Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799655 keer)

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Freve

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #200 Gepost op: april 07, 2013, 12:27:51 pm »
op succes van wie geteerd dan ?

en die acw-opmerking trekt op geen kl*ten  :)
succes van wie?
welke evenementen organiseerde Stad Waregem zelf
buiten evenementen waar ze veel voor betaalden ala Start TdF?
ballonhappening bvb? das gestart door Waregem Winkelstad,
Waregem Koerse is jaarmark georganiseerd door Winkelstad
de paardekoers is ook niet door Stad. Stad doet echt niks
en gaat mee in het succes van mensen die initiatieven durven nemen.

Acw weet ge toch waar da geld naartoe is?
wel diezelfde plek heeft Rikske der ook veel gestoken!
Zeg aan Rikske datie 1% krijgt van den bouw en morgen beginnen ze der aan.
Als schepen, provincieraad, voorzitter van Wagso, raad van bestuur van dit en dat
weet Rikske maar al te goed waar het om draait, dik zijn centen verdienen.

Als ge dienen langs uwe kant krijgt, dan komter een stadion, anders niet.
Of denkte da Kurt tegendraads doet mee zijn volle goesting?
Dienen wil ook op de kaart staan met "zijn" Stad.

Cd en V in Waregem heeft Nul oppositie, behalve in de partij zelf.....


Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #201 Gepost op: april 08, 2013, 11:03:56 pm »
Het gaat totaal de verkeerde kant uit, dat is me al lang duidelijk !  In 't Wekelijks Evenementengazetse staat ook artikel.  Grappig vind ik wel dat er nog altijd ??ntje durft zeggen/schrijven dat we in ??n van de rijkste gedeeltes van Belgi? liggen.  Ik raad die gasten die dat nog durven beweren een cursus hedendaagse economie aan !!  Ik zou eerder durven stellen dat het verval in onze contreien iets minder uitgesproken is dan in de rest van ons land.  Nee, dat project met mooi stadion mogen we op onzen buik schriijven vrees ik.  Als er ooit iets komt zal het een tribuneke achter de goal zijn en verder wat opkalefateringen van "'k wil en kanne nie".  Jammer maar helaas.

Ik ga akkoord, volgens mij staat er voor 2020 nooit een nieuw stadion.

Maar wat zou er eigenlijk zo mis zijn (en zo duur?) met kleine(re) verbouwingen? En dan bedoel ik bijvoorbeeld Vak T en dergelijke ombouwen tot zitplaatsen, veld eventueel wat breder maken, achter beide doelen een tribune (eventueel zittribune?), zijtribunes die alle tribunes verbinden met elkaar? Zou het toch al v??l interessanter, gezelliger en aangenamer maken? En een heel stuk groter?!


Het zou moeten gaan om m??r dan alleen een voetbalstadion.  Waregem als stad kan best een nieuwe impuls gebruiken, om volk naar het centrum te trekken en de stad weer te doen herleven.  Hoe je dat moet realiseren met 20miljoen minder is een raadsel.  Politici zijn gewend om het geld van de burger te verpatsen, maar commercieel denken dat investeren doet renderen is voor de meesten een brug te ver.

Ze staan liever met hun foto in de gazet, hoeveel geld ze nu weer in een cultureel centrum of in een  ander bouwsel gestoken hebben.  Zolang de eerste steen niet wordt gelegd, geloof ik er niet te veel meer in.

Een voorbeeldje: als ik buitenlandse zakelijke bezoekers heb, breng ik die mensen nooit naar Waregem.  De vlotte bereikbaarheid van het stadion zou nochtans mogelijkheden bieden mocht dit verder uitgebouwd worden met sport, bowling, enkele gezellige restaurantjes of themacaf?'s, zodat de site tijdens de week volop kan renderen.





Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #202 Gepost op: april 08, 2013, 11:09:44 pm »
Het gaat totaal de verkeerde kant uit, dat is me al lang duidelijk !  In 't Wekelijks Evenementengazetse staat ook artikel.  Grappig vind ik wel dat er nog altijd ??ntje durft zeggen/schrijven dat we in ??n van de rijkste gedeeltes van Belgi? liggen.  Ik raad die gasten die dat nog durven beweren een cursus hedendaagse economie aan !!  Ik zou eerder durven stellen dat het verval in onze contreien iets minder uitgesproken is dan in de rest van ons land.  Nee, dat project met mooi stadion mogen we op onzen buik schriijven vrees ik.  Als er ooit iets komt zal het een tribuneke achter de goal zijn en verder wat opkalefateringen van "'k wil en kanne nie".  Jammer maar helaas.

Ik ga akkoord, volgens mij staat er voor 2020 nooit een nieuw stadion.

Maar wat zou er eigenlijk zo mis zijn (en zo duur?) met kleine(re) verbouwingen? En dan bedoel ik bijvoorbeeld Vak T en dergelijke ombouwen tot zitplaatsen, veld eventueel wat breder maken, achter beide doelen een tribune (eventueel zittribune?), zijtribunes die alle tribunes verbinden met elkaar? Zou het toch al v??l interessanter, gezelliger en aangenamer maken? En een heel stuk groter?!


Het zou moeten gaan om m??r dan alleen een voetbalstadion.  Waregem als stad kan best een nieuwe impuls gebruiken, om volk naar het centrum te trekken en de stad weer te doen herleven.  Hoe je dat moet realiseren met 20miljoen minder is een raadsel.  Politici zijn gewend om het geld van de burger te verpatsen, maar commercieel denken dat investeren doet renderen is voor de meesten een brug te ver.

Ze staan liever met hun foto in de gazet, hoeveel geld ze nu weer in een cultureel centrum of in een  ander bouwsel gestoken hebben. Zolang de eerste steen niet wordt gelegd, geloof ik er niet te veel meer in.

Een voorbeeldje: als ik buitenlandse zakelijke bezoekers heb, breng ik die mensen nooit naar Waregem.  De vlotte bereikbaarheid van het stadion zou nochtans mogelijkheden bieden mocht dit verder uitgebouwd worden met sport, bowling, enkele gezellige restaurantjes of themacaf?'s, zodat de site tijdens de week volop kan renderen.

In Gent is die denk ik zo'n 5 keer opnieuw gelegd...  ;)

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #203 Gepost op: april 08, 2013, 11:21:14 pm »


In Gent is die denk ik zo'n 5 keer opnieuw gelegd...  ;)
[/quote]

Tja, de stad die met open armen asielzoekers ontvangt, maar niet gastvrij is voor den essevee.  Nochtans dat een groot stuk van de investeringen, oa de toegangswegen naar het stadion, door de belastingbetaler betaald worden.

Mensen vergeten dat onze soap ook al lang duurt.  Maar in gent heeft het lang geduurd eer alle paperassen in orde waren, terwijl die van ons wel volgens schema vooruitgingen.  Alleen politieke moed... straks hebben de muizen alle afgeleverde vergunningen opgevreten.


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #204 Gepost op: april 09, 2013, 10:55:16 am »
Het gaat totaal de verkeerde kant uit, dat is me al lang duidelijk !  In 't Wekelijks Evenementengazetse staat ook artikel.  Grappig vind ik wel dat er nog altijd ??ntje durft zeggen/schrijven dat we in ??n van de rijkste gedeeltes van Belgi? liggen.  Ik raad die gasten die dat nog durven beweren een cursus hedendaagse economie aan !!  Ik zou eerder durven stellen dat het verval in onze contreien iets minder uitgesproken is dan in de rest van ons land.  Nee, dat project met mooi stadion mogen we op onzen buik schriijven vrees ik.  Als er ooit iets komt zal het een tribuneke achter de goal zijn en verder wat opkalefateringen van "'k wil en kanne nie".  Jammer maar helaas.

Ik ga akkoord, volgens mij staat er voor 2020 nooit een nieuw stadion.

