Auteur Topic: [NB] ESSEVEE - Standard 4-2  (gelezen 8624 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leatherfaceje

  • Gast
Re: [NB] ESSEVEE - Standard 4-2
« Reactie #60 Gepost op: februari 24, 2012, 11:02:35 am »

Offline eesseevveeee

  • Leden
  • Berichten: 41
Re: [NB] ESSEVEE - Standard 4-2
« Reactie #61 Gepost op: februari 24, 2012, 07:22:23 pm »
Nu ook sfeerbeelden van na de wedstrijd op de website van de klauwaert met "de kijk van joost".
www.deklauwaert.be

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [NB] ESSEVEE - Standard 4-2
« Reactie #62 Gepost op: februari 27, 2012, 02:17:48 pm »
Voor het eerst mijn schoonvader kunnen overtuigen om eens te komen kijken. En voila, de beste match van het jaar en de meeste doelpunten.

Collectieve prestatie van de ploeg met enkele uitblinkers: Berrier, Leye en jawel, de verguisde Habibou !

Wie was die top... euh floptrainer nu alweer uit Holland?

Leve Dury !!
Het feit dat habibou en colpaert en naessens en D'Haene sterk bezig zijn is zeker de verdienste van dury. Net als het teruggekeerde vertrouwen. Toch is de vergelijking met kalezic te kort door de bocht. Uitblinkers door jou vernoemd: berrier en leye. Post-kalezic!

Je begrijpt me verkeerd. Ik noem het vooral een collectieve prestatie, door bijv. van een 0-1 achterstand terugkomen. Dat heeft weinig met Berrier (buiten zijn assists, niet zo'n denderende match) of Leye te maken.

Onder Kalezic zaten alle spelers zonder vertrouwen. Nochtans beweerde oa. Mephistow hier dat Kalezic een toptrainer was en dat alle spelers hem een zeer goede trainer vonden en er op training geen vuiltje aan de lucht was.

Het interview met Colpaert van een paar weken geleden, legde echter de waarheid bloot: iedereen was Kalezic (en zijn praatjes) beu. Bovendien sloeg Colpaert de nagel op de kop met zijn uitspraak: "Het bestuur moest al veel eerder ingegrepen hebben".

Naessens haalde in een ander interview ook scherp uit naar Kalezic door o.m. te stellen dat hij geregeld werd uitgekafferd door "toptrainer" Kalezic en daardoor geen vertrouwen had.

Kort door de bocht? Ik denk het niet, eerder nagel op de kop.

Beetje goedkoop om dergelijke post te doen na een schitterende overwinning van Essevee en dito match van Berrier/Leye, en dan te zwijgen in alle talen na een snertvertoning van zaterdag.

Collectieve prestatie tegen onze Luikse broeders, en de assists van Berrier en goals van Leye minimaliseren? Komaan, zonder deze 2 was de wedstrijd tegen Standard er weer eentje geworden van niet niet.

Nog ??n keer: je vergelijkt appels met peren, dat lijkt me toch duidelijk? DK had niet het statuut van FD bij het bestuur, en werd zo goed als niet geconsulteerd bij de inkomende transfers. Hij moest het doen met Rossini in de spits. Iets wat nu -gelukkig maar- helemaal anders is.

Sfeer binnen de groep? Is al-tijd goed bij overwinningen, en helaas is het omgekeerde heel vaak waar.

Ik weet ??n ding: als DK nog trainer is in de wedstrijden tegen Lierse en Cercle en we spelen op die manier, is het kot te klein. Beetje hypocriet als je het mij vraagt.

Anyway; ik wens DK het beste toe bij een andere club.

Leve Francky Dury, leve Essevee, leve de redding! POII is van ons!