Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799705 keer)

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #980 Gepost op: december 14, 2013, 08:44:53 pm »

Het kan nog erger ... dat we binnen 5 jaar KVK europees zien spelen op Evolis  :P

onmogelijk ;p

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #981 Gepost op: december 15, 2013, 07:59:08 am »
Als dat stadion in Kortrijk er komt, verliezen wij hier een pak toeschouwers! En zal onze club zachtjes doodbloeden.
Dat klinkt mss allemaal overdreven, maar het is zo.

Op lange termijn bekeken is dit zeker niet overdreven!  Helaas.  We zullen een krachtig figuur (genre PDC) nodig hebben om dit te voorkomen.......

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #982 Gepost op: december 15, 2013, 10:43:22 am »
Een oliesjeik. Of Amerikaanse dollars!
Het is maar zo dat het den dag van vandaag gaat lukken in de voetbalwereld

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #983 Gepost op: december 15, 2013, 12:02:23 pm »
Als dat stadion in Kortrijk er komt, verliezen wij hier een pak toeschouwers! En zal onze club zachtjes doodbloeden.
Dat klinkt mss allemaal overdreven, maar het is zo.


man toch , jij gaat als essevee supporter toch ook opeens niet naar gent kijken omdat er een nieuw stadion staat .
als je supporter bent voor een club is dat toch voor altijd ,of niet ?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #984 Gepost op: december 15, 2013, 12:15:19 pm »

man toch , jij gaat als essevee supporter toch ook opeens niet naar gent kijken omdat er een nieuw stadion staat .
als je supporter bent voor een club is dat toch voor altijd ,of niet ?

Neen, want Zulte Waregem zit in mijn bloed ;)
Ik bedoel gewoon, 2 jaar geleden zaten hier 5000 fans. Nu zijn dat er bijna elke wedstrijd 8000 of meer.
Denkt ge dat die 3000 supporters echt supporters zijn? Naar mijn mening niet.
Wel het zijn die die overlopen naar de concurrentie

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #985 Gepost op: december 15, 2013, 01:26:03 pm »
Neen, want Zulte Waregem zit in mijn bloed ;)
Ik bedoel gewoon, 2 jaar geleden zaten hier 5000 fans. Nu zijn dat er bijna elke wedstrijd 8000 of meer.
Denkt ge dat die 3000 supporters echt supporters zijn? Naar mijn mening niet.
Wel het zijn die die overlopen naar de concurrentie

2 jaar geleden en ervoor haalden we een gemiddelde van +- 7000.  Afgelopen jaar half 8000.  Maar ik geloof nu niet direct dat die andere zullen overlopen.  Eerder terug op cafe kijken of thuis.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #986 Gepost op: december 15, 2013, 01:55:26 pm »
2 jaar geleden en ervoor haalden we een gemiddelde van +- 7000.  Afgelopen jaar half 8000.  Maar ik geloof nu niet direct dat die andere zullen overlopen.  Eerder terug op cafe kijken of thuis.

in tweede klasse zat ik samen met maximum 1500 man in de tribunes . waar zitten die 6000 anderen toen ?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #987 Gepost op: december 15, 2013, 02:33:56 pm »
2 jaar geleden en ervoor haalden we een gemiddelde van +- 7000.  Afgelopen jaar half 8000.  Maar ik geloof nu niet direct dat die andere zullen overlopen.  Eerder terug op cafe kijken of thuis.
Die 3000 die erbij zijn gekomen, zijn de twijfelaars die vroeger thuis in de zetel naar het voetbal zaten te kijken en die het nu de moeite vinden om tot het stadion te komen.
SV TILL I DIE

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #988 Gepost op: december 15, 2013, 03:08:02 pm »
onmogelijk ;p

Ik zie dat nog wel zitten. Dan hangt rap dat stadioneke vol met kleverkes van den essevee. :D

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #989 Gepost op: december 15, 2013, 04:16:57 pm »
in tweede klasse zat ik samen met maximum 1500 man in de tribunes . waar zitten die 6000 anderen toen ?


al eens gehoord van RESULTATEN , als je goed speelt komen de mensen en anders blijven ze thuis ,zo simpel is dat

Offline casper

  • Leden
  • Berichten: 186
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #990 Gepost op: december 15, 2013, 05:08:08 pm »
We hebben dringend Willy Naessens nodig.Ja dienen van Wortegem.

