Auteur Topic: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee  (gelezen 11279 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
[NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Gepost op: december 31, 2009, 08:57:42 am »
Match geeindigt op 2-1

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #1 Gepost op: december 31, 2009, 09:26:52 am »
Zwak Anderlecht, maar iets beter dan ons..
De wil was er bij ons, maar te slordig..vooral de 2de goal.
De scheids had toch wel rood mogen trekken voor Kouyat? en Vandamme (Berrier moet zijn kuit breken zeker ? of den elleboog van Kouyat? moet op Ludwin zijn hoofd zijn zeker in plaats van er vlak naast??)

vervaecke

  • Gast
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #2 Gepost op: december 31, 2009, 10:09:41 am »
heb gisteren eens de match gaan bekijken in het vandenstockstadion en ja wat moet je daar van zeggen , ik dacht een leuke match te zien want waregem ging vrank en vrij voetballen en wat was de conclusie .
geen enkel aanspeelpunt vooraan want nfor stond rechtsmidden te spelen ( moest blijkbaar deschacht opvangen )
als we konden counteren stonden er maar 3 spelers voor de bal
waarom colpaert tegen zijn goesting rechtsback plaatsen ,laat dhaene of taravel op de bank en speel met dachelet
eens goed kijken naar het 2de doelpunt wat taravel doet , niets ,nada , colpaert ging tenminste voor de tackel gaan
waarom teddy 80 min op de linkerflank (thuis switchen ze constant) moet dan voorzetten met linker en dat is niet zijn beste voet en met gillet geen gemakkelijke prooi
als het voor de beker was ,was het natuurlijk een mooie uitslag maar nu heb je 0 punten
schiet maar....

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #3 Gepost op: december 31, 2009, 10:12:50 am »
Nfor was gistren 1 van de beteren, zo iemand hebben we gemist tegen westerlo en als roelandts wat rapper was en iets rapper kon passen hadden we wellicht meer kansen gehad ook voor te scoren.
Altijd dat treuzelen voor de goal en dat rondtikken... durf toch eens te schieten op goal.
Anyway, we hebben niet moeten onderdoen. op naar 2010

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #4 Gepost op: december 31, 2009, 10:14:29 am »
Gisteren werd vooral nog eens duidelijk dat Colpaert geen rechtsback is. Bij beide doelpunten, en bij tal van ander fases, heeft hij veel te veel de neiging om centraal te lopen. Daardoor loopt er altijd een speler vrij op de flank (vaak was het De Sutter die een tiental meters ruimte krijgt, terwijl hij juist sterk gedekt zou moeten worden). Helaas voor hem, maar beide tegengoals mogen grotendeels op zijn naam geschreven worden, en dit terwijl hij de laatste weken (centraal) juist supersterk was...

vervaecke

  • Gast
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #5 Gepost op: december 31, 2009, 10:30:23 am »
Gisteren werd vooral nog eens duidelijk dat Colpaert geen rechtsback is. Bij beide doelpunten, en bij tal van ander fases, heeft hij veel te veel de neiging om centraal te lopen. Daardoor loopt er altijd een speler vrij op de flank (vaak was het De Sutter die een tiental meters ruimte krijgt, terwijl hij juist sterk gedekt zou moeten worden). Helaas voor hem, maar beide tegengoals mogen grotendeels op zijn naam geschreven worden, en dit terwijl hij de laatste weken (centraal) juist supersterk was...
volledig mee akkoord , maar als je dhaene niet durft op de bank zetten wat doe je daaraan
colpaert is nog snel ook en is agressiever , het enige is dat hij niet te groot is om te koppen

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #6 Gepost op: december 31, 2009, 10:42:08 am »
in het nieuwsblad staat er ook dat we bewezen hebben dat we in de titel play-off horen

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #7 Gepost op: december 31, 2009, 11:28:04 am »
12 jaar geleden dak nog eens in Anderlecht geweest ben. Tes ver gekomen dat RSCA in eigen huis op de counter moest spelen. SVZW speelde een goede partij en had ongeluk dat Anderlecht 2x scoort aan 100%. Chevalier speelde een hele goede partij en stak Gillet veel in zijn zak.
Van Damme is een dikkenek en het verhaal is rond.
We vertrokken met opgeheven hoofd uit Anderlecht!

