Auteur Topic: [NB] KV Kortrijk - SVZW  (gelezen 31180 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline 7

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #180 Gepost op: december 18, 2008, 10:40:45 am »
ik zat op de hoofdtribune (door omstandigheden) en voor mij zat franky vercauteren
zou hij voor sammy gekomen zijn ? voor wie anders ?

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #181 Gepost op: december 18, 2008, 10:47:14 am »
ik zat op de hoofdtribune (door omstandigheden) en voor mij zat franky vercauteren
zou hij voor sammy gekomen zijn ? voor wie anders ?
Sven Kums, Roelandts? Maar wellicht gewoon dit matchke meepikken omdat het de enige was en op die manier heeft hij toch weer een aantal uren gewerkt...
Kan Bossut eigenlijk nog opgeroepen worden voor de beloften?

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #182 Gepost op: december 18, 2008, 12:42:11 pm »
Thuis moet er zowiezo gewonnen worden van de veekaa!
en ook tof da Dury ne sjaal aanhad van SVZW!

Offline Karel-Jan

  • Leden
  • Berichten: 53
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #183 Gepost op: december 18, 2008, 02:03:37 pm »
Ma jongens toch!
Ik heb niets tegen censuur op gepaste momenten, sommige dingen zeg je niet...
MAAR TEGEN KRITIEK MOET JE KUNNEN!

Mijn bericht werd verwijderd terwijl ik een punt had, ik verwachte een gepaste repliek, ik kreeg niets. En nu? Een ban misschien?

Applaus!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #184 Gepost op: december 18, 2008, 02:08:37 pm »
Ma jongens toch!
Ik heb niets tegen censuur op gepaste momenten, sommige dingen zeg je niet...
MAAR TEGEN KRITIEK MOET JE KUNNEN!

Mijn bericht werd verwijderd terwijl ik een punt had, ik verwachte een gepaste repliek, ik kreeg niets. En nu? Een ban misschien?

Applaus!

Je hebt je hier al meermaals laten opmerken met belachelijke opmerkingen, speel nu vooral niet de onschuld zelve aub. Ik heb een hele pagina verwijderd omdat het niks met de wedstrijd (nabeschouwing) te maken had. Heb er eventjes genoeg van, hou het rustig en stop met elkaar (persoonlijk) aan te pakken.

Offline quinten

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #185 Gepost op: december 18, 2008, 02:24:28 pm »
Ik zie dat er hier zulte fans zijn die de houding tussen de v?ka en svzw niet begrijpen.  Sta mij toe dit eventjes toe te lichten:

Ergens in de middeleeuwen ( ik denk rond de 16-17 de eeuw) dient waregem een aanvraag in bij de graaf van vlaanderen om een markt te mogen houden.  Dit werd echter tegengehouden door het bestuur van Kortrijk.  Het zou het dorp waregem te veel macht geven...  Stad Kortrijk was altijd groter en rijker dan dorp waregem maar op een bepaald moment begint waregem te groeien en krijgt een winkelcentrum enz.  Ook jullie vroegere voetbalploeg en het succes ervan sv waregem, als ik mij niet vergis, stak de ogen uit van de fiere kortrijkzaan.  Het is al eeuwen zo dat een waregemnaar een kortrijkzaan jent. Het is al jaren dat een kortrijkzaan een waregemnaar jent.  Dit is geen haat maar meer een gezonde (soms hoog oplopende) spanning die in het voetbal nog meer tot uiting komt.  Haat zou er niet mogen zijn maar het plezier van "verwijten" voor boeren en dikkenekken mag niet verloren gaan.  Het geeft ons voetbal een beetje meer kleur.  Jullie verloren deze match.  Op naar de volgende confrontatie!  Wij zullen weer roepen dat jullie boeren zijn en jullie zullen weer zeggen dat we dikke nekken zijn maakt dit voetbal niet oneindig boeiend en mooi?

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #186 Gepost op: december 18, 2008, 02:26:40 pm »
Ik zie dat er hier zulte fans zijn die de houding tussen de v?ka en svzw niet begrijpen.  Sta mij toe dit eventjes toe te lichten:

Ergens in de middeleeuwen ( ik denk rond de 16-17 de eeuw) dient waregem een aanvraag in bij de graaf van vlaanderen om een markt te mogen houden.  Dit werd echter tegengehouden door het bestuur van Kortrijk.  Het zou het dorp waregem te veel macht geven...  Stad Kortrijk was altijd groter en rijker dan dorp waregem maar op een bepaald moment begint waregem te groeien en krijgt een winkelcentrum enz.  Ook jullie vroegere voetbalploeg en het succes ervan sv waregem, als ik mij niet vergis, stak de ogen uit van de fiere kortrijkzaan.  Het is al eeuwen zo dat een waregemnaar een kortrijkzaan jent. Het is al jaren dat een kortrijkzaan een waregemnaar jent.  Dit is geen haat maar meer een gezonde (soms hoog oplopende) spanning die in het voetbal nog meer tot uiting komt.  Haat zou er niet mogen zijn maar het plezier van "verwijten" voor boeren en dikkenekken mag niet verloren gaan.  Het geeft ons voetbal een beetje meer kleur.  Jullie verloren deze match.  Op naar de volgende confrontatie!  Wij zullen weer roepen dat jullie boeren zijn en jullie zullen weer zeggen dat we dikke nekken zijn maakt dit voetbal niet oneindig boeiend en mooi?

Nagels, koppen.
« Laatst bewerkt op: december 18, 2008, 02:57:33 pm door Sv Zulte Waregem »

Offline lamadude

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #187 Gepost op: december 18, 2008, 02:50:19 pm »
Ik schrijf een post waarin ik oproep tot wederzijds respect tussen de ploegen en dit wordt verwijderd?? Waar slaat dat nu op

Ergens in de middeleeuwen ( ik denk rond de 16-17 de eeuw) dient waregem een aanvraag in bij de graaf van vlaanderen...

Dit slaat echt nergens op, de 16e en 17e eeuw horen niet eens tot de Middeleeuwen. En daarbij ik denk niet dat er iemand last heeft met wat er toen gebeurd is, je kan zo ook tegen Gent zijn omdat ze niet meevochten in de Guldensporenslag bijvoorbeeld, tussen alle steden kan je zulke geschiedkundige trivia bedenken.
Ik kan begrijpen dat oproepen tot geweld geband worden maar oproepen tot verdraagzaamheid en positief supporteren?
Wat een zielige bedoening hier...


Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #188 Gepost op: december 18, 2008, 03:06:21 pm »
Die gesneuvelde ruit waar ze ier allemaal over bezig zijn. Hebben ze die niet zelf in gegooid? Wij hadden toch helemaal geen kantine en langs de baan was er helemaal geen kantine te zien :)


Dan ebde ni goe gekeken  :) Er was een kantine waar veel stewards in rondliepen, denk dat het de kantine was van het uitvak van vorig jaar.
Right

Offline Willem

  • Leden
  • Berichten: 19
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #189 Gepost op: december 18, 2008, 04:01:13 pm »
mss moet ik dat wel doen, kan dan al die praatjes hier bevestigen of tegenspreken. Ik snap gewoon niet dat je je zo kan blindstaren op haat tussen 2 steden. er zijn hier (vooral het VB topic) reacties die te belachelijk zijn voor woorden. Ik ben SV supporter, en ik loop vies als ze verliezen, als ze dat niet verdienden. Gisteren maakten ze geen aanspraak op de overwinning volgens mij.

Dus die haat tussen de 2 steden... Ik studeer in kortrijk nu al 2j en half en heb het hier best naar mijn zin. Ik merk geen verschil tussen de gemiddelde kortrijkzaan of waregemnaar. Deze die de geschiedenis met KSVW meegemaakt hebben en gekent, verwijt ik niets. Maar al die dat er maar bij gekomen zijn vanaf de periode zulte waregem mogen mijn hier verklaren wat er aan de VK dan is dat ik zou moeten haten...

Ik zie geen verschil met bv gent, westerlo of bergen. Het zijn gewoon tegenstanders en daar moet je proberen tegen te winnen om goed te staan in de competitie. Dat er meer rond die match te doen is is wel normaal. Derby sfeer is best leuk. Maar al dat haat gedoe kan er niet in. Zeker nu onverdraagzaamheid heerst



en trouwens je reactie is belachelijk
en om recht te zetten, tis op TV dat ik andere ploegen volg, ik heb er geen geld voor om overal te kijken.

Zo te merken gade nog v??????le mogen studeren...
ok,

begin maar
Les 1 , het verschil en waar ik op moet letten hoe ze er uit zien vertel maar


ik ben op dit vlak best nieuwsgierig, en mss kan je me wel overtuigen ...

Hoeveel waren er8 jaar geleden voor Zulte toen jullie in 4de zaten?????

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #190 Gepost op: december 18, 2008, 04:19:05 pm »
tis jammer maar daar es nu nix an te doen,, wacht maar als ze naar ons komen.

een hel !  ;)


Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #191 Gepost op: december 18, 2008, 04:28:54 pm »
Op basis van de tweede helft (veel inzet) ben ik minder "in mijn gat gepekt" dan vorig jaar, maar 't blijft natuurlijk enorm jammer dat we het net terug op Scumcity laten afweten. We hadden nochtans een prachtige zaak kunnen doen, zowel qua prestige als qua klassering  :(
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #192 Gepost op: december 18, 2008, 04:44:50 pm »
Op basis van de tweede helft (veel inzet) ben ik minder "in mijn gat gepekt" dan vorig jaar, maar 't blijft natuurlijk enorm jammer dat we het net terug op Scumcity laten afweten. We hadden nochtans een prachtige zaak kunnen doen, zowel qua prestige als qua klassering  :(

Jut jut, maar een kleine troost is toch dat we nog een terugwedstrijd hebben. En kkv buitenshuis en thuis is een grooooot verschil!!

