Auteur Topic: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee  (gelezen 12461 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: maart 05, 2023, 08:47:07 pm »
Het schijt krijg ik van het feit dat er bepaalde spelers op de busreis naar huis het nodig vinden om op instagram filmpjes van hun doelpunt te delen.
We verliezen fucking 4-2 en daar zijn ze met bezig. Een kut mentaliteit, zowel van bepaalde spelers als van onze trainer.
Een trainer die heel veel inspraak had in onze transfers, en die meer wakker ligt van zijn tenue.
Fuck off Gano , vuile egotripper.
wat had je gedacht : dat er zoiets als clubliefde bestaat bij de spelers ??? BV een Gano die zal content zijn dat hij weer kan vertrekken : weer een transfer, weer een tekenpremie,...  en hij is zeker niet de enige. De laatste 6 matchen : dat wordt echt een marteling.
Ik vrees dat je in deze gelijk hebt… Vossen einde contract, Gano de jobhopper, Bossut die afzwaait, om maar te zwijgen van al die buitenlanders die nu al aan het kijken zijn waar ze volgend jaar kunnen spelen…

De dag dat Vossen vertrekt zal er bij mij toch een Hallelujah zijn. Stoor er mij mateloos aan. Als hij voorin staat creeren we NIETS. als hij op de 10 staat nog veel minder! Nu aan de rust haalt hij er Bruls af om Ndour in te brengen en Vossen op de 10 te zetten. Werkelijk een ramp.... Jelle werkt voor het team, maar dat is niet voldoende...
Fluite..ik ben ook nie aan Vossen zijne kop...maar tis een meerwaarde vent....Zo blind gelijk ne mol ben je als je dit niet ziet....Ga anders beetje naar het handbal gaan kijken...doe daar beetje U ding en verkondig daar U nieuw testament .....

Trollie, elke niet-kenner gaat zeggen dat het een meerwaarde is...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.791
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #121 Gepost op: maart 05, 2023, 08:55:48 pm »
Ondertussen 2 0 Union Eupen
min 82
eupen KRIJGT penalty
mss nog var

nope
strafschop
moris red
maar was zuiver cadeau

na de aanslag van vorige week zonder kaart
nu een penaltyke cadeau
vreemde situaties


2-1
« Laatst bewerkt op: maart 05, 2023, 09:08:32 pm door Boer uit Waregem »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.791
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #122 Gepost op: maart 05, 2023, 09:11:24 pm »
idd nog maar 1-0 in usg eupen
eupen laat usg wss wa voetballen, vele lopen
en zichzelf moe maken (120min beker)
om in minuut 80 eraan te beginnen
vanaf min 81 eraan begonnen
cadeauke gekregen die ze misten
en in min 90 2-1
das hun manier van voetballen
100% anders dan die van ons
offensief zelfmoord plegen

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.748
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #123 Gepost op: maart 05, 2023, 09:12:06 pm »
Eupen speelde totaal niet met een B team, dat is wat ik wilde zeggen, en zeker niet zoals wij deden.  Die penalty voor Eupen, man man man...

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.662
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #124 Gepost op: maart 05, 2023, 09:16:42 pm »
Eupen speelde totaal niet met een B team, dat is wat ik wilde zeggen, en zeker niet zoals wij deden.  Die penalty voor Eupen, man man man...
Heb het hier al gezegd,er gebeuren meer rare dingen dan mirakels..vooral in Eupen en bij kvm

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.791
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #125 Gepost op: maart 05, 2023, 09:18:05 pm »
Eupen speelde totaal niet met een B team, dat is wat ik wilde zeggen, en zeker niet zoals wij deden.  Die penalty voor Eupen, man man man...
ik word echt voetbalbeu hierdoor
niet
normaal
« Laatst bewerkt op: maart 06, 2023, 08:08:24 am door Zigzag »

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.377
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #126 Gepost op: maart 06, 2023, 08:15:25 am »
Eupen speelde totaal niet met een B team, dat is wat ik wilde zeggen, en zeker niet zoals wij deden.  Die penalty voor Eupen, man man man...
ik word echt voetbalbeu hierdoor
niet
normaal
wel normaal