Maar wat zou er eigenlijk zo mis zijn (en zo duur?) met kleine(re) verbouwingen? En dan bedoel ik bijvoorbeeld Vak T en dergelijke ombouwen tot zitplaatsen, veld eventueel wat breder maken, achter beide doelen een tribune (eventueel zittribune?), zijtribunes die alle tribunes verbinden met elkaar? Zou het toch al v??l interessanter, gezelliger en aangenamer maken? En een heel stuk groter?!


Het zou moeten gaan om m??r dan alleen een voetbalstadion.  Waregem als stad kan best een nieuwe impuls gebruiken, om volk naar het centrum te trekken en de stad weer te doen herleven.  Hoe je dat moet realiseren met 20miljoen minder is een raadsel.  Politici zijn gewend om het geld van de burger te verpatsen, maar commercieel denken dat investeren doet renderen is voor de meesten een brug te ver.

Ze staan liever met hun foto in de gazet, hoeveel geld ze nu weer in een cultureel centrum of in een  ander bouwsel gestoken hebben.  Zolang de eerste steen niet wordt gelegd, geloof ik er niet te veel meer in.

Een voorbeeldje: als ik buitenlandse zakelijke bezoekers heb, breng ik die mensen nooit naar Waregem.  De vlotte bereikbaarheid van het stadion zou nochtans mogelijkheden bieden mocht dit verder uitgebouwd worden met sport, bowling, enkele gezellige restaurantjes of themacaf?'s, zodat de site tijdens de week volop kan renderen.






Kijk naar ons eigen team.  Zelfs voor sommige thuismatchen trekken ze naar kortrijk (parkhotel) eten daar en ontspannen.  Zelfs in datzelfde artikel is onze burgemeester weer aant zwanzen dat we niet te vlug moeten en halsoverkop een voetbaltempel bouwen, volgend jaar kan het terug anders zijn.  Verkiezingen zijn gedaan en tes weer iets.  Eerst in de koelkast wegens een slecht jaar (zijn zelfs eigenlijk nooit echt in de problemen gekomen achteraf bekeken) nu spelen we mee voor de titel (ja de titel).  En het is weer wat.  Ook moet het eerst 10 miljoen minder kosten, dan hoor ik 15 miljoen minder, nu al 20 miljoen euro minder.  15 miljoen euro is nougabollen voor een nieuw stadion.  Daar bouw je een lelijke ongezellige blikken doos of barrak mee.  Zeker als je weet hoe lang het duurt voor de bouw van een stadion in Belgi?.  Zou dit een enorme blunder zijn als we eindelijk mogen beginnen bouwen.  Zet vaneerste keer iets goeds.  Sportief doet essevee incl. dit jaar al meer dan genoeg zijn werk om een nieuw stadion te verdienen.  Beker winnen, europees overwinteren, paar x top 6 plaats, po1 en momenteel meedoen voor de titel.  Neem daarbij ieder jaar groeiend budget, abbonnees en het goede beleid met ambitie.  Tijd dus voor eens wat steun...

Ps:  stvv speelt in 2e en zal msh weer niet overgaan en ze bouwen er lustig verder.  Stadion kostprijs (verbouwing) 36 miljoen euro.  Essevee zal het eens moeten doen met 15 miljoen euro.  Alle nieuwe stadions in noorwegen en nederland, zwitserland,... van +-12000-17000 plaatsen kosten tussen de 32 en de 60 miljoen euro.    Maar voor moskees, al het crapuul int gevang (waaronder veel nieuwe belgen, ook ons crapuul) enz... enz... is er wel geld genoeg.  Maar de eigen belg hele dagen kloten en tgeld uit zijn zakken halen, daar zijn ze goed in.  Maar eens een steun voor een stadion geven aan een pak voetbalfans (waregemnaren).  Nope...hehe.  Als ze maar 15 miljoen euro over hebben.  Begin er dan a.u.b. liever niet aan.  Laat straks maar brugge en kortrijk met ghelamco een prachtig stadion neerpoten.  Terwijl kortrijk het niet nodig heeft en ook niet zou verdienen, hehe.  We zijn goed bezig de afgelopen 7 jaar en stel dat we ons prachtseizoen verzilveren met europees voetbal en msh de poules voor de 2e keer in korte tijd en wie weet zelfs een titel.  Dan zou een nieuw stadion de kers op de taart zijn om ons echt af te scheiden op dat gebied ook.
« Laatst bewerkt op: april 09, 2013, 11:17:59 am door essevee007 »

