Auteur Topic: [09] LARIN Cyle  (gelezen 24417 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
[09] LARIN Cyle
« Gepost op: augustus 09, 2019, 01:36:50 pm »
Uit Het Laatste Nieuws
09 augustus 2019
« Laatst bewerkt op: augustus 21, 2019, 02:26:27 pm door svennay »

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #1 Gepost op: augustus 09, 2019, 02:09:01 pm »
Dan zal hij toch uit een ander vaatje mogen tappen dan in zijn eerste wedstrijd waar hij 2 doelpunten liet liggen.. Klinkt allemaal mooi maar afwachten ..

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #2 Gepost op: augustus 09, 2019, 03:31:15 pm »
Vond hem in standard al beter dan tegen mechelen..


Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.571
  • Essevee!
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #3 Gepost op: augustus 10, 2019, 10:25:55 am »
Vond hem in standard al beter dan tegen mechelen..
²
Ik geloof wel in hem maar dan moet de aanvoer naar hem gewoon stukken beter!

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #4 Gepost op: september 20, 2019, 03:36:15 pm »
Cyle Larin (Zulte Waregem): "Nu mijn eerste doelpunt gevallen is, zal de rest wel volgen"
20 september 2019 via hln.be

Al vijf wedstrijden is Zulte Waregem ongeslagen. Een belangrijke factor in de huidige hoogconjunctuur is Cyle Larin. De Canadese aanvaller lukte tegen Eupen zijn eerste doelpunt in Waregemse loondienst.

Larin wordt door de Turkse topclub Besiktas voor één seizoen uitgeleend aan Essevee. Toen hij aankwam aan de Gaverbeek had de aanvaller twee doelen voor ogen: veel spelen en veel scoren. Het was echter wachten tot de zevende speeldag tot Larin zijn doelpuntenrekening kon openen. "Natuurlijk ben ik erg gelukkig met mijn eerste doelpunt", aldus de Canadese international. "Maar ik wilde ook graag winnen tegen Eupen. Met elf spelers op het plein ging dat ook wel gelukt hebben, denk ik."

Hij moest dus een hele poos wachten op dat eerste doelpunt, maar zelfs zonder te scoren maakte Larin zich onmisbaar in het elftal van Francky Dury. Hij is niet schuw om extra meters te lopen in dienst van de ploeg. Ook tegen Eupen werkte hij zich te pletter, enkele dagen nadat hij de halve wereld doorkruiste met de nationale ploeg van Canada. "Voor de wedstrijd tegen Eupen trainde ik slechts één keer. Dat is nu eenmaal de tol van het internationale voetbal. Als je daarna terugkeert naar je club, dan moet je er meteen staan."

Larin focuste zich niet te veel op het scoren van zijn eerste doelpunt van het seizoen, door zijn werkkracht en onbaatzuchtigheid leverde hij ondertussen al drie assists af. "Ik vertelde al aan het begin van het seizoen dat het eerste doelpunt scoren altijd het moeilijkste is. Nu dat eerste doelpunt eindelijk gelukt is, zal de rest vanzelf wel volgen", klinkt het veelbelovend.

Vooraan loopt de samenwerking gesmeerd tussen het triumviraat met Dimitri Oberlin en Saido Berahino. "Ik kan het met allebei heel goed vinden, we zijn ook close naast het veld. We spreken dan niet altijd over voetbal, maar ook over het leven. Ik hoop dat de samenwerking zo goed zal blijven."

Zondag komt AA Gent op bezoek, en Larin hoopt op een nieuw mooi resultaat.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #5 Gepost op: november 06, 2019, 10:42:56 pm »
Kassa kassa aan de Gaverbeek? 'Zulte Waregem licht aankoopoptie van spits en verkoopt hem meteen voor veelvoud door'
ZULTE WAREGEM ZAL KUNNEN CASHEN OP CYLE LARIN
06/11/2019 22:11 via voetbalkrant.com

Zulte Waregem heeft goud in handen. Het lijkt nu al een zekerheid dat de fusieclub de aankoopoptie op Cyle Larin zal lichten. En de topclubs staan ondertussen al in de rij.

Zulte Waregem huurt Cyle Larin van Besiktas JK. De 24-jarige aanvaller kon niet aarden in Turkije, maar vindt aan de Gavebeek (hij zit momenteel aan zes rozen, nvdr.) vlotjes de weg naar doel.