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.393
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #127 Gepost op: maart 06, 2023, 09:01:57 am »
Met Eupen in eerste klasse blijven alle taalgebieden vertegenwoordigd.
Iets waar ze graag wel mee uitpakken.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.776
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #128 Gepost op: maart 06, 2023, 09:26:49 am »
Het is simpel. Met Vormer en Bruls hebben we enkele matchen voetbal gespeeld.
Daarnaast heel weinig goeie matchen maar wel veel karakter zoals tegen Kvk waar we goeie 2de helft speelden.
Maar vooral wedstrijden waar we niet mee speelden, makkelijk de boot in gingen, fouten maakten...
We staan daar gewoon terecht en zo pakken we quasi geen punten meer.
Simpele passes van 10 meter gaan niet, geen looplijnen, leiders, spelers die niet weten waar te lopen,  zelden afvallende bal.
Het bestuur loopt ook altijd achter de feiten waardoor beslissingen werden uitgesteld,niet genomen en je in n negatieve spiraal komt. Bang om te beslissen, er te weinig van kennen...ik weet het niet.

We blijven supporter natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: maart 06, 2023, 09:28:49 am door belli »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.694
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #129 Gepost op: maart 06, 2023, 11:15:28 am »
Het is simpel. Met Vormer en Bruls hebben we enkele matchen voetbal gespeeld.
Daarnaast heel weinig goeie matchen maar wel veel karakter zoals tegen Kvk waar we goeie 2de helft speelden.
Maar vooral wedstrijden waar we niet mee speelden, makkelijk de boot in gingen, fouten maakten...
We staan daar gewoon terecht en zo pakken we quasi geen punten meer.
Simpele passes van 10 meter gaan niet, geen looplijnen, leiders, spelers die niet weten waar te lopen,  zelden afvallende bal.
Het bestuur loopt ook altijd achter de feiten waardoor beslissingen werden uitgesteld,niet genomen en je in n negatieve spiraal komt. Bang om te beslissen, er te weinig van kennen...ik weet het niet.

We blijven supporter natuurlijk.

Met Bruls en Vormer aan te trekken direct in het begin van de wintertransfers kan je nu toch niet zeggen dat ze achter de feiten aanlopen en beslissingen werden uitgesteld.

Deze twee aankopen bleken een schot in de roos met instant rendement, helaas ligt de belangrijkste man al enkele wedstrijden in de lappenmand en valt dit (plan) helemaal in duigen.

Kweet het, "vijgen na pasen" en we kopen er niets mee ... maar hoe/waar hadden we nu gestaan mocht Ruud wel elke match gespeeld hebben? Ruud was de leider op én naast het veld, volgens mij de sleutel tot onze redding. Dikke tegenslag, geen bestuur dat achter de feiten aanloopt. (op dat vlak toch niet)

Ik wil ons er niet achter wegsteken, maar we hebben nu wel onze portie ongeluk wel gehad, pff.
Het mag nu gaan stoppen en een beetje keren naar onze kant, we kunnen het gebruiken!

Er blijven in geloven en keihard werken... en hopen op een mirakel.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #130 Gepost op: maart 06, 2023, 11:47:10 am »
Met Bruls en Vormer aan te trekken direct in het begin van de wintertransfers kan je nu toch niet zeggen dat ze achter de feiten aanlopen en beslissingen werden uitgesteld.
Is al jaren geweten dat dit het seizoen wordt met 3 zakkers, iedereen ziet al jaren dat het dreigt mis te lopen, als je dan nog op die manier moet corrigeren in de winterstop, alle eieren in het mandje van spelers legt die amper gespeeld hebben dit seizoen, dan loop je achter de feiten aan.
Dramatisch geleidde club de laatste jaren, zowel op als naast het veld.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.694
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #131 Gepost op: maart 06, 2023, 11:55:12 am »
Met Bruls en Vormer aan te trekken direct in het begin van de wintertransfers kan je nu toch niet zeggen dat ze achter de feiten aanlopen en beslissingen werden uitgesteld.

Is al jaren geweten dat dit het seizoen wordt met 3 zakkers, iedereen ziet al jaren dat het dreigt mis te lopen, als je dan nog op die manier moet corrigeren in de winterstop, alle eieren in het mandje van spelers legt die amper gespeeld hebben dit seizoen, dan loop je achter de feiten aan.
Dramatisch geleidde club de laatste jaren, zowel op als naast het veld.

Ik beweer niet dat alles goed is/was he.

Maar -ik denk- dat we met beperkte middelen zo moeten werken. In de zomer opletten en in de winter bijsturen indien nodig. Dat heeft de club nu gedaan. Twee vormers aantrekken is niet haalbaar, financieel maar je moet ze ook vinden.

