Auteur Topic: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)  (gelezen 5180 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #20 Gepost op: januari 13, 2010, 10:09:20 pm »
1 woord SCHANDALIG!
Hoe is het mogelijk dat Berrier niet eens in de top 10 staat. Vorig jaar Koning van de assists, dit jaar bevestigd hij, nie te geloven.
SV TILL I DIE

Online Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #21 Gepost op: januari 13, 2010, 10:09:31 pm »
Toch nog een leuk moment: Fredje Dupr?, the Dancing Superstar!! :-)
-SVZW Forever-

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #22 Gepost op: januari 13, 2010, 10:10:18 pm »
Ongeloofelijk berrier nog niet in de top 10!

Zeker, niet te geloven...Mignolet op 10 en onze Rib?ry raakt er zelfs niet in. Weer een feestje voor de Grote Mijnheertjes.

Onze pers kent enkel de grote 3, en komen er spontaan klaar van als ze erover mogen spreken.  Ofwel kennen ze een hypke, a la mignolet (die 7 matchen goed keepte, maar niet beter dan onze bossut die dat al 2 jaar doet) en lukaku( die wel een goeie zal worden , dat wel).  De pers kent er niets van.

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #23 Gepost op: januari 13, 2010, 10:26:36 pm »
Ongeloofelijk berrier nog niet in de top 10!

Zeker, niet te geloven...Mignolet op 10 en onze Rib?ry raakt er zelfs niet in. Weer een feestje voor de Grote Mijnheertjes.
:o :o niet te begrijpen,onze ribery krijgt praktisch geen punten meer bij in de 2de ronde.dat gaat er toch niet in bij mij zulle :o :o

svzw sup

  • Gast
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #24 Gepost op: januari 13, 2010, 11:06:24 pm »
zoals ik al zei: we leven in belgi? h?!


Citaat
Ik ga niet teveel zagen over de show of de punten. Feit is gewoon dat sommige spelers punten krijgen voor 'weinig' en dat anderen 3x zo goed moeten spelen om nog maar aan punten te komen. Wat doet Berrier in godsnaam buiten de top 10? Schande! (en dat zeg ik als Kortrijk-fan)

juist, dat klopt toch allemaal niet, maar verdiende winnaar al vraag ik mij af wat dezutter? nog niks bewezen, en mignolet daar doet, vorig jaar in tweede. en stijnen, berrier van waregem, tis en blijft een mauve schouw


En geen Berrier in top 10 ??? dit zegd genoeg over de mensen die moeten stemmen , en Mignolet komt ineens de top 10 binnen !!!


Da vond ik ook wel raar.


tis ni omdade vorig jaar den topschutter waart da ook aanspraak kunt maken op punten, als ge zelf al geen punten krijgt om uw ploeg in eerste te houden, kijk naar berrier speelt bij waregem een perfect seizoen en waar staat hij?


Eindstand (10.000 stemmen)1.Ivan Perisic (Roeselare/Club) 20,76%2.Milan Jovanovic (Standard) 20,65%3.Romelu Lukaku (Anderlecht) 18,35%4.Mbark Boussoufa (Anderlecht) 11,04%5.Franck Berrier (Z.Waregem) 5,01%6.Bart Goor (G.Beerschot) 4,12%7.Stijn Stijnen (Club) 3,70%8.Bryan Ruiz (Gent/Twente) 2,75%

De uitslag van de 10 000 lezers van Sporza die aan de poll deelnamen. Berrier en Stijnen staan daar WEL tussen.


Berrier is toch iemand die alles beschik om hoog te eindigen, speelde over de 2 perioden , scoorde , assists en klasse flitsen , maar speelt maar bij Waregem zullen velen denken ...


Bolat, nee dank u. Zwaar overroepen.
Geef me dan maar Perisic of Berrier.

