Auteur Topic: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee  (gelezen 11685 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: augustus 07, 2021, 11:11:26 pm »
Idd dat middenveld staat er toch! Govea moet van mijn part met meer starten.
Ook Sormo is een goeie aanwinst

Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: augustus 07, 2021, 11:21:48 pm »
Als je vergelijkt met het begin van vorig seizoen waar we geen bal in de ploeg konden houden, enorm slecht verdedigen, geen kansen creëerden is dit toch al een hemelsbreed verschil en er zit nog heel veel progressie op volgens mij. Enig minpunt blijft voor mij Vossen, totaal geen inbreng in het spel. Maar goed, heeft er nu wel 2 in liggen in 3 matchen. Op naar volgende week.
Vossen recupereert De meeste ballen. Liep het meeste van alle spelers. Liep 20 meer sprints dan dan de tweede meeste op de plein. Hij werkt voor het team en scoort dan nog.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: augustus 07, 2021, 11:22:11 pm »
Goeie match en extra pluim voor Hubert,Sissako en Vigen.
Zij waren baas op het middenveld, de motoren van het team.
Vigen was ook bij alle doelpunten betrokken.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.932
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: augustus 07, 2021, 11:32:35 pm »
Het gevoel dat met gino Caen onze fysiek ook een stuk beter is dan andere jaren.. Of komt dit gewoon door de andere spelers..

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: augustus 07, 2021, 11:38:37 pm »
Ik ben heel tevreden met het resultaat. Dit had ik nooit durven denken na de eerste helft, die voor mij toch te min was. En waren we nu echt zo goed of was STVV zo zwak ? Mijn vrouw die meekeek vond STVV wel heel zwak en kon niet begrijpen dat ze tegen Gent hadden gewonnen en gingen gelijkspelen in Charleroi.
Wie mij vooral heeft bekoord, was De Neve. In de oefenmatchen zag je toch al dat die jongen een stukje kan voetballen. Ook Fadera, hoe kort ook, gaf mij al een goeie indruk.
Naar de toekomst toe, zit er wel muziek in deze ploeg. Maar nu al euforisch zijn, zou van de pot gerukt zijn.

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 174
  • Essevee!
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: augustus 07, 2021, 11:39:22 pm »
Als je vergelijkt met het begin van vorig seizoen waar we geen bal in de ploeg konden houden, enorm slecht verdedigen, geen kansen creëerden is dit toch al een hemelsbreed verschil en er zit nog heel veel progressie op volgens mij. Enig minpunt blijft voor mij Vossen, totaal geen inbreng in het spel. Maar goed, heeft er nu wel 2 in liggen in 3 matchen. Op naar volgende week.
Vossen recupereert De meeste ballen. Liep het meeste van alle spelers. Liep 20 meer sprints dan dan de tweede meeste op de plein. Hij werkt voor het team en scoort dan nog.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb de indruk dat hij veel scherper staat dan vorig seizoen maar in het samenspel blijf ik er mij soms mateloos aan irriteren.

Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: augustus 07, 2021, 11:41:20 pm »
Gewoon zalig als je kijkt naar deze ploeg. We kunnen zagen van vossen of gano maar die gasten staan garant op doelpunten. Liever twee spitsen die er 13 of 14 maken dan 1 spits die er 20 maakt. Gelukkig hadden we Bruno vorig seizoen.

Maar laat ons genieten van de mentaliteit, inzet en volwassenheid waarmee deze ploeg speelt.

Wat ik alvast positief vond waren de driehoekjes op de korte ruimte. Ze kwamen er soms echt mooi uit.