En uiteindelijk (pijnlijk, ook voor mij) staan we op onze plek é ... we hebben het derde minste budget van 1A. Maar dit is een andere discussie.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.776
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #132 Gepost op: maart 06, 2023, 01:09:25 pm »
Idd, we staan op onze plaats.
Refereren naar penalty's Eupen, rare uitslagen elders...tligt aan onszelf.
Kunnen maar hopen dat ze zien dat Oostende van barslecht voetbal plots toch tot iets kan komen, maar weinig hoopgevende signalen momenteel.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.748
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #133 Gepost op: maart 06, 2023, 01:30:56 pm »
Het is simpel. Met Vormer en Bruls hebben we enkele matchen voetbal gespeeld.
Daarnaast heel weinig goeie matchen maar wel veel karakter zoals tegen Kvk waar we goeie 2de helft speelden.
Maar vooral wedstrijden waar we niet mee speelden, makkelijk de boot in gingen, fouten maakten...
We staan daar gewoon terecht en zo pakken we quasi geen punten meer.
Simpele passes van 10 meter gaan niet, geen looplijnen, leiders, spelers die niet weten waar te lopen,  zelden afvallende bal.
Het bestuur loopt ook altijd achter de feiten waardoor beslissingen werden uitgesteld,niet genomen en je in n negatieve spiraal komt. Bang om te beslissen, er te weinig van kennen...ik weet het niet.

We blijven supporter natuurlijk.

Met Bruls en Vormer aan te trekken direct in het begin van de wintertransfers kan je nu toch niet zeggen dat ze achter de feiten aanlopen en beslissingen werden uitgesteld.

Deze twee aankopen bleken een schot in de roos met instant rendement, helaas ligt de belangrijkste man al enkele wedstrijden in de lappenmand en valt dit (plan) helemaal in duigen.

Kweet het, "vijgen na pasen" en we kopen er niets mee ... maar hoe/waar hadden we nu gestaan mocht Ruud wel elke match gespeeld hebben? Ruud was de leider op én naast het veld, volgens mij de sleutel tot onze redding. Dikke tegenslag, geen bestuur dat achter de feiten aanloopt. (op dat vlak toch niet)

Ik wil ons er niet achter wegsteken, maar we hebben nu wel onze portie ongeluk wel gehad, pff.
Het mag nu gaan stoppen en een beetje keren naar onze kant, we kunnen het gebruiken!

Er blijven in geloven en keihard werken... en hopen op een mirakel.
Achter de feiten lopen en beslissingen uitstellen;
1. hoelang duurde het eer dat Simons/De fauw uiteindelijk niet meer trainer waren?  Te lang, waarbij de helft van de moderators hier een pleidooi gaven om die 2 te houden, toen de club uiteindelijk besliste om ze niet meer aan te stellen keerden jullie bijna allemaal jullie kar en was het dan toch een goeie beslissing.  Over Dury juist hetzelfde. 
2.Hoe lang duurde het voor ze Leye aantrokken?  Te lang, er werden door vele hier geschreven dat dit geen goeie zaak was, dat men meer een trainer moest hebben met ervaring, zoals Yves Vanderhaeghe, maar nee, ze gingen voor leye.  En het duurde heel lang.
3.Akkoord, we hadden weinig geld om spelers te halen, maar in Ligue 2 en Champion National waren er enorm veel goeie tot heel goeie spelers die einde contract waren, het duurde bij sommige zelfs lang eer ze onderdak hadden.  Het gemiddeld loon van ligue 2 en 3 kunnen wij absoluut betalen,het niveau van die spelers is goed omdat ze allemaal werden opgeleid door een academie van een Ligue 1 ploeg, de meeste hadden al veel matchen in ligue 2 en 3, dus ervaring genoeg, en we hebben al enorm veel spelers daar weest halen, voor geen geld, Delaplace,Leye,Berrier,Baudry,Taravel, enz.  Maar geen enkele ziel in de club dacht eraan om daar spelers te gaan zoeken.    Men kon verleden zomer vrij goedkoop spelers ophalen die niveau hebben en die al wat ervaring hebben in een moeilijke competitie.
4. Je moest blind zijn om niet te zien dat we een keepersprobleem hadden, dat zag je verleden jaar al, ook daar had de club het inzicht niet.  Nardi kon voor belachelijk weinig geld worden gekocht, ook andere doelmannen uit Ligue 2 zoals een Anthony Mandréa of een Arthur Desmas of waarom niet eens polsen bij Olivier Vliegen in Tsjechïë.  Die twee franse doelmannen waren VOOR juli nog vrij, Vliegen voor april. Er waren geruchten toch ook?  Wisten ze dat Nardi op een zijspoor zat bij Lorient en zo goedkoop weg kon?    Maar hier dachten ze daar niet aan.
5. Cordier, de lieve gouden man die niet de capaciteit heeft om CEO en of technisch directeur te zijn, kent veel te weinig, laat zich ringeloren bij dossiers(niet hij alleen), kortom, voldoet niet voor zijn functie.  Moest de eerste persoon zijn die ze moesten vervangen, reeds toen we wisten dat we in 1A bleven.  Nu mag hij volgend jaar hoogstwaarschijnlijk beschikken, VEEL TE LAAT.
6. We konden en moesten Leye ontslaan nog voor de WK-break, dan waren er nog meer goeie trainers beschikbaar en toen zag je al lang dat Leye te weinig is.  Dus hier ook weer, veel te laat en nog altijd niet.
7. Ze verkopen Dompé en Pletinckx(ge weet wel, voor vele een hele slechte, maar nu zie je waaraan het lag, aan systeem Dury) voor veel te weinig geld en ze werden niet vervangen.  Nog altijd niet.
8. Evenwicht in de ploeg is al jaren een probleem, Fadera kwam dit seizoen boven, maar langs de andere kant hebben we geen rechterflank, Ndour is een diepe spits die in de ruimte moet lopen, we hebben geen deftige rechtsachter, we hadden geen tien, een Bernier koste nog geen 700000 euro, we misten bij die nieuwe spelers ook te weinig spelers die de competitie kenden.   

