Auteur Topic: Oefenprogramma 2019-2020  (gelezen 54647 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #40 Gepost op: juni 26, 2019, 02:48:53 pm »
Grappig dat sommigen weer zeggen “het was maar een oefenmatch” “we speelden maar met die en die”
Neen, dit is gewoon duidelijk dat er te weinig kwaliteit is.
Ze willen 10nieuwe?  Maar zelf de back-ups voldoen niet.

Dit is gewoon ondermaats punt uit.
Stop toch eens met door die roze bril te kijken als het over je eigen ploeg gaat. Wees objectief.

Zelf op 60% moet je dit matchke winnen. Al ist maar met een goal verschil.

Ik wil maar zeggen.
Soisalo, Nissala en al die beloften.
Mooi dat je ze een kans wil geven, maar dat is te weinig.
Geen 1ste klasse niveau.

Er is nog veel werk aan de winkel.
Zowel in als uitgaand. Want de spelers die moeten vertrekken zetten zich ook niet meer in en zo creëer je ergernissen op het veld en dat is voor niemand goed

Mijn roze bril wil ik direct afzetten als jij wil erkennen dat het "nog veel te vroeg is om conclusies te trekken".

Ik wil maar zeggen
Hoe kan je dit een waardemeter noemen als we spelen met praktisch dezelfde matige/slechte kern van vorig seizoen waarbij dan nog es de enige creatieve en gevaarlijke speler eruit is gehaald.
Dus volgens u hebben wij nu een kern die slechter is dan de kern van Petegem, het heel grote sterke Petegem(met alle respect)? 
Natuurlijk moet er kwaliteit bij, dat is evident, maar normaal gezien zouden wij zelfs met deze kern moeten winnen van Petegem. 
Ge kunt zeggen dat dit maar een oefenmatch is, ja, daar zijn terechte argumenten voor, maar dit is sowieso niet goed voor het aanwerven van abbonnementen(jij en ik  gaan het daar niet voor laten om een abbo aan te schaffen) maar er zijn duizenden abbonnees die de kat uit de boom kijiken momenteel.
Wat mij vooral stoort is de onverschilligheid en gelatenheid na en tijdens de match, vroeger ging het kot te klein zijn na een slechte westrijd(ik spreek nog niet van verliezen), zelfs tijdens de voorbereiding, van onze coach.  Ik mis bezieling, beheestering, het sowieso willen winnen, en geen team(vorig jaar juist hetzelfde).  Het is nog allemaal vroeg, en het MOET verbeteren, maar zelfs door uw roze bril moet je dit toch zien, dat is voor mij waarom ik vrees dat dit het seizoen teveel wordt voor Dury, ik hoop dat ik volledig mis ben.
« Laatst bewerkt op: juni 26, 2019, 03:11:06 pm door mogul »

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #41 Gepost op: juni 26, 2019, 02:53:24 pm »
Grappig dat sommigen weer zeggen “het was maar een oefenmatch” “we speelden maar met die en die”
Neen, dit is gewoon duidelijk dat er te weinig kwaliteit is.
Ze willen 10nieuwe?  Maar zelf de back-ups voldoen niet.

Dit is gewoon ondermaats punt uit.
Stop toch eens met door die roze bril te kijken als het over je eigen ploeg gaat. Wees objectief.

Zelf op 60% moet je dit matchke winnen. Al ist maar met een goal verschil.

Ik wil maar zeggen.
Soisalo, Nissala en al die beloften.
Mooi dat je ze een kans wil geven, maar dat is te weinig.
Geen 1ste klasse niveau.

Er is nog veel werk aan de winkel.
Zowel in als uitgaand. Want de spelers die moeten vertrekken zetten zich ook niet meer in en zo creëer je ergernissen op het veld en dat is voor niemand goed

Mijn roze bril wil ik direct afzetten als jij wil erkennen dat het "nog veel te vroeg is om conclusies te trekken".

Ik wil maar zeggen
Hoe kan je dit een waardemeter noemen als we spelen met praktisch dezelfde matige/slechte kern van vorig seizoen waarbij dan nog es de enige creatieve en gevaarlijke speler eruit is gehaald.

Frederik, je verliest hier wel van een 4e klasser he.
Wat is het nu eigenlijk van zo een oefenmatchen dan? Als het al niet meer is voor een goed gevoel te krijgen?

