Auteur Topic: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht  (gelezen 21538 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 390
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #80 Gepost op: november 09, 2019, 11:44:51 am »
Iedere keer vol verwachting over Zarandia ( mede door dit forum,waar hij toch opgehemeld wordt ),iedere keer ontgoocheld als de pest na zijn match.Zijn statistieken zijn een dikke NUL,geslaagde acties niet veel beter en na een half uur lijkt hij al 3 matchen gespeeld te hebben.
Wat zien jullie in hem dat ik en vele anderen dan niet zien?

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #81 Gepost op: november 09, 2019, 12:49:06 pm »
 Pletinckx Was in begin niet goed genoeg
En zat in de tribune voor humphreys van
City die veel belovend was daar hoor ge
Ook niets meer van die ging budry uit de
Ploeg spelen wat ie er met die gebeurd

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #82 Gepost op: november 09, 2019, 12:50:19 pm »
Iedere keer vol verwachting over Zarandia ( mede door dit forum,waar hij toch opgehemeld wordt ),iedere keer ontgoocheld als de pest na zijn match.Zijn statistieken zijn een dikke NUL,geslaagde acties niet veel beter en na een half uur lijkt hij al 3 matchen gespeeld te hebben.
Wat zien jullie in hem dat ik en vele anderen dan niet zien?
Ik denk dat het ophemelen hier heel goed meevalt, Zarandia is samen met Mensah de enige op een flank die een man voorbij kan, daarnaast is hij qua werkethiek ook nog eens bereid vuile meters te maken. Statistieken zijn inderdaad een nul, maar je zult hem moeten blijven stimuleren omdat hij wel degelijk iets kan op de flank, in tegenstelling tot een Bruno en een Bjordal.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #83 Gepost op: november 09, 2019, 12:54:07 pm »
Deschacht slaat wel de nagel op de kop met zijn analyse. Hij mag dat ook doen want was samen met Sammy de enige die een redelijk niveau haalde.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.772
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #84 Gepost op: november 09, 2019, 12:57:56 pm »
Wie bang is krijgt slaag.
Veel te veel respect tegen n middelmatige ploeg.eerste helft quasi steeds de 4 backs en seck en Sissako er net voor.
Bij balbezit mochten ze wellicht niet over de middenlijn.
Dus moest aanvallend alles komen van Bruno,oberlin, van hecke en larin....want de anderen mochten blijkbaar niet naar voor en de verdediging mocht geen 10 meter hoger spelen. Oerdefensief.
Als je dan nog weer bepaalde spelers niet op hun plaats zet of nooit met echte flankspelers wil spelen kan je eigenlijk niet winnen.
N ploeg wil ik zien....zoals tegen Antwerpen,Charleroi.
Die goed staat,goed,slim loopt....
Ik moet dan lachen als ik hoor:we hadden n plan.n veel te defensief plan alvast.
Die jonge verdediging van Anderlecht moesten we gewoon onder druk gezet hebben.ze stonden in n zetel te spelen.
Vooral eerste helft het verprutst....

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 390
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #85 Gepost op: november 09, 2019, 01:09:41 pm »
Ik denk dat het ophemelen hier heel goed meevalt, Zarandia is samen met Mensah de enige op een flank die een man voorbij kan, daarnaast is hij qua werkethiek ook nog eens bereid vuile meters te maken. Statistieken zijn inderdaad een nul, maar je zult hem moeten blijven stimuleren omdat hij wel degelijk iets kan op de flank, in tegenstelling tot een Bruno en een Bjordal.

Voor een flankspeler pur sang is Zarandia niet geschikt zolang hij geen deftige center kan versturen ( blijkt uit statistieken ),hij kan ook maar 30 minuten aan en is nooit een meerwaarde.
In mijn vorige posts laat ik duidelijk blijken dat de anderen niet beter zijn want Oberlin loopt enkel maar,Bjordal is al helemaal geen flank en ook Bruno krijgt geen bal voor de goal.Enige verschil met deze 3 en Zarandia is dat ze alle 3 al meer dan 1 maal scoorden en Zarandia noppes.Dus waarom zou Zarandia dan moeten starten???????????????





