Auteur Topic: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK  (gelezen 12292 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 794
  • Essevee!
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #60 Gepost op: februari 10, 2024, 10:41:18 pm »
Zoek naar de oorzaak. Zonder vertrouwen thuis. Euvrard buiten. Het lukt hem niet. Nieuwe imuls nodig. Het is echt nog niet gespeeld voor plek 2 hoor…maar nu veranderen  Ik mis trouwens Gano, nu
Dat denk ik nu ook. Veel kritiek op luie Gano maar als je de rest ziet weet je dat we alleen nog een kans maken met Gano terug in de punt met andere trainer die hem vertrouwen geeft

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #61 Gepost op: februari 10, 2024, 10:43:46 pm »
Vrees toch ook einde verhaal voor Euvrard, krijgt de ploeg echt niet op de rails..
SV TILL I DIE

Offline tomtom

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #62 Gepost op: februari 10, 2024, 10:48:54 pm »
 ;D ;D ;D
Wat een pummels op dit forum.
Toen D’Hollander begon was het dat we een trainer nodig hadden met 2e klasse ervaring.
Nú plots moet hij buiten.

Op dit forum:
Derijck kan niet meet mee
Vormer op de bank
Vossen kan niet mee
Decostere op de bank
Gano is een leegzak, uit de ploeg.


Wel dat is allemaal zo gegaan, en niks vooruitgang.
Iedereen weet het hier beter, maar de na-analisten hebben altijd gelijk.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #63 Gepost op: februari 10, 2024, 11:04:01 pm »
Mijn advies van vorige week werd niet gevolgd, dit zijn de consequenties.
Euvrard moest vorige week al buiten !!!
Ze gaan die niet ontslaan anders hadden ze toch Derijck niet laten vertrekken.
Ik denk dat ze niet anders kunnen...  Euvrard heeft er een zooitje van gemaakt.  Als je koppig vasthoudt aan idealen die niet haalbaar zijn, als je steeds dezelfde fouten(thuis) maakt. 
Het vertrouwen is weg, er is iets gebroken tussen de coach en de spelers, en dat is al een tijdje. 
Er zijn nog 9 matchen.  4 op 15, de thuismatchen verknallen, steeds dezelfde fouten maken.
Kan een nieuwe coach het rechttrekken?  Dat weet ik niet, maar Euvrard zeker niet.  Net zoals Leye het vorig jaar ook niet meer kon.  Terug afkomen met jonge trainers ga waarschijnlijk ook niet lukken.
Is Yves de oplossing?  Weet ik niet. 
Klopt het dat Vossen bij de beloften speelde?
De vraag die er toedoe,,hoe komt het dat we uit wel de punten halen en thuis praktisch niks? En wat deed de coach aan dat probleem om het op te lossen? Dat heeft niet alleen met geluk te maken of ongeluk. 