Je hebt een kern die niet voldoer, je bent helemaal niet klaar. Waarom dan oefenmatchen spelen?

Voila, dat is mijn punt.
Spelen tegen mannen uit 2de of 3de amateur doe je m een goed gevoel te krijgen.
Daarna schakel je over naar 1ste amateurs of 1B’ers om meer tegenstand en om iets scherper te zijn.
Uiteindelijk moet je beginnen op punt staan tegen eerste klassers (binnen- of buitenland)

Neen, wij beginnen met een nog zwakkere kern.
Met alles komt goed, dat weet je niet he.
Mannen (nieuwe spelers) die ons systeem niet kennen, en uit andere landen komen moeten dan presteren tegen de sterkere tegenstanders. Verlies je, dan hebben zij ook dat goed gevoel niet.

Het is het eerste jaar dat ik er een “drama” van maak, omdat we wel 10!!! nieuwe spelers nodig hebben
Die moeten op elkaar ingespeeld geraken.

En kom nu niet af met Kijk naar Kortrijk vorig jaar. Ten eerste, dat gaat niet altijd lukken, en ten 2de, zeg mij eens wie van hun basisploeg pas eind augustus gekomen is....

Ik vind het zelf al straf dat onze eigen trainer dat excuus al gaat gebruiken en refereert naar de vijand...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #42 Gepost op: juni 26, 2019, 02:56:29 pm »
Grappig dat sommigen weer zeggen “het was maar een oefenmatch” “we speelden maar met die en die”
Neen, dit is gewoon duidelijk dat er te weinig kwaliteit is.
Ze willen 10nieuwe?  Maar zelf de back-ups voldoen niet.

Dit is gewoon ondermaats punt uit.
Stop toch eens met door die roze bril te kijken als het over je eigen ploeg gaat. Wees objectief.

Zelf op 60% moet je dit matchke winnen. Al ist maar met een goal verschil.

Ik wil maar zeggen.
Soisalo, Nissala en al die beloften.
Mooi dat je ze een kans wil geven, maar dat is te weinig.
Geen 1ste klasse niveau.

Er is nog veel werk aan de winkel.
Zowel in als uitgaand. Want de spelers die moeten vertrekken zetten zich ook niet meer in en zo creëer je ergernissen op het veld en dat is voor niemand goed

Mijn roze bril wil ik direct afzetten als jij wil erkennen dat het "nog veel te vroeg is om conclusies te trekken".

Ik wil maar zeggen
Hoe kan je dit een waardemeter noemen als we spelen met praktisch dezelfde matige/slechte kern van vorig seizoen waarbij dan nog es de enige creatieve en gevaarlijke speler eruit is gehaald.

Frederik, je verliest hier wel van een 4e klasser he.
Wat is het nu eigenlijk van zo een oefenmatchen dan? Als het al niet meer is voor een goed gevoel te krijgen?

Je hebt een kern die niet voldoer, je bent helemaal niet klaar. Waarom dan oefenmatchen spelen?
Awel, dat vraag ik mij ook af, waarom spelen met spelers die hier weg moeten?  waarom spelen met een kern die nog allesbehalve klaar is?  Waar is de meerwaarde (tenzij dat we weer in een negatieve spiraal komen te zitten) van een oefenmatch wanneer meer dan de helft van de spelers er niet meer gaan bijzitten?  Speel die match enkel met de jongeren indien we die MATCH moeten spelen.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #43 Gepost op: juni 26, 2019, 03:02:45 pm »
Dury zal de nederlaag "voor de camera" uiteraard nuanceren, maar ik hoop dat samen met hem iedereen binnen de club hun ogen opengaan en dat ze 2 tanden bijzetten in hun transfers...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #44 Gepost op: juni 26, 2019, 03:04:58 pm »
Met matige spelers maar wel n ploeg kan je ver geraken hoor....en daarin volg ik Mogul.
Vanderhaeghen slaagde er wel in om r n ploeg van te maken die voor elkaar door het vuur ging.
Vorig jaar zijn we gewoon gered door 2 spelers met specifieke kwaliteiten....Theo en Habib....

