Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799692 keer)

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1080 Gepost op: december 31, 2013, 07:59:31 am »

Misschien de beelden van de kampioenenmatch nog eens herbekijken?????  Kunnen ze misschien het (verrotte) pand afgooien om meer plaats te maken volgende keer???

Ik vrees dat je je eigen mening veralgemeent naar heel waregem, maar dat ge der verre naast zit....  Een goed project kan de beleving van de stad en centrum weer verbeteren, want nu is het een dooie boel.  Het is erg, dat je met buitenlandse bezoekers buiten Waregem gaat, gezien het gebrek aan deftige hotels en beleving in het centrum.  Een multifunctioneel project is meer dan voetbal alleen.

Of hebben de waregemnaars misschien liever dat er toch gefuseerd/verhuisd moet worden?

met uw laatste veralgemeen je ook zelf.
Hier is het een voetbalfotum van Essevee, dan is het normaal dat merendeel (iedereen)
liever meer geld van stad ziet komen.
Maar dees is niet het leven, dees is niet de modale waregemnaar aan het woord.

Pand is vo mij ook een gedrocht en heb ook twijfels over het boulevard project,
maar daan gaan ze meer mensen mee plezieren dan juist de voetbalfans in Waregem.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1081 Gepost op: december 31, 2013, 01:38:21 pm »
hier op het forum zitten we inderdaad met een paar tientallen  voetbalfans, die zouden willen dat het stad zonder nadenken direct een paar miljoenen investeert in een nieuw / vernieuwd stadion .

natuurlijk zou ik dat ook willen.

maar de modale waregemnaar wil ook of is ook geinteresseerd  renovatie van oude gebouwen (ja ook voor de kerken), een aangenaam centrum , brandweer, stedelijk onderwijs, cultuur , een zwembad, vuilnisophaling, ...   maar als je dit hier zegt snappen sommige dit niet :)   en de gemeenten hebben het nu allesbehalve makkelijk financieel , wie er ook in de meerderheid zit, wie er ook in de oppositie zit ...
« Laatst bewerkt op: december 31, 2013, 01:41:42 pm door svzw81 »

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1082 Gepost op: december 31, 2013, 06:04:18 pm »
met uw laatste veralgemeen je ook zelf.
Hier is het een voetbalfotum van Essevee, dan is het normaal dat merendeel (iedereen)
liever meer geld van stad ziet komen.
Maar dees is niet het leven, dees is niet de modale waregemnaar aan het woord.

Pand is vo mij ook een gedrocht en heb ook twijfels over het boulevard project,
maar daan gaan ze meer mensen mee plezieren dan juist de voetbalfans in Waregem.

Wat de politiekers op nationaal niveau eerst eens mogen doen, is duidelijke regels opleggen aan uefa en fifa.  Voor mij telt dat een gebouw comform is aan alle veiligheidsregels etc...  Wie een villa wil, kiest erzelf voor.  Als ge 10.000man kunt ontvangen tegen anderlecht, waarom niet tegen psv of andere??
Een dure investering hoeft niet voor mij, wel hetgeen nodig is om op zijn minst bezoekers deftig te ontvangen en de capaciteit gevoelig op te drijven.

Maar dan hoor je de politiekers niet, want ze zijn te graag bij de genodigden voor een hapje en een drankje.....




Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1083 Gepost op: januari 07, 2014, 03:46:46 pm »
OHL gaat een nieuwe zittribune bouwen waar 3500 man in kan.
Zo zal hun stadion goed gekeurd worden voor Europese matchen ( niet dat ze zeggen dat ze Europees gaan spelen he)

Allee, binnenkort spelen wij Europees aan Den Dreef.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1084 Gepost op: januari 07, 2014, 04:11:30 pm »
ja...daar wachten ze inderdaad niet zo lang. Stad Leuven beseft wat ze daarvoor terugkrijgen en omdat de stad en de club zelf zeggen dat het noodzakelijk is ziet de bedrijfswereld het daar ook zitten...bij ons talmen ze, talmen ze, talmen ze en blijven ze zitten met de conservatieve tsjevegedachte...als dit, als dat...en zo kabbelt het verder

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1085 Gepost op: januari 07, 2014, 06:14:25 pm »
Kurt Vanryckeghem loopt nog altijd gefrusteerd dat de naamsverandering naar 'SVZ Waregem' er niet is doorgekomen 2,5 jaar geleden. Hij gaat dan ook niet investeren in het stadion zolang er geen naamsverandering (lees: Waregem op de voorgrond wordt geplaatst, logisch dat een burgemeester van zijn stad dit wilt) plaatsvindt. Punt andere lijn.
« Laatst bewerkt op: januari 07, 2014, 06:20:39 pm door Woaaaregem »

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1086 Gepost op: januari 07, 2014, 06:26:43 pm »
Kurt Vanryckeghem loopt nog altijd gefrusteerd dat de naamsverandering naar 'SVZ Waregem' er niet is doorgekomen 2,5 jaar geleden. Hij gaat dan ook niet investeren in het stadion zolang er geen naamsverandering (lees: Waregem op de voorgrond wordt geplaatst, logisch dat een burgemeester van zijn stad dit wilt) plaatsvindt. Punt andere lijn.
Sv Waregem Zulte ;)

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1087 Gepost op: januari 07, 2014, 07:58:48 pm »
Essevee als compromis?
Daar kan toch niemand tegen zijn!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1088 Gepost op: januari 07, 2014, 09:01:14 pm »
Kurt Vanryckeghem loopt nog altijd gefrusteerd dat de naamsverandering naar 'SVZ Waregem' er niet is doorgekomen 2,5 jaar geleden. Hij gaat dan ook niet investeren in het stadion zolang er geen naamsverandering (lees: Waregem op de voorgrond wordt geplaatst, logisch dat een burgemeester van zijn stad dit wilt) plaatsvindt. Punt andere lijn.

op zich geloof ik je hierin wel , maar ben je hier dan zeker van ? ik ken kurt v nu wel niet persoonlijk :)

ik kan me toch niet voorstellen dat er bij eens naamsverandering plots miljoenen zouden vrijkomen of zo?