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #8 Gepost op: december 31, 2009, 11:40:23 am »
tja studio 1 verslag laat vermoeden dat we daar niets hebben gebracht

Offline Krist?o

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #9 Gepost op: december 31, 2009, 11:43:31 am »
Ik heb bij de opwarming gezien dat er daar ne speler bijliep die ik nog nooit gezien heb. het zou moeten gaan om ne zekere Niels Peers vanuit de beloften bij ons. Nog nooit van gehoord trouwens. Maar na wat opzoekingswerk blijkt hij blijkbaar zeer talentvol te zijn en heeft hij vorig seizoen meegetraind met de A-ploeg. Het zou ne spits zijn. Hij zat blijkbaar ook al op de bank tegen Gent.

Wel tof dat Dury talentvolle spelers uit de eigen jeugd kansen lijkt te gaan geven.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #10 Gepost op: december 31, 2009, 11:49:40 am »
tja studio 1 verslag laat vermoeden dat we daar niets hebben gebracht
tis altijd hetzelfde met studio1. ze kennen maar 1 ploeg en dat zijn de nekken van brussel.wij hebben ONVERDIEND verloren. :(

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #11 Gepost op: december 31, 2009, 11:51:23 am »
Ik heb bij de opwarming gezien dat er daar ne speler bijliep die ik nog nooit gezien heb. het zou moeten gaan om ne zekere Niels Peers vanuit de beloften bij ons. Nog nooit van gehoord trouwens. Maar na wat opzoekingswerk blijkt hij blijkbaar zeer talentvol te zijn en heeft hij vorig seizoen meegetraind met de A-ploeg. Het zou ne spits zijn. Hij zat blijkbaar ook al op de bank tegen Gent.

Wel tof dat Dury talentvolle spelers uit de eigen jeugd kansen lijkt te gaan geven.
Ja, ik heb hem al vaak aan het werk gezien. Niels Peers is inderdaad een talentvolle jonge speler. Hij is wel geen aanvaller, maar een rasechte middenvelder. Niels is het best als hij uitgespeeld wordt als aanvallende middenvelder, maar verdedigend kan hij ook z'n steentje bijdragen. Enorm goeie linkervoet en ditto lange bal ;)
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #12 Gepost op: december 31, 2009, 12:03:48 pm »
Die Niels en nog een belofte mag mee op stage naar Koksijde ook.
Enige voorwaarde was dat zijn punten "goed" waren op school
en naar het schijnt was dat meer dan goed.

Gisteren een rustig SV gezien eigenlijk, geen onrust ook niet bij de matige druk
van RSCA.  We creeerden te weinig gevaar maar hebben bij momenten toch ons spel
opgedrongen.  Anderlecht ving ons op in 2 gordels van 4 mensen met daarbij iemand
die constant moest jagen. 

Wat mij wel opviel was de DONKER rode overtreding van Van Damme
en die van Kouyate. Dienen schopte er in Gent Thys bijna af en mocht het nog keer doen
met Ernemann.  Op Studio 1 werd hier echter met geen woord over gesproken.
Wat ik ook eens zou willen herzien is de fase waar Proto al dan niet met de bal buiten
zijn rechthoek komt.  Op Btv toonden ze hier zelfs geen herhaling van.
De ref floot al de kleine fouten in ons voordeel... op onze helft, de andere
discutabele fases liet hij dan maar zo.

Jammer, maar ze hebben wel weer getoond dat als ze willen ze het kunnen.

