Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 438730 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2840 Gepost op: april 06, 2019, 08:33:50 am »
Zijn er alternatieven voor onze uitgebluste trainersstaf?
Gert Verheyen? Of toch verder met Francky in nieuwe omkadering?

Er moet iets veranderen, zoveel is duidelijk, het ligt niet langer enkel aan de spelerskern.

Er zijn genoeg alternatieven!!!
Je moet gewoon durven!!!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2841 Gepost op: april 06, 2019, 10:26:30 am »
Zijn er alternatieven voor onze uitgebluste trainersstaf?
Gert Verheyen? Of toch verder met Francky in nieuwe omkadering?

Er moet iets veranderen, zoveel is duidelijk, het ligt niet langer enkel aan de spelerskern.

Met alle respect, alsook veel respect voor Gert ... maar wat heeft die al bewezen?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2842 Gepost op: april 06, 2019, 10:59:12 am »
Zijn er alternatieven voor onze uitgebluste trainersstaf?
Gert Verheyen? Of toch verder met Francky in nieuwe omkadering?

Er moet iets veranderen, zoveel is duidelijk, het ligt niet langer enkel aan de spelerskern.

Met alle respect, alsook veel respect voor Gert ... maar wat heeft die al bewezen?
Ja, goed, er zijn veel trainers die eens een kans moeten krijgen, wat had Solskjær  al bewezen voordat hij Man U mocht coachen? Bernd Storck bij Moeskroen? Mazzu bij Charleroi? Die hadden ook niet veel adelbrieven.   Moet je dan gaan voor een Hein(een beetje hetzelfde profiel als Dury imo,qua speelstijl)?
Zolang Dury hier zit zal ook de omkadering zo blijven,de assistent-coaches brengen of kunnen geen meerwaarde bieden, ook dat MOET veranderen. 

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2843 Gepost op: april 06, 2019, 11:17:22 am »
Een tandem Dury - Verheyen? Zie dit zeker zitten.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2844 Gepost op: april 06, 2019, 11:25:39 am »
Een tandem Dury - Verheyen? Zie dit zeker zitten.
Ik hoop nog altijd op een Vercauteren(als coach), zit nu bij OHL als TD, maar indien OHL zakt dan weet ik niet of Vercauteren daar nog zin in heeft.  Vercauteren en Dury waarderen elkaar enorm, ik denk dat dat 1 van de weinigen is waar Dury zal naar luisteren, in die optiek mag Dury voor mij gerust TD worden,Dury zal luisteren naar Vercauteren.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2845 Gepost op: april 06, 2019, 03:15:34 pm »
Een tandem Dury - Verheyen? Zie dit zeker zitten.
Ik hoop nog altijd op een Vercauteren(als coach), zit nu bij OHL als TD, maar indien OHL zakt dan weet ik niet of Vercauteren daar nog zin in heeft.  Vercauteren en Dury waarderen elkaar enorm, ik denk dat dat 1 van de weinigen is waar Dury zal naar luisteren, in die optiek mag Dury voor mij gerust TD worden,Dury zal luisteren naar Vercauteren.

Naar mijn weten wil Vercauteren geen 1ste klasse ploeg meer trainen omwille van de persaandacht, kritiek enz. die hem te veel is. Wil niet meer in de spotlights staan.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2846 Gepost op: november 23, 2019, 08:59:44 pm »
Dury: "Twee keer is mij gevraagd of ik interesse had in Genk”
22 November 2019 12:25 via : www.voetbalnieuws.be

Francky Dury is Zulte Waregem. Aan de Gaverbeek bracht hij Zulte Waregem naar het hoogste voetbalniveau, en hij was daar actief voor het gros van zijn trainersloopbaan. Enkel korte passages bij AA Gent en de nationale ploeg onderbroken zijn parcours.

In het verleden stond Dury ook nog dichtbij Lille OSC en Saint-Etienne, daarna werd hij minder gegeerd. "Logisch. Een coach die 10de eindigt, is ook maar de 10de coach in België. Zo werkt het nu eenmaal," verklaart Dury aan Krant van West-Vlaanderen. Toen KRC Genk een opvolger zocht voor Felice Mazzu, viel zijn naam ook niet te bespeuren in de media.

"Ik kreeg twee telefoons van agenten die vroegen of ik interesse had om Mazzu op te volgen. Ik heb meteen gezegd: neen! Focus op het project Zulte Waregem. Punt aan de lijn! Zeg mij, waarom zou ik hier vertrekken? Wij, Tony Beeuwsaert voorop, zijn hier aan het bouwen aan een mooie toekomst."