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #64 Gepost op: februari 10, 2024, 11:09:28 pm »
Mijn advies van vorige week werd niet gevolgd, dit zijn de consequenties.
Euvrard moest vorige week al buiten !!!
Ze gaan die niet ontslaan anders hadden ze toch Derijck niet laten vertrekken.
Ik denk dat ze niet anders kunnen...  Euvrard heeft er een zooitje van gemaakt.  Als je koppig vasthoudt aan idealen die niet haalbaar zijn, als je steeds dezelfde fouten(thuis) maakt. 
Het vertrouwen is weg, er is iets gebroken tussen de coach en de spelers, en dat is al een tijdje. 
Er zijn nog 9 matchen.  4 op 15, de thuismatchen verknallen, steeds dezelfde fouten maken.
Kan een nieuwe coach het rechttrekken?  Dat weet ik niet, maar Euvrard zeker niet.  Net zoals Leye het vorig jaar ook niet meer kon.  Terug afkomen met jonge trainers ga waarschijnlijk ook niet lukken.
Is Yves de oplossing?  Weet ik niet. 
Klopt het dat Vossen bij de beloften speelde?
De vraag die er toedoe,,hoe komt het dat we uit wel de punten halen en thuis praktisch niks? En wat deed de coach aan dat probleem om het op te lossen? Dat heeft niet alleen met geluk te maken of ongeluk.
Ik werd 3 dagen geleden nog verweten een stoker te zijn, niet door jou Mogul voor alle duidelijkheid. Euvrard is een topcoach, maar bij ons heeft hij het niet goed genoeg gedaan. Yves Vanderhaeghe zou klaarstaan. We zitten in de diepste crisis sinds ons ontstaan.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.385
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #65 Gepost op: februari 10, 2024, 11:10:27 pm »
Mijn advies van vorige week werd niet gevolgd, dit zijn de consequenties.
Euvrard moest vorige week al buiten !!!
Ze gaan die niet ontslaan anders hadden ze toch Derijck niet laten vertrekken.
Ik denk dat ze niet anders kunnen...  Euvrard heeft er een zooitje van gemaakt.  Als je koppig vasthoudt aan idealen die niet haalbaar zijn, als je steeds dezelfde fouten(thuis) maakt. 
Het vertrouwen is weg, er is iets gebroken tussen de coach en de spelers, en dat is al een tijdje. 
Er zijn nog 9 matchen.  4 op 15, de thuismatchen verknallen, steeds dezelfde fouten maken.
Kan een nieuwe coach het rechttrekken?  Dat weet ik niet, maar Euvrard zeker niet.  Net zoals Leye het vorig jaar ook niet meer kon.  Terug afkomen met jonge trainers ga waarschijnlijk ook niet lukken.
Is Yves de oplossing?  Weet ik niet. 
Klopt het dat Vossen bij de beloften speelde?
De vraag die er toedoe,,hoe komt het dat we uit wel de punten halen en thuis praktisch niks? En wat deed de coach aan dat probleem om het op te lossen? Dat heeft niet alleen met geluk te maken of ongeluk. 


Vossen deed gisteren niet mee bij jong essevee.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #66 Gepost op: februari 10, 2024, 11:24:44 pm »
Mijn advies van vorige week werd niet gevolgd, dit zijn de consequenties.
Euvrard moest vorige week al buiten !!!
Ze gaan die niet ontslaan anders hadden ze toch Derijck niet laten vertrekken.
Ik denk dat ze niet anders kunnen...  Euvrard heeft er een zooitje van gemaakt.  Als je koppig vasthoudt aan idealen die niet haalbaar zijn, als je steeds dezelfde fouten(thuis) maakt. 
Het vertrouwen is weg, er is iets gebroken tussen de coach en de spelers, en dat is al een tijdje. 
Er zijn nog 9 matchen.  4 op 15, de thuismatchen verknallen, steeds dezelfde fouten maken.
Kan een nieuwe coach het rechttrekken?  Dat weet ik niet, maar Euvrard zeker niet.  Net zoals Leye het vorig jaar ook niet meer kon.  Terug afkomen met jonge trainers ga waarschijnlijk ook niet lukken.
Is Yves de oplossing?  Weet ik niet. 
Klopt het dat Vossen bij de beloften speelde?
De vraag die er toedoe,,hoe komt het dat we uit wel de punten halen en thuis praktisch niks? En wat deed de coach aan dat probleem om het op te lossen? Dat heeft niet alleen met geluk te maken of ongeluk. 


Vossen deed gisteren niet mee bij jong essevee.
Dacht het al, een achterlijke KVK-lul die hier voor de zoveelste keer wat onzin mag zetten   

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #67 Gepost op: februari 10, 2024, 11:28:34 pm »
we blijven na Dury, DeFauw/simmons, Leye hetzelfde zien…
verdediging op losse benen
onnozele wissels
achteraan blijven klooien met de bal
NUL kansen bijeen voetballen
spelers die constant foute beslissingen nemen
geen groep/team
geen verrassingseffect


Euvrard stelt me dik teleur…

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #68 Gepost op: februari 10, 2024, 11:57:20 pm »
Achteraf bekeken moeten we ons afvragen of D'hollander niet te snel aan de kant geschoven werd. Met alles wat we nu weten waren we het seizoen eigenlijk niet zo slecht gestart. Eigenlijk had die altijd de tijd en de kans moeten krijgen om zijn stempel te drukken.