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #13 Gepost op: december 31, 2009, 12:10:15 pm »
Die andere belofte die mee mag op stage in Koksijde is Maxime Delbaere ;)
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

vervaecke

  • Gast
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #14 Gepost op: december 31, 2009, 12:11:55 pm »
heb gisteren eens de match gaan bekijken in het vandenstockstadion en ja wat moet je daar van zeggen
schiet maar....

Die start alleen al ! Blijkbaar een corv?e van jewelste... Gratis kaart gehad en je verplicht gevoeld ?
We verschieten ons kruit voortaan alleen maar aan interessante zaken...
32 euro betaald , een schande

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #15 Gepost op: december 31, 2009, 12:25:36 pm »
tja studio 1 verslag laat vermoeden dat we daar niets hebben gebracht
tis altijd hetzelfde met studio1. ze kennen maar 1 ploeg en dat zijn de nekken van brussel.wij hebben ONVERDIEND verloren. :(
Dit is mij ook opgevallen.  Ik heb geluisterd naar sporza radio en daar zeiden ze duidelijk dat wij 'enkele kansen' afdwongen net voor die 1-0 viel.  Op het schot van Ernemann na (en het doelpunt natuurlijk) heb ik studio 1 niks gezien...

svzw sup

  • Gast
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #16 Gepost op: december 31, 2009, 12:26:24 pm »
heb gisteren eens de match gaan bekijken in het vandenstockstadion en ja wat moet je daar van zeggen
schiet maar....

Die start alleen al ! Blijkbaar een corv?e van jewelste... Gratis kaart gehad en je verplicht gevoeld ?
We verschieten ons kruit voortaan alleen maar aan interessante zaken...
32 euro betaald , een schande

Ik hoop op de grond van mijn hart dat je echt NOOIT meer MOET gaan, beste vriend.

Is dat niet de Niels die bij ajax mocht gaan testen, maar dat er dan iets mis was met zijn hartspier ofzo?  (niet dat hij niet meer mag voetballen h?! ;) )

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #17 Gepost op: december 31, 2009, 12:52:56 pm »
Die Niels en nog een belofte mag mee op stage naar Koksijde ook.
Enige voorwaarde was dat zijn punten "goed" waren op school
en naar het schijnt was dat meer dan goed.

...


wel dit vindt ik nu eens goed, dat school resultaten der ook worden mee gemoeid. Want als een jonge gast goed kan voetballen, laten ze school soms links liggen. Maar aan 35jaar ist gedaan met voetballen, en zonder diploma is het toch nog altijd niet gemaklijk om werk te vinden. Goed van de club dat ze dit ook belangrijk vinden!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #18 Gepost op: december 31, 2009, 01:08:59 pm »
heb gisteren eens de match gaan bekijken in het vandenstockstadion en ja wat moet je daar van zeggen
schiet maar....

Die start alleen al ! Blijkbaar een corv?e van jewelste... Gratis kaart gehad en je verplicht gevoeld ?
We verschieten ons kruit voortaan alleen maar aan interessante zaken...
32 euro betaald , een schande

blijf dan toch gewoon thuis , kan je evengoed voor je radio zitten vloeken en sakkeren, en het zal je geld sparen.

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #19 Gepost op: december 31, 2009, 01:13:26 pm »
heb gisteren eens de match gaan bekijken in het vandenstockstadion en ja wat moet je daar van zeggen
schiet maar....

Die start alleen al ! Blijkbaar een corv?e van jewelste... Gratis kaart gehad en je verplicht gevoeld ?
We verschieten ons kruit voortaan alleen maar aan interessante zaken...
32 euro betaald , een schande

Ik hoop op de grond van mijn hart dat je echt NOOIT meer MOET gaan, beste vriend.

Is dat niet de Niels die bij ajax mocht gaan testen, maar dat er dan iets mis was met zijn hartspier ofzo?  (niet dat hij niet meer mag voetballen h?! ;) )
Nee, volgens mij heb je het op de verkeerde Niels ;)
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE