Auteur Topic: [NB] Westerlo - Essevee 1-2  (gelezen 9343 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sv74

  • Gast
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #20 Gepost op: augustus 29, 2009, 01:57:22 pm »
Van Kerckhoven: "Terugmatch staat genoteerd"

Westerlo-verdediger Nico Van Kerckhoven bleef vrijdag na de rust in de kleedkamers. Hij had zijn neus gebroken na een elleboogstoot van Zulte Waregem-speler Ernest Nfor en moet wellicht onder het mes.

De 38-jarige Van Kerckhoven is woedend op de Kameroense aanvaller die niet bestraft werd.
 Belga "Een duel is een duel, maar het feit dat een speler zich niet verontschuldigt, zegt genoeg", briest Van Kerckhoven een dag later in de kranten.

"Ik ben geen speler die op revanche belust is, maar schrijf het maar op: Zulte Waregem-Westerlo staat bij mij met stip genoteerd in mijn agenda."


Het was zeker geen elleboog, wel een slag van zijn hand.  Bewust of onbewust?  Nfor had inderdaad na de slag weinig aandacht voor Van Kerckhoven.  

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #21 Gepost op: augustus 29, 2009, 02:05:46 pm »
Die samenvatting en vooral da commentaar van frank raes is toch weer om 't schijt van te krijgen.
Wel voor deze keer chapeau aan de wedstrijdleiding!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #22 Gepost op: augustus 29, 2009, 02:24:49 pm »
Wa kalf dat'm dat in de media uitsmeert ... Enfin, in extra-time zullen we de beelden wel krijgen ...
Webteam SV Zulte Waregem

vervaecke

  • Gast
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #23 Gepost op: augustus 29, 2009, 02:48:33 pm »
Nog iemand commentaar op Roelands ??  ALWEER beste man van Essevee !!

niet overdrijven h?
 was al beter maar haalt nog niet zijn topniveau van vorig seizoen
dat vercauteren in de tribune zat zal er ook wel wat mee te maken hebben denk ik
het is alsof hyland oververmoeid is , loopt er wat al strompelend bij

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #24 Gepost op: augustus 29, 2009, 03:04:24 pm »
"Ik ben geen speler die op revanche belust is, maar schrijf het maar op: Zulte Waregem-Westerlo staat bij mij met stip genoteerd in mijn agenda."

Gaat de Nico dan net met pensioen mss ?
Vond Raes nog redelijk objectief, het is anders geweest. Roelandts vond ik niet slecht, Hyland speelde zijn beste wedstrijd dit seizoen tot nu toe volgens mij. Laat KVK maar komen nu... :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #25 Gepost op: augustus 29, 2009, 03:05:44 pm »
Nog iemand commentaar op Roelands ??  ALWEER beste man van Essevee !!

Waar haal jij die 'alweer' ?

Het commentaar die mensen gaven op hem was terecht, want hij speelde onder zijn niveau de laatste wedstrijden. Niemand twijfelt aan zijn kwaliteiten, het kwam er gwn ff niet meer uit en dan mag je er al eens iets over zeggen zeker..

Gisteren speelde hij idd al beter. Maar best ook, want het is een belangrijke speler voor ons spel.


En heb ik dat nu verkeerd op, of hebben ze niemand van essevee ge?nterviewd na de match ?
« Laatst bewerkt op: augustus 29, 2009, 03:11:52 pm door drets »
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #26 Gepost op: augustus 29, 2009, 03:12:08 pm »
Berrier de nieuwe doelman :P
SV TILL I DIE

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #27 Gepost op: augustus 29, 2009, 03:39:02 pm »
Nog iemand commentaar op Roelands ??  ALWEER beste man van Essevee !!

Waar haal jij die 'alweer' ?

Het commentaar die mensen gaven op hem was terecht, want hij speelde onder zijn niveau de laatste wedstrijden. Niemand twijfelt aan zijn kwaliteiten, het kwam er gwn ff niet meer uit en dan mag je er al eens iets over zeggen zeker..

