Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 438856 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #60 Gepost op: augustus 04, 2009, 02:10:05 am »
mooie erkenning voor franky dury hij verdient dat!   :) :-*zal ook positieve kanten hebben voor onze klub 8) 8)
« Laatst bewerkt op: augustus 04, 2009, 02:13:39 am door velociraptor »

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #61 Gepost op: augustus 04, 2009, 07:57:46 am »
goed voor hem maar goed voor de ploeg?? sry ben geen voorstander van deze situatie. neem nu aan dat we mindere matchen spelen en punten laten liggen aan wat zal het dan liggen denk je? daarvoor is het meschien niet zo maar het zal wel zo gezegt worden. heb mijn twijfels.

Wij gaan mindere matchen spelen omdat de trainer vermoeid is? Dat snap ik niet goed, maar 'meschien' ligt het wel aan mij...

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #62 Gepost op: augustus 04, 2009, 09:33:51 am »
Dury: "Ik doe dit alleen voor Vercauteren"

Francky Dury wordt tot het einde van het jaar assistent-bondscoach. "Ik doe het enkel voor Frank Vercauteren ?n omdat het tijdelijk is."

"Met Frank heeft het altijd goed geklikt. Hij werkt en denkt op dezelfde manier als ik", vertelt Dury in de kranten. "Dat het tijdelijk is, vind ik ook belangrijk, want ik wilde Zulte Waregem niet in de steek laten."
"Ik heb ook altijd open kaart gespeeld met mijn spelers. En ik m??n het: als ook maar ??n van hen er een opmerking over had gemaakt, had ik geweigerd."

"Ik ben de club dankbaar en zal ervoor zorgen dat ze er geen spijt van krijgt. Door vanaf nu nog een tandje bij te steken."

"Ik doe dit ook omdat ik gevraagd ben, niet omdat ik een stap hogerop wil zetten. Ik heb bij Zulte Waregem trouwens nog een contract van drie jaar."

"Het is wel een uitdaging. Een uitdaging om opnieuw een positief klimaat rond het Belgisch voetbal te scheppen. Ik durf te zeggen dat ik dat met Zulte Waregem al gedaan heb en wil dat nu ook met de Rode Duivels doen."
(sporza)

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #63 Gepost op: augustus 04, 2009, 09:40:50 am »
Toch wel een sjiek antwoord van FD,hoor :)
-SVZW Forever-

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #64 Gepost op: augustus 04, 2009, 12:16:53 pm »
"... n?g een tandje bijsteken..." Dat zou dus betekenen dat Dury tot nu toe nog niet op volle kracht heeft gewerkt bij Essevee...  Hmmm

fox

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #65 Gepost op: augustus 04, 2009, 12:25:13 pm »
"... n?g een tandje bijsteken..." Dat zou dus betekenen dat Dury tot nu toe nog niet op volle kracht heeft gewerkt bij Essevee...  Hmmm

De luiaard!

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #66 Gepost op: augustus 04, 2009, 02:01:41 pm »
goed voor hem maar goed voor de ploeg?? sry ben geen voorstander van deze situatie. neem nu aan dat we mindere matchen spelen en punten laten liggen aan wat zal het dan liggen denk je? daarvoor is het meschien niet zo maar het zal wel zo gezegt worden. heb mijn twijfels.

Wnn het interlands zijn is er geen clubvoetbal. Dus aan die paar training dat ie gaat missen, daar zullen de resultaten niet veel mee veranderen denk ik (zowel negatief als positief)
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #67 Gepost op: augustus 04, 2009, 04:22:31 pm »
goed voor hem maar goed voor de ploeg?? sry ben geen voorstander van deze situatie. neem nu aan dat we mindere matchen spelen en punten laten liggen aan wat zal het dan liggen denk je? daarvoor is het meschien niet zo maar het zal wel zo gezegt worden. heb mijn twijfels.

Wnn het interlands zijn is er geen clubvoetbal. Dus aan die paar training dat ie gaat missen, daar zullen de resultaten niet veel mee veranderen denk ik (zowel negatief als positief)

Tenzij de interland opwoensdag valt zoals de oefenmatch tegn Tsjechie

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #68 Gepost op: augustus 04, 2009, 08:36:32 pm »
Iedereen die aan zijn eigen denkt egoisten.
SV TILL I DIE

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #69 Gepost op: augustus 04, 2009, 09:27:51 pm »
Iedereen die aan zijn eigen denkt egoisten.

dat is niet egoistisch! ik ben geen supporter van durry maar wel van essevee dus alles wat eventueel negatief kan zijn voor onze ploeg ben ik niet voor!! in mijn ogen kan je geen 100% geven op 2 vlakken tegelijk!!

Offline qrt

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #70 Gepost op: augustus 04, 2009, 10:08:55 pm »
DURY = ESSEVEE !!!  ESSEVEE = DURY !!!

go franky go !

