Auteur Topic: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee  (gelezen 16653 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: september 28, 2019, 10:41:39 pm »
Sisako die moet toch altijd starten
Of heb ik het mis?

Idd altijd ipv govea die er niet met goesting bij loopt..

Hopelijk Burki terug zodat Mensah op linksmidden kan.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: september 28, 2019, 10:58:32 pm »
Volledig akkoord met bovenstaand commentaar. De vraag is nu, spelen we volgende week met 3 achterin dan? De Fauw eruit en Burki met Deschacht en Pletinckx? Mensah gruwelijk in de fout, maar voor de rest meer dan oke!!!
Hoe zit het met Baudry?  Is die al wedstrijdfit?  Dan zou het kunnen hoor, met Baudry ipv De fauw, en met drie spelen achteraan, maar goed, we gaan niet zot doen, zal wel weer 4 vanachter worden.  Ik ben echt niet blij met de prestatie van De fauw, nu ook weer niet,voor mij mag Walsh echt zijn kans krijgen nu.
Ik denk dat Burki lang uit zal zijn, dus zal Mensah wel linksachter blijven.  Maar, zoals ik na de bekerwedstrijd zei, met Mensah zijn de mogelijkheden veel groter,  linksmidden, heel de flank voor hem, kan allemaal.  Hij gaat gruwelijk in de fout bij de eerste goal van Moeskroen(maar Seck staat ook te slapen, ook bij de tweede goal van Moeskroen was Seck niet alert).
« Laatst bewerkt op: september 28, 2019, 11:06:17 pm door mogul »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: september 28, 2019, 11:05:27 pm »
Sisako die moet toch altijd starten
Of heb ik het mis?

Idd altijd ipv govea die er niet met goesting bij loopt..

Hopelijk Burki terug zodat Mensah op linksmidden kan.
We kunnen ook spelen met Sissako en Seck en dan Govea ervoor en Sadio meer naast Larin,het lukt wat minder met Govea momenteel, maar ik denk echt wel dat hij er nog zal doorkomen.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: september 28, 2019, 11:41:32 pm »
Wij hebben vandaag met veel geluk gelijk gespeeld. Aan de rust had het al 3 - 0 kunnen zijn.
En dan die mooie goal uit het niets van Bruno en in de 90ste minuut een goed vallende bal voor Oberlin.
Ik vind Berhadino de laatste wedstrijden veel minder spelen. Hoop dat dit snel verandert. Larin blijft goed. Mensah, ondanks de fout toch een aanwinst. Oberlin de ideale invaller misschien. Sissako hoopvol.
We trekken weer met teveel naar voor waardoor er teveel ruimte achter de verdedigers ontstaat met alle gevolgen vandien. Oud zeer dat blijkbaar terug boven komt. De verdediging moet er staan zoals in de wedstrijden waarin Bossut de nul kon houden.
Toch vind ik dat we een hele goeie spelersgroep hebben. De vraag is echter : Welke spelers moeten er nu precies opgesteld worden om de best mogelijke ploeg te verkrijgen ?
« Laatst bewerkt op: september 29, 2019, 12:45:32 am door svennay »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: september 28, 2019, 11:47:04 pm »
Bij het terugzien van de tweede goal, moest Mensah hoger staan, was het dan niet buitenspel voor Garcia?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: september 29, 2019, 01:18:34 am »
mensah 2 goals op zijn conto MAAR speelde wel een schitterende match..
recuperatie, opbouwend, technisch...

Bjordal erin vond ik dom, zou Oberlin vroeger gebracht hebben maar hey
coach heeft gelijk, scoort bij eerste baltoets dus chique dinges

verdienden zeker een punt!
we zijn mee met de goeie kant van de klassering

Ref vond ik laks
hun cap mocht zeker 3x geel krijgen
let imo iets teveel toe

gouden punt als je de rangschikking ziet zoals ze nu is!
Moeskroen sta boven ons, maar zijn hun evenknie

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: september 29, 2019, 01:38:29 am »
Waarom govea mocht starten ipv sissako is mij een raadsel. Govea 0 recuperatie en in aanvallend opzicht brengt hij ook niets bij. Sissako werkt hard, recupereert veel, heeft een dribbel in de benen en zijn inspeelpas is goed. De match kantelde volledig met hem erbij. Laat hem starten en we winnen die match.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.635
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: september 29, 2019, 09:52:32 am »
mensah 2 goals op zijn conto MAAR speelde wel een schitterende match..
recuperatie, opbouwend, technisch...