Om de woorden van Alex Agnew te gebruiken: Op 18 april gaan we die wankers eens droog in den ol nemen!!  ;D :D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

fox

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #193 Gepost op: december 18, 2008, 05:25:08 pm »
Op basis van de tweede helft (veel inzet) ben ik minder "in mijn gat gepekt" dan vorig jaar, maar 't blijft natuurlijk enorm jammer dat we het net terug op Scumcity laten afweten. We hadden nochtans een prachtige zaak kunnen doen, zowel qua prestige als qua klassering  :(

Jut jut, maar een kleine troost is toch dat we nog een terugwedstrijd hebben. En kkv buitenshuis en thuis is een grooooot verschil!!

Om de woorden van Alex Agnew te gebruiken: Op 18 april gaan we die wankers eens droog in den ol nemen!!  ;D :D

Tis dat, KVK is al gigantisch lang ongeslagen in eigen huis. (waarschijnlijk meer geluk dan kunde, maar toch, ze doen het maar). Dus eigenlijk kunnen we niet echt kwaad zijn op de ploeg, het is alleen ongelooflijk klote.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #194 Gepost op: december 18, 2008, 06:01:21 pm »
wat een zwak zulte waregem pff.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #195 Gepost op: december 18, 2008, 10:45:40 pm »
Die gesneuvelde ruit waar ze ier allemaal over bezig zijn. Hebben ze die niet zelf in gegooid? Wij hadden toch helemaal geen kantine en langs de baan was er helemaal geen kantine te zien :)


Dan ebde ni goe gekeken  :) Er was een kantine waar veel stewards in rondliepen, denk dat het de kantine was van het uitvak van vorig jaar.
Right

de eerste keer sneeuw moeten ruimen, en dan nu deze week de middenstip gestolen, ruitje kapot, stoeltjes kapot , we hebben ze daar flink aan het werk gezet in krotrijk. alleen jammer dat we mollez zo weinig aan het werk hebben gezet ;)

Offline Johny Turbo

  • Leden
  • Berichten: 43
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #196 Gepost op: december 19, 2008, 01:18:15 pm »
Die gesneuvelde ruit waar ze ier allemaal over bezig zijn. Hebben ze die niet zelf in gegooid? Wij hadden toch helemaal geen kantine en langs de baan was er helemaal geen kantine te zien :)


Dan ebde ni goe gekeken  :) Er was een kantine waar veel stewards in rondliepen, denk dat het de kantine was van het uitvak van vorig jaar.
Right

de eerste keer sneeuw moeten ruimen, en dan nu deze week de middenstip gestolen, ruitje kapot, stoeltjes kapot , we hebben ze daar flink aan het werk gezet in krotrijk. alleen jammer dat we mollez zo weinig aan het werk hebben gezet ;)

Vandaag in de Weekbode naar aanleiding van de vernielingen die de SVZW-supporters hebben aangebracht:

Een SVZW-supporter had daarbij pech. Toen hij het glas van een raam instampte, bleef hij met zijn voet steken in het glas en raakte er niet meer uit. Een vriendelijke steward hielp hem uit zijn benarde positie en in ruil voor zijn paspoort wacht hem straks een stadionverbod.

Bahahaha, nog een vernedering erbij zou ik zo zeggen...  ;D

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #197 Gepost op: december 19, 2008, 01:23:14 pm »
Die gesneuvelde ruit waar ze ier allemaal over bezig zijn. Hebben ze die niet zelf in gegooid? Wij hadden toch helemaal geen kantine en langs de baan was er helemaal geen kantine te zien :)


Dan ebde ni goe gekeken  :) Er was een kantine waar veel stewards in rondliepen, denk dat het de kantine was van het uitvak van vorig jaar.
Right

de eerste keer sneeuw moeten ruimen, en dan nu deze week de middenstip gestolen, ruitje kapot, stoeltjes kapot , we hebben ze daar flink aan het werk gezet in krotrijk. alleen jammer dat we mollez zo weinig aan het werk hebben gezet ;)

Vandaag in de Weekbode naar aanleiding van de vernielingen die de SVZW-supporters hebben aangebracht:

Een SVZW-supporter had daarbij pech. Toen hij het glas van een raam instampte, bleef hij met zijn voet steken in het glas en raakte er niet meer uit. Een vriendelijke steward hielp hem uit zijn benarde positie en in ruil voor zijn paspoort wacht hem straks een stadionverbod.