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #991 Gepost op: december 15, 2013, 05:20:23 pm »
laat den willy van wortegem maar daar.Hij heeft geld maar overal waar hij komt moet hij den baas zijn.En ik weet niet of zen "opvolgers zo bekwaam zijn".

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #992 Gepost op: december 15, 2013, 06:24:56 pm »
laat den willy van wortegem maar daar.Hij heeft geld maar overal waar hij komt moet hij den baas zijn.En ik weet niet of zen "opvolgers zo bekwaam zijn".

wa wil je dan,
zijn centen ma datie voor de rest iedereen zijn postje ier laat houden?

Daar zit em nu net ons probleem.
Alles kan beter, het enige wa ier nu gebeurd is
teren op het succes van de 11 op het veld.
Verder heeft niemand verdienste momenteel
behalve Dury maar lopen ze wel allemaal mee uldere kop
hoog in de lucht.  De club is 8 tot 10 miljoen waard,
Willy toch, dromer.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #993 Gepost op: december 16, 2013, 09:43:47 am »
Neen, want Zulte Waregem zit in mijn bloed ;)
Ik bedoel gewoon, 2 jaar geleden zaten hier 5000 fans. Nu zijn dat er bijna elke wedstrijd 8000 of meer.
Denkt ge dat die 3000 supporters echt supporters zijn? Naar mijn mening niet.
Wel het zijn die die overlopen naar de concurrentie

San Iker, 2 jaar geleden zaten er ook meer als 5000 fans. Toeschouwersaantallen lagen toen eerder tussen de 6500 en 8000. Dat is nu meer, maar we hebben ook meer plaatsen door vak X en dankzij vak X is er ook meer sfeer en is het dus gezelliger in het stadion. Daarnaast is er nog een fenomeen wat speelt bij Zulte Waregem. Een groot supporterspubliek krijg je maar door een lange tijd in eerste klasse te zitten. Kinderen van huidige supporters zullen ook supporter worden ipv te kiezen voor bv Brugge. Als Zulte Waregem nog 15 a 20 jaar in eerste blijft en op een fatsoenlijk niveau blijft spelen (lees: geen degradatieniveau), dan gaat ons aantal sowieso nog toenemen en dat zijn dan ook echte (jonge) supporters. Maar zoiets vraagt tijd. Supporters kweek je als het ware. :)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #994 Gepost op: december 16, 2013, 10:48:27 am »
San Iker, 2 jaar geleden zaten er ook meer als 5000 fans. Toeschouwersaantallen lagen toen eerder tussen de 6500 en 8000. Dat is nu meer, maar we hebben ook meer plaatsen door vak X en dankzij vak X is er ook meer sfeer en is het dus gezelliger in het stadion. Daarnaast is er nog een fenomeen wat speelt bij Zulte Waregem. Een groot supporterspubliek krijg je maar door een lange tijd in eerste klasse te zitten. Kinderen van huidige supporters zullen ook supporter worden ipv te kiezen voor bv Brugge. Als Zulte Waregem nog 15 a 20 jaar in eerste blijft en op een fatsoenlijk niveau blijft spelen (lees: geen degradatieniveau), dan gaat ons aantal sowieso nog toenemen en dat zijn dan ook echte (jonge) supporters. Maar zoiets vraagt tijd. Supporters kweek je als het ware. :)

Ja, hoe jij het omschrijft, zo zijn er idd veel gevallen.
Maar er zijn ook veel overlopers hoor.
Stel bvb dat Cercle of Kortrijk zou zakken, de toeschouwersaantallen bij ons zouden ook de hoogte in gaan.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #995 Gepost op: december 16, 2013, 11:18:26 am »
Ik heb het ook gehad met onze Europese 'thuis'wedstrijden. 2 x naar Anderlecht geweest, 3 x naar Brugge en me telkens afgevraagd wat ik daar zat te doen in nog geen halfvol en kil stadion waarmee ik geen enkele binding heb. Je wil er Europees 'bijzijn', maar op deze manier hoeft het voor mij niet meer. Onze Europese 'thuis'wedstrijden in het Ottenstadion van zeven jaar geleden kon je nog verantwoorden, maar dit is echt een lachertje. Face it, SV Zulte Waregem is Zulte EN Waregem ontgroeid. De club overstijgt blijkbaar de mogelijkheden van stad Waregem en gemeente Zulte. Ik was / ben geen fan van PDC, maar ik vrees dat ik niet anders kan dan hem gelijk geven, m.a.w. 'klein blijven en onder de kerktoren(s) blijven voetballen' (ok voor mij)  of SV Zulte Waregem laten 'opschuiven'...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #996 Gepost op: december 16, 2013, 11:24:54 am »
Alles staat of valt met de resultaten. De leraars 'Marketing Management' zeggen vandaag dat er een enorme hype bestaat rond de Rode Duivels. "Dit is niet alleen omdat ze goed spelen" hoor je hen dan zeggen. Tuurlijk komt dat ?nkel en alleen door de resultaten. Denk je dat er zo'n hype in de Faeroer of Kazachstan bestaat?

