Auteur Topic: [16] OULARE Obbi - ex speler  (gelezen 38797 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.028
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #40 Gepost op: december 05, 2016, 03:13:44 pm »
Een kans?  Ik herhaal, Delaplace was het eerste jaar en een half nergens,Cordaro was vorig jaar voor velen hier ook een niemendalleke,Jelavic kreeg in zijn tijd hier 18 VOLLE MATCHEN om zich te bewijzen en deed het niet, onze invallers moeten het doen met enkele tientallen minuten en meestal wanneer we niet goed spelen, of achterstaan.  Het gaat niet enkel om Oulare, het gaat over alle invallers,Ventokele is niet goed,Coopman is te licht,Naessens is derde klasse,Oulare is slechter dan Benteke(dat kan gewoon niet, slechter dan Benteke)geduld en gun die gasten eens een echte kans!
Probleem is wel dat Oulare, Vetokele, Coopman hier maar tot juni 2016 zijn. Ze hebben de tijd dan ook niet om er pas in hun tweede jaar te staan (cfr. Delaplace, etc.)...

Offline Jet_01

  • Leden
  • Berichten: 1
  • Essevee!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #41 Gepost op: december 05, 2016, 03:28:47 pm »
Oulare zal geen potten breken hier in Waregem. Heb de indruk dat de mentaliteit toch niet die van een profvoetballer is. Technisch toch ook heel beperkt.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #42 Gepost op: december 05, 2016, 03:32:10 pm »
Probleem is wel dat Oulare, Vetokele, Coopman hier maar tot juni 2016 zijn. Ze hebben de tijd dan ook niet om er pas in hun tweede jaar te staan (cfr. Delaplace, etc.)...
Dat is correct. Misschien ben ik verkeerd maar als een gehuurde speler niet echt doorbreekt denk ik dat de trainers ook al omdat ze weten dat die toch weer vertrekt daar ook minder tijd en energie in steken.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #43 Gepost op: december 05, 2016, 05:35:14 pm »
Eerlijk, ik heb die jongen een kans gegeven maar na de wedstrijd van zaterdag kan je toch moeilijk zeggen dat die jongen iets kan... Die staat hier nergens, ofwel zit er iets serieus mis in zijn kop waardoor hij tijdens een match plots niet meer kan voetballen of wel kan hij gewoon niet voetballen.

Eerlijk vond Benteke een betere voetballer dan wat ik tot nu toe van Oulare zag!
haha komaan Benteke...

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #44 Gepost op: december 06, 2016, 08:39:56 am »
haha komaan Benteke...

Dacht dat dit genoeg zegt over hoe ik over Oulare denk op dit moment.

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #45 Gepost op: december 06, 2016, 06:01:12 pm »
Oulare is bij Rijsel op zijspoor geraakt omdat hij het te gemakkelijk oppakte. Heeft dan hard gewerkt bij jeugd van Club Brugge en kwam in de basis. Heeft dit ganse tijd volgehouden, maar volume bleek beperkt want kon bijna geen volledige match aan. Nu heb ik de indruk dat hij wel goed begeleid wordt om te werken aan zijn uithoudingsvermogen maar door gebrek aan matchritme komt het er niet uit (amper speelminuten afgelopen anderhalf jaar in Watford en hier). Als hij beseft dat de speelkansen gegrepen moeten worden en zijn attitude tijdens opwarming en training professioneler moet, zie ik het nog goed komen. Zoniet einde verhaal hier.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #46 Gepost op: december 06, 2016, 06:26:20 pm »
Oulare is bij Rijsel op zijspoor geraakt omdat hij het te gemakkelijk oppakte. Heeft dan hard gewerkt bij jeugd van Club Brugge en kwam in de basis. Heeft dit ganse tijd volgehouden, maar volume bleek beperkt want kon bijna geen volledige match aan. Nu heb ik de indruk dat hij wel goed begeleid wordt om te werken aan zijn uithoudingsvermogen maar door gebrek aan matchritme komt het er niet uit (amper speelminuten afgelopen anderhalf jaar in Watford en hier). Als hij beseft dat de speelkansen gegrepen moeten worden en zijn attitude tijdens opwarming en training professioneler moet, zie ik het nog goed komen. Zoniet einde verhaal hier.

Het is dat niet alleen hoor.
Die eerste controle, die balbehandeling... Er zijn 10 jarigen die beter ballen kunnen controleren, en dat is echt niet overdreven.
Met hem en Lepoint voorin (of 10) kan je onmogelijk rap spelen. En zet daar dan nog eens Leye bij (ook niet de man van de perfecte controle of pass in 1 tijd) en het wordt helemaal hopeloos hoor.
Wij hebben nood aan een kleine vinnige spits. En laat Dury die nu geen kansen meer geven (Vetokele)
Schuif Leye naar de '10' die moet maar doen waar hij echt goed in is, gaten trekken, passlijn afsluiten en voetbaltechnisch toch wel wat beter dan Lepoint.

