Auteur Topic: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee  (gelezen 13844 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: september 18, 2021, 09:26:01 pm »
Ik zag een strijdvaardig Essevee. Prima match met 10 man. Qua inzet 10 keer beter dan tegen Cercle. We hebben kwaliteit, dus ik maak mij geen zorgen. Ik doe niet mee aan dat negativisme, hier. Deze keer liet Essevee mij niet in de steek als supporter. Seck? Kwam erin om een punt te vrijwaren. Union speelde thuis…nam risico’s om te winnen. Komt goed. Zeker weten.
We zitten met een serieus probleem, en dat is 'hoe verdedigen we'?  Dat moet op punt worden gesteld, en dat is al jaren een probleem, met verschillende spelers, dus ja, dat ligt aan de coach, of de volledige technische staf, die eerste goal is zo gemakkelijk, die tweede zie ik 4 spelers gewoon kijken, terwijl ze kunnen ingrijpen, doen ze niet, en waarom doen ze dit niet?  Snap ik totaal niet, die 'het is mijn taak niet, dus ik moet niet ingrijpen',zo ga je een resultaat niet naar u trekken, en zeker niet in een Derby.  Dus ja, we hebben imo zelfs zeker meer kwaliteit dan vorig jaar, maar tactisch zijn we even zwak als vorig jaar, misschien nog zwakker.  Waarom enkel maar Seck en niet Boya ook nog inbrengen?  Dat zijn geen logische beslissingen van Dury.  Ook Vigen uit de ploeg halen snap ik niet, ok, hij was niet goed tegen Cercle, maar zijn opstelling was imo niet ok, weer teveel 'ik ben coach, ik ga iets speciaals doen'.
Word gij het nooit moe van altijd op diezelfde nagel te kloppen?
Word jij niet moe om het nog altijd niet te zien?  Je moet blind zijn of Dury op een pied de stal zetten om die conclusie niet te zien,maar goed, elk zijn gedacht.

Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: september 18, 2021, 09:29:34 pm »
We hebben 12 doelpunten gemaakt en 11 doelpunten komen van vossen of gano. Even voor de vele tegenstanders hier van dit duo.

Voor de rest leuke match, maar weer verloren dankzij Herr dury. Dury kunnen we nu vergelijken met Hitler. Spelers kraken die ergens anders uitbreken. (Gewoon weg laat afvoeren) En zijn mannetje rond hem houden zowel binnenkamers als binnen de supportersfederatie. Dit begint mij de kleren uit te hangen.

Voor de rest ben ik tevreden over de transfers!

Wa zijt ge met goals als ge verliest.
Je kan er geen ballen aan kwijt.
Ze laten geen ploeg aansluiten, Gano werkt niet.
Middenvelder en verdedigers onder druk
Je moet verder kijken dan je neus lang is
dat kan ik ook zeggen over u ...

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.932
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: september 18, 2021, 10:55:45 pm »
Even positief zijn..
We hebben 8 op 24, vorig jaar 7 op 24
We hebben 'maar' 16 goals binnen op 8 matchen,
Vorig jaar 18

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: september 18, 2021, 10:57:37 pm »
Niet zakken dit seizoen is helaas weer oké. Jammer maar helaas.
Hoe weet je dat na acht wedstrijden?! Met nog 26 matchen? Wij staan 6 punten ver van Playoff 1 en 7 punten ver van Beerschot. Ik kan deze gevoel van jullie niet begrijpen. Ik zou dat begrijpen na de 2-7 tegen Gent, de blamage tegen Anderlecht in 2020 (de 7-0), maar dit gevoel vind ik onbegrijpelijk en geen manier om je ploeg te steunen. Maar misschien hebben wij verschillende ideeën rond wat sport is.
Ik was vandaag in Union en kon mij perfect vinden in de mentaliteit van de ploeg. Hadden we zo gespeeld tegen Cercle… maar soit de naakte feiten 0/6. Nu tegen Kortrijk moet het er boenk op zijn zo simpel is het. Anders adieu Dury, toch ? Verliezen we, 1/15 thuis ? 0/9?? Soit voorlopen op de feiten en we hebben de kwaliteit om beter te doen. Maar dan is het over voor mij zolang Dury hier de plak zwaait.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: september 18, 2021, 10:59:41 pm »
Wie dacht dat je met een back van degradant Moeskroen een versterking op de rechtsback hebt kan gaan vissen in het vervolg. Sormo zit ondertussen ook vol twijfels want die denkt natuurlijk dat hij op die positie 2de keuze is terwijl hij in het seizoensbegin 1 van de betere was. Die ben je gedeeltelijk al kwijt, hopelijk blijft het daar bij.