We mogen ook dringend eens stoppen met lukraak te schieten op onze eigen spelers. Het steeds op opnieuw afbranden (en dat ook altijd maar blijven herhalen) van bv. Gano, Vossen, Ciranni is belachelijk. De kern heeft zeker voldoende kwaliteit. Het is aan de coach om er een goed draaiend team van te maken.

Tijd voor Yves Vanderhaeghe dan maar?

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #69 Gepost op: februari 10, 2024, 11:58:46 pm »
;D ;D ;D
Wat een pummels op dit forum.
Toen D’Hollander begon was het dat we een trainer nodig hadden met 2e klasse ervaring.
Nú plots moet hij buiten.

Op dit forum:
Derijck kan niet meet mee
Vormer op de bank
Vossen kan niet mee
Decostere op de bank
Gano is een leegzak, uit de ploeg.


Wel dat is allemaal zo gegaan, en niks vooruitgang.
Iedereen weet het hier beter, maar de na-analisten hebben altijd gelijk.

Inderdaad, al degenen die volgens velen eruit moesten zijn eruit, alle prutsers zijn weg en dit is het gevolg, en hoe moet het nu verder ? zijn er hier nog trainers in spé die een oplossing hebben ?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #70 Gepost op: februari 11, 2024, 01:09:26 am »
;D ;D ;D
Wat een pummels op dit forum.
Toen D’Hollander begon was het dat we een trainer nodig hadden met 2e klasse ervaring.
Nú plots moet hij buiten.

Op dit forum:
Derijck kan niet meet mee
Vormer op de bank
Vossen kan niet mee
Decostere op de bank
Gano is een leegzak, uit de ploeg.


Wel dat is allemaal zo gegaan, en niks vooruitgang.
Iedereen weet het hier beter, maar de na-analisten hebben altijd gelijk.

Inderdaad, al degenen die volgens velen eruit moesten zijn eruit, alle prutsers zijn weg en dit is het gevolg, en hoe moet het nu verder ? zijn er hier nog trainers in spé die een oplossing hebben ?
te
De vraag is, waarom halen we goeie resultaten uit en slechte thuis?  Zowel met 'de prutsers(uw woorden)als zonder de prutsers gingen we de boot in thuis.   Feit is dat Euvrard geen oplossing heeft en de spelers totaal geen vertrouwen meer hebben. 
Er zijn nog 9 matchen,27 punten te verdienen, moeten we het laten schieten en Euvrard laten doen of proberen we het met een andere coach? 

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.932
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #71 Gepost op: februari 11, 2024, 07:18:15 am »
Vergeet het jongens..
Vossen spierscheur, bruls spierscheur..

Tis gedaan voor de resterende 9 matchen

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.234
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #72 Gepost op: februari 11, 2024, 07:38:44 am »
;D ;D ;D
Wat een pummels op dit forum.
Toen D’Hollander begon was het dat we een trainer nodig hadden met 2e klasse ervaring.
Nú plots moet hij buiten.

Op dit forum:
Derijck kan niet meet mee
Vormer op de bank
Vossen kan niet mee
Decostere op de bank
Gano is een leegzak, uit de ploeg.


Wel dat is allemaal zo gegaan, en niks vooruitgang.
Iedereen weet het hier beter, maar de na-analisten hebben altijd gelijk.

Inderdaad, al degenen die volgens velen eruit moesten zijn eruit, alle prutsers zijn weg en dit is het gevolg, en hoe moet het nu verder ? zijn er hier nog trainers in spé die een oplossing hebben ?
te
De vraag is, waarom halen we goeie resultaten uit en slechte thuis?  Zowel met 'de prutsers(uw woorden)als zonder de prutsers gingen we de boot in thuis.   Feit is dat Euvrard geen oplossing heeft en de spelers totaal geen vertrouwen meer hebben. 
Er zijn nog 9 matchen,27 punten te verdienen, moeten we het laten schieten en Euvrard laten doen of proberen we het met een andere coach?

