Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799665 keer)

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #120 Gepost op: maart 06, 2013, 12:47:33 am »
Geloof er eerlijk gezegd allemaal geen hol meer van :)

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #121 Gepost op: maart 06, 2013, 08:00:39 am »
Misschien bescheiden blijven en hiermee beginnen (reeds onder "What if?"):

 Stel we halen Champ. League.

Denken met gezond verstand...
Gevolg: We krijgen reeds een groot budget ter beschikking van de UEFA voor er 1 bal getrapt wordt, en dat bovendien definitief verworven is (zelfs al verliezen wij alle matchen).

Een deel is voor de spelers en de staf voor verbeterde contractaanpassingen (is logisch, zij hebben er voor gewerkt) en om de ploeg tesamen te houden.

Een deel is voor de clubspaarpot (voor als het eens wat minder gaat; cfr. vorig seizoen)

Een ander deel zou men kunnen voorbehouden voor stadionaanpassingen:
Voor een fractie van dat bedrag kan men toch:
1? ons veld aanpassen naar de vereiste afmetingen (zal toch nodig zijn na verloop van tijd en is geen verloren kost)
2? de nodige zitjes vervangen door zeteltjes met een leuning op de bestaande tribune(s) (zijn van plastiek, zal toch ook geen fortuin kosten). En kwestie van VIP's zitten wij zeker goed (wij hebben 1 van de betere infrastructuren; Green en red vip, Studio essevee...)
3? eventueel een voorlopige tribune bijzetten achter de 2de goal (scorebord), die zichzelf zal terugverdienen.
Als men de kost rekent om ergens anders te gaan spelen (zal ook niet van de poes zijn en is een verloren kost), dan zou een aanpassing van ons stadion toch haalbaar moeten zijn!

Mocht het zover komen (wat wij allen zeker hopen!) dan hoop ik ook dat PDC met zijn managerskwaliteiten dat grondig laat onderzoeken, zodat wij eventueel in ons eigen stadion kunnen blijven. 

PS: Stad Waregem zou dan ook "iets" mogen doen, het wordt immers als Stad op de Europese kaart gezet!!   
     

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #122 Gepost op: maart 07, 2013, 07:36:30 pm »

De reden waarom alles de afgelopen maanden een pak vertraging heeft opgelopen mag eigenlijk volledig te wijten vallen aan de verkiezingen van vorig jaar. Aangezien de stad Waregem ??n van de grote partners is werden alle beslissingen en besprekingen in die periode een stuk uitgesteld of stilgelegd.
Ondertussen heeft de stad duidelijk ingezien dat we wel degelijk een nieuw stadion nodig hebben en heeft men de afgelopen 2 maand keihard verder gewerkt aan dat dossier.


POLITIEK = MANNEN ZONDER BALLEN.  Bedankt Kurt, straks mogen we misschien naar westerlo gaan bollen.  Ze zijn jaren met het dossier bezig (die mooie plannen volgens het AZ-stadion), en nu valt hunne euro dat het toch wel broodnodig is.
Ze mogen dan eens iets laten zien als ze nog geloofwaardig willen overkomen. In St-Truiden staat dit los van het sportieve, en doen ze ten minste voort.



13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #123 Gepost op: maart 07, 2013, 07:40:02 pm »
POLITIEK = MANNEN ZONDER BALLEN.  Bedankt Kurt, straks mogen we misschien naar westerlo gaan bollen.  Ze zijn jaren met het dossier bezig (die mooie plannen volgens het AZ-stadion), en nu valt hunne euro dat het toch wel broodnodig is. Ze mogen dan eens iets laten zien als ze nog geloofwaardig willen overkomen. In St-Truiden staat dit los van het sportieve, en doen ze ten minste voort.

Zelfs al waren ze vorig jaar, of het jaar ervoor met het stadion begonnen, ?n m?chten we Europees spelen volgend jaar, dan deden we dat nog steeds in Westerlo hoor. Dit heeft, volgens mij, vooral te maken met het feit dat we in Belgi? wonen, en spelen. Een club als de onze, in Nederland, had al zeker 5 jaar een (ver)nieuw(d) en modern stadion met een 12.500tal plaatsen. Aan wie ligt het dan...

