Auteur Topic: [NB] Lierse - Essevee  (gelezen 9233 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: februari 14, 2012, 03:16:31 pm »
Vond ik er ook wat over ... ok het was mss maar een karton maar dat maakt opzich niet veel uit.
Zit soort gedrag naar scheidsrechters zou een nultolerantie moeten staan.

Door dan nog met de scheidsrechter te lachen op tv, dat is echt schandalig.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: februari 14, 2012, 04:28:29 pm »
Het niveau van Studio 1 is al langer om mee te lachen... Ik kijk al lang niet meer :) Enkel de kijk op de week durf ik nadien op de PC wel eens te bekijken.
Van een programma als Match of the day kunnen we hier alleen maar dromen

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: februari 14, 2012, 04:44:14 pm »
Het niveau van Studio 1 is al langer om mee te lachen... Ik kijk al lang niet meer :) Enkel de kijk op de week durf ik nadien op de PC wel eens te bekijken.
Van een programma als Match of the day kunnen we hier alleen maar dromen

Extra time ipv Studio 1 :)
Als Boskamp er zit kan het wel een amusant programma zijn  ;D

Offline nr10

  • Leden
  • Berichten: 3
  • Essevee!
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: februari 14, 2012, 04:55:53 pm »
De analyse van Leleu staat online: http://www.nr10.be/eersteklasse/nieuws/item/lie-zwa-2
Is vrij duidelijk: Zulte Waregem had hier meer verdiend, akkoord?

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: februari 14, 2012, 05:24:02 pm »
Het niveau van Studio 1 is al langer om mee te lachen... Ik kijk al lang niet meer :) Enkel de kijk op de week durf ik nadien op de PC wel eens te bekijken.
Van een programma als Match of the day kunnen we hier alleen maar dromen

Het voetbal in Engeland is dan ook van een compl??t ander niveau natuurlijk. Op de RTBF is het al een stuk beter dan in Extra Time, zonder twijfel, en op Holland is het doorgaans ook aangenamer om volgen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: februari 14, 2012, 05:32:37 pm »
Het niveau van Studio 1 is al langer om mee te lachen... Ik kijk al lang niet meer :) Enkel de kijk op de week durf ik nadien op de PC wel eens te bekijken.
Van een programma als Match of the day kunnen we hier alleen maar dromen

Het voetbal in Engeland is dan ook van een compl??t ander niveau natuurlijk. Op de RTBF is het al een stuk beter dan in Extra Time, zonder twijfel, en op Holland is het doorgaans ook aangenamer om volgen.
Joos die vroeg of men benteke wou wisselen met cyriac... Man man man
SV TILL I DIE

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: februari 14, 2012, 06:10:21 pm »
Het niveau van Studio 1 is al langer om mee te lachen... Ik kijk al lang niet meer :) Enkel de kijk op de week durf ik nadien op de PC wel eens te bekijken.
Van een programma als Match of the day kunnen we hier alleen maar dromen

Het voetbal in Engeland is dan ook van een compl??t ander niveau natuurlijk. Op de RTBF is het al een stuk beter dan in Extra Time, zonder twijfel, en op Holland is het doorgaans ook aangenamer om volgen.
Het kwaliteitsverschil is uiteraard evident, maar dan nog zijn er gigantische verschillen. Zo zal het verslag van een wedstrijd tussen 2 degradatiekandidaten met evenveel enthousiasme worden gebracht als tussen 2 topploegen. Vroeger duurden sommige verslagen hier amper een minuutje, maar dat is al verbeterd dit jaar vind ik :)

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: februari 14, 2012, 06:28:38 pm »
Het niveau van Studio 1 is al langer om mee te lachen... Ik kijk al lang niet meer :) Enkel de kijk op de week durf ik nadien op de PC wel eens te bekijken.
Van een programma als Match of the day kunnen we hier alleen maar dromen

Het voetbal in Engeland is dan ook van een compl??t ander niveau natuurlijk. Op de RTBF is het al een stuk beter dan in Extra Time, zonder twijfel, en op Holland is het doorgaans ook aangenamer om volgen.
Het kwaliteitsverschil is uiteraard evident, maar dan nog zijn er gigantische verschillen. Zo zal het verslag van een wedstrijd tussen 2 degradatiekandidaten met evenveel enthousiasme worden gebracht als tussen 2 topploegen. Vroeger duurden sommige verslagen hier amper een minuutje, maar dat is al verbeterd dit jaar vind ik :)
Ja Studio 1, Extra Time, je weet wel wat ik bedoel, maar inderdaad, het niveau is bij momenten iets hoger dan vroeger.