EDIT : quote gecorrigeerd
« Laatst bewerkt op: november 09, 2019, 01:42:40 pm door Frederik »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #86 Gepost op: november 09, 2019, 01:13:05 pm »
Iedere keer vol verwachting over Zarandia ( mede door dit forum,waar hij toch opgehemeld wordt ),iedere keer ontgoocheld als de pest na zijn match.Zijn statistieken zijn een dikke NUL,geslaagde acties niet veel beter en na een half uur lijkt hij al 3 matchen gespeeld te hebben.
Wat zien jullie in hem dat ik en vele anderen dan niet zien?
Opgehemeld?  Ge moet kijken in u kern wie het best rendeert en het nuttigst is voor het team.  Wanneer je een Bruno en een Oberlin op de flanken zet(die al weken niks brengen) wanneer je een Zarandia hebt(die is gewoon 'beter' dan die twee, ook de samenwerking met Burki was goed, met Mensah totaal niet omdat Mensah hem niet WIL aanspelen,Mensah denkt dat hij het alleen wel zal klaren, zowel in Beveren als nu stond Zarandia ALLEEN toen Mensah aan de bal was, een pas naar Zarandia en ge hebt gevaar,wat doet Mensah?  Inderdaad, naar binnen dribbelen), Zarandia gaat bij balverlies ook niet zomaar blijven staan en probeert om zijn fout te herstellen, Oberlin blijft gewoon hangen! 
Het is dus niet dat we Zarandia OPHEMELEN, het is gewoon zo duidelijk dat Zarandia beter is op die positie dan iedereen anders, zo moeilijk is dit niet.
Ook denken dat een Van Hecke beter gaat presteren op die positie dan een Govea,ZONDER vooraf 1 minuut te spelen tegen een KVO of een Waasland-Beveren, dat gaat er bij mij niet in.
Sadio is absoluut onze missing link, die regelde wanneer we druk moesten zetten, wanneer niet, kon een bal bijhouden en de rest van het team kon aansluiten,we waren een blok met hem, nu, zoals er hier nog schrijven, een Seck en Sissako BLIJVEN HANGEN, Sissako denkt inderdaad niet vooruit, ze sluiten niet aan wanneer we van voor hoge druk zetten, dan zit je met een gat op het middenveld.
Burki-Zarandia moeten terug in de ploeg, maar ons probleem blijft het gemis van Sadio, zonder Sadio valt ons systeem in duigen, en ik snap dat het niet gemakkelijk is om dit op te lossen, maar om dan zo'n beslissingen te nemen, Van Hecke erin, Oberlin erin, Bruno blijven laten spelen op die flank,dat je dat niet ziet als coach, dat snap ik niet.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.772
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #87 Gepost op: november 09, 2019, 01:26:19 pm »
N gat? N krater ja :)

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #88 Gepost op: november 09, 2019, 01:45:36 pm »
Iedere keer vol verwachting over Zarandia ( mede door dit forum,waar hij toch opgehemeld wordt ),iedere keer ontgoocheld als de pest na zijn match.Zijn statistieken zijn een dikke NUL,geslaagde acties niet veel beter en na een half uur lijkt hij al 3 matchen gespeeld te hebben.
Wat zien jullie in hem dat ik en vele anderen dan niet zien?
Opgehemeld?  Ge moet kijken in u kern wie het best rendeert en het nuttigst is voor het team.  Wanneer je een Bruno en een Oberlin op de flanken zet(die al weken niks brengen) wanneer je een Zarandia hebt(die is gewoon 'beter' dan die twee, ook de samenwerking met Burki was goed, met Mensah totaal niet omdat Mensah hem niet WIL aanspelen,Mensah denkt dat hij het alleen wel zal klaren, zowel in Beveren als nu stond Zarandia ALLEEN toen Mensah aan de bal was, een pas naar Zarandia en ge hebt gevaar,wat doet Mensah?  Inderdaad, naar binnen dribbelen), Zarandia gaat bij balverlies ook niet zomaar blijven staan en probeert om zijn fout te herstellen, Oberlin blijft gewoon hangen! 
Het is dus niet dat we Zarandia OPHEMELEN, het is gewoon zo duidelijk dat Zarandia beter is op die positie dan iedereen anders, zo moeilijk is dit niet.
Ook denken dat een Van Hecke beter gaat presteren op die positie dan een Govea,ZONDER vooraf 1 minuut te spelen tegen een KVO of een Waasland-Beveren, dat gaat er bij mij niet in.
Sadio is absoluut onze missing link, die regelde wanneer we druk moesten zetten, wanneer niet, kon een bal bijhouden en de rest van het team kon aansluiten,we waren een blok met hem, nu, zoals er hier nog schrijven, een Seck en Sissako BLIJVEN HANGEN, Sissako denkt inderdaad niet vooruit, ze sluiten niet aan wanneer we van voor hoge druk zetten, dan zit je met een gat op het middenveld.
Burki-Zarandia moeten terug in de ploeg, maar ons probleem blijft het gemis van Sadio, zonder Sadio valt ons systeem in duigen, en ik snap dat het niet gemakkelijk is om dit op te lossen, maar om dan zo'n beslissingen te nemen, Van Hecke erin, Oberlin erin, Bruno blijven laten spelen op die flank,dat je dat niet ziet als coach, dat snap ik niet.
helemaal juist

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #89 Gepost op: november 09, 2019, 01:47:30 pm »
Ik denk dat het ophemelen hier heel goed meevalt, Zarandia is samen met Mensah de enige op een flank die een man voorbij kan, daarnaast is hij qua werkethiek ook nog eens bereid vuile meters te maken. Statistieken zijn inderdaad een nul, maar je zult hem moeten blijven stimuleren omdat hij wel degelijk iets kan op de flank, in tegenstelling tot een Bruno en een Bjordal.

