134 Gepost op: september 14, 2021, 09:34:40 am »
Om even in te pikken hier..
ons kan je echt niet met Fc4451 gaan vergelijken. We zitten met een verschil van 20 jaar. Tijden zijn verandert.. de reden waarom het allemaal niet meer zo vurig is als toen moet je eens aan onze PZ gaan vragen.. sinds Standard thuis zijn er ondertussen al weer 4 sv’s gevallen bij ons.
We hebben goed contact met Fc4451 en er is onderling respect, maar ga ons aub niet gaan vergelijken.

Wij hangen echt niet vast aan de federatie of gelijk wie. Wel hebben we goed contact, omdat we dit ook nodig hebben om bepaalde zaken gedaan te krijgen, maar ik kan u gerust zeggen dat onze meningen soms ook botsen.

Vorig seizoen seizoen hebben we al onze frustraties open gecommuniceerd. Van open bieven tot samenvattingen van meetings met de club. Ook hebben we toen in een open brief laten weten dat we niet meer achter FD staan en dat zijn tijd erop zit. Wij staan nog altijd achter dit standpunt.

Laat ons samenvatten dat wij met ons hoofd al bij 25 sept zitten en onze frustraties en meningen dit seizoen binnenskamers houden.  ;)
Zijn andere tijden, is een ander supporter-sub-cultuur, daarom niet minder of beter, gewoon anders, maar wat beide wel gemeen hebben is er altijd staan en er voor gaan, ik ben alvast blij dat jullie er zijn, en jullie worden ook niet gespaard  qua stadionverboden, de club mag daar ook eens op reageren, ten voordele van jullie!
En wat Dury betreft, ik ben persoonlijk blij dat jullie het ook zien.
wat ik ook weet dat er een groot aantal supporters zitten in Gent van Waregem. Die volgend jaar wss terugkeren. Die mensen zijn allemaal naar Gent vertrokken omdat ze dury beu zijn. Ik spreek over toch zeker 500 supporters.

Offline Essevee76

  • Leden
  • Berichten: 129
  • Essevee!
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #135 Gepost op: september 14, 2021, 10:38:40 am »
Jelle Vossen:3weken schorsing +3000€ boete!?!

We kennen Dury.
Yussuf Sylla zal plots uit het niets naast Gano staan
Schuif Vigen op ipv Vossen. En zet Doumbia in de ploeg



                                  Bostyn

Sormo          Hubert - Pletinckx (Humphreys)          De Neve

Scarfi                    Sissako   Doumbia                      Dompé
                             
                                    Vigen

                                    Gano

opstelling tegen Union. 4-4-1-1
« Laatst bewerkt op: september 14, 2021, 11:57:14 am door svennay »

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.924
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #136 Gepost op: september 14, 2021, 10:42:34 am »
En waarom eens niet Fadera proberen naast Gano..

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #137 Gepost op: september 14, 2021, 11:09:53 am »
Deze nederlaag kunnen we op de klak van Dury schrijven. Hij had geen antwoord op de wissel van Vanderhaegen, integendeel! Hij moest na de 2-0 alles gesloten houden en speculeren op de counter.

Zijn wissels zorgden niet voor beterschap maar voor een totale chaos in de ploeg.

Je gaat uw wingback Srafi vervangen voor Kutesa terwijl je met Dompé op de bank iemand hebt die ervaring heeft op die positie.

Niet veel later gaat hij Ciranni wisselen voor Dompé, wie moet nu de linker winback spelen? Kutesa of Dompé?

2 minuten later gaat hij Sormo wisselen voor Boya, Boya gaat CV staan, maar moet dan wisselen met Hubert.

Hoe zag onze verdediging er toen uit? Kutesa - Humphreys - Hubert - Pletinckx - Dompé. Wat een totale chaos! 

Dus je hebt in 8 minuten tijd uw volledige verdediging door elkaar gehaald, dan moet je ook niet verwonderd zijn dat je er nog 2 gaat slikken.

