Auteur Topic: [VB] Essevee - Standard  (gelezen 11199 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
[VB] Essevee - Standard
« Gepost op: maart 30, 2014, 11:12:09 pm »
Carcela is geschorst na rode kaart?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #1 Gepost op: maart 30, 2014, 11:26:04 pm »
Carcela is geschorst na rode kaart?

Behalve als ze in beroep gaan h?, het gekende verhaaltje. Zou wel bijzonder laag zijn na de Ruytinckx-affaire.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #2 Gepost op: maart 30, 2014, 11:56:13 pm »
De overwinning op Genk was superbelangrijk, maar niet zo onverwacht. Genk is slechts een schim van zichzelf.

Vrijdag wordt een echte waardemeter. Ik verwacht een match op het scherp van de snee, met snelle omschakelingen en kunst- en vliegwerk van beide doelmannen. Standard voelt de hete adem van Club in zijn nek kan het zich niet permitteren om punten te laten liggen en wij moeten zo veel mogelijk punten sprokkelen om die derde (Europese) plaats (of beter) vast te houden. Ik kan me niet voorstellen dat ??n van beide ploegen vooraf content is met ??n punt.

Laat ons hopen dat het dit seizoen de ploegen zelf zijn die het verschil maken en niet de ref en / of zijn assistenten  ::)

Prono: 1 - 0 (Skulason), zoals in de heenmatch  ;)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #3 Gepost op: maart 31, 2014, 10:58:57 am »
Ach Standard speelt niet als een kampioen.
2 troeven: Spelen op de counter en rekenen op snelheid Batshuayi en Ezekiel.
En lange bal richting Van Damme.

Zag ze spelen gisteren. Vainqueur is het slot op de deur. Van Damme komt heel veel in de box, houden het veld goed breed waardoor Van Damme als een soort linksbuiten speelt (in balbezit) Als ze balverlies hebben vangt Vainqueur of De Sart in 1ste instantie die linksbackpositie op.
Proberen vaak te kruisen richting Van Damme.

Mpoku is duidelijk de man die de lijnen uitzet en Batshuayi, jah, die kan met 1 flits een match beslissen.

Het grootste minpunt is hun rechterkant!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #4 Gepost op: maart 31, 2014, 12:18:34 pm »
Het regenboogstadion moet kolken. Breng zoveel mogelijk vlaggen en dergelijke mee naar het stadion en iedereen achter de ploeg! FORZA SV !
SV TILL I DIE

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.784
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #5 Gepost op: maart 31, 2014, 12:33:19 pm »
Mpoku in de gaten houden
vainqueur tot fouten dwingen en geel doen pakken
Hopen da Ezekiel nog efkes blijft slapen en da Batshuai
zijn dij nog pijn deed van de krampen.

Zwak punt van Standard: fysiek, die houden hun spel geen 90min vol
en veel krampen gezien gisteren.
Verdediging is een flauw beestje als ze onder druk staan,
met wat geluk scoord RSCA gisteren

Hopen op een super dag van de onze
en hoogmoed van de walen

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #6 Gepost op: maart 31, 2014, 01:17:16 pm »
als ik zie welke tackles Van Damme mag doen tot hij geel krijgt!!! krijgt dan nog geel wegens protest. als zo een speler vlug geel krijgt verliest hij de helft van zijn mogelijkheden

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #7 Gepost op: maart 31, 2014, 02:33:05 pm »
5300 abbo's de deur uit en loketten blijven dicht vrijdag.  Hopelijk weet de niet abbo koper dit en zitten we er straks niet met maar 7300.  Zal wel vol huisje zijn zeker?

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.267
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #8 Gepost op: maart 31, 2014, 03:11:13 pm »
Ik heb me voorgenomen om de tactische keuzes aan FD over te laten. Heeft met zijn opstelling op Genk weer gelijk gehaald! Hij moet VOOR de match de keuzes maken, wij geven vaak commentaar op de opstelling achteraf...ik hoop op een kolkend Regenboogstadion, maar ben er van overtuigd dat de 0-3 op Genk ons een boost zal geven! Dit had Essevee echt nodig! Laat iedereen maar spreken over FCB en Standard! En over de spanning bij RSCA! Vorig jaar hield ook niemand rekening met Essevee! Al wordt er hoe dan ook best niet verloren, tegen Standard en tegen Club Brugge! Maar Laat Lokeren-Genk een draw zijn en die 2 gaan nog amper meedoen voor de potten! Ik geloof heel sterk in een Europees ticket, al hoop ik dat we 3de eindigen, zodat we niet midden juli aan de bak moeten ergens in Azerbeidjan, daar zit NIEMAND op te wachten!

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #9 Gepost op: maart 31, 2014, 03:44:16 pm »
Het is simpel. Halen we straks thuis 6/6, doen we mee voor de titel tot op het einde.

Realistisch gezien zouden we voor 3 ? 4 punten moeten gaan om Europees voetbal te halen (plaats 3).

Halen we 0/6 dan zal het nog zwoegen worden voor plaats 3 en zal dit wellicht plaats 4 betekenen.