Edit: zie Anderlecht (blablabla), zie Club Brugge (blablabla), zie Gent (blablabla, en na 15 jaar een stadion), zie...

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #124 Gepost op: maart 07, 2013, 07:52:00 pm »
Zelfs al waren ze vorig jaar, of het jaar ervoor met het stadion begonnen, ?n m?chten we Europees spelen volgend jaar, dan deden we dat nog steeds in Westerlo hoor. Dit heeft, volgens mij, vooral te maken met het feit dat we in Belgi? wonen, en spelen. Een club als de onze, in Nederland, had al zeker 5 jaar een (ver)nieuw(d) en modern stadion met een 12.500tal plaatsen. Aan wie ligt het dan...

Edit: zie Anderlecht (blablabla), zie Club Brugge (blablabla), zie Gent (blablabla, en na 15 jaar een stadion), zie...
[/quote]


Als ze het nu toch in fases gaan doen, maar vorig jaar hadden doorgetrokken, had men nu kunnen bezig zijn met een volledige tribune achter het doel.  Reken 4500zitjes, en eventueel tijdelijk de huidige vervangen door de 30cm rugleuning, mag je nog eens 8000zitjes bijtellen kant vijvers en hoofdtribune.  Was meer of voldoende geweest voor een mooie europese campagne.

In Brussel vindt de politiek geen plaats voor een stadion, maar zouden de verschillende regeringen wel meerdere winkelcentra neerpoten.  Politiek = zever in pakskes.  En politiek in Belgi? = gebrek aan visie.



Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #125 Gepost op: maart 07, 2013, 11:57:58 pm »
En moskees die schieten uit de grond als niets.  Belgi?!  De hardwerkende braven belg hele dagen tgeld uit zijn zakken kloppen op alle mogelijke manieren.  Wij maar ja knikken.  En aan pipos als dutroux pakken geld uitgeven om hem eens weg en weer te voeren.  En al onze nieuwe belgen die denken dat ze hier alles kunnen eisen en doen.  Let op!  Een goeie maat van me is tjnesier en die denkt er hetzelfde over, want hij leeft als een Belg.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #126 Gepost op: maart 08, 2013, 12:42:59 am »
En moskees die schieten uit de grond als niets.  Belgi?!  De hardwerkende braven belg hele dagen tgeld uit zijn zakken kloppen op alle mogelijke manieren.  Wij maar ja knikken.  En aan pipos als dutroux pakken geld uitgeven om hem eens weg en weer te voeren.  En al onze nieuwe belgen die denken dat ze hier alles kunnen eisen en doen.  Let op!  Een goeie maat van me is tjnesier en die denkt er hetzelfde over, want hij leeft als een Belg.

Vanavond partijvergadering gehad?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #127 Gepost op: maart 08, 2013, 01:13:21 am »
En moskees die schieten uit de grond als niets.  Belgi?!  De hardwerkende braven belg hele dagen tgeld uit zijn zakken kloppen op alle mogelijke manieren.  Wij maar ja knikken.  En aan pipos als dutroux pakken geld uitgeven om hem eens weg en weer te voeren.  En al onze nieuwe belgen die denken dat ze hier alles kunnen eisen en doen.  Let op!  Een goeie maat van me is tjnesier en die denkt er hetzelfde over, want hij leeft als een Belg.

Vanavond partijvergadering gehad?

Hij heeft verdomme groot gelijk... Stop met mensen in vakjes te steken en zo zwart-wit te zien.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #128 Gepost op: maart 08, 2013, 08:15:29 am »
En moskees die schieten uit de grond als niets.  Belgi?!  De hardwerkende braven belg hele dagen tgeld uit zijn zakken kloppen op alle mogelijke manieren.  Wij maar ja knikken.  En aan pipos als dutroux pakken geld uitgeven om hem eens weg en weer te voeren.  En al onze nieuwe belgen die denken dat ze hier alles kunnen eisen en doen.  Let op!  Een goeie maat van me is tjnesier en die denkt er hetzelfde over, want hij leeft als een Belg.

