Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 798407 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #80 Gepost op: juni 19, 2012, 12:03:32 am »
Ik zou onze stadion naam verkopen. Dat kan veel geld opbrengen. De Belgacom arena ofzo, of wat dan ook. Hopelijk is 't dan wel een leuk merk. :-p

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #81 Gepost op: juni 19, 2012, 12:17:45 am »
Tzal wel de Molecule Arena worden dan, met zo'n groot geel plakkaat aan den hoofdingang  8)

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #82 Gepost op: juni 19, 2012, 09:22:58 am »
Ik zou onze stadion naam verkopen. Dat kan veel geld opbrengen. De Belgacom arena ofzo, of wat dan ook. Hopelijk is 't dan wel een leuk merk. :-p

Doet me altijd pijn om zo'n dingen te lezen. Mensen die het gewoon totaal niet kan schelen of we nu in het paars of het groen of het rood spelen, en die waarschijnlijk onze hele ziel zouden verkopen voor wat succes - het is ver gekomen. En eerlijk is eerlijk, vroeger had je dat niet.

Regenboogstadion voor altijd.

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #83 Gepost op: juni 19, 2012, 11:06:39 am »
Ik zou onze stadion naam verkopen. Dat kan veel geld opbrengen. De Belgacom arena ofzo, of wat dan ook. Hopelijk is 't dan wel een leuk merk. :-p

Doet me altijd pijn om zo'n dingen te lezen. Mensen die het gewoon totaal niet kan schelen of we nu in het paars of het groen of het rood spelen, en die waarschijnlijk onze hele ziel zouden verkopen voor wat succes - het is ver gekomen. En eerlijk is eerlijk, vroeger had je dat niet.

Regenboogstadion voor altijd.

Welkom in 2012 !

Ik weet het. Op de tribunes stoort het me ook vaak mateloos, de reacties van fans die er nog maar een vijf of tien jaar bij zijn. Alsof ze het warm water uitgevonden hebben, in de verste verte niet begrijpend/vattend/realiserend/beseffend dat ze tien jaar lang immens, immens, immens verwend zijn geweest, en nog nooit ?cht diep hebben gezeten met hun geliefde club. Waar is de tijd van 4e Sint-Eloois-Winkel en Eernegem en co. Dan had je zo'n opmerkingen niet moeten geven.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #84 Gepost op: juni 19, 2012, 11:08:43 am »
Ik zou onze stadion naam verkopen. Dat kan veel geld opbrengen. De Belgacom arena ofzo, of wat dan ook. Hopelijk is 't dan wel een leuk merk. :-p

Doet me altijd pijn om zo'n dingen te lezen. Mensen die het gewoon totaal niet kan schelen of we nu in het paars of het groen of het rood spelen, en die waarschijnlijk onze hele ziel zouden verkopen voor wat succes - het is ver gekomen. En eerlijk is eerlijk, vroeger had je dat niet.

Regenboogstadion voor altijd.

Clubkleuren zijn heilig, laat dat duidelijk zijn. (Jacky Matthijsen modus) maar waarom zouden we onze stadionnaam niet kunnen verkopen?

KV Mechelen en Genk hebben het toch ook gedaan? ;)

Als daar een bedrijf (een pak) geld voor wil neerleggen. Doen zou ik dan zeggen :)

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #85 Gepost op: juni 19, 2012, 11:10:49 am »
Ik zou onze stadion naam verkopen. Dat kan veel geld opbrengen. De Belgacom arena ofzo, of wat dan ook. Hopelijk is 't dan wel een leuk merk. :-p

Doet me altijd pijn om zo'n dingen te lezen. Mensen die het gewoon totaal niet kan schelen of we nu in het paars of het groen of het rood spelen, en die waarschijnlijk onze hele ziel zouden verkopen voor wat succes - het is ver gekomen. En eerlijk is eerlijk, vroeger had je dat niet.

Regenboogstadion voor altijd.

Clubkleuren zijn heilig, laat dat duidelijk zijn. (Jacky Matthijsen modus) maar waarom zouden we onze stadionnaam niet kunnen verkopen?