Ik kan nog doorgaan van de jaren voorheen, maar dit zijn de dingen die heel veel supporters hier vorige zomer zien veranderen, maar het was allemaal niet waar of het kon niet of.... 
Ik weet ook wel dat niet ieder transfer raak kan zijn, dat kan ook niet, maar het was teveel te jong en te onervaren, en ja we haalden een Lopez,Ravi Souka en een Ramirez die wel ervaring hadden, maar Miroschi,Tambedou(heel goed meegevallen)Sangaré,Offor,Diop,Palumets, dat is veel teveel te jong en te onervaren.  Dat werd toen ook al geschreven hier, maar het was niet waar. 
En dit komt omdat er veel te weinig kennis en kunde is, Cordier en zoon van zijn niet capabel en een Leye is duidelijk ook niet iemand die veel deftige spelers weet zitten. 
De club probeerde dit wel op te lossen met Vormer en Brûls en ook Fila, maar  het voornaamste deden ze niet, de trainer ontslaan.  En nog altijd niet.  Voor mij is het dan ook duidelijk, ze doen er niet alles aan om erin te blijven. 
En voor al die hier dan weer zullen zeggen ' doe het dan zelf', pfff, als ik en zovele andere modale supporters dit al jaren zien, hoe kan het dan dat mensen die dit als job doen het niet zien of niet willen zien? 


Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.393
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #134 Gepost op: maart 06, 2023, 02:00:44 pm »
Ze steken zich heel graag weg achter corona.  Het beleid was slecht en corona heeft daar alleen nog een druppel bovenop gedaan.  Postjes krijgen omdat je de zoon van de eigenaar bent, ken je daarom iets van voetbal of van spelers? Van jeugd coördinator tot CEO ... Klinkt als een sprookje.
Ik hoop dat ze voor de resterende matchen onze jongeren opstellen, dat zijn de gasten waarmee we het volgend jaar gaan moeten doen.  Zak nog liever met eigen jeugd die zijn kop er voor legt. Dan die vedetten die we toch volgend jaar kwijt zijn!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.694
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #135 Gepost op: maart 06, 2023, 02:17:54 pm »
Het is simpel. Met Vormer en Bruls hebben we enkele matchen voetbal gespeeld.
Daarnaast heel weinig goeie matchen maar wel veel karakter zoals tegen Kvk waar we goeie 2de helft speelden.
Maar vooral wedstrijden waar we niet mee speelden, makkelijk de boot in gingen, fouten maakten...
We staan daar gewoon terecht en zo pakken we quasi geen punten meer.
Simpele passes van 10 meter gaan niet, geen looplijnen, leiders, spelers die niet weten waar te lopen,  zelden afvallende bal.
Het bestuur loopt ook altijd achter de feiten waardoor beslissingen werden uitgesteld,niet genomen en je in n negatieve spiraal komt. Bang om te beslissen, er te weinig van kennen...ik weet het niet.