Vanavond partijvergadering gehad?

Hij heeft verdomme groot gelijk... Stop met mensen in vakjes te steken en zo zwart-wit te zien.

Mensen in vakjes steken? Ik hoop dat dit een reactie is op de post van 007, anders begrijp je niet echt wat die zin wil zeggen.

Maar laten we het vooral over voetbal hebben.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #129 Gepost op: maart 08, 2013, 10:02:43 am »
En moskees die schieten uit de grond als niets.  Belgi?!  De hardwerkende braven belg hele dagen tgeld uit zijn zakken kloppen op alle mogelijke manieren.  Wij maar ja knikken.  En aan pipos als dutroux pakken geld uitgeven om hem eens weg en weer te voeren.  En al onze nieuwe belgen die denken dat ze hier alles kunnen eisen en doen.  Let op!  Een goeie maat van me is tjnesier en die denkt er hetzelfde over, want hij leeft als een Belg.

Vanavond partijvergadering gehad?

Hij heeft verdomme groot gelijk... Stop met mensen in vakjes te steken en zo zwart-wit te zien.

Mensen in vakjes steken? Ik hoop dat dit een reactie is op de post van 007, anders begrijp je niet echt wat die zin wil zeggen.

Maar laten we het vooral over voetbal hebben.
Nee ik heb het tegen jou, waarom wordt je na het uiten van kritiek meteen gelinkt aan een of andere partij? Soit, 't is ook het laatste wat ik hier over zeg.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #130 Gepost op: maart 08, 2013, 12:32:38 pm »
En moskees die schieten uit de grond als niets.  Belgi?!  De hardwerkende braven belg hele dagen tgeld uit zijn zakken kloppen op alle mogelijke manieren.  Wij maar ja knikken.  En aan pipos als dutroux pakken geld uitgeven om hem eens weg en weer te voeren.  En al onze nieuwe belgen die denken dat ze hier alles kunnen eisen en doen.  Let op!  Een goeie maat van me is tjnesier en die denkt er hetzelfde over, want hij leeft als een Belg.

Vanavond partijvergadering gehad?

Het ??n heeft dan ook werkelijk absoluut NIETS te maken met het ander (stadiondossier) toch?  ???

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #131 Gepost op: maart 08, 2013, 12:37:31 pm »
En moskees die schieten uit de grond als niets.  Belgi?!  De hardwerkende braven belg hele dagen tgeld uit zijn zakken kloppen op alle mogelijke manieren.  Wij maar ja knikken.  En aan pipos als dutroux pakken geld uitgeven om hem eens weg en weer te voeren.  En al onze nieuwe belgen die denken dat ze hier alles kunnen eisen en doen.  Let op!  Een goeie maat van me is tjnesier en die denkt er hetzelfde over, want hij leeft als een Belg.

Vanavond partijvergadering gehad?

Het ??n heeft dan ook werkelijk absoluut NIETS te maken met het ander (stadiondossier) toch?  ???

Feit is... het ??n kan blijkbaar een stuk gemakkelijker / sneller dan het andere, zowel wat betreft het verkrijgen van vergunningen als op het vlak van subsidi?ring.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #132 Gepost op: maart 08, 2013, 12:41:39 pm »
het ene heeft niets te zien met het ander , andere bevoegdheden, andere belangen, andere ministeries, sponsors, budgetten enz enz enz

de 007- is maar wat populistische praat en daar hebben we dan ook bepaalde partijen voor inderdaad. die dan op andere niveaus in de meerderheid zitten en daar ook niets bereiken achja :)


maar nu terug naar ons eigenste regenboogstadion  :)

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #133 Gepost op: maart 08, 2013, 09:36:55 pm »
Bende populisten... Er is een zeer eenvoudige uitleg waarom het stadsbestuur die uitgave vorig jaar niet "wou" doen. Het is voor eender welk bestuur om in een periode voor de verkiezingen buitengewone investeringen te doen die legislatuuroverschrijdend zijn. Met andere woorden: het is niet dat er veel keus was...