Bjordal erin vond ik dom, zou Oberlin vroeger gebracht hebben maar hey
coach heeft gelijk, scoort bij eerste baltoets dus chique dinges

verdienden zeker een punt!
we zijn mee met de goeie kant van de klassering

Ref vond ik laks
hun cap mocht zeker 3x geel krijgen
let imo iets teveel toe

gouden punt als je de rangschikking ziet zoals ze nu is!
Moeskroen sta boven ons, maar zijn hun evenknie
Eerste helft 19 overtredingen Moeskroen , 2 Essevee

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: september 29, 2019, 10:02:36 am »
Volgende week spelen ze boven ons allemaal tegen elkaar.
Wij thuis tegen Cercle. We kunnen een zaakje doen he.
Uit en thuis zijn we momenteel nog een verschil.
Dat moeten we weer proberen herstellen.
Er zit zeker wat in.
Zij die zeggen dat POI niet kan??
Jawel, het is weer de kans dit jaar.
Genk en Anderlecht zijn nie top.
Daar moet je van profiteren.
+
7op9 tegen Genk, Gent en Antwerp
Geloof er in!!!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: september 29, 2019, 10:35:25 am »
Conclusie na 9 speeldagen: we staan op 1 punt van POI.
INDIEN we volgende winnen van Cercle komen we POI binnen en dit na 1/3 van de competitie.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: september 29, 2019, 10:41:01 am »
Tijd om nog eens 3 punten te pakken voor de interlandbreak volgende week. Tegen Cercle moet dit zeker lukken!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: september 29, 2019, 11:13:18 am »
Tijd om nog eens 3 punten te pakken voor de interlandbreak volgende week. Tegen Cercle moet dit zeker lukken!
9 op 9 moet kunnen :) !

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.635
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: september 29, 2019, 11:15:45 am »
Tijd om nog eens 3 punten te pakken voor de interlandbreak volgende week. Tegen Cercle moet dit zeker lukken!
Hopelijk zijn ze van in het begin bij de les,opletten hé want het is ‘maar’ tegen Cercle.essevee kennende....

