Auteur Topic: [NB] SVZW - AA GENT  (gelezen 10218 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
[NB] SVZW - AA GENT
« Gepost op: september 26, 2009, 11:17:23 pm »
Hier alle reacties na SVZW - AA GENT 3-1

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #1 Gepost op: september 26, 2009, 11:21:11 pm »
Ja mannekes, wat was dat. Het oude SVZW is terug opgestaan!!!
Toch enkele opmerkingen hierover.
Twas een droom van een match, aan de rust 3-1 voor en tegenstander met 10 man.
Mooie goals aan beide kanten, spannende match. Iedere speler van SVZW gaf zich volop.
Ik dacht, we zijn terug onder de mensen tot ik een serieus affefietje zag na de match en dit stemde me tot zorgen.
Na de match maanden Nfor en Dachelet Colpaert aan om de supporters te groeten en Steve wilde dit totaal niet, hij trok zich weg en ging boos naar de kleedkamer.
Dit bevestigt het nieuws die mij vandaag bereikte over de kliekjesvorming in de spelersgroep. Toch nog werk aan de winkel voor Francky!!!

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #2 Gepost op: september 26, 2009, 11:30:45 pm »
Och ik kan wel begrijpen da Colpaert ontgoocheld was.  Die jongen was zeker niet slecht bezig de laatste weken.  En dan maar tien minuutjes mogen invallen, ik zou ook balen eerlijk gezegd.


Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #3 Gepost op: september 26, 2009, 11:44:29 pm »
Mja, we wonnen, zagen af en toe goed voetbal maar toch...
We zijn op de goede weg maar toch nog niet helemaal terug volgens mij.
Der stond voor het eerst terug een team op het veld dat er voor wou gaan.
We hebben goalemakers in de rangen, alleen ons middenveld moet nog iets meer gevaar
creeeren volgens mij.  Passing was al iets beter, opbouw al beetje verzorgder, maar toch
Gent zou nooit meer in de match mogen komen met 10 man (hoewel tegen 10 niet altijd
een voordeel is).  We zijn paar keer heeeeeeeel goe weggekomen (2 op de paal, geen rood
voor Nfor (die eigenlijk bij elk kopbalduel de armen gebruikt) prachtige save van Bossut)
maar we winnen en da is wa telt.  Op naar de volgende.
Kzin content maar nog ni overtuigd dat we op de rails zitten.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #4 Gepost op: september 27, 2009, 12:16:40 am »
Dat Preutgom bijna staat te bleiten is te belachelijk voor woorden, of misschien is hij de cadeau'tjes van in hun thuiswedstrijd tegen Roeselare al vergeten. Ga gerust op pensioen.

Merci Essevee!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #5 Gepost op: september 27, 2009, 12:47:27 am »
Dit was Essevee!  :) :)
Ik heb enorm genoten van deze match. Op en neer gaande, veel tempo en, voor de supporter, ook veel animo. Als je de match dan ook verdiend wint, met zoveel inzet, dan kan het niet meer op,h?.  :D

Onze ploeg heeft zich EINDELIJK collectief getoond.
Roelandts speelde een zalige wedstrijd! Lutte werkte keihard en Buysse kwam weer op z'n niveau.
Maar mijn grootste pluim gaat absoluut naar Stijntje Minne!!!!!!!
Onbegrijpelijk echter hoe Berrier die mooie pass zomaar kan verknallen. Z'n vertrouwen moet op een h??l laag pitje zitten....Vorig jaar ging hij dat nooit gemist hebben.

Ook Sammy, alweer, bedankt voor een paar excellente saves..


En, Colpaert...Tja,kerel, ik had het toch wel moeilijk met wat je deed na de match,hoor.
Misschien is het wel "begrijpelijk", maar als Prof moet je dit toch kunnen doorslikken.

MERCI ESSEVEE!! PROUD TO BE A FARMER!
 :) :) :)


-SVZW Forever-

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #6 Gepost op: september 27, 2009, 08:22:03 am »
Toch wel serieus iets anders wat ze gisteren op de mat legden...
Eindelijk zou ik zeggen.

Echt heel tevreden dat ze toonden dat ze dit kunnen.

Ongeloofelijk veel geluk gehad met de kansen van Gent en bepaalde beslissingen van Verbist. Maar dat mag ook wel eens voor ons!

Enkel spijtig om de negatieve reactie van Colpaert te zien  :-[

Offline qrt

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #7 Gepost op: september 27, 2009, 09:32:46 am »
In de tweede helft was er een bijna vechtpartij tussen een paar gentspelers. Hebben de mensen  in de tribune aan de vijvers dit kunnen zien ? Wat was daar juist gebeurt ? Van in de hoofdtribune was dit moeilijker te beoordelen en op studio 1 was daar niets over te zien.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #8 Gepost op: september 27, 2009, 09:45:19 am »
spijtig dat coaches als preudhomme, dikke hein, deboeck constant mekkeren en aan de pers hun zegje mogen doen en zich in een slactofferrol steken (pers doet er goed aan mee). ZIELIG.
Gelukkig dat wij niet met zo'n trainer zitten.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #9 Gepost op: september 27, 2009, 10:26:15 am »
Ik hoop met deze overwinning dat we vertrokken zijn!
SV TILL I DIE

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #10 Gepost op: september 27, 2009, 10:28:34 am »
In de tweede helft was er een bijna vechtpartij tussen een paar gentspelers. Hebben de mensen  in de tribune aan de vijvers dit kunnen zien ? Wat was daar juist gebeurt ? Van in de hoofdtribune was dit moeilijker te beoordelen en op studio 1 was daar niets over te zien.