Bahahaha, nog een vernedering erbij zou ik zo zeggen...  ;D


Moede gij ni gaan stempelen vandaag??


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

fox

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #198 Gepost op: december 19, 2008, 02:00:33 pm »
Die gesneuvelde ruit waar ze ier allemaal over bezig zijn. Hebben ze die niet zelf in gegooid? Wij hadden toch helemaal geen kantine en langs de baan was er helemaal geen kantine te zien :)


Dan ebde ni goe gekeken  :) Er was een kantine waar veel stewards in rondliepen, denk dat het de kantine was van het uitvak van vorig jaar.
Right

de eerste keer sneeuw moeten ruimen, en dan nu deze week de middenstip gestolen, ruitje kapot, stoeltjes kapot , we hebben ze daar flink aan het werk gezet in krotrijk. alleen jammer dat we mollez zo weinig aan het werk hebben gezet ;)

Vandaag in de Weekbode naar aanleiding van de vernielingen die de SVZW-supporters hebben aangebracht:

Een SVZW-supporter had daarbij pech. Toen hij het glas van een raam instampte, bleef hij met zijn voet steken in het glas en raakte er niet meer uit. Een vriendelijke steward hielp hem uit zijn benarde positie en in ruil voor zijn paspoort wacht hem straks een stadionverbod.

Bahahaha, nog een vernedering erbij zou ik zo zeggen...  ;D


Moede gij ni gaan stempelen vandaag??

Wat? Hij heeft toch overschot van gelijk zeker. Ik was trots op onze supporters dat die ten allen tijde hun manieren hielden, zelfs vorig jaar na de verliespartij voor de beker. En dan dit?  Ik ben diep beschaamd, niet omdat we die wedstrijd verloren hebben, maar omwille van het wangedrag van enkelingen die onze goede naam nu hebben besmeurd.

Voor mij mag dat stuk uitschot levenslang stadionverbod krijgen, samen met elk stuk onbenul dat zo een stoeltje heeft kapotgemaakt, want dat is blijkbaar de enige sanctie waar dergelijke hersenloze gevallen naar luisteren. Vandaliseren doe je NOOIT of te NIMMER en daar breng ik dan ook geen beetje begrip voor op.  Het feit dat dit hier door sommigen gebagateliseerd wordt is dan ook belachelijk, want zoiets moet keihard aangepakt worden, want op deze manier geven we de instanties gelijk om ons een combi aan te smeren.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #199 Gepost op: december 19, 2008, 02:12:07 pm »
Die gesneuvelde ruit waar ze ier allemaal over bezig zijn. Hebben ze die niet zelf in gegooid? Wij hadden toch helemaal geen kantine en langs de baan was er helemaal geen kantine te zien :)


Dan ebde ni goe gekeken  :) Er was een kantine waar veel stewards in rondliepen, denk dat het de kantine was van het uitvak van vorig jaar.
Right

de eerste keer sneeuw moeten ruimen, en dan nu deze week de middenstip gestolen, ruitje kapot, stoeltjes kapot , we hebben ze daar flink aan het werk gezet in krotrijk. alleen jammer dat we mollez zo weinig aan het werk hebben gezet ;)

Vandaag in de Weekbode naar aanleiding van de vernielingen die de SVZW-supporters hebben aangebracht:

Een SVZW-supporter had daarbij pech. Toen hij het glas van een raam instampte, bleef hij met zijn voet steken in het glas en raakte er niet meer uit. Een vriendelijke steward hielp hem uit zijn benarde positie en in ruil voor zijn paspoort wacht hem straks een stadionverbod.

Bahahaha, nog een vernedering erbij zou ik zo zeggen...  ;D


Moede gij ni gaan stempelen vandaag??

Wat? Hij heeft toch overschot van gelijk zeker. Ik was trots op onze supporters dat die ten allen tijde hun manieren hielden, zelfs vorig jaar na de verliespartij voor de beker. En dan dit?  Ik ben diep beschaamd, niet omdat we die wedstrijd verloren hebben, maar omwille van het wangedrag van enkelingen die onze goede naam nu hebben besmeurd.

Voor mij mag dat stuk uitschot levenslang stadionverbod krijgen, samen met elk stuk onbenul dat zo een stoeltje heeft kapotgemaakt, want dat is blijkbaar de enige sanctie waar dergelijke hersenloze gevallen naar luisteren. Vandaliseren doe je NOOIT of te NIMMER en daar breng ik dan ook geen beetje begrip voor op.  Het feit dat dit hier door sommigen gebagateliseerd wordt is dan ook belachelijk, want zoiets moet keihard aangepakt worden, want op deze manier geven we de instanties gelijk om ons een combi aan te smeren.

Ow ow kameradski, ebde mij hier al dergelijke feiten zien begataliseren? Kreageer enkel op de manier van reageren van onzen kutrijkse johny ier...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"