Schrijf dus maar op: Essevee zal de aankoopoptie van 2,5 miljoen euro met de glimlach lichten. Om de Canadees vervolgens voor een veelvoud te verkopen aan één van de vele geïnteresseerden.

Belgische topclub? Of toch buitenland?
Naast de Belgische topclubs - KRC Genk informeerde zelfs al - staat ook Borussia Mönchengladbach in de rij. Jackpot voor Zulte Waregem? Als Larin zou blijft presteren zeker wel!

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2019-11-06/zulte-waregem-zal-kunnen-cashen-op-cyle-larin

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #6 Gepost op: november 06, 2019, 10:52:11 pm »
^ iemand die hier meer over weet ?  :D

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #7 Gepost op: november 06, 2019, 11:09:04 pm »
Lijkt me niet meer dan logisch, als Larin en Berainho op dit niveau blijven spelen kunnen wij volgend seizoen een dikke jackpot winnen.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #8 Gepost op: november 07, 2019, 08:11:44 am »
Lijkt me niet meer dan logisch, als Larin en Berainho op dit niveau blijven spelen kunnen wij volgend seizoen een dikke jackpot winnen.

En weer vanaf 0 beginnen

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #9 Gepost op: november 07, 2019, 08:50:23 am »
Lijkt me niet meer dan logisch, als Larin en Berainho op dit niveau blijven spelen kunnen wij volgend seizoen een dikke jackpot winnen.

En weer vanaf 0 beginnen

Dat is nu eenmaal 'de tol' die je betaalt ...

Ik vind het een goede zaak. Positief voor onze club. Maakt je financieel sterker, zet je club weer in de verf bij andere europese competities enzo.
Als je dit seizoen Larin en Berahino kan verkopen met een mooie winst, kan je enkel maar groeien.
Nu nog wat eigen jeugd die kan doorgroeien en dan komt het wel goed.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #10 Gepost op: november 07, 2019, 09:02:32 am »
hebben hun les geleerd uit Osimhen :-)

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #11 Gepost op: november 07, 2019, 09:09:07 am »
^ iemand die hier meer over weet ?  :D
bron : voetbalkrant  ;D ;D ;D ;D >:(

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #12 Gepost op: november 07, 2019, 10:15:34 am »
^ iemand die hier meer over weet ?  :D
bron : voetbalkrant  ;D ;D ;D ;D >:(
inderdaad is volgens mij gewoon een analyse van de redacteur van dat artikel, iemand die onze club een beetje kent, weet dat ons clubbestuur daar maar zal over communiceren als de tijd daar rijp voor is !

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #13 Gepost op: november 07, 2019, 10:20:11 am »
^ iemand die hier meer over weet ?  :D
bron : voetbalkrant  ;D ;D ;D ;D >:(
inderdaad is volgens mij gewoon een analyse van de redacteur van dat artikel, iemand die onze club een beetje kent, weet dat ons clubbestuur daar maar zal over communiceren als de tijd daar rijp voor is !

Is een herwerking van een artikeltje dat bij Football Talk van Het Laatste Nieuws staat!

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #14 Gepost op: november 07, 2019, 10:40:16 am »
^ iemand die hier meer over weet ?  :D
bron : voetbalkrant  ;D ;D ;D ;D >:(
inderdaad is volgens mij gewoon een analyse van de redacteur van dat artikel, iemand die onze club een beetje kent, weet dat ons clubbestuur daar maar zal over communiceren als de tijd daar rijp voor is !
De optie kan worden gelicht tot 15 juni 2020. Op vandaag is dit volgens mij dan ook nog niet aan de orde. Al is de kans - gelet op de prestaties van Larin - wellicht groot dat de optie uiteindelijk zal worden gelicht. Loutere speculatie van de 'journalist' in kwestie zonder enige nieuwswaarde...

