Auteur Topic: [VB] Essevee - Wigan  (gelezen 12082 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #20 Gepost op: september 17, 2013, 12:50:00 pm »
Nu kunnen we plots tickets online bestellen en afhalen in Brugge. 'T is toch ook een bende amateurs soms....

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #21 Gepost op: september 17, 2013, 12:50:54 pm »
ik had toch meer creatievere idee?n verwacht van de pr-cell teneinde meer europese tickets te verkopen. heb geen weet van acties in brugge, alleszins geen rugbaarheid errond etc...  waarom geen mobiele verkooppunten......... pover!

10 euro per match!! Das de prijs van 2 wedstrijden in 4de provincial, das dus echt wel geen geld! Toch een schoon actie vind ik!  :o

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #22 Gepost op: september 17, 2013, 02:03:12 pm »
Nu kunnen we plots tickets online bestellen en afhalen in Brugge. 'T is toch ook een bende amateurs soms....
Soms? Ik versta dit gedoe ook niet, ze doen maar een t'wade; maak dit een week of 2 eerder al bekend en het zal een pak supporters uit regio Bruhhe lokken, nu is dit waarschijnlijk al te laat.
Prijs is dik ok, dit is wel goed, maar de rest is echt amateurisme.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #23 Gepost op: september 17, 2013, 02:12:56 pm »
10 euro per match!! Das de prijs van 2 wedstrijden in 4de provincial, das dus echt wel geen geld! Toch een schoon actie vind ik!  :o

als er geen deftig reklam mee maakt en onvoldoende verkooppunten voorziet - gezien de afstand - zijt ge er vet mee.... zie ook posts inzake online bestelling en afhaling plots in brugge.

soit , las daarnet nog een adder onder het gras:
"Naar alle waarschijnlijkheid handelt Essevee ook de drie andere thuiswedstrijden van de groepsfase af in het Brugse stadion, maar de stad Brugge behoudt de optie om de samenwerking op te blazen bij een negatieve evaluatie na de eerste confrontatie. " (hnb.be)

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #24 Gepost op: september 17, 2013, 02:35:02 pm »
We zijn gelijk een bende zigeuners, rondsjoolen van het een naar het ander in de hoop dat we welkom zijn....

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #25 Gepost op: september 17, 2013, 03:20:27 pm »
ja da mobiel verkooppunt is ook iets waar ik al aan dacht.

Waarom Skulason niet op plek Colpaert?
Mij lijkt ons voetballend vermogen achterin weg
en mss met Olufar erin is dat er dan wel?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #26 Gepost op: september 17, 2013, 03:32:36 pm »
Ik zou ook skula laten starten.  Een echte ploegspeler en knokker, engelse tegenstander ligt hem wel denk ik.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #27 Gepost op: september 17, 2013, 03:38:45 pm »
ja da mobiel verkooppunt is ook iets waar ik al aan dacht.

Waarom Skulason niet op plek Colpaert?
Mij lijkt ons voetballend vermogen achterin weg
en mss met Olufar erin is dat er dan wel?

Onze centrale verdediging heeft weinig voetballend vermogen, verdedigend zijn ze goed, opbouwend minder.
Voor zover ik me kan herinneren hebben we enkel Taravel eens gehad die goed kon voetballen van achterin uit.

Offline simenvdb

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 129
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #28 Gepost op: september 17, 2013, 03:57:49 pm »
Vandaag nog 2 mini-abo's gaan halen. Bepaalde vakken zijn al uitverkocht  :)
Hopelijk zit het er wat vol in Bruhhe met zo'n actie voor de abbonnees.

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #29 Gepost op: september 17, 2013, 04:08:10 pm »
K
ik had toch meer creatievere idee?n verwacht van de pr-cell teneinde meer europese tickets te verkopen. heb geen weet van acties in brugge, alleszins geen rugbaarheid errond etc...  waarom geen mobiele verkooppunten......... pover!

Sommige mensen zijn ook nooit tevreden  volgens mij !!!!

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #30 Gepost op: september 17, 2013, 04:20:42 pm »
Blijkbaar kun je als neutrale supporter toch Gwn tickets bestellen online en ze dan Gwn betalen en afhalen aan de loketten in Brugge, voucher invullen en mail sturen naar het onthaal
Liberta per gli ultras!

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #31 Gepost op: september 17, 2013, 05:17:47 pm »
het wordt donderdag een nog minder dan het 'cercle-gevoel' in het brugs stadion... eigenlijk wel een schande, gezien de behoorlijk lage inkomprijzen en de toch wel sterke wedstrijden die we al te zien kregen van essevee.  ik vind dit een gebrek aan respect van de supporters tav hun ploeg !  De spelers en technische staf verdienen meer steun dan 5000 zielen in een te groot en zielig stadion !

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #32 Gepost op: september 17, 2013, 05:22:26 pm »
Stopt gewoon keer allemaal met zagen, we zijn nog niet eens donderdag!

