Auteur Topic: [VB] Essevee - KV Mechelen  (gelezen 9255 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #40 Gepost op: november 08, 2012, 01:33:41 pm »
die bengaaltjes leveren 9 op 10 wel een stadionverbod voor iemand.
Wat altijd jammer is. Het is plezant maar heeft gevolgen.  ;D

Mijn vrouw zou content zijn moest ik stadionverbod krijgen...  maar zonder boete zult ge er niet van afkomen peis ik


opletten als je het thuis doet ;) camera links van de X alsje naar het veld kijkt.  En aan de overkant. er zullen er wss nog wel een paar zijn...

Doe zoals Gent het doet, spreek het af met de club zodat er voor onze tribune X een hele rij met bengaals vuur ligt, ik weet niet of jullie die bekerwedstrijd gent-club kunnen herinneren, en dat was niet de eerste keer, als Gent bengaals vuur gebruikt in thuiswedstrijden, doen ze dat altijd in samenspraak met bepaalde personen, zodat de veiligheid toch behouden blijft.

Niet zo een goeie afbeelding maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel.

 http://www.google.com/search?hl=en&tbo=d&biw=320&bih=416&site=webhp&tbm=isch&sa=1&q=aa+gent+racing+genk+1%2F4+finales&oq=aa+gent+racing+genk+1%2F4+finales&gs_l=mobile-gws-serp.3...2849.16256.0.16559.48.26.0.22.22.1.155.1943.17j9.26.0...0.0...1ac.1.DehkIJSktd0#i=1

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #41 Gepost op: november 08, 2012, 05:12:04 pm »
de HOE HA was echt inspirerend

Was idd zeer mooi,mss eens wisselen tussen X en kant vijvers zoals met c'mon essevee ?

Op wat slaat die hoe-ha eigenlijk? Waarom zou je dat op een voetbalwedstrijd zingen?
Kwam maar kinderachtig over

Je hoort waarschijnlijk liever een "En essevee is rood en wit" song, we zijn 2012....

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #42 Gepost op: november 08, 2012, 09:46:38 pm »
die bengaaltjes leveren 9 op 10 wel een stadionverbod voor iemand.
Wat altijd jammer is. Het is plezant maar heeft gevolgen.  ;D

Mijn vrouw zou content zijn moest ik stadionverbod krijgen...  maar zonder boete zult ge er niet van afkomen peis ik


Terecht. Idioten die met chemisch vuur spelen op overvolle tribunes mogen dat voor mijn part thuis in de zetel doen.


Volledig eens; kunnen ze niet genoeg bestraffen.  Wellicht hebben die gastjes nog niet aan de gevolgen gedacht indien iemand in brand schiet, of toevallig een synthetische broek aanheeft.

Breng liever extra supporters mee die voor extra sfeer en beleving kunnen zorgen. We zouden toch de kaap van de 10.000man moeten halen zaterdag!



Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #43 Gepost op: november 08, 2012, 10:13:36 pm »
belachelijke reacties ivm bengaals vuur hier. als de persoon die het aansteekt het gewoon voor hem op de grond legt is dit toch geen enkel probleem? niemand kan gewond geraken als je je verstand er een beetje bijhoudt. dit brengt een grote meerwaarde aan de sfeer bij. dit zou meer moeten gebeuren.. Keep on the good work !!

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #44 Gepost op: november 08, 2012, 10:46:39 pm »
Heb ooit in het stadion van Harelbeke een vriend moeten helpen zijn t-shirt uitdoen die op zijn rug in brand stond omdat het kieken achter hem een bengaals vuur had aangestoken.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #45 Gepost op: november 08, 2012, 10:50:25 pm »
belachelijke reacties ivm bengaals vuur hier. als de persoon die het aansteekt het gewoon voor hem op de grond legt is dit toch geen enkel probleem? niemand kan gewond geraken als je je verstand er een beetje bijhoudt. dit brengt een grote meerwaarde aan de sfeer bij. dit zou meer moeten gebeuren.. Keep on the good work !!

Bij een zittribune misschien wel, maar als ge tegen elkaar geplakt staat kunt ge dit maar moeilijk veilig noemen.  Dan liever dat dit onder begeleiding gebeurt dan om het even wie ermee uitpakt.

Offline rieno

  • Leden
  • Berichten: 68
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #46 Gepost op: november 09, 2012, 12:15:24 am »
de HOE HA was echt inspirerend

Was idd zeer mooi,mss eens wisselen tussen X en kant vijvers zoals met c'mon essevee ?

Op wat slaat die hoe-ha eigenlijk? Waarom zou je dat op een voetbalwedstrijd zingen?
Kwam maar kinderachtig over

Je hoort waarschijnlijk liever een "En essevee is rood en wit" song, we zijn 2012....

Uw opmerking staat los van mijn vraag en biedt daar ook geen antwoord op.
Maar inderdaad de "En essevee is rood en wit" song hoor ik inderdaad liever gewoon omdat het beter overkomt dan oerwoudgeluiden als hoe-ha.
Ben wel blij dat je terecht opmerkt dat het "essevee" inderdaad rood-wit is.

fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #47 Gepost op: november 09, 2012, 08:23:25 am »
de HOE HA was echt inspirerend

Was idd zeer mooi,mss eens wisselen tussen X en kant vijvers zoals met c'mon essevee ?

Op wat slaat die hoe-ha eigenlijk? Waarom zou je dat op een voetbalwedstrijd zingen?
Kwam maar kinderachtig over

Je hoort waarschijnlijk liever een "En essevee is rood en wit" song, we zijn 2012....