Gisteren speelde hij idd al beter. Maar best ook, want het is een belangrijke speler voor ons spel.


En heb ik dat nu verkeerd op, of hebben ze niemand van essevee ge?nterviewd na de match ?

Interview met Nfor en Roelandts was te zien op Studio ??n

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #28 Gepost op: augustus 29, 2009, 04:49:36 pm »
redelijk goede wedstrijd maar veel individueele fouten vond ik.
en al die kansen dat we missen man man man sorry maar dat is om van te bleiten  :-\
onze spitsen staan duidelijk nog niet op scherp en zeker makiese niet man wat steekt die uit zeg?
buysse vond ik alweer zwak net zoals hyland. roelands beter dan vorige wedstrijden maar nog niet zoals vorig seizoen. bossut terug goede wedstrijd stond paraat als het nodig was. berrier vond ik niet altijd even geslaagd met zijn passes maar was gewoon goed niets meer niet minder. minne sterke wedstrijd terug net zoals taravel en dhaene. de inzet en de kansen waren! nu hetzelfde tegen de kvk en aan 100 % afwerken en we kunnen zingen van 7 anjers 7 rozen  ;D al is 1 - 0 ook goed zolang we maar winnen  ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #29 Gepost op: augustus 29, 2009, 05:30:37 pm »
ben gaan kijken gisteren.

eerste helft waren we sterker, moesten wij eigenlijk al gescoord hebben.

een mirakel ook dat westerlo uit die 3 enorme kansen vlak na elkaar niet kon scoren. of ging de bal de tweede keer toch heel licht over de doellijn ?

nfor versus van kerckhoven was ZEKER niet opzettelijk.

vlak voor rust scoort nfor , maar uit de tv-beelden ben ik toch geneigd om te zeggen dat het buitenspel was, weinig of geen gemekker trouwens ook door de  spelers zelf (dus vermoedelijk toch buitenspel dus)

dan prachtige vrijschop met doelpunt van berrier  ;D

dan maken we niet de 0-2 of de 0-3 , maar maakt westerlo 1-1 ... dan krijgen we het een paar keer nog moeilijk.

begin toegevoegde tijd maakt nfor prachtig de 1-2, en dan stopt het tv-verslag.

dit terwijl Westerlo DAARNA nog een vrije schop kreeg op een gevaarlijke plaats maar gelukkig bleef het nog 1-2.

daarna gewoon met de sjaal aan terug naar de auto, absoluut geen probleem in westerlo zo lopen tussen de thuissupporters

Offline thaibo

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #30 Gepost op: augustus 29, 2009, 06:08:19 pm »
bal was zeker niet over de lijn en doelpunt van nfor terecht afgekeurd!

Hopelijk de bevrijdende zege voor onze mannen!

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #31 Gepost op: augustus 29, 2009, 06:31:42 pm »
Manman, wat een reddingen van Berrier...schitterend om zien!!! :D

vervaecke

  • Gast
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #32 Gepost op: augustus 29, 2009, 07:24:30 pm »
"Ik ben geen speler die op revanche belust is, maar schrijf het maar op: Zulte Waregem-Westerlo staat bij mij met stip genoteerd in mijn agenda."

Gaat de Nico dan net met pensioen mss ?
Vond Raes nog redelijk objectief, het is anders geweest. Roelandts vond ik niet slecht, Hyland speelde zijn beste wedstrijd dit seizoen tot nu toe volgens mij. Laat KVK maar komen nu... :)

hyland beste wedstrijd ?, je was stomdronken zeker? hij was de zwakste van essevee
op belgacom tv na de match zei deconinck het ook en maakte onnodig de fout waar de 1-1 uit voortkwam
« Laatst bewerkt op: augustus 30, 2009, 10:06:13 am door vervaecke »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #33 Gepost op: augustus 29, 2009, 07:36:06 pm »
Heel slecht uitverdedigt bij de goal van Westerlo, weer een vermijdbaar doelpunt.
Buysse zijn match was toch de beste van de 5, mja ook tegen de zwakste tegenstander.