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #71 Gepost op: augustus 04, 2009, 10:42:46 pm »
DURY = ESSEVEE !!!  ESSEVEE = DURY !!!

go franky go !
?

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #72 Gepost op: augustus 05, 2009, 10:23:21 am »
goed voor hem maar goed voor de ploeg?? sry ben geen voorstander van deze situatie. neem nu aan dat we mindere matchen spelen en punten laten liggen aan wat zal het dan liggen denk je? daarvoor is het meschien niet zo maar het zal wel zo gezegt worden. heb mijn twijfels.

Wnn het interlands zijn is er geen clubvoetbal. Dus aan die paar training dat ie gaat missen, daar zullen de resultaten niet veel mee veranderen denk ik (zowel negatief als positief)


Tenzij de interland opwoensdag valt zoals de oefenmatch tegn Tsjechie


??
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #73 Gepost op: augustus 05, 2009, 10:38:25 am »
goed voor hem maar goed voor de ploeg?? sry ben geen voorstander van deze situatie. neem nu aan dat we mindere matchen spelen en punten laten liggen aan wat zal het dan liggen denk je? daarvoor is het meschien niet zo maar het zal wel zo gezegt worden. heb mijn twijfels.

Wnn het interlands zijn is er geen clubvoetbal. Dus aan die paar training dat ie gaat missen, daar zullen de resultaten niet veel mee veranderen denk ik (zowel negatief als positief)


Tenzij de interland opwoensdag valt zoals de oefenmatch tegn Tsjechie


??

Ha ja, zo is Dury er dan maar enkel de donderdag en vrijdag voor de match

vervaecke

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #74 Gepost op: augustus 05, 2009, 01:39:05 pm »
Dury in VoetbalMagazine : 'Ik wil niet in ??n keer naar de hoogste trede springen.' .....

svzw sup

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #75 Gepost op: augustus 05, 2009, 05:16:23 pm »
eens in de context plaatsen :)

" De opdracht omvat vier WK-kwalificatiewedstrijden en ??n oefeninterland, volgende woensdag tegen Tsjechi?. 'In het berhaal daarna kom ik niet meer voor', beklemtoont Dury. ' Ik ben h??l ambitieus, maar zolang mijn club deze ambities deelt, voel ik me er perfect! Ik wil niet in ??n keer naar de hoogste trede sprongen. ik ben vooral benieuwd: ik heb nooit topvoetbal gespeeld, dus dit zal me verrijken. Ik hoop die ervaring te gebruiken voor mijn team. "

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #76 Gepost op: augustus 05, 2009, 05:24:04 pm »
In de Standaard staat dat Dury slechts 11 trainingen bij svzw zal missen, en dat hij - als de rode duivels in de voormiddag trainen - hij in de namiddag nog een training kan geven bij essevee.

Der staat ook dat Zulte Waregem dezelfde vergoeding krijgt als een speler die gemist moet worden owv interlands. Dit lijkt mij toch maar magertjes... Nen trainer missen is (meestal) toch erger dan een speler missen

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #77 Gepost op: augustus 06, 2009, 04:31:52 pm »
goed voor hem maar goed voor de ploeg?? sry ben geen voorstander van deze situatie. neem nu aan dat we mindere matchen spelen en punten laten liggen aan wat zal het dan liggen denk je? daarvoor is het meschien niet zo maar het zal wel zo gezegt worden. heb mijn twijfels.

Wnn het interlands zijn is er geen clubvoetbal. Dus aan die paar training dat ie gaat missen, daar zullen de resultaten niet veel mee veranderen denk ik (zowel negatief als positief)


Tenzij de interland opwoensdag valt zoals de oefenmatch tegn Tsjechie


??

Ha ja, zo is Dury er dan maar enkel de donderdag en vrijdag voor de match

Wnn het interlands zijn is er geen clubvoetbal.

Competitie en interland wedstrijd is nooit op hetzelfde moment he :). Dus zoals gezegd voor die paar gemiste trainingen.... daar gaat het niet op aankomen he :)
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #78 Gepost op: augustus 06, 2009, 08:44:59 pm »
Vandaag al getoond dat het mogelijk is: in de voormiddag was Dury in Brussel om de bekendmaking van de selectie bij te wonen, in de namiddag stond hij al op de trainingsvelden van Essevee.

Drama queens !
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #79 Gepost op: augustus 07, 2009, 12:39:00 am »
Vandaag al getoond dat het mogelijk is: in de voormiddag was Dury in Brussel om de bekendmaking van de selectie bij te wonen, in de namiddag stond hij al op de trainingsvelden van Essevee.

Drama queens !
Hij had zelfs geen tijd om nog even een interview te geven: "We hadden ook hem graag even aan het woord gelaten, maar de plichtsbewuste Dury stoof meteen weg voor de training bij z'n club Zulte Waregem" (sporza.be)
Zegt genoeg denk ik  ;)