Auteur Topic: Wie kampioen?  (gelezen 37342 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #20 Gepost op: mei 03, 2016, 11:16:47 am »
Genk valt af. Het gros ziet Brugge het liefst kampioen spelen van de top 3 en dit lijkt mij redelijk logisch.

 :D :D

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #21 Gepost op: mei 03, 2016, 12:12:51 pm »
:D :D
Bij alle drie de kanshebbers zitten er ex Essevee-spelers. Van mij mag het Club worden of nog eens Gent. Anderlecht heeft al genoeg titels.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #22 Gepost op: mei 03, 2016, 02:35:14 pm »
https://www.facebook.com/Blauw-Zwart-Boys-Waregem-175010722547428/?fref=nf




Dit is reden genoeg wat mij betreft.

Support your local football team.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Wie kampioen?
« Reactie #23 Gepost op: mei 03, 2016, 03:01:21 pm »
Vrees al dat de match tegen Brugge het al vol gaat zitten met Brugge supporters.
Kreeg al 40? aangeboden voor mijn abonnement te mogen gebruiken die dag. Ze mogen natuurlijk dat geld steken waar de zon niet schijnt. Maar hoop wel dat men extra gaat controleren op Brugge supporters want anders is dit gewoon uitlokken.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.064
  • Voice of the voiceless!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #24 Gepost op: mei 03, 2016, 03:43:51 pm »
https://www.facebook.com/Blauw-Zwart-Boys-Waregem-175010722547428/?fref=nf




Dit is reden genoeg wat mij betreft.

Support your local football team.
das ook redelijk om te kotsen, alleen de naam waregem op nen blauwen sjaal!

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #25 Gepost op: mei 03, 2016, 04:32:15 pm »
Ik hoop absoluut dat brugge geen kampioen speelt. Dan nog liever gent of anderlecht.
Maar als brugge kampioen zou spelen, hoop ik echt dat het ofwel thuis tegen anderlecht is ofwel de laatste match tegen oostende. Absoluut niet op ons plein

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Wie kampioen?
« Reactie #26 Gepost op: mei 03, 2016, 05:42:22 pm »
Ik zie toch liever Club kampioen spelen dan Anderlecht, maar dan niet op ons eigen veld. Dat is mijn enige wens :P

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #27 Gepost op: mei 03, 2016, 05:50:08 pm »
Ik ben supporter van Essevee maar niet afkomstig van Waregem of zelfs niet van de streek rond Waregem en begrijp dus niet echt de rivaliteit ten opzichte van andere ploegen.
Met Kortrijk kan ik gezien de afstand nog verstaan.
Kan iemand mij uitleggen waarom men liever Anderlecht kampioen ziet worden (enige ploeg waar ik niet veel moet van weten) dan Club Brugge ?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Wie kampioen?
« Reactie #28 Gepost op: mei 03, 2016, 06:29:22 pm »
Ik ben supporter van Essevee maar niet afkomstig van Waregem of zelfs niet van de streek rond Waregem en begrijp dus niet echt de rivaliteit ten opzichte van andere ploegen.
Met Kortrijk kan ik gezien de afstand nog verstaan.
Kan iemand mij uitleggen waarom men liever Anderlecht kampioen ziet worden (enige ploeg waar ik niet veel moet van weten) dan Club Brugge ?
In mijn geval kan ik dit uitleggen, in de jaren 80 waren er enorm veel leeftijdsgenoten supporters van Essevee, ploeg met Desmet,Veyt, etc, we deden heel straffe dingen,ook Europees.  Vlak daarna zijn er een hele hoop Waregemse 'Boys' naar Brugge overgelopen, iedereen doet met zijn leven wat hij wil, maar gasten die 3,4 jaar iedere week naast mij stonden waren plots supporter van Club Brugge.  Ik heb daar geen respect voor, ik versta dat je van vader op zoon supporter bent van een ploeg, daar kan je niks aan doen, maar dat je zomaar kan overschakelen naar een andere ploeg,nee, zo zit ik niet in elkaar, zij blijkbaar wel, dat is 1 reden, de andere reden is dat naast Kvk Club op de tweede plaats staat als meest walgelijke ploeg, dat wordt meegegeven van vader op zoon, dat zit in de DNA van de meeste (oude?)Essevee-supporters, daar kan je ook niks aan verhelpen.  Pas op, ik moet ook niet veel weten van Standard en Anderlecht, maar Club spant de kroon!

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #29 Gepost op: mei 03, 2016, 06:37:32 pm »
In mijn geval kan ik dit uitleggen, in de jaren 80 waren er enorm veel leeftijdsgenoten supporters van Essevee, ploeg met Desmet,Veyt, etc, we deden heel straffe dingen,ook Europees.  Vlak daarna zijn er een hele hoop Waregemse 'Boys' naar Brugge overgelopen, iedereen doet met zijn leven wat hij wil, maar gasten die 3,4 jaar iedere week naast mij stonden waren plots supporter van Club Brugge.  Ik heb daar geen respect voor, ik versta dat je van vader op zoon supporter bent van een ploeg, daar kan je niks aan doen, maar dat je zomaar kan overschakelen naar een andere ploeg,nee, zo zit ik niet in elkaar, zij blijkbaar wel, dat is 1 reden, de andere reden is dat naast Kvk Club op de tweede plaats staat als meest walgelijke ploeg, dat wordt meegegeven van vader op zoon, dat zit in de DNA van de meeste (oude?)Essevee-supporters, daar kan je ook niks aan verhelpen.  Pas op, ik moet ook niet veel weten van Standard en Anderlecht, maar Club spant de kroon!