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: september 29, 2019, 11:24:55 am »
Liefst met sissako-seck! Govea heeft me nog op geen enkel moment kunnen overtuigen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: september 29, 2019, 11:31:21 am »
We mogen kritisch zijn maar ik heb vooral n match gezien met veel kansen.veel kansen langs beide kanten.
Kon 5-3 zijn,2-4...konden voorkomen ook.
Seck tegen Gent,nu Bruno met n prachtgoal.
Vorig jaar verloren we kansloos zo n match.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: september 29, 2019, 11:37:36 am »
Enkele opmerkingen in het belang van de ploeg en niet om negatief te zijn :
De eerste 5 minuten is al bibberen tegenwoordig. Dit kan niet. Het gebeurde al 3x op rij.Je staat al onmiddellijk op achtervolgen. De focus moet er zijn vanaf de eerste seconde. Dury moet dat toch ook zien en hierop hameren de volgende matchen. Ja, ook tegen Cercle volgende partij.
Wat ik ook niet graag zie is dat na een aftrap na een pasje achteruit, de bal naar voor gekeild wordt. M.a.w. de bal zomaar aan de tegenstander geven. Ik heb gezien dat verschillende ploegen dit doen. Voor mij een raadsel.
En tenslotte moeten we dit jaar zeker opletten voor een dip met een 4 of 5 op 30, 35 punten of zoiets, zoals de laatste twee seizoenen gebeurde. Als we dit kunnen vermijden dit seizoen, zit er wel iets in, denk ik. Maar vooral voetjes op de grond houden en focussen vanaf de eerste seconde. Vergeet niet dat we de match tegen Moeskroen tenslotte met geluk gelijkgespeeld hebben, zoals ik al in eerder bericht aangegeven had.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: september 29, 2019, 11:49:05 am »
Enkele opmerkingen in het belang van de ploeg en niet om negatief te zijn :
De eerste 5 minuten is al bibberen tegenwoordig. Dit kan niet. Het gebeurde al 3x op rij.Je staat al onmiddellijk op achtervolgen. De focus moet er zijn vanaf de eerste seconde. Dury moet dat toch ook zien en hierop hameren de volgende matchen. Ja, ook tegen Cercle volgende partij.
Wat ik ook niet graag zie is dat na een aftrap na een pasje achteruit, de bal naar voor gekeild wordt. M.a.w. de bal zomaar aan de tegenstander geven. Ik heb gezien dat verschillende ploegen dit doen. Voor mij een raadsel.
En tenslotte moeten we dit jaar zeker opletten voor een dip met een 4 of 5 op 30, 35 punten of zoiets, zoals de laatste twee seizoenen gebeurde. Als we dit kunnen vermijden dit seizoen, zit er wel iets in, denk ik. Maar vooral voetjes op de grond houden en focussen vanaf de eerste seconde. Vergeet niet dat we de match tegen Moeskroen tenslotte met geluk gelijkgespeeld hebben, zoals ik al in eerder bericht aangegeven had.
?? Met geluk?  Omdat we in de laatste seconde scoren?  We hadden het geluk dat het maar 1-0 stond aan de rust, we hadden het ongeluk dat we niet eerst scoorden en bij de eerste kans van Moeskroen de goal valt, na de 2-1 hadden we geluk dat Sammy 2 keer goed red en het ongeluk dat we 3 open kansen missen(of Butez die red), geluk dwing je af, we verdienden zeker een gelijkspel imo.
Ik zie ons geen dip krijgen,tenzij er enorm veel basisspelers gekwetst uitvallen, omdat we een beter systeem hebben, we meer een ploeg hebben, we niet fatalistisch zijn en blijven vechten, het zit zoveel beter in elkaar dan vorig jaar, zelfs wanneer we bepaalde fouten maken halen we nu punten, eerste doel, dertig punten halen, daarna zien we wel.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.635
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: september 29, 2019, 11:55:07 am »
Enkele opmerkingen in het belang van de ploeg en niet om negatief te zijn :
De eerste 5 minuten is al bibberen tegenwoordig. Dit kan niet. Het gebeurde al 3x op rij.Je staat al onmiddellijk op achtervolgen. De focus moet er zijn vanaf de eerste seconde. Dury moet dat toch ook zien en hierop hameren de volgende matchen. Ja, ook tegen Cercle volgende partij.
Wat ik ook niet graag zie is dat na een aftrap na een pasje achteruit, de bal naar voor gekeild wordt. M.a.w. de bal zomaar aan de tegenstander geven. Ik heb gezien dat verschillende ploegen dit doen. Voor mij een raadsel.
En tenslotte moeten we dit jaar zeker opletten voor een dip met een 4 of 5 op 30, 35 punten of zoiets, zoals de laatste twee seizoenen gebeurde. Als we dit kunnen vermijden dit seizoen, zit er wel iets in, denk ik. Maar vooral voetjes op de grond houden en focussen vanaf de eerste seconde. Vergeet niet dat we de match tegen Moeskroen tenslotte met geluk gelijkgespeeld hebben, zoals ik al in eerder bericht aangegeven had.
?? Met geluk?  Omdat we in de laatste seconde scoren?  We hadden het geluk dat het maar 1-0 stond aan de rust, we hadden het ongeluk dat we niet eerst scoorden en bij de eerste kans van Moeskroen de goal valt, na de 2-1 hadden we geluk dat Sammy 2 keer goed red en het ongeluk dat we 3 open kansen missen(of Butez die red), geluk dwing je af, we verdienden zeker een gelijkspel imo.
Ik zie ons geen dip krijgen,tenzij er enorm veel basisspelers gekwetst uitvallen, omdat we een beter systeem hebben, we meer een ploeg hebben, we niet fatalistisch zijn en blijven vechten, het zit zoveel beter in elkaar dan vorig jaar, zelfs wanneer we bepaalde fouten maken halen we nu punten, eerste doel, dertig punten halen, daarna zien we wel.
Goede analyse Mogul !

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: september 29, 2019, 12:11:37 pm »
Denk dat we vanaf nu mogen een paar
Plaatsen naar boven kijken
Moet zeker lukken :D

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 28/09/2019 - 20.00u : Royal Excel Mouscron - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: september 29, 2019, 12:14:30 pm »
Maar dan wel mee sisako en niet mee
Govea toch zeker nu momenteel