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #134 Gepost op: maart 11, 2013, 10:53:52 pm »
Vorig weekend had ik een leuke babbel met ??n van de Schepenen van het Waregemse bestuur.  Onder andere het stadiondossier werd even aangehaald en volgens deze Schepen zou men het stadion gewoon toebouwen, met andere woorden, nieuwe tribunes achter beide doelen en de hoeken toebouwen.  Ook zou het veld met 4m verbreed worden om zo te voldoen aan de normen.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #135 Gepost op: maart 12, 2013, 08:16:03 am »
Misschien kunnen we op de hippodroom gaan spelen, daar komt binnenkort heel snel een nieuwe tribune.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #136 Gepost op: maart 15, 2013, 04:52:22 pm »
Vorig weekend had ik een leuke babbel met ??n van de Schepenen van het Waregemse bestuur.  Onder andere het stadiondossier werd even aangehaald en volgens deze Schepen zou men het stadion gewoon toebouwen, met andere woorden, nieuwe tribunes achter beide doelen en de hoeken toebouwen.  Ook zou het veld met 4m verbreed worden om zo te voldoen aan de normen.

Geen knip & plakwerk a.u.b.  Als je nu een stadion zet, moet je direct het goede zetten.  Want we weten hoelang het duurt in Belgi?.  Of een stadion dat je kan aanpassen in latere stadia tot een modern complex.  Ontvetten van 40 miljoen naar 25 miljoen dat is 15 miljoen euro minder.  Hopelijk ziet het er nog even knap uit, maar dat zal wel niet?

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #137 Gepost op: maart 15, 2013, 05:06:19 pm »
Vorig weekend had ik een leuke babbel met ??n van de Schepenen van het Waregemse bestuur.  Onder andere het stadiondossier werd even aangehaald en volgens deze Schepen zou men het stadion gewoon toebouwen, met andere woorden, nieuwe tribunes achter beide doelen en de hoeken toebouwen.  Ook zou het veld met 4m verbreed worden om zo te voldoen aan de normen.

Geen knip & plakwerk a.u.b.  Als je nu een stadion zet, moet je direct het goede zetten.  Want we weten hoelang het duurt in Belgi?.  Of een stadion dat je kan aanpassen in latere stadia tot een modern complex.  Ontvetten van 40 miljoen naar 25 miljoen dat is 15 miljoen euro minder.  Hopelijk ziet het er nog even knap uit, maar dat zal wel niet?

Nja, de vraag is, hoe lang gaat het nog duren, een compleet nieuw stadion dan, bedoel ik?
Laat ons eens h??l eerlijk zijn, wie gelooft hier ?cht in? Wie gelooft dat men gaat beginnen binnen een paar jaar? Ik alvast niet, sorry. Ik hoop van harte dat het er binnenkort van komt, maar kijk hoe lang Gent heeft moeten proberen, kijk naar Brugge, Anderlecht, eender wie eigenlijk, in Belgi?.

Als je in je hoofd houdt dat het makkelijk nog ruim 5 jaar gaat duren voor de eerste steen er ligt (niet?), zou het dan toch niet kunnen dat het de moeite loont om het huidige stadion te verbouwen?! En dan denk ik aan een vierde tribune (achter het andere doel, waarvan een deel bvb voor bezoekende fans), en aan zittribunes van onder de ruiten tot aan het veld kant vijvers? Veld wat breder maken, zo'n dingen?

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #138 Gepost op: maart 15, 2013, 08:39:06 pm »
Misschien kunnen we op de hippodroom gaan spelen, daar komt binnenkort heel snel een nieuwe tribune.

Ook geen waar, is al tien jaar sprake dat ze daar alles gingen plat gooien en het staat er nog...

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #139 Gepost op: maart 16, 2013, 04:26:42 pm »
ja dat is zeker om jaloers op te zijn. zeer prachtig stadion. ;)