2, 3 en 4

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #30 Gepost op: mei 03, 2016, 06:48:09 pm »
In mijn geval kan ik dit uitleggen, in de jaren 80 waren er enorm veel leeftijdsgenoten supporters van Essevee, ploeg met Desmet,Veyt, etc, we deden heel straffe dingen,ook Europees.  Vlak daarna zijn er een hele hoop Waregemse 'Boys' naar Brugge overgelopen, iedereen doet met zijn leven wat hij wil, maar gasten die 3,4 jaar iedere week naast mij stonden waren plots supporter van Club Brugge.  Ik heb daar geen respect voor, ik versta dat je van vader op zoon supporter bent van een ploeg, daar kan je niks aan doen, maar dat je zomaar kan overschakelen naar een andere ploeg,nee, zo zit ik niet in elkaar, zij blijkbaar wel, dat is 1 reden, de andere reden is dat naast Kvk Club op de tweede plaats staat als meest walgelijke ploeg, dat wordt meegegeven van vader op zoon, dat zit in de DNA van de meeste (oude?)Essevee-supporters, daar kan je ook niks aan verhelpen.  Pas op, ik moet ook niet veel weten van Standard en Anderlecht, maar Club spant de kroon!
Bedankt. Van ploeg veranderen omdat je ploeg het minder goed doet dat zijn voor mij dan ook geen supporters. Ieder zijn ding natuurlijk.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Wie kampioen?
« Reactie #31 Gepost op: mei 03, 2016, 09:34:47 pm »
Die blauw-zwarte sjaal met waregem op... Walgelijk. Voor mij is klup net zo erg als Kortrijk, totaal onbegrijpelijk dat sommigen sympathie hebben voor die successo's en gloryhunters die om de 2 weken richting brugge trekken

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Wie kampioen?
« Reactie #32 Gepost op: mei 03, 2016, 10:12:00 pm »

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #33 Gepost op: mei 04, 2016, 10:19:00 am »
Die blauw-zwarte sjaal met waregem op... Walgelijk. Voor mij is klup net zo erg als Kortrijk, totaal onbegrijpelijk dat sommigen sympathie hebben voor die successo's en gloryhunters die om de 2 weken richting brugge trekken

Je bent dus eerder kwaad op een aantal supporters van Brugge als ik het goed begrijp. Iedereen mag van mij supporteren voor wie hij wil. Ik ken iemand die al heel zijn leven in Kortrijk woont maar een trouwe abonnee is van Essevee. Daar kan de club zelf niet veel aan doen. Er zullen ongetwijfeld wel mensen uit Waregem naar Gent of Anderlecht gaan ook. En omgekeerd. Het is nu eenmaal zo dat je een deel van de aanhang verliest Als je in een lagere reeks gaat spelen. Sommige mensen willen alleen eersteklasse zien en verloochenen dan hun ziel. Ik zit zo niet in mekaar (ik had zelfs nog een abonnement in laatste SV jaar in bevordering).

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Wie kampioen?
« Reactie #34 Gepost op: mei 13, 2016, 06:46:48 pm »
In Brugge liggen blijkbaar alle (kampioenen)scenario's al vast.
Benieuwd of de mauve maffia nog iets in petto heeft.
It aint over till....
« Laatst bewerkt op: mei 13, 2016, 06:50:19 pm door fozie »

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #35 Gepost op: mei 13, 2016, 08:19:40 pm »
In Brugge liggen blijkbaar alle (kampioenen)scenario's al vast.
Benieuwd of de mauve maffia nog iets in petto heeft.
It aint over till....

Ik hoop alleen dat het zondag geen draw wordt

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Wie kampioen?
« Reactie #36 Gepost op: mei 13, 2016, 10:53:03 pm »
zou het toch plezant vinden moest prugge in het in het gras bijten tegen de mauve maffiosi  ;D ;D ;D

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Wie kampioen?
« Reactie #37 Gepost op: mei 13, 2016, 11:01:59 pm »
?  >:(
  da noemen ze dan ne successo die soort is eigenlijk mossel noch vis........... :P :P :P ;D

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Wie kampioen?
« Reactie #38 Gepost op: mei 14, 2016, 07:38:20 am »
Mannekes, het is SLECHTS voetbal. Wie er kampioen wordt als het essevee niet is, kan me eigenlijk geen barst schelen. Het is hen allen gegund. We moeten elkaar toch niet naar het leven staan als iemand voor een andere ploeg supportert. Bij mijn maten in het Waregemse zijn er die supporteren voor Brugge, Anderlecht, standaard, Genk, Mechelen, STVV, .... Tot zelfs Antwerp. Buiten wat stekken heen en weer, blijven het wel mijn maten!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #39 Gepost op: mei 14, 2016, 11:21:31 am »
Mannekes, het is SLECHTS voetbal. Wie er kampioen wordt als het essevee niet is, kan me eigenlijk geen barst schelen. Het is hen allen gegund. We moeten elkaar toch niet naar het leven staan als iemand voor een andere ploeg supportert. Bij mijn maten in het Waregemse zijn er die supporteren voor Brugge, Anderlecht, standaard, Genk, Mechelen, STVV, .... Tot zelfs Antwerp. Buiten wat stekken heen en weer, blijven het wel mijn maten!

+1.000!