Pletinckx verlies je gewoon punten mee, Humpreys is zonder zijn papa Deschacht volledig aan het zinken.

Dompé zoals gemeld voor de match wordt verkracht door het systeem. Hij is een speler voor op de flank. Zijn assist kwam dan ook vanop de ... Flank. Kutesa op rechts aub, goeie actie in de voeten. Gano scoort weer, goed voor vertrouwen.

Strijdlust was in tegenstelling tot vorige week zeer goed. Maar er zit 0 stabiliteit in onze laatste linie, wie is de leider? Wie gaat voorop in de strijd en neemt zijn laatste lijn mee? Nul.

Derby moet er gewonnen worden, of het gaat ontploffen.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.650
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: september 18, 2021, 11:03:09 pm »
Wie dacht dat je met een back van degradant Moeskroen een versterking op de rechtsback hebt kan gaan vissen in het vervolg. Sormo zit ondertussen ook vol twijfels want die denkt natuurlijk dat hij op die positie 2de keuze is terwijl hij in het seizoensbegin 1 van de betere was. Die ben je gedeeltelijk al kwijt, hopelijk blijft het daar bij.

Pletinckx verlies je gewoon punten mee, Humpreys is zonder zijn papa Deschacht volledig aan het zinken.

Dompé zoals gemeld voor de match wordt verkracht door het systeem. Hij is een speler voor op de flank. Zijn assist kwam dan ook vanop de ... Flank. Kutesa op rechts aub, goeie actie in de voeten. Gano scoort weer, goed voor vertrouwen.

Strijdlust was in tegenstelling tot vorige week zeer goed. Maar er zit 0 stabiliteit in onze laatste linie, wie is de leider? Wie gaat voorop in de strijd en neemt zijn laatste lijn mee? Nul.

Derby moet er gewonnen worden, of het gaat ontploffen.
Zolang je niets beter hebt centraal dan Pletincks gaat ge veel tekort komen achteraan.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: september 18, 2021, 11:13:02 pm »
Wie dacht dat je met een back van degradant Moeskroen een versterking op de rechtsback hebt kan gaan vissen in het vervolg. Sormo zit ondertussen ook vol twijfels want die denkt natuurlijk dat hij op die positie 2de keuze is terwijl hij in het seizoensbegin 1 van de betere was. Die ben je gedeeltelijk al kwijt, hopelijk blijft het daar bij.

Pletinckx verlies je gewoon punten mee, Humpreys is zonder zijn papa Deschacht volledig aan het zinken.

Dompé zoals gemeld voor de match wordt verkracht door het systeem. Hij is een speler voor op de flank. Zijn assist kwam dan ook vanop de ... Flank. Kutesa op rechts aub, goeie actie in de voeten. Gano scoort weer, goed voor vertrouwen.

Strijdlust was in tegenstelling tot vorige week zeer goed. Maar er zit 0 stabiliteit in onze laatste linie, wie is de leider? Wie gaat voorop in de strijd en neemt zijn laatste lijn mee? Nul.

Derby moet er gewonnen worden, of het gaat ontploffen.
Zolang je niets beter hebt centraal dan Pletincks gaat ge veel tekort komen achteraan.
Van Aken heeft die leidersrol in zich, maar is geblesseerd. Hubert rijtje terug en Boya op middenveld?