Dit is een totale blunder van onze T1, met al zijn ervaring, dit kan toch niet?!
SV TILL I DIE

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #138 Gepost op: september 14, 2021, 11:16:58 am »
De enige  harde kern is buiten gepest geweest
SlC is zeker ook een harde kern,en ook al belachelijke stadionverboden gekregen waar de club toch zou moeten tegen reageren, doen ze nooit, en in het verleden zeker pro-Dury, maar zou dit nu nog zo zijn?  De 2 die de supporters vertegenwoordigen zijn echte Dury-aanhangers, en dat mag wat mij betreft, alleen moeten ze ook kunnen verdragen dat er vele anderen niet van hetzelfde gedacht zijn en als vertegenwoordigers van ALLE supporters moeten ze dit kunnen aanvaarden, kunnen ze dit niet, zouden ze beter stoppen.   Maar dat fc4451 buiten gepest is, dat is absoluut waar, domste move ooit van het toenmalig bestuur en de club.
Ik mag hopen met het vertrek van Dury dat FC 4451 terug zal komen, samen met SLC en ITF. Chantage en pesterijen mag nooit leiden tot definitief vertrek in het stadion.

vrees dat je optimist bent dat er nog veel van FC 4451 willen terugkeren.   en ja,  FC 4451 en de king side waren toch nog wat anders dan de SLC.  Tijden veranderen.  De red side van vroeger is ook heel wat anders dan de "kortrijk fanatics" van nu.    het grootste cringe moment van de laatste jaren dat ik mee maakte  op een voetbal veld waren de kortrijk fanatics die bij een thuismatch wilden een vlag terughalen die blijkbaar was gepikt door svzw fans.  15-jargen van ne meter 60 groot en 30 cm breed met een groot gedacht van hun eigen, beschamend.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 7 : 11/09/2021 - 18.30u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #139 Gepost op: september 14, 2021, 11:23:18 am »
Om even in te pikken hier..
ons kan je echt niet met Fc4451 gaan vergelijken. We zitten met een verschil van 20 jaar. Tijden zijn verandert.. de reden waarom het allemaal niet meer zo vurig is als toen moet je eens aan onze PZ gaan vragen.. sinds Standard thuis zijn er ondertussen al weer 4 sv’s gevallen bij ons.
We hebben goed contact met Fc4451 en er is onderling respect, maar ga ons aub niet gaan vergelijken.

Wij hangen echt niet vast aan de federatie of gelijk wie. Wel hebben we goed contact, omdat we dit ook nodig hebben om bepaalde zaken gedaan te krijgen, maar ik kan u gerust zeggen dat onze meningen soms ook botsen.

Vorig seizoen seizoen hebben we al onze frustraties open gecommuniceerd. Van open bieven tot samenvattingen van meetings met de club. Ook hebben we toen in een open brief laten weten dat we niet meer achter FD staan en dat zijn tijd erop zit. Wij staan nog altijd achter dit standpunt.

Laat ons samenvatten dat wij met ons hoofd al bij 25 sept zitten en onze frustraties en meningen dit seizoen binnenskamers houden.  ;)
Zijn andere tijden, is een ander supporter-sub-cultuur, daarom niet minder of beter, gewoon anders, maar wat beide wel gemeen hebben is er altijd staan en er voor gaan, ik ben alvast blij dat jullie er zijn, en jullie worden ook niet gespaard  qua stadionverboden, de club mag daar ook eens op reageren, ten voordele van jullie!
En wat Dury betreft, ik ben persoonlijk blij dat jullie het ook zien.
wat ik ook weet dat er een groot aantal supporters zitten in Gent van Waregem. Die volgend jaar wss terugkeren. Die mensen zijn allemaal naar Gent vertrokken omdat ze dury beu zijn. Ik spreek over toch zeker 500 supporters.
Je moet eens kijken naar onze supportersaantallen, onze tribunes zijn in tijden nog niet zo leeg geweest. Ze moeten de sfeertribune vullen met spandoeken. Ik krijg een deja vu gevoel met de crisisperiode van onze vrienden van Lokeren, daar moesten ze ook tribunes vullen met spandoeken. Mensen zijn het beu, uw bericht over de mannen in Gent die niet meer komen verwondert mij totaal niet. De club heeft geen flauw, maar dan ook geen flauw benul wat er leeft binnen de supporters. Je zit met totaal onbekwame mensen die contactpersonen zijn: onze SLO (geen flauw idee hoe hij noemt) & onze vriend Titeca die van de aardbol verdwenen is. Dat er niemand binnen de club dit ziet kan ik niet geloven.