Auteur Topic: Extra time  (gelezen 195765 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Extra time
« Reactie #1240 Gepost op: maart 21, 2017, 11:17:31 am »
De tijd om te gaan is voor Mulder idd gekomen. Ze moeten hem simpele dingen uitleggen zoals aan een kind uit de lagere school omdat hij het niet begrijpt.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1241 Gepost op: maart 21, 2017, 11:25:03 am »
Ik heb een beetje een liefde-haat relatie met Mulderke. Enerzijds ben ik altijd blij met zijn aanwezigheid op TV en heeft vaak ook gelijk met zwaarder straffen tijdens wedstrijden. Maar zijn plaatje draait vaak door ... hij blijft maar op dat ene ding hangen.

Maar met Vandenbrempt heb ik dat ook, soms vind ik hem een enorme irritante betweter, maar ik zou een petitie starten om hem van de radio naar de TV te halen. Als live commentator vind ik hem zoooo goed en entertainent om naar te luisteren.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Extra time
« Reactie #1242 Gepost op: maart 21, 2017, 08:21:40 pm »
Man man wat interesseert mij de zever tussen Messi en Gerard zijn vrouwmens, Mulder was beneden alle niveau gisteren. Zolang Frankske Raes de plak zwaait zal het programma altijd een doorn in het oog zijn.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1243 Gepost op: maart 22, 2017, 07:33:16 am »
Ik heb me eigenlijk niet echt gestoord aan Mulder daar we intussen erger van hem gewoon zijn...
Het is intussen een oude zot en tijdens het vorige bezoek van Francky deed hij nog debieler dus ik vond het best wel ok deze aflevering. :D

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1244 Gepost op: maart 22, 2017, 09:55:23 am »
Ik heb me eigenlijk niet echt gestoord aan Mulder daar we intussen erger van hem gewoon zijn...
Het is intussen een oude zot en tijdens het vorige bezoek van Francky deed hij nog debieler dus ik vond het best wel ok deze aflevering. :D

Ik zag gisteren pas de uitzending. Dat viel inderdaad nog mee. Mulder is in feite altijd zo geweest, heeft nostalgie naar het voetbal zoals het vroeger was (is in feite niets mis mee, ik vraag me ook soms af of al die show voor, tijdens en na de match nodig is om van die luide muziek maar te zwijgen) maar geraakt in zijn poging om een beetje mooier nederlands te gebruiken soms moeilijk uit zijn woorden.
Wat ik het programma wel verwijt is dat ze te veel de indruk willen geven dat ze daar als vrienden rond de tafel zitten. Er is niets mis met mekaar verbaal aan te vallen.
Wat me ook opviel is dat we echt wel een paar mooie kansen bij mekaar voetbalden. In dat reuze stadion en zeker van op mijn plaats was dat moeilijk te zien.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1245 Gepost op: augustus 21, 2017, 11:13:41 am »
Onur Kaya in Extra Time vnv

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Extra time
« Reactie #1246 Gepost op: augustus 21, 2017, 11:44:44 am »
Leuk ! Maar iedere keer als er een gast van onze ploeg aanwezig was in extra time dan verliezen ze in het weekend  :D
SV TILL I DIE

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Extra time
« Reactie #1247 Gepost op: augustus 21, 2017, 11:51:24 am »
Leuk ! Maar iedere keer als er een gast van onze ploeg aanwezig was in extra time dan verliezen ze in het weekend  :D

Toeval zeker...
Leuk maar het zal toch weer een halve aflevering gaan over hoe slecht Anderlecht wel niet bezig is aangezien Mulder ook aanwezig is...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Extra time
« Reactie #1248 Gepost op: augustus 21, 2017, 10:11:40 pm »
Arme Onur

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Extra time
« Reactie #1249 Gepost op: augustus 22, 2017, 08:25:02 am »
Arme Onur

2
Nog eens een poging gedaan om het uit te kijken omwille van Onur maar :
Wat een kutprogramma !
Zoveel mogelijkheden om er een aangenaam, leerrijk voetbalprogramma van te maken maar wat die kerels er telkens van maken.  Gisteren slaagden ze er bijwijlen zelfs in door mekaar te mompelen zonder dat iemand er nog iets kon van verstaan.  En als afsluiter de romans van langharig gemeen tuig Brusselmans. Wie heeft daar boodschap aan ??
Ik denk maar aan hetgeen hier gisteren iemand bracht op deze site nl. de tweets van @11tegen11 : passmaps ; computerananlyses etc van voorbije matchen.  Wat kan je daar allemaal mee aanvangen !!

