Auteur Topic: De slimste mens  (gelezen 4742 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CAZZOROSSO

  • Gast
De slimste mens
« Gepost op: januari 24, 2007, 11:40:37 am »
ook gezien met hoeveel moeite Marc Coucke het woord "Waregem" over
zijn lippen kreeg gisterenavond ???? Voor mijn part mocht Van Looy
het antwoord NIET goedgekeurd hebben!!! Het stukske FCB supporter
vertikt het al jaren om ook maar 1 euro in de club van deze streek te stoppen!!
FOEI omega pharma! Misschien tijd om zijn nepprodukten eens onder
het dopinglicht te houden!!!!!!!

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: De slimste mens
« Reactie #1 Gepost op: januari 24, 2007, 02:20:46 pm »
achja ... hij was toch maar de enige die het antwoord wist :(
wat een janet trouwens :o

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: De slimste mens
« Reactie #2 Gepost op: januari 24, 2007, 03:08:56 pm »
Ook, gezien, was ook niet zo tevreden alleen Waregem te horen, nuja, tismaar zo'n dom programma, daar gaak mijn slaap n iet voor laten!

CAZZOROSSO

  • Gast
Re: De slimste mens
« Reactie #3 Gepost op: januari 24, 2007, 03:21:33 pm »
Geen dom programma integendeel best humoristisch ; enkel dat optreden van Coucke was niet bevorderend
voor de kijkcijfers. En ? iedereen weet ondertussen dat het Zulte Waregem is, zelfs Van Looy  :o
maar in die quizz is een antwoord in de buurt ook meestal al goed genoeg :P
Mijn topic had niet die bedoeling ; wel dat een bedrijf van uit ONZE streek dat 3 000 mensen
tewerkstelt ONS ZULTE WAREGEM gewoonweg STRAAL NEGEERT!! Voor mij nooit geen brol van Coucke (nog
liever die van Lefevere  ;D !!
« Laatst bewerkt op: januari 24, 2007, 03:23:27 pm door CAZZOROSSO »

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: De slimste mens
« Reactie #4 Gepost op: januari 24, 2007, 03:25:51 pm »
staat trouwens in de voetbalmagazine ook .
club brugge : mijn ploeg door dik en dun.
en daarin vertelt hij dat hij nu een echte supporter geworden is.
Hij probeert alle topmatchen te gaan bekijken en gaat zelfs mee europees ::)
hij zegt ook dat hij wel eens probeert de wave in gang te steken in de loges  ;D

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: De slimste mens
« Reactie #5 Gepost op: januari 24, 2007, 05:45:28 pm »
Als je weet dat hij naar de Pfaffs kijkt, zegt dat wel genoeg  ;D

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: De slimste mens
« Reactie #6 Gepost op: januari 24, 2007, 07:56:09 pm »
Inderdaad, jammerlijke mens,
vond dit zelf al voor ik wist dat hij fcb supporter was,
Herinner me nog altijd zijn walgelijk hoofd in mijn cursus economie >:(

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De slimste mens
« Reactie #7 Gepost op: januari 24, 2007, 07:59:29 pm »
wat betreft marc coucke, ik heb hem eens aangesproken voor de start van de e3 prijs in harelbeke, het laatste jaar dat we in tweede klasse zaten (toen ik al 2 jaar een abonnement had  ;) ).

"waarom sponsor je zulte waregem niet ? " vroeg ik.

sympathieke mens , in plaats van mij af te wimpelen heeft mij dan een paar minuten staan uitleggen van dat hij al enorm veel sponsoring steekt in het wielrennen, dat hij niet alles kan gaan sponsoren, dat hij daar niet alleen kan over beslissen, dat zijn aandeelhouders niet tevreden zouden zijn (grotere kosten) , en dan nog wat (economische)argumenten . maw dat ze uitleg dat ze hun sponsoring meer/vooral op het wielrennen concentreren. wat zijn goed recht is natuurlijk.

verder zij hij dat zulte waregem wel kampioen zou worden in tweede klasse, wat toen een maand of 3 later ook effectief gebeurd is.

en als jij marc coucke niet kan zien of ruiken, moet je maar vanavond niet kijken  ;)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: De slimste mens
« Reactie #8 Gepost op: januari 24, 2007, 08:04:10 pm »
hehe :P
schoon huis heeft die gast trouwens :o
staan altijd zotte voitures voor de deur ze :P

fox

  • Gast
Re: De slimste mens
« Reactie #9 Gepost op: januari 24, 2007, 08:13:43 pm »
wat betreft marc coucke, ik heb hem eens aangesproken voor de start van de e3 prijs in harelbeke, het laatste jaar dat we in tweede klasse zaten (toen ik al 2 jaar een abonnement had  ;) ).