Ik ben trouwens blij dat Peter Vandenbempt er al vaker in zit.
Nuchtere man met een heldere kijk die vaak heel erg goed klopt.
Hij is ook geen sensatie man zoals Frank Raes.

Ik vond gisteren trouwens het gesprek met Dirk Degraen best aangenaam.
Gewoon iemand die eens normaal, serieus en open durft te praten over zijn club.

Vergelijk dat eens met Jacky Mathijssen in zijn Club Brugge periode, met vragen van Frank Raes.

Gunter Schepens mag wat mij betreft thuis blijven. Gewoon platte zever die hij verkoopt, spijtig genoeg is hij een poulin van de Frank.

Ze mogen trouwens meer van dat soort reportages maken zoals Sportweekend over Mignolet of de bekende reportages van Sammy Neyrinck.
« Laatst bewerkt op: februari 14, 2012, 06:32:17 pm door Eden »

Offline Jacques

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: februari 14, 2012, 07:33:14 pm »
Het niveau van Studio 1 is al langer om mee te lachen... Ik kijk al lang niet meer :) Enkel de kijk op de week durf ik nadien op de PC wel eens te bekijken.
Van een programma als Match of the day kunnen we hier alleen maar dromen

Het voetbal in Engeland is dan ook van een compl??t ander niveau natuurlijk. Op de RTBF is het al een stuk beter dan in Extra Time, zonder twijfel, en op Holland is het doorgaans ook aangenamer om volgen.
Het kwaliteitsverschil is uiteraard evident, maar dan nog zijn er gigantische verschillen. Zo zal het verslag van een wedstrijd tussen 2 degradatiekandidaten met evenveel enthousiasme worden gebracht als tussen 2 topploegen. Vroeger duurden sommige verslagen hier amper een minuutje, maar dat is al verbeterd dit jaar vind ik :)
Ja Studio 1, Extra Time, je weet wel wat ik bedoel, maar inderdaad, het niveau is bij momenten iets hoger dan vroeger.

Ik ben trouwens blij dat Peter Vandenbempt er al vaker in zit.
Nuchtere man met een heldere kijk die vaak heel erg goed klopt.
Hij is ook geen sensatie man zoals Frank Raes.

Ik vond gisteren trouwens het gesprek met Dirk Degraen best aangenaam.
Gewoon iemand die eens normaal, serieus en open durft te praten over zijn club.

Vergelijk dat eens met Jacky Mathijssen in zijn Club Brugge periode, met vragen van Frank Raes.

Gunter Schepens mag wat mij betreft thuis blijven. Gewoon platte zever die hij verkoopt, spijtig genoeg is hij een poulin van de Frank.

Ze mogen trouwens meer van dat soort reportages maken zoals Sportweekend over Mignolet of de bekende reportages van Sammy Neyrinck.
De reportages van Neyrinck zijn ronduit prachtig!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: februari 14, 2012, 07:56:16 pm »
het zijn precies de laatste stuiptrekkingen van roodwit. Het lukt hen niet thuis om de sfeer erin te brengen en proberen het dan maar buitenshuis en dan nog op een heel triestige manier...
Zoals al eerder gezegd , het is al 10 jaar svzw...


Ik ben ook 100% rood wit en sv waregem, zoals heel velen die gaan kijken of in het stadion zitten.  Maar ik sta volledig achter zulte waregem.  Ik zou ook liever hebben dat de naam terug sv waregem zou worden. De kleuren rood wit.  Maar, nu ben ik wel tevreden over de truitjes.  Dat groen - gele en 50-50 groen - rode vond ik er ook wel over als ik eerlijk mag zijn.  Je lost gewoon niets op met zo te doen zoals sommige roodwitten doen. Het gaat dan ook maar over een kleine minderheid van msh 80 man die zo doet van de msh 80% vroegere sv waregem fans.  Voor er een bepaalde roodwit afkomt die zegt  dat ik er niets van ken, ik ga ook al 20 jaar kijken nu. Zelfs in vierde klasse was ik er soms bij.
« Laatst bewerkt op: februari 14, 2012, 07:59:07 pm door essevee007 »

Offline stavie

  • Leden
  • Berichten: 1
  • Essevee!
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #70 Gepost op: februari 18, 2012, 11:03:24 am »
goe gezegd puttie

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #71 Gepost op: februari 18, 2012, 03:12:55 pm »
het zijn precies de laatste stuiptrekkingen van roodwit. Het lukt hen niet thuis om de sfeer erin te brengen en proberen het dan maar buitenshuis en dan nog op een heel triestige manier...
Zoals al eerder gezegd , het is al 10 jaar svzw...