KV Mechelen en Genk hebben het toch ook gedaan? ;)

Als daar een bedrijf (een pak) geld voor wil neerleggen. Doen zou ik dan zeggen :)

Ik zou het alleszins heel spijtig vinden, want dan zou dat nog een stukje ziel zijn dat verkocht wordt voor wat euro's. Ik weet het, dit is 2012 en dit is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld, maar ik vind dat jammer.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #86 Gepost op: juni 19, 2012, 11:40:37 am »
Ik zou onze stadion naam verkopen. Dat kan veel geld opbrengen. De Belgacom arena ofzo, of wat dan ook. Hopelijk is 't dan wel een leuk merk. :-p

Doet me altijd pijn om zo'n dingen te lezen. Mensen die het gewoon totaal niet kan schelen of we nu in het paars of het groen of het rood spelen, en die waarschijnlijk onze hele ziel zouden verkopen voor wat succes - het is ver gekomen. En eerlijk is eerlijk, vroeger had je dat niet.

Regenboogstadion voor altijd.

Clubkleuren zijn heilig, laat dat duidelijk zijn. (Jacky Matthijsen modus) maar waarom zouden we onze stadionnaam niet kunnen verkopen?

KV Mechelen en Genk hebben het toch ook gedaan? ;)

Als daar een bedrijf (een pak) geld voor wil neerleggen. Doen zou ik dan zeggen :)

Ik zou het alleszins heel spijtig vinden, want dan zou dat nog een stukje ziel zijn dat verkocht wordt voor wat euro's. Ik weet het, dit is 2012 en dit is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld, maar ik vind dat jammer.

Als ze het volledig verbouwen, dan is het ook niet echt meer "het Regenboogstadion" Waar Van Steenberghe wereldkampioen werd toen het als eerste de piste op kwam.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #87 Gepost op: juni 19, 2012, 12:08:11 pm »
Daar vrees ik ook voor...

Offline Jacobdlb

  • Leden
  • Berichten: 69
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #88 Gepost op: juni 19, 2012, 01:18:07 pm »
Ik zou onze stadion naam verkopen. Dat kan veel geld opbrengen. De Belgacom arena ofzo, of wat dan ook. Hopelijk is 't dan wel een leuk merk. :-p

Doet me altijd pijn om zo'n dingen te lezen. Mensen die het gewoon totaal niet kan schelen of we nu in het paars of het groen of het rood spelen, en die waarschijnlijk onze hele ziel zouden verkopen voor wat succes - het is ver gekomen. En eerlijk is eerlijk, vroeger had je dat niet.

Regenboogstadion voor altijd.

Clubkleuren zijn heilig, laat dat duidelijk zijn. (Jacky Matthijsen modus) maar waarom zouden we onze stadionnaam niet kunnen verkopen?

KV Mechelen en Genk hebben het toch ook gedaan? ;)

Als daar een bedrijf (een pak) geld voor wil neerleggen. Doen zou ik dan zeggen :)

Ik zou het alleszins heel spijtig vinden, want dan zou dat nog een stukje ziel zijn dat verkocht wordt voor wat euro's. Ik weet het, dit is 2012 en dit is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld, maar ik vind dat jammer.

Als ze het volledig verbouwen, dan is het ook niet echt meer "het Regenboogstadion" Waar Van Steenberghe wereldkampioen werd toen het als eerste de piste op kwam.
Enfinity-Arena klinkt wel goed, maar niet zo goed als regenboogstadion

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #89 Gepost op: juni 20, 2012, 03:42:26 pm »
Citaat
Enkel Racing Genk is in orde

Het is bijzonder droevig gesteld met de Belgische stadions. Enkel de Cristal Arena is door de Europese voetbalbond Uefa helemaal goedgekeurd.

In principe is Racing Genk de enige ploeg die Europees voetbal mag spelen in eigen huis. Althans de Cristal Arena is de enige Belgische voetbaltempel die geen enkele opmerking kreeg van Uefa, zo weet HBVL.

Alle andere stadions kregen wel opmerkingen. Zo moeten ook Anderlecht en Club Brugge nog aanpassingen doorvoeren om in het eigen stadion Europees aan de bak te mogen. Lokeren zal zijn Europese wedstrijden afwerken in het Koning Boudewijnstadion.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #90 Gepost op: juni 20, 2012, 03:48:18 pm »
Ja wadde, echt wel triestig gesteld hoor! Als zelfs onze topclubs niet meer in orde zijn met hun stadions... Politici, trek uw ogen open!!

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #91 Gepost op: juni 20, 2012, 04:07:24 pm »
Als ge de hoogte van een zitje al ga bepalen of het in orde is of niet
waar zijn we mee bezig??

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #92 Gepost op: juni 20, 2012, 04:34:56 pm »
Als ge de hoogte van een zitje al ga bepalen of het in orde is of niet
waar zijn we mee bezig??

