Auteur Topic: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on  (gelezen 15755 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
we zitten met een bospoeper :), althans als we journaliste Hilde Van Malderen mogen geloven... ;)

"Middenvelder Zulte Waregem
Ik wil dan wel geen serieuze relatie, want ik ben getrouwd, maar zolang jij geen vriendje hebt, zou ik graag je sexfriend zijn"

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #1 Gepost op: augustus 23, 2014, 09:10:47 am »
?

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #2 Gepost op: augustus 23, 2014, 09:17:25 am »
?

Artikel HLN over het testosteron in het Belgisch voetbal :)



Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #5 Gepost op: augustus 23, 2014, 09:26:46 am »
Kan al van een paar jaar terug zijn ook natuurlijk

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #6 Gepost op: augustus 23, 2014, 09:27:30 am »
misschien is het wel ex-Zulte Waregem en betreft het de vuile was van Kums waarover de Francky gisteren sprak  :)
Al het een ex-speler is, staat dat er toch naast :)? Zie andere spelers in dat artikel.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #7 Gepost op: augustus 23, 2014, 09:35:37 am »
Algemeen geweten dat ze tijdje affaire gehad heeft met Mbaye.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #8 Gepost op: augustus 23, 2014, 09:37:19 am »
Algemeen geweten dat ze tijdje affaire gehad heeft met Mbaye.
Algemeen geweten :o? Nooit iets van opgevangen...

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #9 Gepost op: augustus 23, 2014, 10:21:50 am »
Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan onze sportjournaliste
23/08/14 - 08u04  Bron: Het Laatste Nieuws



Dat de vrouwelijke aanwezigheid van Hilde Van Malderen in het voetbalmilieu een storm aan testosteron losmaakte, blijkt uit het volgende overzicht van de sms-berichten die ze in de loop van de jaren kreeg uit het wereldje. De journaliste verzamelde ze in het ophefmakende boek 'Speelgoed'. Het Laatste Nieuws geeft een driedelige, exclusieve voorpublicatie. Vandaag: lust. Het testosteron van onze voetballers spat van de bladzijden!

"Ik had redelijk snel door dat ik op een mijnenveld werkte, dus heb ik uit een soort van zelfbescherming alle berichten bijgehouden die ik ooit gekregen heb, met mijn antwoorden erbij. Niet omdat ik toen al met een boek in het achterhoofd zat, wel omdat ik me wou kunnen verdedigen mocht ik ooit aangevallen worden." De afzenders blijven - min of meer - geheim.

"Ik kan u w?l zeggen dat het testosterongehalte van de gemiddelde voetballer bovenmate hoog is. Dat libido wordt bovendien gekieteld door de ideale omstandigheden om een scheve schaats te rijden: voetballers zijn rijk, bekend, zien er goed uit en hebben tijd, veel tijd. Hun partners weten van niets. Of willen het niet weten. Al ziet de meerderheid van de bedrogen voetbalvrouwen het gewoon door de vingers."

Ex-spits Club Brugge
Kom je vanavond bij mij slapen?

Trainer
Als jij me moet interviewen, wil ik je eigenlijk vooral kussen.

Speler bij Club Brugge
Spijtig dat je niet meegaat met ons op stage. Ik had je heel graag heel dicht tegen me gevoeld ginderachter lekker bij elkaar met zijn twee. Zwoele zoen op je zachte lippen. Misschien kan ik hem na de stage geven.

Dinsdag Zaventem luchthaventoilet wij twee... Zien of je lef hebt... Kus anders bij mij thuis.

Ex-voetballer Club Brugge
Weet je dat ik graag champagne drink. Ik zou die over jou willen uitgieten en helemaal aflikken.

Middenvelder Zulte Waregem
Ik wil dan wel geen serieuze relatie, want ik ben getrouwd, maar zolang jij geen vriendje hebt, zou ik graag je sexfriend zijn.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/2005853/2014/08/23/Loslopend-wild-en-veel-jagers-de-pikante-sms-jes-van-spelers-en-trainers-aan-onze-sportjournaliste.dhtml?show=art

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #10 Gepost op: augustus 23, 2014, 10:23:07 am »
'n keer iets anders  :D :D

Niet gedacht dat wij in het lijstje zouden voorkomen, nuja als het dergelijke vorm aanneemt, dan zal er van elke club wel wat mannen tussen zitten zeker.

Club heeft anders wel bronstige voetballertjes precies :)

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #11 Gepost op: augustus 23, 2014, 11:24:02 am »
Algemeen geweten :o? Nooit iets van opgevangen...
Inderdaad , daar is helemaal niets van geweten . En voor zover ik weet is Leye een spits en geen middenvelder .

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #12 Gepost op: augustus 23, 2014, 11:28:46 am »
Inderdaad , daar is helemaal niets van geweten . En voor zover ik weet is Leye een spits en geen middenvelder .
Als het klopt, duidelijk een makkelijk scorende spits! ;D

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #13 Gepost op: augustus 23, 2014, 11:36:44 am »

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #14 Gepost op: augustus 23, 2014, 11:54:32 am »
Kan al van een paar jaar terug zijn ook natuurlijk

als er staat zulte-waregem is het een speler van nu anders zou er staan EX-zulte-waregem

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #15 Gepost op: augustus 23, 2014, 11:59:56 am »
Algemeen geweten dat ze tijdje affaire gehad heeft met Mbaye.


toen leye nog bij gent speelde

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #16 Gepost op: augustus 23, 2014, 12:34:49 pm »
Het is inderdaad een publiek geheim dat Leye in de koffer zou gedoken hebben met die Van Malderen toen hij nog bij Gent speelde (en Van Malderen daar huisjournaliste was).

In het artikel in HLN geeft Van Malderen ook toe dat ze een tijdje een relatie gehad heeft met Aristide Banc?.
Hilde houdt van onze zwarte medemens blijkbaar... en wat daar allemaal bijhoort.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #17 Gepost op: augustus 23, 2014, 12:36:37 pm »
Het is inderdaad een publiek geheim dat Leye in de koffer zou gedoken hebben met die Van Malderen toen hij nog bij Gent speelde (en Van Malderen daar huisjournaliste was).

In het artikel in HLN geeft Van Malderen ook toe dat ze een tijdje een relatie gehad heeft met Aristide Banc?.
Hilde houdt van onze zwarte medemens blijkbaar... en wat daar allemaal bijhoort.

 ;D

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #18 Gepost op: augustus 23, 2014, 12:54:28 pm »
Het is inderdaad een publiek geheim dat Leye in de koffer zou gedoken hebben met die Van Malderen toen hij nog bij Gent speelde (en Van Malderen daar huisjournaliste was).

In het artikel in HLN geeft Van Malderen ook toe dat ze een tijdje een relatie gehad heeft met Aristide Banc?.
Hilde houdt van onze zwarte medemens blijkbaar... en wat daar allemaal bijhoort.

't schijnt dat die een ... , ja geweetwel hebben ? :)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #19 Gepost op: augustus 23, 2014, 01:10:19 pm »
Ik stel Hildeke voor om een bourka aan te trekken tijdens haar werk!!