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Extra time
« Reactie #1250 Gepost op: augustus 22, 2017, 12:41:35 pm »
Niveau ligt inderdaad bijzonder laag.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Extra time
« Reactie #1251 Gepost op: augustus 22, 2017, 02:33:56 pm »
Heb ook nog eens gekeken en nu weet ik meteen weer waarom ik er niet meer naar keek...
Naast de onkunde van Raes en Joos heb ik me alweer mateloos ge?rgerd aan diene kaasbol die het nog altijd niet over zijn lippen kan krijgen dat wij momenteel gewoonweg een goeie ploeg zijn.
Bah, het hoeft weer eventjes niet meer voor mij.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #1252 Gepost op: augustus 22, 2017, 05:18:31 pm »
Probleem is altijd dat ze al meer dan een kwartier kwijt zijn door dat buitenlandse voetbal waar ze zitten over te lullen. En waar geen hond in ge?nteresseerd is.

Inter en AC Milan hebben hun wedstrijd gewonnen, Neymar heeft gescoord. Tja, het zal ons Belgen worst wezen.

Er leek me nochtans genoeg te bespreken, lijkt me, over het Belgisch voetbal.
Anderlecht zwalpt, Gent 1 op 12 + rumoer binnen de club, Genk slappe vertoning en 4 op 12, Standard weer helemaal terug naar af, Brugge die hun eer en die van Belgi? nu donderdag moet redden in Athene + Leko die met C-ploeg aantreedt in Kortrijk, Charleroi en Zulte Waregem die weer bovenin meedraaien, Oostende die 0 op 12 haalt,...

Over Genk, Brugge en Charleroi hebben ze het bijvoorbeeld met geen woord over gehad.

Plus natuurlijk het grootste probleem hier in Belgi? is dat er een enorme bloedarmoede heerst aan voetbalmensen met een goede mening over voetbal.
De Franky's Van der Elst, Eddy Snelders, Geert De Vliegers maken allemaal geluid maar zeggen niks. Ze willen vooral niemand tegen de schenen schoppen + ze zi?n het ook gewoon niet.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Extra time
« Reactie #1253 Gepost op: augustus 22, 2017, 06:23:37 pm »
Dat gelul over dat buitenlands voetbal stoort mij ook enorm. Iemand die wil weten wat Atalanta Bergamo en crotone gedaan hebben in het weekend heeft genoeg andere kanalen om dat te volgen. Wat interesseert mij de goals van neymar, ik kijk voor analyses van het Belgisch voetbal, als ik neymar of Messi wil zien, kijk ik wel op YouTube. Die momenten van de week duren zo lang, dat ik altijd het gevoel krijg dat ze de rest van het programma moeten vlammen om toch maar alle onderwerpen te behandelen. Echt triest, nu weet ik weer waarom ik niet meer keek en dat ook in het vervolg niet meer zal doen.

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 357
Re: Extra time
« Reactie #1254 Gepost op: augustus 23, 2017, 09:27:04 am »
Bekijk eens het nieuwe streamingsprogramma op HLNsport (via FB), veel interessanter: "Vista"

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Extra time
« Reactie #1255 Gepost op: augustus 23, 2017, 12:21:12 pm »
Zulte Waregem doet het al bij al niet slecht dit seizoen  :)




Bron: https://twitter.com/AVossaert





EDIT: foto's altijd uploaden naar het forum aub
« Laatst bewerkt op: augustus 23, 2017, 01:51:41 pm door Frederik »
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Extra time
« Reactie #1256 Gepost op: november 07, 2017, 10:49:36 am »
terug belachelijke steek van dikke hein richting Essevee ... ivm die ballenjongens?!

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1257 Gepost op: november 07, 2017, 01:07:29 pm »
Heel raar ja.

Doet zich heel groot(s) voor maar blijft toch vooral gewoon een heel kleine (sport)mens.

Het is wachten tot het eens een paar keer tegenzit en dan vervalt die gewoon weer in zijn gekende ge-calimero. Je ziet dat hij er constant tegen vecht, dat had je bij Preud'homme bijvoorbeeld ook, maar dat is sterker dan henzelf en dat komt sowieso boven drijven op een bepaald moment.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1258 Gepost op: november 09, 2017, 07:32:17 pm »
terug belachelijke steek van dikke hein richting Essevee ... ivm die ballenjongens?!

2! Wat een blaaskaak op alle vlakken. Hij heeft nog maar ??nmaal gewonnen bij ons en probeert het zo te verantwoorden wrs. Echt zielig maar met hem heb ik geen medelijden

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1259 Gepost op: september 04, 2019, 10:13:56 am »
Vorige maandag ... praktisch geen woord en beeld van Essevee??
Speciaal herkeken gisteren omdat dacht dak misschien bepaalde moment in slaap was gevallen.

In het overlopen van de wedstrijden van devolgende speeldag werden we ook lekker geskipt.

Ik begrijp dat bepaalde wedstrijden belangrijker zijn of er meer over te zeggen is, maar als 'media' zou je toch moeten maken dat elke club toch even aan bod komt.