Waarom dat zo is vraag ik mij ook af.
Maar we moeten wel toegeven dat we uit ook al wreed veel chance gehad hebben.

Ik ben er mij van bewust dat het wel eens de laatste match van Euvrard kan geweest zijn. Maar gaat een nieuwe trainer dit oplossen? Ik denk het niet
Gaat Vormer plots beginnen lopen onder die nieuwe? Gaat Traore plots overzicht krijgen of slim worden?

Het probleem zit nog altijd hoger! Grote bedragen uitgeven (transferbedrag of loon) aan spelers die dat niet verdienen of niet waarmaken.
Wat ben je met een geldschieter als die zich laat omringen door “prutsers”? En het is zeker niet gebeterd sinds zijn zoon mee aan de knoppen zit.
Hoe kan je Waregem zijnde een loon geven aan een speler die zelf uit 1b niet naar 1a wil omdat ie zoveel verdient?
Hoe kan je om en bij het miljoen geven voor een winger van Botev Plovdiv die daar amper 5 basisplaatsen had?
Idem Ndour, hoe kan je dat bedrag voor hem nog verantwoorden? Dan moet je je als geldschieter toch ook vragen stellen?
Ik begin zelf al te twijfelen aan Caluwé, want waar die nu zijn spelers gaat halen, dat kan ook niet anders zijn dan makelaarcontacten.

Kijk, we zijn terecht gezakt uit 1A, we waren voorlaatste. Ook al beweren sommige dat er meer te doen viel met die kern, neen dus.
Je zakt omdat je kern te zwak is, maar werd die versterkt? Dat is overduidelijk een neen!
Traore is, sorry voor de woordenschat, voetbaldom en kan ook maar rap lopen.
Machado is hetzelfde type salonvoetballer.
We kregen vorig seizoen 78 goals binnen. Gingen we eerst enkel Seigers gaan huren.
Kwamen ze wat later aandraven met Bagan en Decostere, waarvan ge eigenlijk ook rap zag dat die mannen geen niveau haalden.
Het middenveld, dat al jaren een probleem is, daar werd gewoon niets aan gedaan!

In de winter dan bijsturen, maar dat leidt zelden naar succes!

Mogul, je zei het vorig seizoen, maar nu richt je je nog meer op de trainer, deze club is ziek. En zolang men daar niets gaat veranderen (scouting en sportieve cel) dan gaat dat zo blijven.




Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #73 Gepost op: februari 11, 2024, 07:58:10 am »
Voor het bestuur is het ook niet gemakkelijk, ik had bij de tandem Euvrard - Caluwé toch ook een goed gevoel, mensen met voetbalkennis en ik denk dat 90% hier ook dit gevoel had.. nu blijkt dat het (nog) niet aanslaat… is de volgende stap dan weer een nieuwe coach en sportief manager ?

Ik vind het nu goedkoop om op het bestuur te schieten.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.234
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #74 Gepost op: februari 11, 2024, 08:17:48 am »
Voor het bestuur is het ook niet gemakkelijk, ik had bij de tandem Euvrard - Caluwé toch ook een goed gevoel, mensen met voetbalkennis en ik denk dat 90% hier ook dit gevoel had.. nu blijkt dat het (nog) niet aanslaat… is de volgende stap dan weer een nieuwe coach en sportief manager ?

Ik vind het nu goedkoop om op het bestuur te schieten.