Er zijn er ook een paar van Club Brugge al overgelopen...omdat de resultaten van Essevee zo goed zijn.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #997 Gepost op: december 16, 2013, 02:46:33 pm »
Alles staat of valt met de resultaten. De leraars 'Marketing Management' zeggen vandaag dat er een enorme hype bestaat rond de Rode Duivels. "Dit is niet alleen omdat ze goed spelen" hoor je hen dan zeggen. Tuurlijk komt dat ?nkel en alleen door de resultaten. Denk je dat er zo'n hype in de Faeroer of Kazachstan bestaat?

Er zijn er ook een paar van Club Brugge al overgelopen...omdat de resultaten van Essevee zo goed zijn.
2

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #998 Gepost op: december 16, 2013, 04:20:24 pm »
Ik heb het ook gehad met onze Europese 'thuis'wedstrijden. 2 x naar Anderlecht geweest, 3 x naar Brugge en me telkens afgevraagd wat ik daar zat te doen in nog geen halfvol en kil stadion waarmee ik geen enkele binding heb. Je wil er Europees 'bijzijn', maar op deze manier hoeft het voor mij niet meer. Onze Europese 'thuis'wedstrijden in het Ottenstadion van zeven jaar geleden kon je nog verantwoorden, maar dit is echt een lachertje. Face it, SV Zulte Waregem is Zulte EN Waregem ontgroeid. De club overstijgt blijkbaar de mogelijkheden van stad Waregem en gemeente Zulte. Ik was / ben geen fan van PDC, maar ik vrees dat ik niet anders kan dan hem gelijk geven, m.a.w. 'klein blijven en onder de kerktoren(s) blijven voetballen' (ok voor mij)  of SV Zulte Waregem laten 'opschuiven'...

Ja ok, je kan PDC hierin wel volgen, in deze regio kan je geen volwaardige topclub worden.
Maar schuiven met stamnummer of praten over de fusie met de vijand is en blijft not done !!!

Je zou kunnen zeggen dat er teveel 1ste klasse ploegen in de buurt zijn, maar klopt dat wel?
Ik zie in de regio Waals-Brabant, Namen of Luxemburg geen 1ste klasser en toch kan er daar geen topclub of zelfs een 1ste klasser gebouwd worden.

Ons stadion zal er alleen maar komen als bedrijven samen investeren (wat ik niet zie gebeuren) of als hier een oliesjeik of een Amerikaan geld in de club wil pompen. En ook dit zie ik niet gebeuren, ten eerste omdat je daar geen zekerheid mee hebt Ten 2de, omdat Dury dat nooit zal toelaten.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #999 Gepost op: december 16, 2013, 06:02:19 pm »
Ja ok, je kan PDC hierin wel volgen, in deze regio kan je geen volwaardige topclub worden.
Maar schuiven met stamnummer of praten over de fusie met de vijand is en blijft not done !!!

Je zou kunnen zeggen dat er teveel 1ste klasse ploegen in de buurt zijn, maar klopt dat wel?
Ik zie in de regio Waals-Brabant, Namen of Luxemburg geen 1ste klasser en toch kan er daar geen topclub of zelfs een 1ste klasser gebouwd worden.

Ons stadion zal er alleen maar komen als bedrijven samen investeren (wat ik niet zie gebeuren) of als hier een oliesjeik of een Amerikaan geld in de club wil pompen. En ook dit zie ik niet gebeuren, ten eerste omdat je daar geen zekerheid mee hebt Ten 2de, omdat Dury dat nooit zal toelaten.
if so dan dan gaan we samen met veel clubs langzaam afsterven in een mickey mousse competitie.. :-(