Nu Sissako geschorst is hoop ik op middenveld met Boya en Doumbia. Hubert achteraan met Humpreys. Srarfi en Sormo de backs. Een simpele 4-3-3 lijkt een utopie.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: september 18, 2021, 11:16:29 pm »
Als we zouden verliezen tegen KVK, dan zal er nog niets gebeuren. Men gaat Dury in zijn laatste van 20 jaar trainerschap niet buitengooien. Het zal zijn zoals vorig seizoen : Dury zal het tij wel doen keren als het erop aan komt.
NB Die Kutesa is een heel goeie speler en ... snel en moet er ook altijd in staan, ten koste van wie ook.
Heb je gezien hoe ontgoocheld (kwaad) hij was bij zijn vervanging ?

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 1.001
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #88 Gepost op: september 18, 2021, 11:34:31 pm »
Ik zag een strijdvaardig Essevee. Prima match met 10 man. Qua inzet 10 keer beter dan tegen Cercle. We hebben kwaliteit, dus ik maak mij geen zorgen. Ik doe niet mee aan dat negativisme, hier. Deze keer liet Essevee mij niet in de steek als supporter. Seck? Kwam erin om een punt te vrijwaren. Union speelde thuis…nam risico’s om te winnen. Komt goed. Zeker weten.

Ik volg je voor 90%, ook ik zie het nog goed komen, al heb ik het gehad met fratsen van onze coach. Bij de 1-1 en inbreng van Seck deed hij meermaals teken dat de flanken moesten blijven gaan en dat Seck diep de hoge ballen moest helpen opvangen. Een coach mag niet meegaan in de euforie van de supporters die door het dak gingen bij 1-1. Timmer de boel toe, wie weet kan je nog een keer uitbreken, maar zorg dat de buffer voor uw verdediging goed staat, maar ja, da’s al jaren een probleem bij Mister Dury.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.932
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #89 Gepost op: september 19, 2021, 06:57:26 am »
Wie dacht dat je met een back van degradant Moeskroen een versterking op de rechtsback hebt kan gaan vissen in het vervolg. Sormo zit ondertussen ook vol twijfels want die denkt natuurlijk dat hij op die positie 2de keuze is terwijl hij in het seizoensbegin 1 van de betere was. Die ben je gedeeltelijk al kwijt, hopelijk blijft het daar bij.

Pletinckx verlies je gewoon punten mee, Humpreys is zonder zijn papa Deschacht volledig aan het zinken.

Dompé zoals gemeld voor de match wordt verkracht door het systeem. Hij is een speler voor op de flank. Zijn assist kwam dan ook vanop de ... Flank. Kutesa op rechts aub, goeie actie in de voeten. Gano scoort weer, goed voor vertrouwen.

Strijdlust was in tegenstelling tot vorige week zeer goed. Maar er zit 0 stabiliteit in onze laatste linie, wie is de leider? Wie gaat voorop in de strijd en neemt zijn laatste lijn mee? Nul.

Derby moet er gewonnen worden, of het gaat ontploffen.

Ontploffen?
Onze supps zijn bange musjes!

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.047
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #90 Gepost op: september 19, 2021, 07:04:35 am »
Wie dacht dat je met een back van degradant Moeskroen een versterking op de rechtsback hebt kan gaan vissen in het vervolg. Sormo zit ondertussen ook vol twijfels want die denkt natuurlijk dat hij op die positie 2de keuze is terwijl hij in het seizoensbegin 1 van de betere was. Die ben je gedeeltelijk al kwijt, hopelijk blijft het daar bij.

Pletinckx verlies je gewoon punten mee, Humpreys is zonder zijn papa Deschacht volledig aan het zinken.

Dompé zoals gemeld voor de match wordt verkracht door het systeem. Hij is een speler voor op de flank. Zijn assist kwam dan ook vanop de ... Flank. Kutesa op rechts aub, goeie actie in de voeten. Gano scoort weer, goed voor vertrouwen.

Strijdlust was in tegenstelling tot vorige week zeer goed. Maar er zit 0 stabiliteit in onze laatste linie, wie is de leider? Wie gaat voorop in de strijd en neemt zijn laatste lijn mee? Nul.