We blijven supporter natuurlijk.

Met Bruls en Vormer aan te trekken direct in het begin van de wintertransfers kan je nu toch niet zeggen dat ze achter de feiten aanlopen en beslissingen werden uitgesteld.

Deze twee aankopen bleken een schot in de roos met instant rendement, helaas ligt de belangrijkste man al enkele wedstrijden in de lappenmand en valt dit (plan) helemaal in duigen.

Kweet het, "vijgen na pasen" en we kopen er niets mee ... maar hoe/waar hadden we nu gestaan mocht Ruud wel elke match gespeeld hebben? Ruud was de leider op én naast het veld, volgens mij de sleutel tot onze redding. Dikke tegenslag, geen bestuur dat achter de feiten aanloopt. (op dat vlak toch niet)

Ik wil ons er niet achter wegsteken, maar we hebben nu wel onze portie ongeluk wel gehad, pff.
Het mag nu gaan stoppen en een beetje keren naar onze kant, we kunnen het gebruiken!

Er blijven in geloven en keihard werken... en hopen op een mirakel.

Achter de feiten lopen en beslissingen uitstellen;
1. hoelang duurde het eer dat Simons/De fauw uiteindelijk niet meer trainer waren?  Te lang, waarbij de helft van de moderators hier een pleidooi gaven om die 2 te houden, toen de club uiteindelijk besliste om ze niet meer aan te stellen keerden jullie bijna allemaal jullie kar en was het dan toch een goeie beslissing.  Over Dury juist hetzelfde. 
2.Hoe lang duurde het voor ze Leye aantrokken?  Te lang, er werden door vele hier geschreven dat dit geen goeie zaak was, dat men meer een trainer moest hebben met ervaring, zoals Yves Vanderhaeghe, maar nee, ze gingen voor leye.  En het duurde heel lang.
3.Akkoord, we hadden weinig geld om spelers te halen, maar in Ligue 2 en Champion National waren er enorm veel goeie tot heel goeie spelers die einde contract waren, het duurde bij sommige zelfs lang eer ze onderdak hadden.  Het gemiddeld loon van ligue 2 en 3 kunnen wij absoluut betalen,het niveau van die spelers is goed omdat ze allemaal werden opgeleid door een academie van een Ligue 1 ploeg, de meeste hadden al veel matchen in ligue 2 en 3, dus ervaring genoeg, en we hebben al enorm veel spelers daar weest halen, voor geen geld, Delaplace,Leye,Berrier,Baudry,Taravel, enz.  Maar geen enkele ziel in de club dacht eraan om daar spelers te gaan zoeken.    Men kon verleden zomer vrij goedkoop spelers ophalen die niveau hebben en die al wat ervaring hebben in een moeilijke competitie.
4. Je moest blind zijn om niet te zien dat we een keepersprobleem hadden, dat zag je verleden jaar al, ook daar had de club het inzicht niet.  Nardi kon voor belachelijk weinig geld worden gekocht, ook andere doelmannen uit Ligue 2 zoals een Anthony Mandréa of een Arthur Desmas of waarom niet eens polsen bij Olivier Vliegen in Tsjechïë.  Die twee franse doelmannen waren VOOR juli nog vrij, Vliegen voor april. Er waren geruchten toch ook?  Wisten ze dat Nardi op een zijspoor zat bij Lorient en zo goedkoop weg kon?    Maar hier dachten ze daar niet aan.
5. Cordier, de lieve gouden man die niet de capaciteit heeft om CEO en of technisch directeur te zijn, kent veel te weinig, laat zich ringeloren bij dossiers(niet hij alleen), kortom, voldoet niet voor zijn functie.  Moest de eerste persoon zijn die ze moesten vervangen, reeds toen we wisten dat we in 1A bleven.  Nu mag hij volgend jaar hoogstwaarschijnlijk beschikken, VEEL TE LAAT.
6. We konden en moesten Leye ontslaan nog voor de WK-break, dan waren er nog meer goeie trainers beschikbaar en toen zag je al lang dat Leye te weinig is.  Dus hier ook weer, veel te laat en nog altijd niet.
7. Ze verkopen Dompé en Pletinckx(ge weet wel, voor vele een hele slechte, maar nu zie je waaraan het lag, aan systeem Dury) voor veel te weinig geld en ze werden niet vervangen.  Nog altijd niet.
8. Evenwicht in de ploeg is al jaren een probleem, Fadera kwam dit seizoen boven, maar langs de andere kant hebben we geen rechterflank, Ndour is een diepe spits die in de ruimte moet lopen, we hebben geen deftige rechtsachter, we hadden geen tien, een Bernier koste nog geen 700000 euro, we misten bij die nieuwe spelers ook te weinig spelers die de competitie kenden.   