Ik vind het eerder omgekeerd
Goedkoop om op de trainer te schieten

We zitten aan trainer 5 in 2 jaar tijd!
Da wil dus zeggen dat we 5 slechte hadden?
Als je ziet hoe Simons Dender laat voetballen…
Hoe Euvrard voetbalde met RWDM


De Lokerens, de Beverens, de Eupens,…
Jaren wisselden ze van coach lijk van onderbroek toen ze in 1A zaten (of nog zitten)
Maar gaat dat daarom beter? Klaarblijkelijk niet. Dat ligt aan het spelersmateriaal!
Ofwel zijn er heel veel slechte coaches in de wereld

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.049
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #75 Gepost op: februari 11, 2024, 08:18:02 am »
Er zit gewoon ook geen vechtlust in deze ploeg. NIEMAND loopt voorop in de strijd… ondanks de mindere kwaliteit moet je toch met deze kern beter kunnen presteren… PS. Is het contract van Ciranni op het einde van het seizoen eindelijk afgelopen ? Zolang zo een speler in de ploeg staat zal het niet beteren, vrees ik…

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #76 Gepost op: februari 11, 2024, 08:57:11 am »
Voor het bestuur is het ook niet gemakkelijk, ik had bij de tandem Euvrard - Caluwé toch ook een goed gevoel, mensen met voetbalkennis en ik denk dat 90% hier ook dit gevoel had.. nu blijkt dat het (nog) niet aanslaat… is de volgende stap dan weer een nieuwe coach en sportief manager ?

Ik vind het nu goedkoop om op het bestuur te schieten.


Ik vind het eerder omgekeerd
Goedkoop om op de trainer te schieten

We zitten aan trainer 5 in 2 jaar tijd!
Da wil dus zeggen dat we 5 slechte hadden?
Als je ziet hoe Simons Dender laat voetballen…
Hoe Euvrard voetbalde met RWDM


De Lokerens, de Beverens, de Eupens,…
Jaren wisselden ze van coach lijk van onderbroek toen ze in 1A zaten (of nog zitten)
Maar gaat dat daarom beter? Klaarblijkelijk niet. Dat ligt aan het spelersmateriaal!
Ofwel zijn er heel veel slechte coaches in de wereld
Akkoord, maar ik had het gevoel met aanstelling van Euvrard en Caluwé dat ons bestuur eindelijk de juiste weg had ingeslaan, de jaren ervoor daar hebben ze geen goede beurt gemaakt.
SV TILL I DIE

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #77 Gepost op: februari 11, 2024, 08:59:11 am »
Brüls was blijkbaar niet 100% fit aan de match begonnen en heeft tijdens de match een scheur opgelopen.

Willen begon ziek aan de match en tijdens de rust moeten overgeven.

Vossen met scheur in de lies

Rommens en Bagan zouden ook gekwetst zijn.


Ik haal deze info van iemand die dit op facebook schreef, voor wat het waard is.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.234
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #78 Gepost op: februari 11, 2024, 09:06:40 am »
Brüls was blijkbaar niet 100% fit aan de match begonnen en heeft tijdens de match een scheur opgelopen.

Willen begon ziek aan de match en tijdens de rust moeten overgeven.

Vossen met scheur in de lies

Rommens en Bagan zouden ook gekwetst zijn.


Ik haal deze info van iemand die dit op facebook schreef, voor wat het waard is.

Ik dacht dat ook met Euvrard en Caluwé.
Maar als je ziet dat ze dan voornamelijk spelers in tsjakamaka gaan halen, dan stel ik mij toch vragen bij Caluwé.
Den tijd van Frankrijk en Scandinavie is precies voorbij.
En aan de Japanse trend weigeren wij blijkbaar mee te doen.


Over de geblesseerde spelers, Vossen en Rommens klopt idd.
Had ook gehoord dat Tambedou gekwetst was, maar blijkbaar is die op tijd fit geraakt

Willen ziek? Al sedert eerste weekend van augustus peisk!

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 772
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #79 Gepost op: februari 11, 2024, 09:23:37 am »
Voor de bedragen die wij uitgeven aan lonen en transfers haal je toch de beste spelers weg bij de andere 2de klassers in de plaats van spelers zonder ervaring?

En nu plots de helft van de ploeg met een spierscheur, dan stel ik mij toch ook vragen bij de medische begeleiding.
Dat je voorzichtig moet omspringen met spelers van circa 35 jaar weet toch iedereen.