Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 282675 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1240 Gepost op: augustus 09, 2011, 09:49:18 pm »
Stijn Stijnen naar Beerschot AC..
hij was te sterk voor fcb... :p

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1241 Gepost op: augustus 09, 2011, 09:57:25 pm »
Stijn Stijnen naar Beerschot AC..



 :D

Identiek hetzelfde geprobeerd. Dan maar frigo2 genomen, maar de moderator wil me niet toelaten :)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1242 Gepost op: augustus 09, 2011, 10:06:56 pm »
Stijn Stijnen naar Beerschot AC..



 :D

Identiek hetzelfde geprobeerd. Dan maar frigo2 genomen, maar de moderator wil me niet toelaten :)

Probeer eens met diepvriezer?



Khoor het al komen vanaf volgende week.. "Frigoooooooooo je bent vannacht weer op internet geweest.."

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1243 Gepost op: augustus 09, 2011, 10:15:25 pm »
Stijnen is een forumboy ;)


Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1244 Gepost op: augustus 10, 2011, 07:09:39 pm »
Stijn Stijnen naar Beerschot AC..



 :D

Identiek hetzelfde geprobeerd. Dan maar frigo2 genomen, maar de moderator wil me niet toelaten :)

Probeer eens met diepvriezer?



Khoor het al komen vanaf volgende week.. "Frigoooooooooo je bent vannacht weer op internet geweest.."

Vandaag staat er in HLN dat er lang voor die Stijnenaffaire iemand was geregistreerd op het Beerschotforum onder de naam Frigo. Toeval heet dat.

Boer Boerie

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1245 Gepost op: augustus 14, 2011, 10:38:55 pm »
Na wat ik van matchen al zag
1) Club (Na 1x) (Bij flitsen toch heel goed voetbal)
2) Anderlecht (Na 3x) (Totaal niet overtuigend en weinig creatief, wel effici?nt)
3) Lokeren (3x) (Goede organisatie, maar moeilijk scoren)
4) Mechelen (2x) (Werkvoetbal en enorm veel inzet, eens op voorsprong immens gevaarlijk)
5) Genk (1x) (Het zit er in, het moet er enkel nog uitkomen)
6) Wij (Na 3x)
7) Gent (1x) (Tegen Standard speelden ze mooi voetbal bij momenten, maar soms te slordig)
8 ) Standard (3x) (Enkel verkopen en niks (noemenswaardig) binnenhalen gaat ni ongestraft blijven)
9) Lierse (1x) (Niet slecht maar veel te weinig lang hun goed voetbal aanhouden)
10 ) Leuven (2x) (Inzet alleen is niet genoeg, voetballend moet het beter)
11) Bergen (1x) (Scoren makkelijk zonder echt goed voetbal te brengen)
12) Kortrijk (1x) (Middenveld is echt wel zwak, slaan het daarom heel vaak over)
13) Westerlo (2x) (Missen een scorende spits.  Met wat geluk vinden ze een Enrique voor 1 sept)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1246 Gepost op: augustus 30, 2011, 06:36:52 pm »
Genk haalde zonet toch wel 2 toppers binnen

Sarr en Masuero

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1247 Gepost op: augustus 30, 2011, 10:30:11 pm »

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1248 Gepost op: augustus 30, 2011, 10:35:45 pm »

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1249 Gepost op: augustus 30, 2011, 11:51:38 pm »
Het is ronduit een schande. Coach zijn is echt een hondenstiel geworden.
Een gemiste start weegt niet op tegen alle positieve zaken (promotie, PO1, passie, engagement, ...)

Kan je eigenlijk nu al spreken van een gemiste start? Ze staan slechts 5 puntjes achter op de 9de plek (waar ze allicht zouden voor tekenen).

Het bestuur blijft altijd in de ivoren toren zitten, z?lfs bij falend (transfer)beleid.
Met Duchat?let en Brepoels weg, zie ik in STVV een serieuze degradatiekandidaat.

Hopelijk laten coaches anno 2011 dikke 'oprotpremies' in hun contract zetten.

fox

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1250 Gepost op: augustus 31, 2011, 10:39:42 am »
Het is ronduit een schande. Coach zijn is echt een hondenstiel geworden.
Een gemiste start weegt niet op tegen alle positieve zaken (promotie, PO1, passie, engagement, ...)

Kan je eigenlijk nu al spreken van een gemiste start? Ze staan slechts 5 puntjes achter op de 9de plek (waar ze allicht zouden voor tekenen).

Het bestuur blijft altijd in de ivoren toren zitten, z?lfs bij falend (transfer)beleid.
Met Duchat?let en Brepoels weg, zie ik in STVV een serieuze degradatiekandidaat.

Hopelijk laten coaches anno 2011 dikke 'oprotpremies' in hun contract zetten.

Wat is daar nu een schande aan. Als trainers ergens anders meer kunnen verdienen zetten ze zelf ook aan. Kijk maar naar dikke Hein, De Boeck, Vercauteren, Dury, etc etc...Je weet zoiets als je eraan begint en als je daar niet mee om kan dan word je best geen trainer.

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1251 Gepost op: augustus 31, 2011, 12:18:35 pm »
Ik heb het hier specifiek over dit ontslag van Guido. Of vind jij dat je op basis van 5 speeldagen al kan zeggen dat iemand niet meer bekwaam is voor de job?