Maar zoals ik hierboven vermeld. Het is gewoon het Essevee dat je wilt zien. Mentaliteit, inzet en soms heel goed voetbal. Hier wil je als supporter uzelf mee spiegelen. Wetende dat we nog maar 30  procent van het systeem onder de knie hebben.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.714
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: augustus 07, 2021, 11:42:07 pm »
Het gevoel dat met gino Caen onze fysiek ook een stuk beter is dan andere jaren.. Of komt dit gewoon door de andere spelers..
Beide zekers?  Het is duidelijk dat een Hubert,Sormo,Vigen imo een veel grotere inhoud hebben dan een Marcq,Opare,Seck.  Wanneer je dan kijkt naar een Sissako,Dompé,Vossen, tja, die zijn imo fitter dan vorig jaar.

Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: augustus 07, 2021, 11:47:48 pm »
Als je vergelijkt met het begin van vorig seizoen waar we geen bal in de ploeg konden houden, enorm slecht verdedigen, geen kansen creëerden is dit toch al een hemelsbreed verschil en er zit nog heel veel progressie op volgens mij. Enig minpunt blijft voor mij Vossen, totaal geen inbreng in het spel. Maar goed, heeft er nu wel 2 in liggen in 3 matchen. Op naar volgende week.
Vossen recupereert De meeste ballen. Liep het meeste van alle spelers. Liep 20 meer sprints dan dan de tweede meeste op de plein. Hij werkt voor het team en scoort dan nog.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb de indruk dat hij veel scherper staat dan vorig seizoen maar in het samenspel blijf ik er mij soms mateloos aan irriteren.
idd, soms het benutten van ruimte klopt niet bij hem.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: augustus 08, 2021, 02:21:59 am »
Als Waregem nu echt een statement zou maken ivm ambitie, geeft men Dompé zsm een contractverlenging. Die mogen we echt niet kwijt geraken. Wat een genot is die speler.

Sfeer zit goed in dit team, je ziet dit aan alles. Simons en De Fauw hun rol is zo belangrijk.

Kwestie van volhouden nu, dit kan echt een leuk seizoen worden.


Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 754
  • Essevee!
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #70 Gepost op: augustus 08, 2021, 09:41:08 am »
Als Waregem nu echt een statement zou maken ivm ambitie, geeft men Dompé zsm een contractverlenging. Die mogen we echt niet kwijt geraken. Wat een genot is die speler.

Sfeer zit goed in dit team, je ziet dit aan alles. Simons en De Fauw hun rol is zo belangrijk.

Kwestie van volhouden nu, dit kan echt een leuk seizoen worden.

Weinig waarschijnlijk dat ze contract dompe nu verlengen . Hij heeft nog contract tot 30 6 2023.
Dus zeker geen haast bij

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #71 Gepost op: augustus 08, 2021, 09:49:19 am »
Bon, we zijn terug mee en dat is wel terecht na het degelijke seizoensbegin. Nu Club, Charleroi en Kvo. Niet gemakkelijk, maar zullen ook punten moeten halen om te blijven meedraaien.


Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #72 Gepost op: augustus 08, 2021, 09:55:00 am »
Match niet kunnen zien
Wel goed dat er 2 spitsen scoren, goed voor vertrouwen.
Ik lees hier dat middenveld nu beter is, tjah, dat is nie moeilijk e.
Als hier sommigen vorig jaar zeiden dat Marcq en Seck slecht waren, kregen ze de wind vanvoren…
Dat was het grootste probleem toen.
Geen snelheid en wendbaarheid.
Met Sissako en Vigen erbij heb je dat enigszins wel.

De driehoek op het middenveld bepaald hoe goed je bent.

4 op 9 is niet slecht, Wat eigenlijk ook 5 of 7 op 9 kon geweest zijn zonder falen van VAR

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 943
  • Essevee!
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #73 Gepost op: augustus 08, 2021, 11:44:09 am »
Als Waregem nu echt een statement zou maken ivm ambitie, geeft men Dompé zsm een contractverlenging. Die mogen we echt niet kwijt geraken. Wat een genot is die speler.

Sfeer zit goed in dit team, je ziet dit aan alles. Simons en De Fauw hun rol is zo belangrijk.