Voor een flankspeler pur sang is Zarandia niet geschikt zolang hij geen deftige center kan versturen ( blijkt uit statistieken ),hij kan ook maar 30 minuten aan en is nooit een meerwaarde.
In mijn vorige posts laat ik duidelijk blijken dat de anderen niet beter zijn want Oberlin loopt enkel maar,Bjordal is al helemaal geen flank en ook Bruno krijgt geen bal voor de goal.Enige verschil met deze 3 en Zarandia is dat ze alle 3 al meer dan 1 maal scoorden en Zarandia noppes.Dus waarom zou Zarandia dan moeten starten???????????????
Simpel, Bruno en Oberlin zijn pure spitsen, die scoorden ook altijd wanneer ze centraal stonden,van mij mag je Bruno naast een Larin zetten hoor(In Moeskroen speelden we zo toen we met 3 van achter speelden), als spits, maar Oberlin en Bruno scoorden niet en brengen niks bij als flankspelers,punt.
Ook al eens de 'pre-assists' meegerekend?  Of de recuperatie van ballen bij misverstanden of balverlies?  Of de keren dat Zarandia door daar te staan waar hij staat RUIMTE maakt?  Met Zarandia heb je iemand die aanspeelbaar is(zijn ploegmaat moet hem de bal wel willen geven)met Oberlin, die telkens weer centraal gaat spelen waardoor de linker-of rechter verdediger hem nooit kan aanspelen ben je niks, Zarandia kan nog eens diep gaan of een man voorbij gaan, kan ook gemakkelijker een bal bijhouden dan een Bruno of een Oberlin, maar goed, als je het niet hebt voor een speler dan is het ook moeilijker om de goeie dingen te zien bij die speler(heb ik ook).  Met een Zarandia en een Burki hadden we op links het perfecte paar, dan komt Mensah en wordt die goed functionerende linkerkant,misschien begrijpelijk als je de technische kwaliteiten ziet van Mensah,volledig weggehaald, maar na een match of 7 moet je toch al eens zien wat werkte en wat niet. 
Wat het beste werkte met Mensah in de ploeg was toen Dury met 3 van achter speelde en Mensah linksmidden speelde, in diezelfde match had Mensah al tweemaal boter op zijn hoofd bij de twee doelpunten van Moeskroen,toen hij nog linksachter was.  Het is heel belangrijk dat je zowel Zarandia als Burki in de ploeg brengt,met Mensah is er die samenwerking niet.  Ik zou Mensah ofwel niet in de ploeg zetten ofwel als vervanger van Zarandia.
« Laatst bewerkt op: november 09, 2019, 01:59:09 pm door mogul »

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 902
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #90 Gepost op: november 09, 2019, 02:05:21 pm »
Van Hecke erin zitten was geen slimme move van onze T1; Bruno er in laten staan nog minder. Zoals velen onder ons pleit ik voor Burki erin, Mensah een rij vooruit en Zarandia naar de overkant. Bruno en Oberlin naar de bank en Soisalo ook terug voor het laatste half uur.

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 390
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #91 Gepost op: november 09, 2019, 02:05:54 pm »
Mogul

Ik respecteer uw mening maar ik er gewoon niet bij waarom hij hier in de ploeg moet,terwijl hij nog niets toevoegde aan onze ploeg.Mensah hoger zetten in zijn plaats is inderdaad een optie die ik al lang eens geprobeerd zou hebben.Ik denk ook dat je niet kan ontkennen dat Zarandia de fysiek van een pony heeft die het moet opnemen tegen een echt paard en dat na al meer dan 3 maanden competitie.Kortom ik begrijp je standpunt,maar ik ben moeilijk af te brengen van het mijne.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #92 Gepost op: november 09, 2019, 02:10:04 pm »
Mogul

Ik respecteer uw mening maar ik er gewoon niet bij waarom hij hier in de ploeg moet,terwijl hij nog niets toevoegde aan onze ploeg.Mensah hoger zetten in zijn plaats is inderdaad een optie die ik al lang eens geprobeerd zou hebben.Ik denk ook dat je niet kan ontkennen dat Zarandia de fysiek van een pony heeft die het moet opnemen tegen een echt paard en dat na al meer dan 3 maanden competitie.Kortom ik begrijp je standpunt,maar ik ben moeilijk af te brengen van het mijne.
Dat moet ook niet, je hebt ook een goed punt goed verwoordt  ;D .   