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #205 Gepost op: april 09, 2013, 05:17:37 pm »
ZE gaan naar het parkhotel eten.Een verwende Kvk supporter en Sv hater.D'as straf

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #206 Gepost op: april 24, 2013, 10:20:04 am »
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130422_00550507

Een mooi initiatief toch? Bij Europa League zitjes vervangen en wat kleine aanpassingen.
Bij zekerheid op Champions League (1ste plaats) zou er zelf een nieuwe tribune gezet worden (gerucht).

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #207 Gepost op: april 24, 2013, 10:29:02 am »
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130422_00550507

Een mooi initiatief toch? Bij Europa League zitjes vervangen en wat kleine aanpassingen.
Bij zekerheid op Champions League (1ste plaats) zou er zelf een nieuwe tribune gezet worden (gerucht).

Heel, heel knap! Super!  Maar hopelijk vertraagt dit de bouw van een nieuw stadion niet of heeft dit invloed op het komende nieuwe stadion.  Die (als) we kampioen spelen er echt zou moeten komen voor nog eens die extra boost en uitstraling en dan vooral in de regio na quasi allemaal knappe seizoenen en vooral dit jaar.

Vraag me af,indien europa leage.  Of we evenveel capaciteit zullen hebben, meer, of minder?

Want de nu al 9700 plaatsen zijn krap voor europees.  Zeker als je weet dat we 5 jaar geleden niet in eigen stad, stadion, en 30 kilometer verderop al een 8500-9000 man op de been brachten.
« Laatst bewerkt op: april 24, 2013, 10:36:33 am door essevee007 »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #208 Gepost op: april 24, 2013, 10:37:09 am »
Er is wel 1 nadeel, Vak X zullen we niet kunnen gebruiken denk ik. Dat zijn staanplaatsen, weet wel niet of je er zitjes kan monteren maar dat lijkt me ook niet praktisch.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #209 Gepost op: april 24, 2013, 10:44:50 am »
Er is wel 1 nadeel, Vak X zullen we niet kunnen gebruiken denk ik. Dat zijn staanplaatsen, weet wel niet of je er zitjes kan monteren maar dat lijkt me ook niet praktisch.

Serieus?  Dat zou voor de sfeer een domper zijn.  Een normaal swingend vak die leegstaat en zo ook nog eens 1100 plaatsen minder.  Wat komt op slechts 8500 plaatsen incl. bezoekers en doe daar msh nog eens 1500 plaatsen vanaf die niet regelmentair zijn.  Komt op 7000 plaatsen.  We zullen zien...  Heb er wel vertrouwen in.  Ook essevee weet hoe belangrijk vak x is geworden en de daarbijhorende connectie met kant vijvers.

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #210 Gepost op: april 24, 2013, 10:54:30 am »
Prachtig nieuws...

...Maar laat ons anders eerst eens Europees voetbal h?len.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #211 Gepost op: april 24, 2013, 11:32:38 am »
Er is wel 1 nadeel, Vak X zullen we niet kunnen gebruiken denk ik. Dat zijn staanplaatsen, weet wel niet of je er zitjes kan monteren maar dat lijkt me ook niet praktisch.
Zo'n uitklapbare stoeltjes, zou dat niet lukken?
SV TILL I DIE

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #212 Gepost op: april 24, 2013, 12:58:29 pm »
Laat ons eerst europees voetbal halen. Want we hebben eigenlijk nog niets. Ben niet graag pessimistisch maar ik hou er nog steeds rekening mee.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #213 Gepost op: april 24, 2013, 04:45:14 pm »
Er is wel 1 nadeel, Vak X zullen we niet kunnen gebruiken denk ik. Dat zijn staanplaatsen, weet wel niet of je er zitjes kan monteren maar dat lijkt me ook niet praktisch.