Niet echt duidelijk, maar Thompson, Leye en N'for waren de "acteurs"

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #11 Gepost op: september 27, 2009, 10:51:06 am »
Ik vond Sammy zwakjes gisteren, na zijn blunder bij die goal was hij wat zijn vertrouwen kwijt, doet wel nog een mooie redding op kopbal van Thompson?

En wat was dat daar bij gent, begonnen die nu met elkaar te vechten ofzo?

Offline dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #12 Gepost op: september 27, 2009, 10:53:00 am »
Na de wedstrijd een incident : Colpaert malcontent over zijn status als invaller, weigerde het publiek te komen groeten.  2 SVZW spelers trachtten nog om hem mee te trekken naar de tribune aan de vijvers, maar Colpaert trok zich los en hij verdween in de spelerstunnel.  Als hij geen basisplaats kan krijgen, dan zal hij met nieuwjaar weg zijn...  

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #13 Gepost op: september 27, 2009, 11:00:08 am »
Colpaert is te goed voor een invallersstatus. Geeft zich altijd volledig en zijn passing is heel goed. Was altijd jeugdinternational, als kapitein denk ik. Dus mag hij wel op meer rekenen dan een plaatsje op de bank.

Wat ik niet begrijp bij de wissels van Dury: Dat hij veel Hyland en/of Colpaert wisselt terwijl ze een goede match aan het spelen zijn. Msh zal de plaats waarop ze spelen daarmee te maken hebben. Een plaats waar je niet echt veel kunt verkeerd doen bij een invalbeurt. Een verdediger wisselen tijdens de match is een groter risico. Maar als Van Nieuwenhuyze daar speelt, speelt hij wel altijd de volledige match. (NB: Ludwin speelt wel goed de vorige 3 matchen, als minst technische speler vd groep, trekt hij toch wel zijn plan met werk-en duelkracht). Toch zie ik het duo Hyland-Colpaert liever spelen. 
« Laatst bewerkt op: september 27, 2009, 11:08:18 am door Vossie »

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #14 Gepost op: september 27, 2009, 11:02:00 am »
tactisch en mentaal zat het wel goed.
Buysse begint beter en beter te spelen. Neutrale supp bij ons vonden Nfor, d? man vd match.
Sammy: als zijn hernemingen zo slecht zijn (dixit trainer) waarom wordt er dan nie op geoefend?
Supporters verdienen ook een pluim.
thompson: kleine lont.
(colpaert: louter ontgoocheling, kan ik begrijpen)

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #15 Gepost op: september 27, 2009, 11:11:54 am »
Colpaert vind ik laatste tijd gewoon niet goed. En hij mag ontgoocheld zijn maar de supporters hebben hem niks misdaan dus vind ik dat hij moet komen groeten. Nuja de overwinning telt. Sammy paar keer niet goed op de bal, maar mensen, hij haalt op die kopbal een prachtige reflex uit zn mouwen he! Sammy stond er dan toch maar weer. En Berrier was vandaag al beter, eindelijk!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #16 Gepost op: september 27, 2009, 11:28:54 am »
Yes, eindelijk.  Dat was terug den essevee!  Het is nog niet helemaal perfect, maar we mogen zeker nt klagen, met wat meer afwerking staat het 5-1.  Alleen bij die 3-1 begonnen de spelers weer wat het spel te mooi maken, in plaats van het eenvoudig af te maken.  Als essevee op zijn niveau is kan het iedereen aan, en kunnen we van iedereen winnen!

Ook een heel goede sfeer in ons o zo moeilijk sfeermakend stadion.  Wat er op het veld gebeurt gaat over naar de tribunes en omgekeerd.  Splers en fans waren terug te tevreden en dat deed iedereen deugd, je zag dat. Dank u essevee, en nu door gaan op dat elan.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #17 Gepost op: september 27, 2009, 11:32:03 am »
mooie en slimme wedstrijd gezien van onze jongens...Die 2de bal op de paal van leye was toch zuiver buitenspel....
soit,verdiende overwinning en weer veel vechtlust gezien...

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #18 Gepost op: september 27, 2009, 11:44:24 am »
ben ook tevreden over de wedstrijd tegen gent. eindelijk inzet gezien zoals het hoort.
in de aanvallen kan er nog iets verbetering maar daar gaan we nu niet over zeiken de belangrijke 3 punten zijn binnen en dat is het belangrijkste!

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: [NB] SVZW - AA GENT
« Reactie #19 Gepost op: september 27, 2009, 11:47:23 am »
ik denk dat we niet mogen vergeten dat gent kandidaat nr 1 is voor de titel....de mannen gaan er niet ver van zitten volgens mij