Ik ben ook 100% rood wit en sv waregem, zoals heel velen die gaan kijken of in het stadion zitten.  Maar ik sta volledig achter zulte waregem.  Ik zou ook liever hebben dat de naam terug sv waregem zou worden. De kleuren rood wit.  Maar, nu ben ik wel tevreden over de truitjes.  Dat groen - gele en 50-50 groen - rode vond ik er ook wel over als ik eerlijk mag zijn.  Je lost gewoon niets op met zo te doen zoals sommige roodwitten doen. Het gaat dan ook maar over een kleine minderheid van msh 80 man die zo doet van de msh 80% vroegere sv waregem fans.  Voor er een bepaalde roodwit afkomt die zegt  dat ik er niets van ken, ik ga ook al 20 jaar kijken nu. Zelfs in vierde klasse was ik er soms bij.

Goh gaat dat gelul dan nooit stoppen ?  Mensen die al 20 - 30 - 40 jaar naar het voetbal gaan in Waregem kan het geen reet schelen hoe de ploeg nu eigenlijk heet of welke kleurkes de truitjes hebben! Als er maar in eerste klasse gespeeld wordt en liefst geen seizoen meer zoals het huidige nl. vechten tegen degradatie.  Noem het SV Groenhove of AA 't Pand en speel in het bruin/zwart ; kan mij geen barst schelen, hetgeen op het plein gebeurt in het regenboogstadion dat is van tel !
?
Het regenboogstadion is de thuis van onze ploeg, wie er ook speelt, wat de kleuren ook zijn enz.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #72 Gepost op: februari 19, 2012, 12:50:21 pm »
het zijn precies de laatste stuiptrekkingen van roodwit. Het lukt hen niet thuis om de sfeer erin te brengen en proberen het dan maar buitenshuis en dan nog op een heel triestige manier...
Zoals al eerder gezegd , het is al 10 jaar svzw...


Ik ben ook 100% rood wit en sv waregem, zoals heel velen die gaan kijken of in het stadion zitten.  Maar ik sta volledig achter zulte waregem.  Ik zou ook liever hebben dat de naam terug sv waregem zou worden. De kleuren rood wit.  Maar, nu ben ik wel tevreden over de truitjes.  Dat groen - gele en 50-50 groen - rode vond ik er ook wel over als ik eerlijk mag zijn.  Je lost gewoon niets op met zo te doen zoals sommige roodwitten doen. Het gaat dan ook maar over een kleine minderheid van msh 80 man die zo doet van de msh 80% vroegere sv waregem fans.  Voor er een bepaalde roodwit afkomt die zegt  dat ik er niets van ken, ik ga ook al 20 jaar kijken nu. Zelfs in vierde klasse was ik er soms bij.

Goh gaat dat gelul dan nooit stoppen ?  Mensen die al 20 - 30 - 40 jaar naar het voetbal gaan in Waregem kan het geen reet schelen hoe de ploeg nu eigenlijk heet of welke kleurkes de truitjes hebben! Als er maar in eerste klasse gespeeld wordt en liefst geen seizoen meer zoals het huidige nl. vechten tegen degradatie.  Noem het SV Groenhove of AA 't Pand en speel in het bruin/zwart ; kan mij geen barst schelen, hetgeen op het plein gebeurt in het regenboogstadion dat is van tel !

Sorry, maar... :o ???

Een club staat of valt met haar fans, en fans zijn er niet (of alleen als het voetbal goed is) zonder eigenheid, zonder een soort van clubcultuur. De fusie was een zware domper voor heel wat mensen in Waregem, de overgrote meerderheid heeft zich er bij neergelegd, maar het scheelde niet veel of ze zagen mij ook niet meer in het Regenboogstadion.