Ik kan mij niet voorstellen dat ze daar bij STVV nu hun probleem bij de wortel hebben aangepakt en dat een nieuwe trainer alles zal oplossen. Ze zijn dat op 2 jaar tijd gewoon te verwend geweest (promotie & PO1) waardoor ze zichzelf niet meer naar waarde kunnen schatten.

Ik vind het verder ook goedkoop om het falende transferbeleid in zijn schoenen te schuiven.
Citaat van: STVV-voorzitter Benoit Morrenne
En eerlijk gezegd: het nieuwe bestuur had hogere ambities dan dat en had ook navenant ingekocht, met een vrij grote inspraak van Guido Brepoels in het transferbeleid."

Inspraak hebben op het beleid betekent nog altijd niet dat je daar de eindverantwoordelijk voor draagt. Dat is de taak van een sportief manager.

fox

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1252 Gepost op: augustus 31, 2011, 12:32:16 pm »
Ik heb het hier specifiek over dit ontslag van Guido. Of vind jij dat je op basis van 5 speeldagen al kan zeggen dat iemand niet meer bekwaam is voor de job?

Ik kan mij niet voorstellen dat ze daar bij STVV nu hun probleem bij de wortel hebben aangepakt en dat een nieuwe trainer alles zal oplossen. Ze zijn dat op 2 jaar tijd gewoon te verwend geweest (promotie & PO1) waardoor ze zichzelf niet meer naar waarde kunnen schatten.

Ik vind het verder ook goedkoop om het falende transferbeleid in zijn schoenen te schuiven.
Citaat van: STVV-voorzitter Benoit Morrenne
En eerlijk gezegd: het nieuwe bestuur had hogere ambities dan dat en had ook navenant ingekocht, met een vrij grote inspraak van Guido Brepoels in het transferbeleid."

Inspraak hebben op het beleid betekent nog altijd niet dat je daar de eindverantwoordelijk voor draagt. Dat is de taak van een sportief manager.

Wat ik vind over Brepoels is eigenlijk niet zo relevant. Maar omdat je het vraagt geef ik je toch mijn mening. Mijn mening is dus niet gebaseerd op 5 speeldagen en ik geloof dat dit bij STVV ook niet zo is. Breepoels is naar volgens mij gewoon een zeer matige tot zelfs slechte coach. De man dreef op enthousiasme maar verder leek hij zich maar bitter weinig om het tactische plaatje te bekommeren. Dat pakte vorige jaar al niet meer en nu nog minder. Ik denk dat dit voor STVV de beste oplossing is maar ik denk niet dat het hen zal redden. Ze hebben volgens mij ook veel te weinig kwaliteit.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1253 Gepost op: augustus 31, 2011, 01:34:53 pm »
Als je geen deftig spelersmateriaal hebt moet je het wel op enthouiasme doen
SV TILL I DIE

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1254 Gepost op: augustus 31, 2011, 02:34:43 pm »
Fox,
De volgende keer als er nog eens een lezing is van Brepoels mag je eens meegaan...
Je zal je mening dan moeten herzien..

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1255 Gepost op: augustus 31, 2011, 04:14:55 pm »
tis wel frappant dat het bestuur van stvv zegt dat ze echt goed ingekocht hebben.. terwijl het die ploeg gewoon ontbreekt aan kwaliteit

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1256 Gepost op: augustus 31, 2011, 04:24:17 pm »
Fox,
De volgende keer als er nog eens een lezing is van Brepoels mag je eens meegaan...
Je zal je mening dan moeten herzien..
Volgens mij gaan zijn lezingen over motivatie en dat kan hij als geen ander. Over zijn voetbalkennis heb ik echter ook mijn twijfels. Neem daar dan nog eens bij dat de kern van STVV kwalitatief gewoonweg te zwak is + een voorzitter die het afbolt en je krijgt wat nu aan het gebeuren is in Sint-Truiden.
Ik vrees voor de kanaries dat als er niet snel een kwaliteitsinjectie bijkomt, ook een nieuwe coach niet de oplossing zal bieden.

fox

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1257 Gepost op: augustus 31, 2011, 04:24:49 pm »
Fox,
De volgende keer als er nog eens een lezing is van Brepoels mag je eens meegaan...
Je zal je mening dan moeten herzien..

Kan best zijn. Ik heb dan ook duidelijk gezegd dat mijn mening niet echt relevant. Die van STVV is dat wel en als zij vinden dat hij niet meer past binnen de club dan is het hun recht om hem te ontslaan. Mits het respecteren van de modaliteiten die in het contract opgenomen zijn natuurlijk.

En bon, als die mens werkelijk de goeie trainer is die u beweert dat hij is, dan zal hij niet al teveel problemen hebben om snel weer werk te vinden. Er zal volgens mij binnenkort een positie in pakweg Westerlo vrijkomen...

Boer Boerie

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1258 Gepost op: september 01, 2011, 01:01:03 pm »
Brepoels heeft geen ploeg momenteel, der is niks van kwaliteit bijgekomen.
Op enthousiasme alleen wint ge geen wedstrijden, dan stunte enkel af en toe.

Westerlo en STVV gaan volgens mij geen hoge toppen scheren (behalve stunts ;) )

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1259 Gepost op: september 01, 2011, 02:33:15 pm »
Citaat van: Benoit Morrenne
Welk profiel de volgende coach moet hebben? Ideaal zou een type Brepoels zijn, maar dan eentje die wat meer chance heeft

Dus Guido is ontslagen wegens .... geen chance ?