Daar gaat het toch niet om. Zelfs de stadions van Club Brugge en Anderlecht zijn lachertjes in vergelijking met wat er rondom ons allemaal wordt neergepoot. Gent heeft een eeuw of zeven moeten wachten om de eerste steen te leggen, ik geloof eerlijk gezegd niks van ons nieuw stadion (eerst zien, dan geloven), Anderlecht verlaagt als ik me niet vergis nu zelfs de capaciteit (om luxueuzere stoeltjes te zetten tegen hogere prijzen). Waar zijn we mee bezig zeg, en wat voor een onvoorstelbaar apenland zijn we toch. De kleinste clubs in Engeland en Nederland en Duitsland hebben stadions waar wij alleen kunnen van dromen - zelfs onze zogenaamde topclubs. Het is al lang geen 5 voor 12 meer, het is de week erna ondertussen. Ik zie het niet meer goed komen, want als er al eens iets door de zevenduizend instanties geraakt, en als alle tachtig kilo papiertjes erdoor zijn, dan zal het buurtcomit? njet stemmen en dan mag je opnieuw beginnen. Arm, klein Belgi?.
« Laatst bewerkt op: juni 20, 2012, 04:36:32 pm door 13 april 1951 »

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 351
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #93 Gepost op: juni 20, 2012, 07:30:10 pm »
De kleinste clubs in Engeland en Nederland en Duitsland hebben stadions waar wij alleen kunnen van dromen - zelfs onze zogenaamde topclubs.

De kleinste clubs in de Premier League hebben inderdaad stadions met een capaciteit van 20.000 ? 25.000, maar wat zouden Belgische ploegen zoals pakweg Lokeren, Leuven of Essevee daarmee moeten aanvangen? Om elke speeldag met halflege stadions te zitten  ???

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #94 Gepost op: juni 20, 2012, 07:44:33 pm »
De kleinste clubs in Engeland en Nederland en Duitsland hebben stadions waar wij alleen kunnen van dromen - zelfs onze zogenaamde topclubs.

De kleinste clubs in de Premier League hebben inderdaad stadions met een capaciteit van 20.000 � 25.000, maar wat zouden Belgische ploegen zoals pakweg Lokeren, Leuven of Essevee daarmee moeten aanvangen? Om elke speeldag met halflege stadions te zitten  ???


Anderlecht, Standard, Club Brugge kunnen een stadion vullen van 40.000 man. Genk 30.000 en Gent 20.000-25.000. Ploegen onder de G5 zoals KVM, Beerschot, Lierse, Essevee, OHL gerust ééntje van 12.000-15.000 plaatsen. En dan ploegen zoals Bergen, Kortrijk, Lokeren, Beveren een mooi complex van 10.000.

Onze competitie zou er al heus wat mooier uitzien in plaats van de huidige bunkers!
« Laatst bewerkt op: juni 20, 2012, 07:50:15 pm door bojaaan »

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #95 Gepost op: juni 21, 2012, 09:54:37 am »
De kleinste clubs in Engeland en Nederland en Duitsland hebben stadions waar wij alleen kunnen van dromen - zelfs onze zogenaamde topclubs.

De kleinste clubs in de Premier League hebben inderdaad stadions met een capaciteit van 20.000 ? 25.000, maar wat zouden Belgische ploegen zoals pakweg Lokeren, Leuven of Essevee daarmee moeten aanvangen? Om elke speeldag met halflege stadions te zitten  ???

Ik heb het niet over capaciteit per se, gewoon over hoe die stadions eruit zien - qua infrastructuur. Zelfs in Nederland hebben kleine clubs mooie, gezellige, aantrekkelijke voetbalstadions. Als je dat vergelijkt met monsters als het onze, dan weet je dat we wel h??l slecht bezig zijn, en hopeloos achterop hinken.

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 351
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #96 Gepost op: juni 21, 2012, 10:14:39 am »
De kleinste clubs in Engeland en Nederland en Duitsland hebben stadions waar wij alleen kunnen van dromen - zelfs onze zogenaamde topclubs.

De kleinste clubs in de Premier League hebben inderdaad stadions met een capaciteit van 20.000 � 25.000, maar wat zouden Belgische ploegen zoals pakweg Lokeren, Leuven of Essevee daarmee moeten aanvangen? Om elke speeldag met halflege stadions te zitten  ???


Anderlecht, Standard, Club Brugge kunnen een stadion vullen van 40.000 man. Genk 30.000 en Gent 20.000-25.000. Ploegen onder de G5 zoals KVM, Beerschot, Lierse, Essevee, OHL gerust ééntje van 12.000-15.000 plaatsen. En dan ploegen zoals Bergen, Kortrijk, Lokeren, Beveren een mooi complex van 10.000.