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #45 Gepost op: juni 26, 2019, 03:07:52 pm »
 Dury kan ook niet anders dan de wat positi f zijn,zelfs over de spelers,of de helft vd spelers is weg.
Laatste 3 jaar ook weinig visie...alsof ze steeds achter de feiten lopen.ze maken elk jaar n analyse en het is steeds de foute.
Ik hoop dat er eindelijk terug stabiliteit komt en dat elke ploeg terug met n bang hart naar Essevee komt.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #46 Gepost op: juni 26, 2019, 03:44:00 pm »
Dury NUL bezieling tijdens match, stond 5min recht op de hele 90min

Afdankertjes etaleren hoop ik anders idd geen nut

Depauw Defauw Harbaoui Bjordal Walsh Pletinckx Seck Tardieu
zijn eigenlijk de enige kern spelers van vorig jaar
dus 8 vd 22 opgestelde
veel kan je niet zeggen
mar klopt
die ander 14 zouden zich volledig moeten smijten en zich tonen
maar deden ze niet

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #47 Gepost op: juni 26, 2019, 04:03:06 pm »
Grappig dat sommigen weer zeggen “het was maar een oefenmatch” “we speelden maar met die en die”
Neen, dit is gewoon duidelijk dat er te weinig kwaliteit is.
Ze willen 10nieuwe?  Maar zelf de back-ups voldoen niet.

Dit is gewoon ondermaats punt uit.
Stop toch eens met door die roze bril te kijken als het over je eigen ploeg gaat. Wees objectief.

Zelf op 60% moet je dit matchke winnen. Al ist maar met een goal verschil.

Ik wil maar zeggen.
Soisalo, Nissala en al die beloften.
Mooi dat je ze een kans wil geven, maar dat is te weinig.
Geen 1ste klasse niveau.

Er is nog veel werk aan de winkel.
Zowel in als uitgaand. Want de spelers die moeten vertrekken zetten zich ook niet meer in en zo creëer je ergernissen op het veld en dat is voor niemand goed

Mijn roze bril wil ik direct afzetten als jij wil erkennen dat het "nog veel te vroeg is om conclusies te trekken".

Ik wil maar zeggen
Hoe kan je dit een waardemeter noemen als we spelen met praktisch dezelfde matige/slechte kern van vorig seizoen waarbij dan nog es de enige creatieve en gevaarlijke speler eruit is gehaald.

Frederik, je verliest hier wel van een 4e klasser he.
Wat is het nu eigenlijk van zo een oefenmatchen dan? Als het al niet meer is voor een goed gevoel te krijgen?

Je hebt een kern die niet voldoer, je bent helemaal niet klaar. Waarom dan oefenmatchen spelen?

Voila, dat is mijn punt.
Spelen tegen mannen uit 2de of 3de amateur doe je m een goed gevoel te krijgen.
Daarna schakel je over naar 1ste amateurs of 1B’ers om meer tegenstand en om iets scherper te zijn.
Uiteindelijk moet je beginnen op punt staan tegen eerste klassers (binnen- of buitenland)

Neen, wij beginnen met een nog zwakkere kern.
Met alles komt goed, dat weet je niet he.
Mannen (nieuwe spelers) die ons systeem niet kennen, en uit andere landen komen moeten dan presteren tegen de sterkere tegenstanders. Verlies je, dan hebben zij ook dat goed gevoel niet.

Het is het eerste jaar dat ik er een “drama” van maak, omdat we wel 10!!! nieuwe spelers nodig hebben
Die moeten op elkaar ingespeeld geraken.

En kom nu niet af met Kijk naar Kortrijk vorig jaar. Ten eerste, dat gaat niet altijd lukken, en ten 2de, zeg mij eens wie van hun basisploeg pas eind augustus gekomen is....

Ik vind het zelf al straf dat onze eigen trainer dat excuus al gaat gebruiken en refereert naar de vijand...


is wel een feit dat kortrijk altijd mensen haalt met ervaring en de belgische competitie kennen.
wij halen altijd zogezegde talenten die denken dat het sterren gaan worden. dat lukt 1 op 50.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #48 Gepost op: juni 26, 2019, 05:07:55 pm »
Ik word hier toch ook helemaal niet gelukkig van. Verliezen tegen Petegem... Er is nog heel veel werk aan de winkel
SV TILL I DIE