Hoe dan ook, spannend en onvoorspelbaar wordt het weer.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #10 Gepost op: maart 31, 2014, 04:14:44 pm »
3 speeldagen gevraagd voor carcela, standard gaat in beroep en moet morgen om 13u naar de bond en weer iemand hoe het dan verder gaat?
Liberta per gli ultras!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #11 Gepost op: maart 31, 2014, 04:20:27 pm »
3 speeldagen gevraagd voor carcela, standard gaat in beroep en moet morgen om 13u naar de bond en weer iemand hoe het dan verder gaat?

Volgens mij zal die geschorst zijn tegen ons.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #12 Gepost op: maart 31, 2014, 05:26:32 pm »
Volgens mij zal die geschorst zijn tegen ons.

2
Zullen van die drie dagen ??n dag + ??n voorw.maken.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.784
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #13 Gepost op: maart 31, 2014, 07:25:36 pm »
Laat ons AUB hopen da ze genoeg communiceren dat er vrijdag geen kaarten verkocht worden.
Hopelijk zijn de mensen die efkes VIP waren voor de beker terug met hun voeten op
de grond en tss de mensen waar ze eigenlijk thuis horen om sfeer te maken

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #14 Gepost op: maart 31, 2014, 07:39:30 pm »
Mocht ik een buitenstaander zijn zie ik Zulte Waregem wel wat halen tegen Standard.

Dat Standard stelt in feite niet veel voor hoor.

Als je 2 topmiddenvelders en een goede spits hebt, kom je in de Jupiler Pro League al een heel end.
Mpoku is top. Vainqueur is heel goed (al vind ik die na de winterstop tegenvallen) en Batshuayi is ook top, al wil die zich te veel tonen met het oog op Brazili? met als gevolg dat hij begint te forceren.

Standard-Anderlecht viel me tegen gisteren. Eerste 20 minuten was er iet of wat tempo, daarna viel het helemaal stil en was het maar een flauw beestje vond ik.

Ik zie ons zeker kans maken vrijdag!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #15 Gepost op: maart 31, 2014, 10:04:05 pm »
Hoe zit het met de blessures: Kums, Sylla zijn crash met de paal? iemand nieuws opgevangen?

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #16 Gepost op: maart 31, 2014, 10:12:40 pm »
Hoe zit het met de blessures: Kums, Sylla zijn crash met de paal? iemand nieuws opgevangen?
Kums was enkel uit voorzorg , zodat het niet zou verergeren . Sylla toch niets ergs ?

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #17 Gepost op: april 01, 2014, 09:24:31 am »
S?bastien Delferi?re zal komend weekend de topper tussen RSC Anderlecht en Club Brugge fluiten. Ook de scheidsrechters voor de andere play-off 1-wedstrijden zijn bekend. Joeri Van de Velde leidt Zulte Waregem-Standard en Christoph Dierick doet Lokeren-Genk.
 
Delferi?re moet de topper tussen Anderlecht en Club Brugge dus in goede banen leiden. Dat wordt sowieso een zware opdracht voor de scheidsrechter, want wedstrijden tussen beide teams zijn altijd geladen. Paars-wit staat vierde in de stand en Club tweede.
 
Behalve deze match staan er natuurlijk nog twee mooie affiches op het programma in play-off 1. Zo moet leider Standard op bezoek bij Zulte Waregem. Scheidsrechter Joeri Van de Velde fluit die match. Christoph Dierick doet Lokeren-Genk.

Bron: www.voetbalkrant.com
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.385
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #18 Gepost op: april 01, 2014, 10:26:03 am »
Het regenboogstadion moet kolken. Breng zoveel mogelijk vlaggen en dergelijke mee naar het stadion en iedereen achter de ploeg! FORZA SV !

En enkel mensen die voor sfeer willen zorgen in het midden van de X, de rest en toeristen moeten maar aan de zijkanten gaan staan!!!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #19 Gepost op: april 01, 2014, 10:30:25 am »
S?bastien Delferi?re zal komend weekend de topper tussen RSC Anderlecht en Club Brugge fluiten. Ook de scheidsrechters voor de andere play-off 1-wedstrijden zijn bekend. Joeri Van de Velde leidt Zulte Waregem-Standard en Christoph Dierick doet Lokeren-Genk.
 
Delferi?re moet de topper tussen Anderlecht en Club Brugge dus in goede banen leiden. Dat wordt sowieso een zware opdracht voor de scheidsrechter, want wedstrijden tussen beide teams zijn altijd geladen. Paars-wit staat vierde in de stand en Club tweede.
 
Behalve deze match staan er natuurlijk nog twee mooie affiches op het programma in play-off 1. Zo moet leider Standard op bezoek bij Zulte Waregem. Scheidsrechter Joeri Van de Velde fluit die match. Christoph Dierick doet Lokeren-Genk.

Bron: www.voetbalkrant.com

Niet zo goed in communiceren die Joeri. Daar mag je bijna niets tegen zeggen.