Ik kan nog doorgaan van de jaren voorheen, maar dit zijn de dingen die heel veel supporters hier vorige zomer zien veranderen, maar het was allemaal niet waar of het kon niet of.... 
Ik weet ook wel dat niet ieder transfer raak kan zijn, dat kan ook niet, maar het was teveel te jong en te onervaren, en ja we haalden een Lopez,Ravi Souka en een Ramirez die wel ervaring hadden, maar Miroschi,Tambedou(heel goed meegevallen)Sangaré,Offor,Diop,Palumets, dat is veel teveel te jong en te onervaren.  Dat werd toen ook al geschreven hier, maar het was niet waar. 
En dit komt omdat er veel te weinig kennis en kunde is, Cordier en zoon van zijn niet capabel en een Leye is duidelijk ook niet iemand die veel deftige spelers weet zitten. 
De club probeerde dit wel op te lossen met Vormer en Brûls en ook Fila, maar  het voornaamste deden ze niet, de trainer ontslaan.  En nog altijd niet.  Voor mij is het dan ook duidelijk, ze doen er niet alles aan om erin te blijven. 
En voor al die hier dan weer zullen zeggen ' doe het dan zelf', pfff, als ik en zovele andere modale supporters dit al jaren zien, hoe kan het dan dat mensen die dit als job doen het niet zien of niet willen zien?

Misschien denk je van niet, maar op veel zaken geef ik je gelijk hoor...

Maar het is allemaal niet zo simpel als langs de zijlijn.

Er zijn zeker (inschattings) fouten gemaakt, maar dat gebeurd bij alle clubs.
Helaas kan je nooit voorspellen hoe het zal lopen met die ene trainer en/of speler(s).

Ze bewandelden al verschillende pistes hé spelers op retour (niet goedkoop) jonge onbekenden (kans op brol). 't is geen exacte wetenschap, helaas... maar aan de andere kant, was het een exacte wetenschap dan speelden we allen voor de eerste plek.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.776
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #136 Gepost op: maart 07, 2023, 08:08:11 am »
Geen of weinig visie meer.
Alleen al hoe Dury moest vertrekken.
Iedereen zag dit ook al jaren lang aan komen.
Kon ook anders aangepakt zijn.
Maar ja, wachten wachten, besluiteloos zijn.. bla bla bla.
Ook jarenlang al minimaliseren van fouten en weinig tot geen zelfkritiek.
Tuurlijk hebben we onze limieten, was er corona, energiecrisis maar het is meer dan dat.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 28 : zaterdag 04/03/2023 18.15u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #137 Gepost op: maart 07, 2023, 10:42:07 am »
Misschien denk je van niet, maar op veel zaken geef ik je gelijk hoor...

Maar het is allemaal niet zo simpel als langs de zijlijn.

Er zijn zeker (inschattings) fouten gemaakt, maar dat gebeurd bij alle clubs.
Helaas kan je nooit voorspellen hoe het zal lopen met die ene trainer en/of speler(s).

Ze bewandelden al verschillende pistes hé spelers op retour (niet goedkoop) jonge onbekenden (kans op brol). 't is geen exacte wetenschap, helaas... maar aan de andere kant, was het een exacte wetenschap dan speelden we allen voor de eerste plek.

Je gaat er nogal licht over vind ik.
Welke transfers zijn een succes gebleken de laatste 5 jaar?
Bongonda, Bruno, Dompé (en Pletinckx), dat is het ongeveer zeker.

De lijst met spelers die enkel gehuurd werden en ons niets opbrachten, of waarvan het contract is ontbonden of transfervrij zijn vertrokken is bijna eindeloos. Ik overdrijf wellicht niet eens als het er tegen de 100 moeten zijn in de laatste 5 jaar.

En wat hebben ze ons gekost aan lonen, tekengeld, premies,..
Mannen als Hubert, Govea, Marcq, Berahino, hebben ons zakken vol geld gekost met 0 rendement.

En dan afkomen dat een Vormer en Bruls te duur waren in het begin van het seizoen, ooit is de zak met geld leeg.