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #33 Gepost op: september 17, 2013, 05:23:19 pm »
En je vergeet de afstand die moet afgelegd worden? Niet iedereen kan helaas cong? nemen om er tijdig te geraken... Ik en mijn vrienden gingen normaal een mini-abonnement aanschaffen tot we de aanvangstijdstippen doornamen en merkten dat we bijna bij geen enkele match er tijdig konden geraken. Het is nu zo maar moest dit voorbeeld in Gent geweest zijn of nog beter in Waregem ging dit normaal gezien geen probleem zijn.

+ ze zenden de match dan nog eens live uit op nationale tv...

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #34 Gepost op: september 17, 2013, 05:26:39 pm »
match op tv is bullshit en als je tussen 17u-17u30 vertrekt geraak je er tijdig ! als je supporter bent van een ploeg heb je er toch "iets" voor over ! moedig je ploeg aan ter plekke en zit niet op je luie reet voor tv ! we spelen wel europees, na een schitterend seizoen en dan tonen we ons aan europa in een belachelijk decor !!! shame ...

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #35 Gepost op: september 17, 2013, 05:33:49 pm »
Gemakkelijk is het niet om er op tijd te geraken, maar moeilijk gaat ook! De club, spelers en supporters hebben er tenslotte een heel jaar voor geknokt! Dit is onze beloning, die wil je toch niet missen?  ;)

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #36 Gepost op: september 17, 2013, 05:40:39 pm »
Niet iedereen kan vroeger stoppen op ze'n werk!!Sommigen moeten dan een dag nemen omdat ze geen losse uren kunnen nemen....sommigen hebben zelfs bijna geen vrije dagen om te kiezen....(bouwfirma,ploegarbeid,etc....)als er dan gespeeld wordt om 20.45u is dit voor sommigen te laat omdat ze te laat thuis zijn.
Voorbeeld,ikzelf heb twee kleine kinderen,waarvan 1 nu zwemles volgt,ze mogen twee lessen missen,een is al gemist omdat ze ziek was,nu moet mijn vrouwke zich haasten om tegen 17.10u thuis te zijn om met de kleine tegen 17.45u klaar te staan aan de rand van het zwembad in waregem,zodoende ik op een deftig uur kan vertrekken naar Brugge.Mijne knecht wordt dan om 17.00u opgehaald door de oma.....,waarna mijn vrouwke na de zwemles dan nog naar haar ouders mag rijden om den tweeden op te halen en dan terug naar ons huis rijden enz.Zo hebben de kleinsten een zware dag en zijn ze redelijk moe.Dus dat is al een planning....en NIET IEDEREEN kan dit.

CONCLUSIE:Voor een ploeg als den essevee met ong.5000 abo.,5000 man meekrijgen naar Brugge vind ik dat tof en een groot aantal tov.ons normale toeschouwersaantal.
Als je sommige grote ploegen ziet die voor 14000 man spelen europees(in competitie voor 20000) en THUIS,moeten wij zekerst nie onderdoen.Want draai het zoals je wil,DIT IS EEN VERPLAATSING.
Dus hopelijk de volgende beurt in ons eigen stadion,GOE VOOR IEDEREEN.....
C'mon ESSEVEE

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #37 Gepost op: september 17, 2013, 05:42:05 pm »
De spelers zorgden voor de kwalificatie,nu is het aan de fans.
Het onmogelijke kan niet,maar wij moeten ons ook inzetten net als de spelers deden en nog zullen doen.
Allen naar Jan Breydel.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #38 Gepost op: september 17, 2013, 06:55:35 pm »
Daarjuist met een maat nog achter 13 abonnementen + een ticket geweest en ik moet zeggen de verkoop gaat h??l vlot! onderste ring loopt heel goed vol 311-312 en 313 zijn vol (met uitzondering van 311 daar nog 8 plaatsen), 113 ook bijna vol enkel abonnementen daar,114 = tickets dus daar nog plaatsen en 211 nog meer dan de helft beschikbaar en achter doel 212 en 213 vol bij mijn weten. Toen ik te wachten stond kwamen er voortdurend volk binnen en naar wat ik gehoord heb waren de meesten er niet voor 1 ticket of abo hoor!!

Com'on ESSEVEE
Liberta per gli ultras!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] Essevee - Wigan
« Reactie #39 Gepost op: september 17, 2013, 07:05:59 pm »
Blijkbaar kun je als neutrale supporter toch Gwn tickets bestellen online en ze dan Gwn betalen en afhalen aan de loketten in Brugge, voucher invullen en mail sturen naar het onthaal
Ik doe het op deze manier :). Een week geleden reeds gevraagd aan Essevee en toen bevestigden me dat het mogelijk zou zijn om tickets donderdagavond in Brugge af te halen. Waarom ze dat nu pas communiceren, begrijp ik niet... Gemiste kans om nog meer tickets aan de man te brengen.