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #93 Gepost op: november 09, 2019, 02:21:59 pm »
Buiten de 2 accidenten op het begin van het seizoen is dit de eerste match die op mijn maag blijft liggen.  Zo een zwak Anderlecht en thuis?  Daar moet essevee op en erover.  Zo simpel was het.  Zo een zwak en slecht Anderlecht.  Het was zwak tegen zwakst en zwakst wint natuurlijk.  Typisch essevee.  Dit was een absoluut kantelmoment in de compititie.  Natuurlijk ook weer typisch essevee.  We hebben geluk en ongeluk dat er rechtstreekse duellen zijn onder de top 8.  Geluk dat we niet veel schade oplopen en ongeluk dat we hier de overduidelijke winnaar van het weekend konden zijn.  De coach mag deze wedstrijd op zijn conto schrijven.  Start je met Burki en of  desnoods zelf ook Walsh en Zarandia dan win je deze match.  Deed Berahino mee was dit nog zekerder.  Die man valt uit en het trekt op niets meer.  Veel te wisselvallig ook.  Winst, verlies, winst, verlies, winst en opnieuw verlies.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.778
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #94 Gepost op: november 09, 2019, 02:34:28 pm »
ging ni reageren maar bon...

Jannes deed het niet slecht voor zijn eerste minuten dit seizoen
en dan nog tegen Anderlecht.... Ik dacht we hebben een wit konijn
en Dury gaat da ier forceren maar nope
zoals zo vaak moeten wij van de hr Dury
thuis tegen een topploeg of ploeg waar wij als fans willen van winnen
experimenteren

Waarom moest Sisako eraf?
was hij de slechtste van de hoop dan?

Waarom moet altijd Bjordal erin?
voor zijn technische vaardigheden en zijn loepzuivere passes?

Waarom krijgt Defauw voor een passke van 5m een applaus van FD
en een crossball van Mensah (die geen verdediger is maar rij vooruit moet
maar contractueel aangeschaft is als LB die tijdens de winterstop terug geroepen
kan worden) naar zijn kloten omdat het kort op zijn flank moest?

Vercauteren is paar weken in Anderlecht en er staat een basisteam
wij zijn al heel seizoen bezig en het aantal aanpassingen die gebeurden
zijn ni meer te tellen
tot een speler met gebroken neus en daarom masker
doen invallen als verdedigende middenvelder

We zijn geen top 6 ploeg
daarvoor ontbreekt het aan 5 deschachts


Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #95 Gepost op: november 09, 2019, 03:23:14 pm »
Op dealke gegooid??

RSCA niet moeilijk maken (in hun remonte naar PO1) ...
... in ruil voor korting op enkele spelers tijdens de wintertansfers?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #96 Gepost op: november 09, 2019, 04:07:10 pm »
De 3 B's terug in de ploeg na de interlandbreak (indien fit natuurlijk)
Baudry, Burki, Berahino erin. Bruno, Van Hecke, Oberlin en  Pletinckx eruit. Mensah een rij hoger op links en Zarandia rechts plaatsen.
Dit is volgens mij het team wat momenteel het best aan voetballen zal toekomen met echte flankspelers en meer defensieve stabiliteit.
Goe bezig gij, ge gaat er 4 uithalen en der maar 3 in de plaats zetten...
Laat Pletinckx maar staan, Baudry is helemaal niet klaar.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #97 Gepost op: november 09, 2019, 04:13:45 pm »
De 3 B's terug in de ploeg na de interlandbreak (indien fit natuurlijk)
Baudry, Burki, Berahino erin. Bruno, Van Hecke, Oberlin en  Pletinckx eruit. Mensah een rij hoger op links en Zarandia rechts plaatsen.
Dit is volgens mij het team wat momenteel het best aan voetballen zal toekomen met echte flankspelers en meer defensieve stabiliteit.
Goe bezig gij, ge gaat er 4 uithalen en der maar 3 in de plaats zetten...
Laat Pletinckx maar staan, Baudry is helemaal niet klaar.

& een geblesseerde speler opstellen?

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.475
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #98 Gepost op: november 09, 2019, 04:16:38 pm »
De blessure van Berahino is bijna onze dood, zo blijkt hier. Ik vrees voor een dip zoals we al elk seizoen meemaken, ook met Berahino, want geef toe, de laatste wedstrijden waren ook niet meer zo denderend van hem.
We zullen op het einde van het seizoen op de plaats staan waar we horen te staan.

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #99 Gepost op: november 09, 2019, 04:31:08 pm »
De blessure van Berahino is bijna onze dood, zo blijkt hier. Ik vrees voor een dip zoals we al elk seizoen meemaken, ook met Berahino, want geef toe, de laatste wedstrijden waren ook niet meer zo denderend van hem.
We zullen op het einde van het seizoen op de plaats staan waar we horen te staan.
en waar is dat onze plaats?