Derby moet er gewonnen worden, of het gaat ontploffen.

Ontploffen?
Onze supps zijn bange musjes!
Inderdaad. Mensen zullen gewoon niet meer gaan… en er zit al zo weinig volk…de beleving is er grotendeels uit hier in Waregem… bouw dat maar weer eens op…

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.267
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #91 Gepost op: september 19, 2021, 08:51:30 am »
Al die kenners hier…en werkelijk niemand die de tackle van Sissako oerdom vond? Bal of niet, het was driest en met zijn 2 voeten vooruit! Dat is donkerrood, punt ! (Uitroepteken) Met hem erbij verliezen we nooit. Bal Gano net naast, Srarfi op de lat…maar neen…t is weer allemaal door en door slecht natuurlijk. Typisch…klopt als een bus dat onze successo’s liever thuisblijven dan zich eens te laten horen, maar…achter het team blijven staan. KVM, Charleroi, … hebben wel die trouwe achterban. Win je tegen KVK, dan sta je weer 9de. En dan zal t hier zijn zoals na KVO, de helft minder reacties. Want neersabelen is uiteraard veel leuker dan positief zijn. Noem mij maar de positieve Isidoor ! Ik ben voorts 41 jaar, begeleider van een U15 jeugdploeg, dus…ik ken wel degelijk het spelletje, hoor  :o. Maar bovenal sta ik optimistisch in t leven en ben ik al 35 jaar hondstrouw aan Essevee ! Jullie ook?

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 1.001
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #92 Gepost op: september 19, 2021, 08:55:33 am »
Al die kenners hier…en werkelijk niemand die de tackle van Sissako oerdom vond? Bal of niet, het was driest en met zijn 2 voeten vooruit! Dat is donkerrood, punt ! (Uitroepteken) Met hem erbij verliezen we nooit. Bal Gano net naast, Srarfi op de lat…maar neen…t is weer allemaal door en door slecht natuurlijk. Typisch…klopt als een bus dat onze successo’s liever thuisblijven dan zich eens te laten horen, maar…achter het team blijven staan. KVM, Charleroi, … hebben wel die trouwe achterban. Win je tegen KVK, dan sta je weer 9de. En dan zal t hier zijn zoals na KVO, de helft minder reacties. Want neersabelen is uiteraard veel leuker dan positief zijn. Noem mij maar de positieve Isidoor ! Ik ben voorts 41 jaar, begeleider van een U15 jeugdploeg, dus…ik ken wel degelijk het spelletje, hoor  :o. Maar bovenal sta ik optimistisch in t leven en ben ik al 35 jaar hondstrouw aan Essevee ! Jullie ook?

2

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 504
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #93 Gepost op: september 19, 2021, 09:06:33 am »
Absoluut waar. Gisteren was een goeie match, de juiste mentaliteit. Sissako, domme tackle. Essevee speelde een goede match.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.121
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #94 Gepost op: september 19, 2021, 09:29:00 am »
Inderdaad met 11-11 verliezen we nooit die mats maar met als en als win je geen matsen ook ! Volgende week moeten we opnieuw met dezelfde mentaliteit spelen gelijk gisteren en we gaan er dicht bijzitten !!!!

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.932
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #95 Gepost op: september 19, 2021, 09:41:04 am »
Domme tackle : akkoord
Rood : niet akkoord

Dury zegt achteraf dat het terecht was..
Die kan zo natuurlijk Doumbia makkelijker brengen..

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #96 Gepost op: september 19, 2021, 09:44:18 am »
Iemand gelet op de quotering voor een overwinning van Essevee? Die stonden aan 15 om te winnen! 15! Deze quotering krijgt San Marino als ze tegen België moet spelen. En na 8min pakt Essevee rood… heel vreemd imo.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #97 Gepost op: september 19, 2021, 09:47:48 am »
Inderdaad met 11-11 verliezen we nooit die mats maar met als en als win je geen matsen ook ! Volgende week moeten we opnieuw met dezelfde mentaliteit spelen gelijk gisteren en we gaan er dicht bijzitten !!!!

