Auteur Topic: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee  (gelezen 12398 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: november 03, 2019, 02:11:08 pm »
We worden los kampioen !
Zo slecht spelen en toch de 3 punten meepakken naar huis???
Wat gaat dat dan worden als we ne keer matig of wie weet ooit zelfs ne keer goed gaan spelen?
De enige 2 die een eervolle vermelding verdienen zijn Bossut en Deschacht. Zelfs Larin was slecht gisteren. En diegene die Sissako goed vonden moeten de match misschien ook maar eens herbekijken. Deed de laatste 10 minuten vóór dat Francky hem uit zijn lijden verloste werkelijk alles verkeerd.
Enfin, enkel de 3 punten onthouden zeker?
Bossut moet de tegengoal pakken.
idd,centraal en van heel ver.Was verrast denk ik

Afstandschoten zwakke punt van Sammy

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: november 03, 2019, 02:15:53 pm »
Ik stoor me wat aan de negatieve berichtgeving over de overwinning van Essevee.



Ik ook.
Precies of dat we alles en iedereen zo maar naar huis gaan spelen.

Ook veel kritiek op Mensah, maar binnen 5 jaar zitten we naar CL te kijken en zegt Filip Joos "speelde ooit nog voor Z-W", geval Diallo...
Is snel , technisch zeer sterk , durft veel aan de bal , snijdt naar binnen. Ok zijn laatste pas komt niet altijd toe, dribbelt soms te veel en neemt veel risico als linksachter maar is een topper in wording.
Denk niet dat we er een aankoopoptie op hebben en Red Bull weet wel waarom...

Sissako is ook een nieuwe zwarte parel aan de gaverbeek. Een pluim dit keer voor de scouting. Meer van dat.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: november 03, 2019, 03:32:48 pm »
Ik stoor me wat aan de negatieve berichtgeving over de overwinning van Essevee.



Ik ook.
Precies of dat we alles en iedereen zo maar naar huis gaan spelen.

Ook veel kritiek op Mensah, maar binnen 5 jaar zitten we naar CL te kijken en zegt Filip Joos "speelde ooit nog voor Z-W", geval Diallo...
Is snel , technisch zeer sterk , durft veel aan de bal , snijdt naar binnen. Ok zijn laatste pas komt niet altijd toe, dribbelt soms te veel en neemt veel risico als linksachter maar is een topper in wording.
Denk niet dat we er een aankoopoptie op hebben en Red Bull weet wel waarom...

Sissako is ook een nieuwe zwarte parel aan de gaverbeek. Een pluim dit keer voor de scouting. Meer van dat.
Ik denk dat je een aantal cruciale punten mist wat betreft Mensah. Gisteren kwam quasi al het gevaar van zijn kant. Dekt de binnenkant te weinig af, waardoor hij vaak binnendoor wordt gestoken, 1 op 1 tegen een Dierckx niet betrouwbaar, bij een voorzet aan de rechterkant kwam zijn man 2 keer voor hem (kopbalkans Tuur remember). Mensah is een enorme optie bij een 3-5-2 of 3-4-3 opstelling waarbij hij als linkerflank zijn lijntje kan en verdedigend voldoende rugdekking kan krijgen. Dat zoeken ze inderdaad vaak in het hedendaagse voetbal.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.654
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: november 03, 2019, 03:55:58 pm »
Ik stoor me wat aan de negatieve berichtgeving over de overwinning van Essevee.



Ik ook.
Precies of dat we alles en iedereen zo maar naar huis gaan spelen.

Ook veel kritiek op Mensah, maar binnen 5 jaar zitten we naar CL te kijken en zegt Filip Joos "speelde ooit nog voor Z-W", geval Diallo...
Is snel , technisch zeer sterk , durft veel aan de bal , snijdt naar binnen. Ok zijn laatste pas komt niet altijd toe, dribbelt soms te veel en neemt veel risico als linksachter maar is een topper in wording.
Denk niet dat we er een aankoopoptie op hebben en Red Bull weet wel waarom...

Sissako is ook een nieuwe zwarte parel aan de gaverbeek. Een pluim dit keer voor de scouting. Meer van dat.
We weten wij ook wel dat we niet iedereen naar huis gaan spelen, en zeker niet nu dat de key-soeler gekwetst is, maar wanneer onze eigen coach niet tevreden is(terecht) dan weet je dat we beter kunnen.  Mensah is technisch heel sterk, maar als linksback, sorry, dit kan niet, maakt teveel fouten.  Mag van mij altijd linksmidden staan of zelfs op de 10, geen probleem mee, maar linksback, nee.
Feit is wel dat we vorig jaar zo'n wedstrijden glansrijk zouden verliezen, nu niet.  Indien we zouden winnen tegen Anderlecht dan doen we qua punten evengoed als in ons vice-kampioenschapsjaar, dat is straf, en imo is de competitie nu lastiger en zwaarder dan toen.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: november 03, 2019, 06:13:07 pm »
We worden los kampioen !
Zo slecht spelen en toch de 3 punten meepakken naar huis???
Wat gaat dat dan worden als we ne keer matig of wie weet ooit zelfs ne keer goed gaan spelen?
De enige 2 die een eervolle vermelding verdienen zijn Bossut en Deschacht. Zelfs Larin was slecht gisteren. En diegene die Sissako goed vonden moeten de match misschien ook maar eens herbekijken. Deed de laatste 10 minuten vóór dat Francky hem uit zijn lijden verloste werkelijk alles verkeerd.
Enfin, enkel de 3 punten onthouden zeker?
Bossut moet de tegengoal pakken.
idd,centraal en van heel ver.Was verrast denk ik

Afstandschoten zwakke punt van Sammy
Is inderdaad al altijd zo geweest, ik denk dat ie gewoon niet goed ziet en dat hij er dus eigenlijk niet veel kan aan doen. Aan den andere kant is hij natuurlijk wel beresterk in 1 tegen 1 situaties waardoor hij dit wel ruimschoots compenseert.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: november 03, 2019, 07:58:48 pm »
We worden los kampioen !
Zo slecht spelen en toch de 3 punten meepakken naar huis???
Wat gaat dat dan worden als we ne keer matig of wie weet ooit zelfs ne keer goed gaan spelen?
De enige 2 die een eervolle vermelding verdienen zijn Bossut en Deschacht. Zelfs Larin was slecht gisteren. En diegene die Sissako goed vonden moeten de match misschien ook maar eens herbekijken. Deed de laatste 10 minuten vóór dat Francky hem uit zijn lijden verloste werkelijk alles verkeerd.
Enfin, enkel de 3 punten onthouden zeker?
Bossut moet de tegengoal pakken.
idd,centraal en van heel ver.Was verrast denk ik

Afstandschoten zwakke punt van Sammy
Is inderdaad al altijd zo geweest, ik denk dat ie gewoon niet goed ziet en dat hij er dus eigenlijk niet veel kan aan doen. Aan den andere kant is hij natuurlijk wel beresterk in 1 tegen 1 situaties waardoor hij dit wel ruimschoots compenseert.
Tegengoal kun je over discuteren maar was wel voor 90% matchwinnaar