Dury moet eens stoppen met zeggen dat Oulare en Leye kunnen samenspelen, dat gaat namelijk niet, want Leye moet totaal niet hebben van Oulare.
Vetokele-Leye, dat is een veel beter duo

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #47 Gepost op: december 06, 2016, 08:47:12 pm »
Het is dat niet alleen hoor.
Die eerste controle, die balbehandeling... Er zijn 10 jarigen die beter ballen kunnen controleren, en dat is echt niet overdreven.
Met hem en Lepoint voorin (of 10) kan je onmogelijk rap spelen. En zet daar dan nog eens Leye bij (ook niet de man van de perfecte controle of pass in 1 tijd) en het wordt helemaal hopeloos hoor.
Wij hebben nood aan een kleine vinnige spits. En laat Dury die nu geen kansen meer geven (Vetokele)
Schuif Leye naar de '10' die moet maar doen waar hij echt goed in is, gaten trekken, passlijn afsluiten en voetbaltechnisch toch wel wat beter dan Lepoint.

Dury moet eens stoppen met zeggen dat Oulare en Leye kunnen samenspelen, dat gaat namelijk niet, want Leye moet totaal niet hebben van Oulare.
Vetokele-Leye, dat is een veel beter duo

Vetokele heeft, dacht ik, de volledige eerste 6 speeldagen mogen spelen (bij afwezigheid van Kaya).  Dit is v???l meer dan dat Oulare momenteel de kans gehad heeft...

Vetokele heeft in al die tijd nog niets bewezen.

Dat jij nu al bij hoog en bij laag van de toren staat te blazen dat het duo Vetokele - Leye beter is, begrijp ik dan ook helemaal niet.

Wel is het zo dat er inderdaad een technische vaardige spits (met snelheid en een dribbel) moet bijkomen, willen we meedoen voor de prijzen dit jaar.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #48 Gepost op: december 06, 2016, 10:32:16 pm »
Tja Oulare is momenteel niks, Vetokele evenmin. Als beide zich niet gaan bewijzen... Ik zou beide toch een kans geven tot einde seizoen!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #49 Gepost op: december 06, 2016, 11:33:58 pm »
Lukaku kan ook geen bal controleren maar is wel een topspits in Engeland en spits nummer 1 bij de Belgen.

Ik ben ook geen fan van Obbi, het lijkt allemaal zo sloom, traag, slordig. Maar hij kan wel iets, dat heeft hij bewezen bij Club Brugge. Is nog niet volledig topfit en heeft 0,0 matchritme, zoals hierboven werd geschreven, heeft in 1.5 jaar bijna niks gespeeld, dit krijg je niet goed in 1,2,3.
SV TILL I DIE

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #50 Gepost op: december 06, 2016, 11:46:28 pm »
Vetokele heeft, dacht ik, de volledige eerste 6 speeldagen mogen spelen (bij afwezigheid van Kaya).  Dit is v???l meer dan dat Oulare momenteel de kans gehad heeft...

Vetokele heeft in al die tijd nog niets bewezen.

Dat jij nu al bij hoog en bij laag van de toren staat te blazen dat het duo Vetokele - Leye beter is, begrijp ik dan ook helemaal niet.

Wel is het zo dat er inderdaad een technische vaardige spits (met snelheid en een dribbel) moet bijkomen, willen we meedoen voor de prijzen dit jaar.

Zal het nog maar eens tot in den treure herhalen, Vetokele is een diepe spits en geen flankspeler.
Onbegrijpelijk dat Dury hem op de flank heeft gezet, gedoemd om te mislukken.

En wat ook onbegrijpelijk is, is dat we met 4 spelers zitten voor diezelfde ene positie terwijl we niets op overschot hebben op de flanken.

Bekende koppen worden aangeboden en worden zonder veel nadenken bij de kern toegevoegd want voor ons is dit een 'opportuniteit' die we krijgen. We zijn er vet mee met onze grote namen Vetokele en Oulare, en dat terwijl Leye nog eens na een uur geen poot meer vooruit geraakt en toch op dat veld blijft staan.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #51 Gepost op: december 07, 2016, 11:47:29 am »
Zal het nog maar eens tot in den treure herhalen, Vetokele is een diepe spits en geen flankspeler.
Onbegrijpelijk dat Dury hem op de flank heeft gezet, gedoemd om te mislukken.

En wat ook onbegrijpelijk is, is dat we met 4 spelers zitten voor diezelfde ene positie terwijl we niets op overschot hebben op de flanken.

Bekende koppen worden aangeboden en worden zonder veel nadenken bij de kern toegevoegd want voor ons is dit een 'opportuniteit' die we krijgen. We zijn er vet mee met onze grote namen Vetokele en Oulare, en dat terwijl Leye nog eens na een uur geen poot meer vooruit geraakt en toch op dat veld blijft staan.

Gelijk heb je, mijn beste, betreffende de positie van Vetokele.

Maar dat neemt nog steeds niet weg dat hij in die 6 matchen helemaal niets liet zien. Neen, heeft nog nooit zijn kans gegrepen vind ik.  Voor mij, niettegenstaande niet zijn beste plaats, een serieuze tegenvaller.