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #15 Gepost op: november 07, 2019, 03:33:00 pm »
Hopelijk laten ze niemand gaan
Mee nieuwjaar dat we niet kunnen missen
Want mee Thorgan hebben we het ook
Meegemaakt hé  en larin anderlecht heeft hem
Zeker 2 of 3 maal proberen binnen te halen
Hopelijk kunnen we achter nieuwjaar
Voort doen mee de zelfde of nog wat beter

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #16 Gepost op: februari 10, 2020, 11:51:31 pm »
Cyle Larin kan Zulte Waregem inruilen voor Belgische topclub
10/02/2020 via voetbal24.be

Cyle Larin (24) is dit seizoen één van de smaakmakers bij Zulte Waregem. De Canadese aanvaller maakt al enkele maanden indruk en dat zou hem straks een fraaie transfer kunnen opleveren.

Zo zou Larin in beeld zijn bij een niet nader genoemde Belgische topclub. Het is dus goed mogelijk dat de Canadees volgend seizoen om de titel gaat spelen in onze vaderlandse competitie.

Het is niet voor niets dat Zulte Waregem met Jelle Vossen al een nieuwe spits in huis haalde. Francky Dury en co houden wel degelijk rekening met een zomers vertrek van Larin. Die wil graag een stap hogerop zetten.

Bron: https://voetbal24.be/news/58813/cyle-larin-kan-zulte-waregem-inruilen-voor-belgische-topclub

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #17 Gepost op: februari 11, 2020, 08:47:58 am »
Cyle Larin kan Zulte Waregem inruilen voor Belgische topclub
10/02/2020 via voetbal24.be

Cyle Larin (24) is dit seizoen één van de smaakmakers bij Zulte Waregem. De Canadese aanvaller maakt al enkele maanden indruk en dat zou hem straks een fraaie transfer kunnen opleveren.

Zo zou Larin in beeld zijn bij een niet nader genoemde Belgische topclub. Het is dus goed mogelijk dat de Canadees volgend seizoen om de titel gaat spelen in onze vaderlandse competitie.

Het is niet voor niets dat Zulte Waregem met Jelle Vossen al een nieuwe spits in huis haalde. Francky Dury en co houden wel degelijk rekening met een zomers vertrek van Larin. Die wil graag een stap hogerop zetten.

Bron: https://voetbal24.be/news/58813/cyle-larin-kan-zulte-waregem-inruilen-voor-belgische-topclub
in de deal met Vossen?

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.571
  • Essevee!
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #18 Gepost op: februari 11, 2020, 09:10:16 am »
Cyle Larin kan Zulte Waregem inruilen voor Belgische topclub
10/02/2020 via voetbal24.be

Cyle Larin (24) is dit seizoen één van de smaakmakers bij Zulte Waregem. De Canadese aanvaller maakt al enkele maanden indruk en dat zou hem straks een fraaie transfer kunnen opleveren.

Zo zou Larin in beeld zijn bij een niet nader genoemde Belgische topclub. Het is dus goed mogelijk dat de Canadees volgend seizoen om de titel gaat spelen in onze vaderlandse competitie.

Het is niet voor niets dat Zulte Waregem met Jelle Vossen al een nieuwe spits in huis haalde. Francky Dury en co houden wel degelijk rekening met een zomers vertrek van Larin. Die wil graag een stap hogerop zetten.

Bron: https://voetbal24.be/news/58813/cyle-larin-kan-zulte-waregem-inruilen-voor-belgische-topclub
in de deal met Vossen?
Dan zal hij toch eerst nog wat beter mogen leren afwerken me dunkt..

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [09] LARIN Cyle
« Reactie #19 Gepost op: februari 11, 2020, 11:59:08 am »
Cyle Larin kan Zulte Waregem inruilen voor Belgische topclub
10/02/2020 via voetbal24.be

Cyle Larin (24) is dit seizoen één van de smaakmakers bij Zulte Waregem. De Canadese aanvaller maakt al enkele maanden indruk en dat zou hem straks een fraaie transfer kunnen opleveren.

Zo zou Larin in beeld zijn bij een niet nader genoemde Belgische topclub. Het is dus goed mogelijk dat de Canadees volgend seizoen om de titel gaat spelen in onze vaderlandse competitie.

Het is niet voor niets dat Zulte Waregem met Jelle Vossen al een nieuwe spits in huis haalde. Francky Dury en co houden wel degelijk rekening met een zomers vertrek van Larin. Die wil graag een stap hogerop zetten.

Bron: https://voetbal24.be/news/58813/cyle-larin-kan-zulte-waregem-inruilen-voor-belgische-topclub
in de deal met Vossen?
Dan miste hij bewust die kansen tegen Club...