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/461278/dury-twee-keer-is-mij-gevraagd-of-ik-interesse-had-in-genk

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2847 Gepost op: december 17, 2019, 07:42:41 pm »
Deschacht bijzonder lovend over Dury: "Hij doet zo'n beetje alles bij Zulte Waregem"
17/12/2019 bron HLN via voetbalnieuws.be

Olivier Deschacht heeft zijn eerste maanden bij Zulte Waregem achter de rug. In Het Laatste Nieuws vertelde hij over zijn trainer, Francky Dury.

Het was op initiatief van Francky Dury dat Zulte Waregem zich uiteindelijk versterkte met de 38-jarige Olivier Deschacht. 'Versterken' is het juiste woord, want de verdediger is een vaste waarde bij Essevee. "Wie anders ging mij komen halen? 38 jaar en net gedegradeerd! Toch vroeg hij aan Cordier (CEO) om mij eens te bellen", aldus Deschacht.

Dury heeft een grote kwaliteit die weinig trainers hebben.

De verdedigende linkspoot gaf bij HLN aan dat hij onder de indruk was van ploegmaats Berahino of Larin, maar nog meer van zijn trainer. "Dury doet zo'n beetje alles in Waregem, hij is ook bezig met de scouting."

"Ik had zelf nog nooit gehoord van Larin of Berahino, maar Dury vindt ze en overtuigt ze om naar Waregem te komen", besloot hij. "­Bruno kreeg geen contract bij Cercle, Dury pakt hem. Dury heeft een neus om spelers te halen die onbekend of gratis zijn. Dat is een grote kwaliteit, die weinig ­trainers hebben."

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2019-12-17/olivier-deschacht-lovend-over-francky-dury-zijn-trainer-bij-zulte-waregem

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2848 Gepost op: februari 17, 2020, 05:00:52 pm »
Nog 1229 dagen...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2849 Gepost op: februari 17, 2020, 05:33:06 pm »

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2850 Gepost op: februari 17, 2020, 06:43:24 pm »

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2851 Gepost op: februari 17, 2020, 06:53:59 pm »
Nog 1229 dagen...
;D of eerder  :'(
In your dreams!
Onbetaalbaar.
( Tenzij hij zelf de handdoek werpt natuurlijk. )

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2852 Gepost op: februari 17, 2020, 06:55:53 pm »
Nog 1229 dagen...
;D of eerder  :'(
er is eenzijdige optie voor nog 10 jaar 😉
Tgaat ulder nog spijten dat ze die piste weggedaan hebben, hoe gaan ze Dury in zijne rolstoel dan tot aan zijnen dug-out krijgen?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2853 Gepost op: februari 19, 2020, 05:20:10 pm »
Nog 1229 dagen...
;D of eerder  :'(
er is eenzijdige optie voor nog 10 jaar 😉
Tgaat ulder nog spijten dat ze die piste weggedaan hebben, hoe gaan ze Dury in zijne rolstoel dan tot aan zijnen dug-out krijgen?
Kompany zat ook ergens in de loges
awel
Dury kan in de Meers tv kijken
en via gsm converseren met den bank e

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2854 Gepost op: februari 25, 2020, 11:59:10 am »
Gezien op WTV : Franky nog contract van nog vier jaar Essevee ,zelf gezegd in interview

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.357
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2855 Gepost op: februari 25, 2020, 12:20:57 pm »
Gezien op WTV : Franky nog contract van nog vier jaar Essevee ,zelf gezegd in interview

Niet per definitie slecht, maar vanaf volgend seizoen opvolging beginnen voorbereiden. Het zijn diepe schoenen waar zijn opvolger zal moeten treden. De laatste jaren zijn ze wel wat met lood gevuld.

Offline John Doe

  • Leden
  • Berichten: 7
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2856 Gepost op: maart 09, 2020, 08:09:04 pm »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2857 Gepost op: maart 09, 2020, 09:45:18 pm »
 :-X

Broekschijters

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2858 Gepost op: maart 09, 2020, 09:49:17 pm »
Zulte Waregem zet Dury uit de wind na kritisch communiqué: “Het team faalt nu, niet de coach”

https://www.hln.be/sport/voetbal/belgisch-voetbal/zulte-waregem/zulte-waregem-zet-dury-uit-de-wind-na-kritisch-communique-het-team-faalt-nu-niet-de-coach~af7aea5f/

Amai die van ons bestuur hebben dus echt str*nt in hun ogen. Zien die de verdeeldheid in de kleedkamer niet mss? Zien zij die fantastische opstellingen en tactieken niet ? Pff.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2859 Gepost op: maart 10, 2020, 06:48:23 am »
Natuurlijk zien ze het zelf ook wel, maar wat kunnen ze doen? De centen zijn er niet om onder dat wurgcontract uit te komen en hij gaat uit zichzelf echt geen stap opzij zetten hoor... Hij ziet zijn eigen portemonnee nog altijd liever dan onze club.