Onze competitie zou er al heus wat mooier uitzien in plaats van de huidige bunkers!

Het klopt inderdaad dat het er allemaal wat aantrekkelijker zou mogen uitzien, maar dat KVM, Beerschot, Lierse, Essevee, OHL gerust een stadion kunnen vullen met 12.000-15.000 plaatsen is toch maar een bizar idee  ??? Als die ploegen nu zo'n 7.000 toeschouwers aantrekken, gaan er dan plots dubbel zoveel toeschouwers komen omdat het stadion er anders uitziet?  ???

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #97 Gepost op: juni 21, 2012, 11:48:22 am »
Waterslagers ik denk dat je zou verschieten hoeveel meer volk je kan aantrekken als je de mensen comfort kan bieden in een ?cht voetbalstadion ttz een plaats dichtbij het veld ; deftige restaurants, gezellige caf?s en dies meer.

Inderdaad, dat denk ik ook. En trouwens, clubs als Lierse, Mechelen en Beerschot trekken nu reeds makkelijk 10.000 man. Wij halen, zelfs in een barslecht seizoen, makkelijk 7500 man. Geef dit soort clubs een voetbalstadion dat op iets trekt en er zullen nog een hoop mensen bijkomen, zonder twijfel. Clubs als Lokeren en Kortrijk zijn iets anders - Lokeren trekt geen volk en Kortrijk heeft ondanks het (wat mij betreft) gezelligste voetbalstadion van Belgi? ook geen overschot. Volgens mij kan Essevee met gemak - mits een mooi stadion - het gemiddelde omhoog trekken tot een 9000 man.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #98 Gepost op: juni 21, 2012, 12:16:59 pm »
De kleinste clubs in Engeland en Nederland en Duitsland hebben stadions waar wij alleen kunnen van dromen - zelfs onze zogenaamde topclubs.

De kleinste clubs in de Premier League hebben inderdaad stadions met een capaciteit van 20.000 � 25.000, maar wat zouden Belgische ploegen zoals pakweg Lokeren, Leuven of Essevee daarmee moeten aanvangen? Om elke speeldag met halflege stadions te zitten  ???


Anderlecht, Standard, Club Brugge kunnen een stadion vullen van 40.000 man. Genk 30.000 en Gent 20.000-25.000. Ploegen onder de G5 zoals KVM, Beerschot, Lierse, Essevee, OHL gerust ééntje van 12.000-15.000 plaatsen. En dan ploegen zoals Bergen, Kortrijk, Lokeren, Beveren een mooi complex van 10.000.

Onze competitie zou er al heus wat mooier uitzien in plaats van de huidige bunkers!

Het klopt inderdaad dat het er allemaal wat aantrekkelijker zou mogen uitzien, maar dat KVM, Beerschot, Lierse, Essevee, OHL gerust een stadion kunnen vullen met 12.000-15.000 plaatsen is toch maar een bizar idee  ??? Als die ploegen nu zo'n 7.000 toeschouwers aantrekken, gaan er dan plots dubbel zoveel toeschouwers komen omdat het stadion er anders uitziet?  ???

Dan heb ik het vooral over de topmatchen hé. Tegen mindere goden zullen we dan ongeveer 10.000 man halen. Tegen de toppers 14 of 15.000.  8)

Beste voorbeeld zal AA Gent worden. Die halen nu 8000 of 9000 abonnementen nu, met het nieuwe stadion verwacht ik dat het er nu rond de 13000 zullen zijn. Een stijging van ongeveer 50 %

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #99 Gepost op: juni 21, 2012, 12:33:21 pm »
Dan heb ik het vooral over de topmatchen hé. Tegen mindere goden zullen we dan ongeveer 10.000 man halen. Tegen de toppers 14 of 15.000.  8)

Beste voorbeeld zal AA Gent worden. Die halen nu 8000 of 9000 abonnementen nu, met het nieuwe stadion verwacht ik dat het er nu rond de 13000 zullen zijn. Een stijging van ongeveer 50 %

15.000 lijkt me nogal overdreven, zelfs voor Gent en Beerschot en co zou dat al heel mooi zijn. Ik denk dat als we aan een gemiddeld van 9.000 zouden geraken dat dat sterk zou zijn, en bij topmatchen misschien de kaap van 10.000 halen. Dat gezegd zijnde zie ik ons nieuwe stadion er niet staan voor 2025...