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #49 Gepost op: juni 26, 2019, 06:27:39 pm »
Missen we talent, zeker en vast maar het grootste probleem is het vuur in de ploeg. Is dat Dury zijn fout? Deels wel maar we hebben ook geen aanjager in onze ploeg. Iemand die de anderen uldere kop vol scheldt. Daarom zou ik graag Vandamme zien komen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #50 Gepost op: juni 26, 2019, 06:34:56 pm »
Missen we talent, zeker en vast maar het grootste probleem is het vuur in de ploeg. Is dat Dury zijn fout? Deels wel maar we hebben ook geen aanjager in onze ploeg. Iemand die de anderen uldere kop vol scheldt. Daarom zou ik graag Vandamme zien komen.
Kijk, ik ben niet voor transfers a la Buffel en dergelijke, maar, we missen gvd. echt iemand die op tafel slaat en niet wil verliezen.  We hebben geen leider meer, iemand zoals een Lutte of Leleu of een Leye of zelfs een Lepoint(ik dacht dat De fauw dat wel kon, maar ook bij hem is het vuur verdwenen,veel te braaf).  Dit zou onze ploeg, en ook onze trainer, wel nodig hebben, iemand die vooruitgaat in de strijd, iemand die ook wel eens tegen Dury wil ingaan.  In dien optiek zou ik Vandamme misschien wel aantrekken(is hij fit?  kan Dury overweg met zo iemand? ).

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #51 Gepost op: juni 26, 2019, 07:04:49 pm »
Ach jongens, de volgende oefenmatch winnen we en dan wordt hier het tegenovergestelde verteld.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #52 Gepost op: juni 26, 2019, 07:08:25 pm »
Ach jongens, de volgende oefenmatch winnen we en dan wordt hier het tegenovergestelde verteld.
Wacko Jacko :)

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #53 Gepost op: juni 26, 2019, 07:19:54 pm »
Ach jongens, de volgende oefenmatch winnen we en dan wordt hier het tegenovergestelde verteld.

Isi toch...
Een match winnen op talent kan af en toe eens gebeuren maar het zijn de matchen die je moet winnen op karakter die je klassement bepalen.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #54 Gepost op: juni 26, 2019, 09:52:28 pm »
Missen we talent, zeker en vast maar het grootste probleem is het vuur in de ploeg. Is dat Dury zijn fout? Deels wel maar we hebben ook geen aanjager in onze ploeg. Iemand die de anderen uldere kop vol scheldt. Daarom zou ik graag Vandamme zien komen.

Ik ook. Diene kerel,zou de boel serieus kunnen wakker schudden.
« Laatst bewerkt op: juni 26, 2019, 10:34:48 pm door svennay »
-SVZW Forever-

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #55 Gepost op: juni 27, 2019, 08:04:15 am »
Missen we talent, zeker en vast maar het grootste probleem is het vuur in de ploeg. Is dat Dury zijn fout? Deels wel maar we hebben ook geen aanjager in onze ploeg. Iemand die de anderen uldere kop vol scheldt. Daarom zou ik graag Vandamme zien komen.

Ik ook. Diene kerel,zou de boel serieus kunnen wakker schudden.

Lokeren in poleposition voor Van Damme (jeugdspeler van Lokeren, voorzitter Devrieze was zijn manager 18 jaar geleden, maar weinig zin om in 1B te spelen). Verder interesse van Beerschot (afgewimpeld wegens gevoeligheid als ex-Antwerpspeler, ook Zulte Waregem en niet -nadergenoemde buitenlandse ploeg....
(HNB)

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #56 Gepost op: juni 27, 2019, 11:08:29 am »
En als we nog wat wachten, gaat deze vogel ook aan ons voorbij

Offline boerke uit zulte

  • Leden
  • Berichten: 12
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #57 Gepost op: juni 27, 2019, 11:30:06 am »
Speelt essevee nu in OHL zaterdag? Dat was toch eerst anders vermeld? Of heb ik iets over het hoofd gezien?

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #58 Gepost op: juni 27, 2019, 11:31:36 am »
Van Damme is zo een speler die je echt haat, maar eens die in je team zit is hij publiekslieveling. Vormer is ook zo.
De wil om te winnen, de kracht, de passie,... zo’n speler hebben wij eindelijk nog eens nodig

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #59 Gepost op: juni 27, 2019, 12:55:33 pm »
Speelt essevee nu in OHL zaterdag? Dat was toch eerst anders vermeld? Of heb ik iets over het hoofd gezien?

In Petegem om 18uur volgens de off. website.