Das geen probleem hoor, je hebt gewoon een bepaald aantal (% of kwantitatief aandeel, dat weet ik niet juist) zitjes met een steun van 30 cm nodig. Dus zeker niet alle plaatsen in het stadion moeten hier aan voldoen.

Btw: vanavond halve finale cl.. een staantribune van 25.000 man! Dus die 1000 van waregem zullen wel geen probleem zijn zeker.. ;)

Soit eerst Europees voetbal halen, dan zien we wel weer verder!  ;)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #214 Gepost op: april 24, 2013, 07:36:03 pm »
Er is wel 1 nadeel, Vak X zullen we niet kunnen gebruiken denk ik. Dat zijn staanplaatsen, weet wel niet of je er zitjes kan monteren maar dat lijkt me ook niet praktisch.

Das geen probleem hoor, je hebt gewoon een bepaald aantal (% of kwantitatief aandeel, dat weet ik niet juist) zitjes met een steun van 30 cm nodig. Dus zeker niet alle plaatsen in het stadion moeten hier aan voldoen.

Btw: vanavond halve finale cl.. een staantribune van 25.000 man! Dus die 1000 van waregem zullen wel geen probleem zijn zeker.. ;)

Soit eerst Europees voetbal halen, dan zien we wel weer verder!  ;)

Nope, je moet allemaal zitplaatsen hebben.
Tot voor 2jaar geleden stond daar geen kat achter de goal in Dortmund, nu hebben ze zitjes die ze er monteren en weer afbreken.
Ook Anderlecht doet dat achter de goal, dat zijn daar ook staanplaatsen, voor Europese wedstrijden worden daar zitjes geplaatst.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #215 Gepost op: april 24, 2013, 09:49:59 pm »
en door de stoeltjes daar : capaciteit gedeeld door 2 op die tribune. ik vraag me af waar ze die andere 12000 dan zetten ? sorry geen plaats ?

achja we zien wel  :)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #216 Gepost op: april 24, 2013, 10:23:48 pm »
en door de stoeltjes daar : capaciteit gedeeld door 2 op die tribune. ik vraag me af waar ze die andere 12000 dan zetten ? sorry geen plaats ?

achja we zien wel  :)

Ik zie nu wel dat heel die tribune volstaat, maar tot voor 2 jaar geleden stond daar niemand achter de goal he, omdat het allemaal staanplaatsen waren.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #217 Gepost op: april 25, 2013, 08:26:27 am »
en door de stoeltjes daar : capaciteit gedeeld door 2 op die tribune. ik vraag me af waar ze die andere 12000 dan zetten ? sorry geen plaats ?

achja we zien wel  :)

Die andere 12000 moeten thuisblijven. Staanplaatsen worden inderdaad zitplaatsen bij CL voetbal daar.

Er was een stormloop op tickets, er waren honderden fans die 2 nachten buiten geslapen hebben, er begonnen er voor te steken, massale vechtpartijen en politie is moeten tussenkomen.

Nuja, kaartjes waren hun geld waard, is beetje de sfeer van Zulte Waregem - Anderlecht maal 10 vermoed ik.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #218 Gepost op: april 25, 2013, 09:40:09 am »
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130422_00550507

Een mooi initiatief toch? Bij Europa League zitjes vervangen en wat kleine aanpassingen.
Bij zekerheid op Champions League (1ste plaats) zou er zelf een nieuwe tribune gezet worden (gerucht).

Naar wat ik vernomen heb (uit goede bron uiteraard  ;)) zou ik daar voorlopig toch niet te veel op rekenen hoor, er wordt vooral veel gazetteklap verkocht nu Europees voetbal dichtbij komt.

Europa League zou idd in ons stadion gespeeld worden, Champions League zal een ander (financieel) verhaal worden.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #219 Gepost op: april 25, 2013, 12:36:31 pm »
indien CL gehaald wordt, kunnen er wel enkele eurootjes gebruikt worden om aan het stadion te werken denk ik toch