Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 755867 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Dhaemerske

  • Leden
  • Berichten: 9
    • http://www.nl.netlog.com/cb06_isje
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #20 Gepost op: augustus 29, 2007, 02:18:28 pm »

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #21 Gepost op: september 04, 2007, 04:32:31 pm »
Goede beurt voor enkele ex-spelers 't voorbije weekend : Versyp scoorde voor RC Waregem het 1e doelpunt van de 3, Dekeukeleire scoorde voor RCH Gent-Zeehaven de enige treffer (1-1 eindstand), Dries Bernaert scoorde de enige goal voor Maldegem (1-0 winst) na een knappe solo-actie waarbij hij 3 spelers dribbelde.  Ook Rieno Van Oost startte productief met 2 treffers voor Petegem. 

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #22 Gepost op: september 04, 2007, 07:45:43 pm »
komende zaterdag speelt onze cap leleu met oudenaarde tegen racing waregem
ik ben op post!!!

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #23 Gepost op: september 05, 2007, 05:03:41 pm »
Tankary trekt naar Schotland
Ibrahim Tankary gaat zijn geluk beproeven in de Schotse competitie. De voormalige aanvaller van Brussels, Zulte Waregem en STVV kreeg een contract tot het einde van het seizoen bij tweedeklasser St Mirren. Tankary speelde vorig seizoen in derde klasse bij Verbroedering Geel.

De 35-jarige aanvaller heeft al een lange weg afgelegd. In 1990 verliet hij Niger voor Burkina Fasso, waar hij voor US des Forces Arm?es en Etoile Filante d'Ouagadougou speelde. Via ACHE Hemptinne belandde Tankary in 1998 bij Sporting Charleroi.

Hij moest een stap terugzetten. Via Sambreville, Tubeke en Lommel belandde Tankary in 2003 bij FC Brussels. Van Zulte Waregem ging het naar Sint-Truiden, Union St-Gilles en Verbroedering Geel. Tankary vond vlot de weg naar doel in tweede klasse. Voor het hoogste niveau schoot hij wat tekort.

(voetbalbelgie.be)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #24 Gepost op: september 05, 2007, 07:36:34 pm »
Het ga je goed Tanka

salout?

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #25 Gepost op: september 05, 2007, 07:39:56 pm »
Idd, massa's veel respect.. 'k vond dat echt zo'n goede spits  :) Kvergeet nooit het moment in zijn rolstoel dat hij de supps kwam groeten!!

forza essevee

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #26 Gepost op: september 05, 2007, 08:00:53 pm »
En toen hij die prachtige ommehaal scoorde tegen vigor hamme! En eens een pegel van op dertig meter van het doel tegen ik dacht heusden-zolder! Maarja, hij heeft zovele malen gescoord voor essevee! Het ga je goed Tankary! ;)

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #27 Gepost op: september 05, 2007, 09:00:40 pm »
En toen hij die prachtige ommehaal scoorde tegen vigor hamme! En eens een pegel van op dertig meter van het doel tegen ik dacht heusden-zolder! Maarja, hij heeft zovele malen gescoord voor essevee! Het ga je goed Tankary! ;)

was da zelfs nie een ommehaal in het kruis? Ale, zo zie ik het toch voor mij :D

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #28 Gepost op: september 05, 2007, 09:57:32 pm »
Yip, en op de foto zag je die twee mannekes achter de goal (de ballenrapers) hun mond openvallen van verbazing.

Laat ons eerlijk zijn, Tankary had een groooot aandeel in de promotie naar eerste!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #29 Gepost op: september 05, 2007, 10:46:00 pm »
Idd, spijtig dat hij niet zelf kon genieten van de promotie, de beker en het Europees voetbal...

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #30 Gepost op: september 07, 2007, 10:36:01 pm »
Thiebaut vanavond weer twee keer gescoord met MVV tegen Fortuna Sittard. Bij RKC scoorde Di Gregorio, maar hij kreeg ook rood.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #31 Gepost op: september 08, 2007, 01:46:39 am »
oefenwedstrijd :

 G.Beerschot - Willem II (Ned)    4-3   
 Messoudi scoorde twee keer en gaf een 
 assist. Zerara en Verhoeven maakten de
 andere doelpunten. Bij Willem II stond
 Sengier onder de lat.     

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #32 Gepost op: september 10, 2007, 11:33:14 am »
Ik werk samen met verzorger van Oudenaarde en hij vertelde me dat Stefaan LEleu een verrekking in de dij heeft en zeker 2 weken out zal zijn.

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #33 Gepost op: september 10, 2007, 12:29:08 pm »
En Tony Sergeant heeft ook zijn eerste punten beet van het seizoen, Bari won met 2 - 0 van Vicenza !

Twas nodig na de 0 op 6 ! Kgeloof dat de eerste keer was datie gestart is aan een competitiematch en direct gewonn ! nice  8)

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #34 Gepost op: september 10, 2007, 07:13:54 pm »
Ik weet niet of dit voor jullie reeds oud nieuws is, maar ik heb vernomen dat Tj?rven De Brul jeugdtrainer is bij Club Brugge.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #35 Gepost op: september 10, 2007, 08:39:13 pm »
Ik weet niet of dit voor jullie reeds oud nieuws is, maar ik heb vernomen dat Tj?rven De Brul jeugdtrainer is bij Club Brugge.
nee, wist ik nog niet :)
Die is ook weer 'thuisgekomen' dus

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #36 Gepost op: september 10, 2007, 09:46:18 pm »
Hij kan nog eens stage komen lopen bij Franky, een leuk weerzien voor allebei... ;)

forza essevee

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #37 Gepost op: september 12, 2007, 07:05:30 pm »
Tjorven is dit jaar ook trainer aan de topsportschool te brugge ;) Hij begeleidt dus samen met joost desender de jeugdidge talenten  ;)

Rafa

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #38 Gepost op: september 15, 2007, 09:39:59 am »
Alexandre Da Silva maakt vanavond zijn debuut bij Club Bruhhe, samen met Wesley Snock.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #39 Gepost op: september 15, 2007, 01:26:48 pm »
Alexandre Da Silva maakt vanavond zijn debuut bij Club Bruhhe, samen met Wesley Snock.

Nice ! Hoe oud is die ?? :)