Ik hoop voor Westerlo dat ze snel in gang schieten, want wat zij brachten was niks waard.  :-\
SV TILL I DIE

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #34 Gepost op: augustus 30, 2009, 01:48:35 am »
heeeeeeeeeerlijk doelpunt van nforke!!!!!!!!!!!! :P wat zal het geven als de ganse ploeg op niveau speelt , de gekwetsten terugkomen en we tevens wat meer het geluk aan onze kant krijgen bij de afwerking?? ::) ::) ::) de krotrijkers hebben toch wel gewonnen tegen  de buffallo's  zekers 't zijn altijd dezelfde die hoerechance hebben (clup prugge meegerekend)  >:(
« Laatst bewerkt op: augustus 30, 2009, 01:53:29 am door velociraptor »

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #35 Gepost op: augustus 30, 2009, 08:15:23 am »
Van Kerckhoven: "Terugmatch staat genoteerd"

Westerlo-verdediger Nico Van Kerckhoven bleef vrijdag na de rust in de kleedkamers. Hij had zijn neus gebroken na een elleboogstoot van Zulte Waregem-speler Ernest Nfor en moet wellicht onder het mes.

De 38-jarige Van Kerckhoven is woedend op de Kameroense aanvaller die niet bestraft werd.
 Belga "Een duel is een duel, maar het feit dat een speler zich niet verontschuldigt, zegt genoeg", briest Van Kerckhoven een dag later in de kranten.

"Ik ben geen speler die op revanche belust is, maar schrijf het maar op: Zulte Waregem-Westerlo staat bij mij met stip genoteerd in mijn agenda."


Een beetje flauw.
Uit de beelden die ik gezien heb, maak ik op dat de elleboog per ongeluk was en gebeurde omdat Nfor aan het springen was.

Langs de andere kant vind ik wel dat Nfor zijn excuses moe(s)t aanbieden.
Per ongeluk of niet, Van Kerckhoven heeft ten slotte wel een neusbreuk.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #36 Gepost op: augustus 30, 2009, 09:46:21 am »
Ik heb de beelden nog eens gekeken en ik vind eigenlijk dat Van Kerckhoven kopt naar de arm van Nfor en niet naar de bal. Kzeg dat niet voor te lachen, maar tis wel zo. Nico is op voldoende afstand. Nfor volgt een normale beweging en dan kopt hij tegen de am van Nfor. Ik vrees dat zijn timing van het koppen dus slecht was. Kopt hij een halve seconde later, dan is de arm van Nfor weg en raakt hij misschien nog de bal.
« Laatst bewerkt op: augustus 30, 2009, 10:00:35 am door sv_forever »

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #37 Gepost op: augustus 30, 2009, 10:25:11 am »
om het met de wijze woorden van cruif te zeggen: "nico,Probeer eerst eens een bal goed te koppen, dan weet je waar je ellebogen zitten..." LOL

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #38 Gepost op: augustus 30, 2009, 10:33:39 am »
heeeeeeeeeerlijk doelpunt van nforke!!!!!!!!!!!! :P wat zal het geven als de ganse ploeg op niveau speelt , de gekwetsten terugkomen en we tevens wat meer het geluk aan onze kant krijgen bij de afwerking?? ::) ::) ::) de krotrijkers hebben toch wel gewonnen tegen  de buffallo's  zekers 't zijn altijd dezelfde die hoerechance hebben (clup prugge meegerekend)  >:(
ge moogt nu zeggen wa ge wilt, maar bij Kortrijk was er voor ne keer weinig chance bij. Ook de 2e goal van benko mocht niet afgekeurd zijn. Gent speelde zeer pretentieus, mijn gedacht, en kortrijk gewoon goed.

OPletten tegen de VK is dus van het allergrootste belang. Hoewel, als, zoals anderen zeggen, we ons spel kunnen maken en de kansen afmaken, zie ik het vree goe zitten.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-2
« Reactie #39 Gepost op: augustus 30, 2009, 11:00:50 am »
Berrier de nieuwe doelman :P

Vergeet Buysse niet !!  Wat een subliem tikje zeg...