Oulare valt ook tegen maar die heeft nog minder kansen gekregen momenteel dan Vetokele, dus die heeft nog even voordeel van de twijfel.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #52 Gepost op: december 07, 2016, 12:38:22 pm »
Gelijk heb je, mijn beste, betreffende de positie van Vetokele.

Maar dat neemt nog steeds niet weg dat hij in die 6 matchen helemaal niets liet zien. Neen, heeft nog nooit zijn kans gegrepen vind ik.  Voor mij, niettegenstaande niet zijn beste plaats, een serieuze tegenvaller.

Oulare valt ook tegen maar die heeft nog minder kansen gekregen momenteel dan Vetokele, dus die heeft nog even voordeel van de twijfel.

Ik vond zijn invalbeurt in Mechelen best indrukwekkend. In combinatie met Leye achter hem zit er volgens mij ook een pak meer in die jongen en zo hebben eindelijk eens diepgang en snelheid.
Leye moet al met 10m voorsprong vertrekken aan de middellijn en dan nog.. op de '10' is die snelheid minder belangrijk en wordt Leye nog belangrijker voor de ploeg.
Mijns inziens win-win.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #53 Gepost op: december 07, 2016, 04:23:58 pm »
Ik vond zijn invalbeurt in Mechelen best indrukwekkend. In combinatie met Leye achter hem zit er volgens mij ook een pak meer in die jongen en zo hebben eindelijk eens diepgang en snelheid.
Leye moet al met 10m voorsprong vertrekken aan de middellijn en dan nog.. op de '10' is die snelheid minder belangrijk en wordt Leye nog belangrijker voor de ploeg.
Mijns inziens win-win.
+1!!!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #54 Gepost op: december 07, 2016, 05:55:08 pm »
Ik vond zijn invalbeurt in Mechelen best indrukwekkend. In combinatie met Leye achter hem zit er volgens mij ook een pak meer in die jongen en zo hebben eindelijk eens diepgang en snelheid.
Leye moet al met 10m voorsprong vertrekken aan de middellijn en dan nog.. op de '10' is die snelheid minder belangrijk en wordt Leye nog belangrijker voor de ploeg.
Mijns inziens win-win.

Ah, we weten ook wel als Leye zegt:'Ik wil in de spits' dat Leye er ook zal staan.
Er is volgens mij geen enkele andere speler in Belgie die zoveel meer mag zijn.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #55 Gepost op: december 07, 2016, 06:12:31 pm »
Ah, we weten ook wel als Leye zegt:'Ik wil in de spits' dat Leye er ook zal staan.
Er is volgens mij geen enkele andere speler in Belgie die zoveel meer mag zijn.

Hopelijk geloof je je eigen onzin. Trouwens Leye heeft sinds begin vorig seizoen al meer dan 25 goals gemaakt voor ZW en heeft dus een beetje recht van spreken niet ? Ik vind hem trouwens niet slechter spelen dan vorig jaar maar elk zijn mening.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #56 Gepost op: december 07, 2016, 06:40:49 pm »
Hopelijk geloof je je eigen onzin. Trouwens Leye heeft sinds begin vorig seizoen al meer dan 25 goals gemaakt voor ZW en heeft dus een beetje recht van spreken niet ? Ik vind hem trouwens niet slechter spelen dan vorig jaar maar elk zijn mening.

Dat is geen onzin, dit is de realiteit.
Trouwens, met uwe goed-nieuws show doe ik niet mee.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #57 Gepost op: december 07, 2016, 06:47:21 pm »
Hopelijk geloof je je eigen onzin. Trouwens Leye heeft sinds begin vorig seizoen al meer dan 25 goals gemaakt voor ZW en heeft dus een beetje recht van spreken niet ? Ik vind hem trouwens niet slechter spelen dan vorig jaar maar elk zijn mening.
Vorig jaar was een superjaar voor Leye.Alle respect,maar nu ist toch heel wat minder hoor.En enkel een gebroken been zal voor een vervanging zorgen.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #58 Gepost op: december 07, 2016, 10:33:06 pm »
Gelijk heb je, mijn beste, betreffende de positie van Vetokele.

Maar dat neemt nog steeds niet weg dat hij in die 6 matchen helemaal niets liet zien. Neen, heeft nog nooit zijn kans gegrepen vind ik.  Voor mij, niettegenstaande niet zijn beste plaats, een serieuze tegenvaller.

Dat is toch net het probleem?
Hij speelt niet op zijn plaats, hoe kan je dan goed gaan spelen?
Hij heeft te weinig techniek en kan moeilijk een man over, maar als diepe spits moet je vooral de goal weten staan en net dat kan hij niet tonen op het veld.

Zet de Fauw op het middenveld of Cordaro in de verdediging en het zal ook 2 keer niets zijn hoor, nogthans ook 2 aardige voetballers op hun vertrouwde plaats.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #59 Gepost op: december 07, 2016, 10:37:10 pm »
Verdere meningen over Igor kunnen gegeven worden in het specifieke topic rond Vetokele via: http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2804.0

Zo kunnen we hier over Oulare praten en de topics wat ordelijk houden...  8)