Seizoen 2008-209 :
4. Meeste assists: Franck Berrier (Zulte Waregem) was goed voor 16 assists, Boussoufa (Anderlecht) en Ruiz (Gent) gaven respectievelijk 13 en 12 beslissende passes


Voetbelkrant kan soms toch nog eens nuttig zijn! ;) Ohja misschien maar beter zo..
« Laatst bewerkt op: januari 13, 2010, 11:17:21 pm door svzw sup »

Online trollie

  • Leden
  • Berichten: 516
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #25 Gepost op: januari 14, 2010, 06:01:17 am »
schandalig wat ik gisteren weer te zien kreeg.Berrier en Goor gewoon niet bij de eerste tien.
De top tien bestaat uit 9!!!! spelers van de "grote" drie....En dan nog een keeper van een promovendus????Begrijpen wie kan....  Wel terechte winnaar...Maar waarom nog hopen op een podiumplaats als je niet bij de "grote" ploegen speelt....Schandalige stemming;Kvraag mij eindelijk af welk een show dat gisteren was.....de gouden schoen of ne modeshow????De gouden schoen begint naar mijn mening toch minder en minder met voetbal te maken....

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.366
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #26 Gepost op: januari 14, 2010, 07:35:29 am »
Bossut heeft geen enkel punt gekregen, Chevalier en nfor wel. Jammer van Bossut als je dan ziet welke spelers er wel punten gekregen hebben o.a. Iakovenko!
Het was gisteren dus terug een show voor de grote 3 ?. Standard die wilden niet komen omdat ze bang waren om geen prijs te hebben en niet wilden afgaan. Respect voor Anderlecht, die mannen hebben 14 uur gereisd om er bij te zijn.
Naar persoonlijkheid is Jova een verdiende winnaar maar eerlijkheid zegt mij als het op voetballen aankomt dat die prijs naar Boussouffa moest gaan. Hij staat er iedere matche n Jova die staat er maar bij belangrijke matchen.
Dat Berrier niet in de top 10 staan, dat is volkomen onbegrijpelijk. Want de gast bewezen heeft, assistenkoning, een groot aandeel in onze prestaties, ... Ik zou toch eens willen weten wie er allemaal stemt ze.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #27 Gepost op: januari 14, 2010, 07:57:15 am »
Ik had verwacht dat hij minstens in de top-10 zou staan (plaats 7 of zo).

De Sutter...? Mingolet...? Bolat...?
Komaan jongens, serieus blijven, h?.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #28 Gepost op: januari 14, 2010, 07:59:27 am »
haha Mingolet serieus, De Sutter (precies wel HEEEEL goed in bankzitten)
Een echte waardemeter die goudenschoen..NOT

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #29 Gepost op: januari 14, 2010, 09:39:30 am »
Niet te zwaar aan tillen. Het zegt inderdaad toch wel iets over de zogenaamde voetbalkenners.

Waar ik mij echter het meest aan ge?rgerd heb was toch wel dat decadentje boeltje wat de gouden schoen geworden is. Een horde BV's die niet weten dat een bal rond is komen hun outfitje showen waarbij op geen euro wordt gekeken. Dat en een heleboel zever. Dat voor een sport die zonder de gewone man in de straat nooit dergelijke omvang zou gekend hebben. Ongepast maar ja...

Leuk elementje was wel de vriendin van verblowhede: druk zoeken achter een galajurk maar netjes mogen thuis blijven van zors...:-) 

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #30 Gepost op: januari 14, 2010, 11:57:32 am »
Volledig te verwachten, kijk maar naar de titel die ik deze topic gaf nog voor de stemmingen. Frappant dat Berrier niet in de top 10 staat, blijkbaar is het meeste assists van eerste klasse + doelpunten + klasseflitsen bij de nummer 5 van Belgi? niet zo goed als een Sutterke die toch wel sterk was links op de bank, of een Mignolet die een paar goede wedstrijden speelt. Gouden Schoen, wat een grap!

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #31 Gepost op: januari 14, 2010, 01:47:05 pm »
Berrier is uiteindelijk 11e geeindigd, op 6 ptn van Mignolet.

Crudo

  • Gast
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #32 Gepost op: januari 14, 2010, 02:56:10 pm »
De foto's zijn eigenlik het enige boeiende aan die avond  ;D




Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #33 Gepost op: januari 14, 2010, 09:57:34 pm »




WAEREGHEM

  • Gast
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #34 Gepost op: januari 14, 2010, 11:44:40 pm »
 ;D ;D ;D

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #35 Gepost op: januari 15, 2010, 06:26:11 pm »
hilarisch!! :D

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #36 Gepost op: januari 21, 2010, 09:46:16 pm »
Het meest hilarische vond ik nog dat Klup, en vooral Stijnen zelf, ontgoocheld was dat hun doelman zo weinig punten kreeg.  Ik was al een match aan het zoeken waarvoor Stijnen punten zou verdiend hebben.