Auteur Topic: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven  (gelezen 8953 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #80 Gepost op: januari 27, 2022, 02:32:21 pm »
De eerste match zag je onze aanvallende spelers altijd meeverdedigen, dat viel op, zij waren de eerste stoorders, nu zie je dit al niet meer.  Dompé liet vaak zijn man schieten, zeker in de eerste helft, Gano en Vossen ook in de eerste helft, ze zien die speler infiltreren en staan er op 10 meter af en ze doen niks!
Tweede helft was het iets beter, maar nog altijd niet goed.
De Bock knijpt altijd teveel naar het midden toe, in de veronderstelling dat Dompé die back dan opvangt, wat hij soms eens doet maar vaak niet.  De tweede helft bij die schoten van OHL zag je duidelijk dat Dompé er gewoon staat op te kijken, daarna pakte Seck die kant vaak voor zijn rekening, maar dan had je gaten voor uw 16 want een Gano of een Vossen hebben dat verstand niet om dit op te vangen.  We zijn geen team, geen blok, geen verstand, domme dingen doen.  Die eerste goal, met al die ervaring, iedereen staat in de 16 van OHL buiten Sammy en De Bock, en de coachen deden niks,gaven geen richtlijnen,de ervaren mannen moeten dit toch zien dat hun posities niet goed waren, dit kan niet!
Aanvallend heb je ook geen ankerpunt, iemand die de bal kan houden, die beschikbaar is, die de lijnen uitzet, Vossen KAN DIT ABSOLUUT NIET, het is niet dat hij zijn best niet doet, maar hij kan dit niet.  Daarom ook kunnen Dompé en Kutesa vaak maar individuele acties doen en op den duur hun bal verliezen.
Dat die trainers dat niet WILLEN zien, of niet mogen zien, is iets heel raars.  Dury,Simons,De fauw hebben zoveel ervaring, en toch zien ze dit niet, klopt niet!!
Vigen mag dus niet spelen, of anders, die andere MOETEN spelen.  Dit is al jaren aan de gang, we zijn doodziek. 
Het bestuur moet sowieso hun conclusies trekken, met Cordier,Simons en De fauw als T1 en T2, dat moet stoppen.  En nu moeten wij hopen dat we erin blijven, indien we tegen een Beerschot, waar er nu ruzie is, niet kunnen winnen dan zie ik het niet goedkomen.
dikke 2! man! hier zit meer achter echt waar !!

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #81 Gepost op: januari 27, 2022, 04:59:50 pm »
Vossen out Vigen (of Srarfi) in
Bossut out Bostyn in
Seck out Doumbia in
Hubert out Boya in
En t zal al heel wat anders zijn.

Zo een strontmatch heb ik van gans mijn leven nog niet gezien.

Wanneer gaan de ogen eens open gaan bij het bestuur en wordt er eens gedacht van een nr 10 te gaan halen, die een bal kan bijhouden en die een pas kan geven.  Vossen kan dit NIET en is dan nog zo vreselijk traag erbij.

Bostyn moet ook terug in doel, de tegengoal van gisteren was Sammy's schuld.  De timing van zijn uitkomen was verkeerd. En dat is wekelijks dat ie zo een dingen uitsteekt.

Volledig akkoord!!

Offline AROW

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #82 Gepost op: januari 27, 2022, 10:01:52 pm »
Vossen out Vigen (of Srarfi) in
Bossut out Bostyn in
Seck out Doumbia in
Hubert out Boya in
En t zal al heel wat anders zijn.

Zo een strontmatch heb ik van gans mijn leven nog niet gezien.

Wanneer gaan de ogen eens open gaan bij het bestuur en wordt er eens gedacht van een nr 10 te gaan halen, die een bal kan bijhouden en die een pas kan geven.  Vossen kan dit NIET en is dan nog zo vreselijk traag erbij.

Bostyn moet ook terug in doel, de tegengoal van gisteren was Sammy's schuld.  De timing van zijn uitkomen was verkeerd. En dat is wekelijks dat ie zo een dingen uitsteekt.

Volledig akkoord!!

Wel slechte herinneringen aan dat middenveld. De laatste keer dat we met driehoek Boya-Vigen-Doumbia startten, was in de 5-1 nederlaag tegen Seraing.