Kwestie van volhouden nu, dit kan echt een leuk seizoen worden.

Weinig waarschijnlijk dat ze contract dompe nu verlengen . Hij heeft nog contract tot 30 6 2023.
Dus zeker geen haast bij

Als ze een contract moeten verlengen dan is het wel sissako. Loopt volgens mij af eind dit seizoen.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #74 Gepost op: augustus 08, 2021, 11:59:40 am »
Match niet kunnen zien
Wel goed dat er 2 spitsen scoren, goed voor vertrouwen.
Ik lees hier dat middenveld nu beter is, tjah, dat is nie moeilijk e.
Als hier sommigen vorig jaar zeiden dat Marcq en Seck slecht waren, kregen ze de wind vanvoren…
Dat was het grootste probleem toen.
Geen snelheid en wendbaarheid.
Met Sissako en Vigen erbij heb je dat enigszins wel.

De driehoek op het middenveld bepaald hoe goed je bent.

4 op 9 is niet slecht, Wat eigenlijk ook 5 of 7 op 9 kon geweest zijn zonder falen van VAR
Klopt volledig.

Er is niets moeilijkerer in het voetbal dan het verdedigen van lopende spelers zonder bal. Als je ziet hoevaak Vigen loopt in de ruimtes en zo ruimte maakt voor ander ... Kon je met Marq, Seck en Govea gewoon nooit verwachten. Dat kwam toen puur uit passing (kantwissels, etc). Nu heb je beide, passing en loopacties waardoor het moeilijker wordt voor de tegenstander.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.714
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #75 Gepost op: augustus 08, 2021, 01:21:30 pm »
Is de scouting cel nu plots wel goed voor sommigen? 
Ik heb altijd vertrouwen gehad in de scouting cel,ik zou graag eens meemaken hoe zo'n transfer tot stand komt .
In ieder geval,sterk werk.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.932
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #76 Gepost op: augustus 08, 2021, 02:14:16 pm »
Als Waregem nu echt een statement zou maken ivm ambitie, geeft men Dompé zsm een contractverlenging. Die mogen we echt niet kwijt geraken. Wat een genot is die speler.

Sfeer zit goed in dit team, je ziet dit aan alles. Simons en De Fauw hun rol is zo belangrijk.

Kwestie van volhouden nu, dit kan echt een leuk seizoen worden.

Weinig waarschijnlijk dat ze contract dompe nu verlengen . Hij heeft nog contract tot 30 6 2023.
Dus zeker geen haast bij

Als ze een contract moeten verlengen dan is het wel sissako. Loopt volgens mij af eind dit seizoen.

Ook humphreys graag openbreken

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #77 Gepost op: augustus 08, 2021, 05:27:56 pm »
Wat ik soms nog teveel zie is te lang wachten om de bal te spelen naar een vrije speler. Er wordt soms teveel getalmd met de bal, waardoor vrije posities verloren gaan. Ook wanneer men de kans krijgt om een eenvoudige korte pas te geven, gaat men soms beginnen te dribbelen en verliest men alzo de bal. In voetbal moet je het simpel houden, snel en direct spelen. Soms loopt de bal ook te traag bij de passing, wat het spel ophoudt.
Allemaal somsen, maar het gebeurt wel, wat men beter zou bannen. Werk voor op training.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #78 Gepost op: augustus 08, 2021, 05:39:38 pm »
Toch opmerkelijk grappig hoe mensen in een halve match een bocht van 180° kunnen maken.  ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.714
Re: Speeldag 3: 07/08/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #79 Gepost op: augustus 08, 2021, 05:58:16 pm »
Toch opmerkelijk grappig hoe mensen in een halve match een bocht van 180° kunnen maken.  ;)
Ach man, neen, dat is normaal  :).  Ontkennen wat er op dat moment gebeurt is best grappig.  En bochten maken van 180 graden is leuk :)