Auteur Topic: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee  (gelezen 32082 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #180 Gepost op: oktober 23, 2019, 06:41:37 pm »
Ik heb geen medelijden met de supporters die bestraft werden/ worden. Geen vuurwerk is geen vuurwerk,enz. Heb het ook heel moeilijk met de rood-witters. Essevee is nu rood-groen. Deal with it.

Btw: ben al meer dan 40 jaar supporter.
Ik doe beter,46 jaar!    Blijkbaar kan je iets minder lezen ook,ik zeg enkel dat ze die kleurenaffaire heel verkeerd hebben aangepakt,zelfs Willy Naessens gaf dat toe,wat vuurwerk betreft,gooien op het plein doe je niet,daar ben ik akkoord mee,maar als ge als club uw supporters een warm hart toedraagt (niet bij dat gooien van vuurwerk op het plein)dan kan je de mensen eerst eens verwittigen alvorens eerst te straffen,dat doen ze hier in vergelijking met ALLE andere eersteklassers nooit,wij zijn de strengste club in België, en dit verdienen wij niet,zo'n behandeling  (ik heb het niet over vechtpartijen, vandalisme etc).
doe nog beter: mijn eerste matchen waren nog op ‘t leeuwke! Meer dan 60 jaar geleden!
En, waren er veel spotters en stewards aanwezig :)?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #181 Gepost op: oktober 26, 2019, 08:46:37 am »
Heb de (non-)match van vorige week een ganse week moeten laten bezinken...
Nu toch eindelijk de moed gevonden om mijn bedenkingen ens neer te pennen.
1) Zolang bestuur en staff de matchen tegen de vuilkarre een wedstrijd als een andere die slechts om 3 punten gaat blijven beschouwen, gaan we blijven vernederd worden. Al diene zever over strijd op het plein en niet in de tribunes was duidelijk alleen van toepassing op onze supporters en niet die van hen. En strijd tussen de lijnen heb ik ook maar van 1 kant gezien. Zij waren klaar op alle gebied en wij totaal niet.
2) En wat het sportieve betreft, ik zeg het al heel het seizoen, onze backs zijn de achillespees van onze ploeg. Defauw is intussen bezig aan zijn 2de jaar teveel en we moeten er mee voortdoen, want er is gewoon geen vervanger gezocht terwijl iedereen toch al wist dat Walsh als basisspeler te weinig is. En sorry, maar diene Mensah, ik weet niet wat ze daar in zien. Die jongen kan heel misschien wel een beetje voetballen, maar dan toch nooit op de linksback?!
Kortom: geen motivatie in de ploeg, geen stevig blok op het veld en een dramatische opstelling, JA, IK WIJT DEZE NEDERLAAG AAN ONZE STAFF!!!
Vanderhaeghe - Dury : 6-0...

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #182 Gepost op: oktober 26, 2019, 06:19:57 pm »
En nu vooruit...Essevee-IVO . Wegens toch geen zin om erover te blijven klagen