Dat kan je niet op voorhand zeggen.
Door met 10 te vallen heb je automatisch de klik in je hoofd dat je moet knokken.
Mss was dat bij 11-11 niet het geval.

De inbreng van Seck begrijp ik niet.
Die kerel speelde al geen matchen meer sinds juli en dat terwijl je eigenlijk een Boya gaat halen voor die plaats…

Pletinckx, haal die aub uit de ploeg. Elke match heeft die wel een goal op zijn kap

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #98 Gepost op: september 19, 2021, 09:51:58 am »
Al die kenners hier…en werkelijk niemand die de tackle van Sissako oerdom vond? Bal of niet, het was driest en met zijn 2 voeten vooruit! Dat is donkerrood, punt ! (Uitroepteken) Met hem erbij verliezen we nooit. Bal Gano net naast, Srarfi op de lat…maar neen…t is weer allemaal door en door slecht natuurlijk. Typisch…klopt als een bus dat onze successo’s liever thuisblijven dan zich eens te laten horen, maar…achter het team blijven staan. KVM, Charleroi, … hebben wel die trouwe achterban. Win je tegen KVK, dan sta je weer 9de. En dan zal t hier zijn zoals na KVO, de helft minder reacties. Want neersabelen is uiteraard veel leuker dan positief zijn. Noem mij maar de positieve Isidoor ! Ik ben voorts 41 jaar, begeleider van een U15 jeugdploeg, dus…ik ken wel degelijk het spelletje, hoor  :o. Maar bovenal sta ik optimistisch in t leven en ben ik al 35 jaar hondstrouw aan Essevee ! Jullie ook?

niet persoonlijks op deze post hoor.

maar, als we dan al niet meer reageren?
- enkel te zien op Waregem: geen mentaliteit in thuismatch, en dit nà 2-0 voorsprong tegen degradatie-kandidaat
- zo'n onprofessionele gedrag van spelers die hier al jarenlang rondlopen: wilde er nog één rap naar de douche misschien?!
- waar zin die leiders nàdat Deschacht weg is?
- ik lees in posts: onzichtbare Hubert: en dat als el capitano!
- ik zie op andere plaatsen waar in elke linie winnaars worden aangetrokken die hun kop er professioneel voor smijten...
- hoeveel jaar moeten we al met onze kop naar beneden kijken?
- hoeveel jaar al met de pamper richting derby?
- ik vind het raar: wij in ons eerste jaar iedere match tegen 13 man, de kalenderplanning nog steeds zeker geen kado (itt tot 10 km verder), lachwekkende rooi kaarten en penalties.... dit komt ook niet zomaar. Veel respect in relatie tot scheidsen, bond, pers is precies nog altijd niet precies en dit als kleinste ploeg met het meest aantal jaar onafgebroken eerste klas ervaring.
- mentaliteit nu wel goed: sorry maar die moet er gewoon ieder match zijn.
- die inbreng van Seck: onbegrijpelijk!

Positief diene Kutesa en Bostyn.

Chapeau aan de supporters die er waren; mooi hoe jullie eens aantoonden aan die schuimbekkende brussels/antwerpse journalistengilde en melango-supporters hoe een (uitvak/)voetbalstadion er uitziet in de europese hoofdstad!

Op naar de Derby , en nog altijd achter ons Essevee!

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #99 Gepost op: september 19, 2021, 10:29:59 am »
Domme tackle : akkoord
Rood : niet akkoord

Dury zegt achteraf dat het terecht was..
Die kan zo natuurlijk Doumbia makkelijker brengen..

Dat Doumbia en Boya in de ploeg : dat is een feit. Ze moeten opbrengen. En die rode kaart was gewoon dom van een al even domme voetballer. Hij krijgt nu zijn Cissako. Maar ik vind hem eigenlijk de teleurstelling van het seizoen voor onze ploeg. We zouden hem best nog proberen te verkopen. We hebben nog 3 dagen.