"waarom sponsor je zulte waregem niet ? " vroeg ik.

sympathieke mens , in plaats van mij af te wimpelen heeft mij dan een paar minuten staan uitleggen van dat hij al enorm veel sponsoring steekt in het wielrennen, dat hij niet alles kan gaan sponsoren, dat hij daar niet alleen kan over beslissen, dat zijn aandeelhouders niet tevreden zouden zijn (grotere kosten) , en dan nog wat (economische)argumenten . maw dat ze uitleg dat ze hun sponsoring meer/vooral op het wielrennen concentreren. wat zijn goed recht is natuurlijk.

verder zij hij dat zulte waregem wel kampioen zou worden in tweede klasse, wat toen een maand of 3 later ook effectief gebeurd is.

en als jij marc coucke niet kan zien of ruiken, moet je maar vanavond niet kijken  ;)

Zijn bedrijf wil met sponsoring vooral internationale bekendheid bewerkstelligen voor de producten.  Via een ploeg als Zulte waregem (eigenlijk gelijk welke belgische ploeg) zal dat niet lukken.  Dan moet je echt al truisponsor zijn van een wereldploeg en da kost pakken meer dan een wielerploeg sponsoren.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De slimste mens
« Reactie #10 Gepost op: januari 24, 2007, 09:11:55 pm »
inderdaad fox.

denk maar aan de enorme bekendheid die bv. rabobank en fidea krijgen door het veldrijden . voor (relatief) weinig geld komen die enorm veel op tv en in de media.

en als wielersponsor kan je ook belangrijke klanten en personeel en dergelijke achter de koers vanop de eerste rij laten volgen (die dan wel meestal niets van koers kennen en er niet in geinteresseert zijn ma soit ),  vip-tenten , vip-bussen zoals in de ronde van vlaanderen om hen een paar keer de koers te laten zien passeren, en allerlei toestanden.

net zoals de loges en businessseats in het voetbal dus.  ;)
« Laatst bewerkt op: januari 24, 2007, 09:16:47 pm door svzw81 »

CAZZOROSSO

  • Gast
Re: De slimste mens
« Reactie #11 Gepost op: januari 25, 2007, 08:43:45 am »
dat opgeblazen (letterlijk en figuurlijk) koersgedoe heeft nu zowat zijn eigen
doodvonnis getekend!! alle "grote" figuren gaan op hun bek, de ??n na de
ander!! ??n grote bedriegerij is het wielrennen dat staat nu zo goed als
vast! het is kwestie van een paar jaar vooraleer de bedrijven die hun naam
aan dat bedrog linken zullen beseffen dat ze hun sponsorbudgetten beter
aan andere kanalen toevertrouwen! Nu de chinezen uit het land zijn krijgt
het voetbal misschien terug kans??

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De slimste mens
« Reactie #12 Gepost op: januari 25, 2007, 01:13:31 pm »
voor zover het waar is natuurlijk wat er nu allemaal gezegd wordt.

en in voetbal zullen er ook wel zijn die "dingen pakken"

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: De slimste mens
« Reactie #13 Gepost op: januari 25, 2007, 01:42:14 pm »
De grootste internationale bekendheid met een Belgische ploeg zou hij dit jaar wel met SVZW gehaald hebben...

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: De slimste mens
« Reactie #14 Gepost op: januari 25, 2007, 02:21:54 pm »
wat betreft marc coucke, ik heb hem eens aangesproken voor de start van de e3 prijs in harelbeke, het laatste jaar dat we in tweede klasse zaten (toen ik al 2 jaar een abonnement had  ;) ).

"waarom sponsor je zulte waregem niet ? " vroeg ik.

sympathieke mens , in plaats van mij af te wimpelen heeft mij dan een paar minuten staan uitleggen van dat hij al enorm veel sponsoring steekt in het wielrennen, dat hij niet alles kan gaan sponsoren, dat hij daar niet alleen kan over beslissen, dat zijn aandeelhouders niet tevreden zouden zijn (grotere kosten) , en dan nog wat (economische)argumenten . maw dat ze uitleg dat ze hun sponsoring meer/vooral op het wielrennen concentreren. wat zijn goed recht is natuurlijk.

verder zij hij dat zulte waregem wel kampioen zou worden in tweede klasse, wat toen een maand of 3 later ook effectief gebeurd is.

en als jij marc coucke niet kan zien of ruiken, moet je maar vanavond niet kijken  ;)

Ik kan dit alleen maar bevestigen, ik heb er ook eens over gesproken en wielrennen heeft veel meer internationael uitstraling dan ons Belgisch voetbal. Begrijpelijk. Maar ik denk wel dat hij ooit zal sponsoren, zij het in mindere mate en in een verdere toekomst.

fox

  • Gast
Re: De slimste mens
« Reactie #15 Gepost op: januari 25, 2007, 02:41:01 pm »
De grootste internationale bekendheid met een Belgische ploeg zou hij dit jaar wel met SVZW gehaald hebben...

Dat meen je toch zelf niet mag ik hopen?  Vraag aan 100 europeanen wie of wat zulte waregem is en er gaan het er misschien 5 weten.  Vraag dan nog eens wie er op de truitjes staat en er weet het niemand.

Vraag aan 100 europeanen wat Davitamon-Lotto is en 70% weet het

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: De slimste mens
« Reactie #16 Gepost op: januari 25, 2007, 02:43:16 pm »
Hij zal voetbalploeg bedoelen.