Uw opmerking staat los van mijn vraag en biedt daar ook geen antwoord op.
Maar inderdaad de "En essevee is rood en wit" song hoor ik inderdaad liever gewoon omdat het beter overkomt dan oerwoudgeluiden als hoe-ha.
Ben wel blij dat je terecht opmerkt dat het "essevee" inderdaad rood-wit is.

Grappig dat jij het over kinderachtigheid hebt en dan afkomt met zo een bericht. Vraag je jezelf soms niet af hoe het overkomt als mensen elke keer weer komen wenen over SV Waregem en over iets arbitrairs als de kleur van een shirtje?

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #48 Gepost op: november 09, 2012, 09:37:13 am »
Ik volgde de match vanuit een bruhhe vak (jaarlijkse uitstap met mijn fcb-vrienden) en van daaruit klonken die HOE HA'S allesbehalve belachelijk, integendeel zelfs. Door ze zolang aan te houden legden jullie de rest van het stadion het zwijgen op, het was bijwijlen indrukwekkend. Zo heb ik, en vele bruhhe supporters rond mij, het toch ervaren. Ik vond het machtig en moest mij inhouden om niet mee te roepen. Nog van dat!

Offline wyffelch

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #49 Gepost op: november 09, 2012, 09:56:07 am »
  4 op 6 en dan terug een vol vak op gent.
  Maar ik weet niet of er achter het doel in Gent 1000 man in kan of zoveel tickets gaan krijgen!
  als we die 4 op 6 halen zal het terug storm zijn voor tickets.

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #50 Gepost op: november 09, 2012, 10:10:10 am »
zijn er toevallig hoe-ha filmpjes online (die ik gemist heb)?
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #51 Gepost op: november 09, 2012, 10:28:47 am »
zijn er toevallig hoe-ha filmpjes online (die ik gemist heb)?

Ook tegengekomen gisteren.  Uit brugse vakken en hoe-ha en bengaaltje.  Jammer wel dat er al zeker een 100 man wegwas om niet in de files te staan, en voor de spelers kwamen groeten. 

http://www.youtube.com/watch?v=eM6PBuUdzDI&feature=related

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #52 Gepost op: november 09, 2012, 10:42:36 am »
Eigenlijk zou het nu thuis tegen KV Mechelen zo goed als uitverkocht moeten zitten he!

Ik hoop toch op ne man of 9000, bezoekers inclusief, moet lukken denk ik

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #53 Gepost op: november 09, 2012, 02:09:15 pm »
Ik hoop toch op ne man of 9000, bezoekers inclusief, moet lukken denk ik

^lol

nen bal tegen uwe kop gehad?

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #54 Gepost op: november 09, 2012, 06:01:43 pm »
Ik hoop toch op ne man of 9000, bezoekers inclusief, moet lukken denk ik

^lol

nen bal tegen uwe kop gehad?

Is dat nu zo overdreven?

Wetende dat Mechelen der wel een kleine 1000 zal bijhebben moeten wij toch aan een 8000 tal kunnen raken, nee?

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #55 Gepost op: november 09, 2012, 06:17:19 pm »
Inderdaad; Mechelen zorgt altijd voor een (over)vol bezoekersvak!
 

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #56 Gepost op: november 09, 2012, 06:41:32 pm »
Ik hoop toch op ne man of 9000, bezoekers inclusief, moet lukken denk ik

^lol

nen bal tegen uwe kop gehad?

Moet ge toch ambi?ren als ge eerste staat!!! Hoe gaat ge anders Berrier en andere blijven betalen?
Ikzelf breng 3familieleden mee die anders passief Essevee volgen.  Moest iedereen eens een inspanningske doen, is het kot zo uitverkocht

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #57 Gepost op: november 09, 2012, 07:08:26 pm »
Ik hoop toch op ne man of 9000, bezoekers inclusief, moet lukken denk ik

^lol

nen bal tegen uwe kop gehad?

Is dat nu zo overdreven?

Wetende dat Mechelen der wel een kleine 1000 zal bijhebben moeten wij toch aan een 8000 tal kunnen raken, nee?

en wat denk je over de wedstrijd zelf ? dus naast de sfeer en de toeschouwersaantallen ? een mening ?

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #58 Gepost op: november 09, 2012, 08:24:51 pm »
Eigenlijk zou het nu thuis tegen KV Mechelen zo goed als uitverkocht moeten zitten he!

Ik hoop toch op ne man of 9000, bezoekers inclusief, moet lukken denk ik

Weet je wel hoeveel volk er in ons stadion kan/mag?

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #59 Gepost op: november 09, 2012, 08:26:31 pm »
de HOE HA was echt inspirerend

Was idd zeer mooi,mss eens wisselen tussen X en kant vijvers zoals met c'mon essevee ?

Op wat slaat die hoe-ha eigenlijk? Waarom zou je dat op een voetbalwedstrijd zingen?
Kwam maar kinderachtig over

Je hoort waarschijnlijk liever een "En essevee is rood en wit" song, we zijn 2012....

Uw opmerking staat los van mijn vraag en biedt daar ook geen antwoord op.
Maar inderdaad de "En essevee is rood en wit" song hoor ik inderdaad liever gewoon omdat het beter overkomt dan oerwoudgeluiden als hoe-ha.
Ben wel blij dat je terecht opmerkt dat het "essevee" inderdaad rood-wit is.

De Hoe Ha komt zelfs dreigend over vind ik. Als speler van de tegenstand zou ik toch niet op m'n gemak zijn.