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1089 Gepost op: januari 07, 2014, 09:06:25 pm »
op zich geloof ik je hierin wel , maar ben je hier dan zeker van ? ik ken kurt v nu wel niet persoonlijk :)

ik kan me toch niet voorstellen dat er bij eens naamsverandering plots miljoenen zouden vrijkomen of zo?

Miljoenen zouden er natuurlijk niet vrijkomen, maar ik geloof wel dat hij er dan veel meer achter zou zitten dan nu het geval is, en dat hij het niet meer jaar na jaar in de koelkast zou schuiven.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1090 Gepost op: januari 07, 2014, 09:10:00 pm »
zou kunnen


al is hij nu misschien eerder bezig met het proberen op een lijst te raken (en als het kan op een verkiesbare plaats) , mei 2014 weet je wel :)

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1091 Gepost op: januari 07, 2014, 10:32:16 pm »
Kurt Vanryckeghem loopt nog altijd gefrusteerd dat de naamsverandering naar 'SVZ Waregem' er niet is doorgekomen 2,5 jaar geleden. Hij gaat dan ook niet investeren in het stadion zolang er geen naamsverandering (lees: Waregem op de voorgrond wordt geplaatst, logisch dat een burgemeester van zijn stad dit wilt) plaatsvindt. Punt andere lijn.

Yep. Klopt.
-SVZW Forever-

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1092 Gepost op: januari 08, 2014, 08:43:56 am »
voila...typische conservatieve tsjevegedachte. de naam is wat het is en hij blijft gewoon. Heb geen zin om om de zoveel jaar van naam, kleuren te veranderen. Dat komt pas belachelijk over.
Stad Waregem moet niet klagen van de return want ze komen het meest in het nieuws, gewoon al omdat ze in Waregem spelen. Het wordt tijd dat ze s hun paardenkleppen wegsmijten want we verliezen kostbare tijd.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1093 Gepost op: januari 08, 2014, 09:27:41 am »
Groot gelijk Kurt!

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1094 Gepost op: januari 08, 2014, 11:28:18 am »
gewoon nog een naam OPGELOST       ESSEVEE

Offline putter41

  • Leden
  • Berichten: 28
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1095 Gepost op: januari 08, 2014, 12:06:21 pm »
voila...typische conservatieve tsjevegedachte. de naam is wat het is en hij blijft gewoon. Heb geen zin om om de zoveel jaar van naam, kleuren te veranderen. Dat komt pas belachelijk over.
Stad Waregem moet niet klagen van de return want ze komen het meest in het nieuws, gewoon al omdat ze in Waregem spelen. Het wordt tijd dat ze s hun paardenkleppen wegsmijten want we verliezen kostbare tijd.

over paardenkleppen gesproken! Het volstaat even de lezersreacties op artikels over essevee te lezen, bvb in HLN en je zal zien dat buiten Zuid-west vlaanderen weinig over Waregem en des te meer over Zulte geschreven wordt. En kijk eens op TV naar de reacties van de spelers van de tegenpartij na de match. Bijna altijd hebben ze het over Zulte. (Zuulte voor de Franstaligen)
Alhoewel ik geen fan ben van jullie burgemeester moet ik hem deze keer wel gelijk geven.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1096 Gepost op: januari 08, 2014, 01:33:23 pm »
Kurt Vanryckeghem loopt nog altijd gefrusteerd dat de naamsverandering naar 'SVZ Waregem' er niet is doorgekomen 2,5 jaar geleden. Hij gaat dan ook niet investeren in het stadion zolang er geen naamsverandering (lees: Waregem op de voorgrond wordt geplaatst, logisch dat een burgemeester van zijn stad dit wilt) plaatsvindt. Punt andere lijn.

Maar mannekes toch, meent hij dat nu echt? Precies of iedereen stadje Waregem zou bezoeken/kennen/weet ik veel door dat de naam zou veranderen. Alsof voetballiefhebbers niet weten dat het Zulte Waregem is, komaan zeg. Smoesjes, uitstellen, vergeten, jezelf goed praten. Proficiat Kurt, misschien geraak je daarom niet op de lijst?  ::)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1097 Gepost op: januari 08, 2014, 01:56:36 pm »
luister en kijk s goed wat ze het meest zeggen. die die zeggen dat het meest zulte is vergroten dat enorm, net als Kurt....te belachelijk voor woorden

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1098 Gepost op: januari 08, 2014, 02:31:02 pm »
http://www.wielfaertarchitecten.be/nl/utility-9.htm

Ik denk dat dit het eerste ontwerp was die te duur is uitgevallen.  Prachtig!

Klikken bij projects en scrollen naar onder, 9 foto's of tekeningen.

Ook het nieuwe oefencomplex staat er op.

« Laatst bewerkt op: januari 08, 2014, 02:32:34 pm door essevee007 »

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1099 Gepost op: januari 08, 2014, 02:36:22 pm »
http://www.wielfaertarchitecten.be/nl/utility-9.htm

Ik denk dat dit het eerste ontwerp was die te duur is uitgevallen.  Prachtig!

Klikken bij projects en scrollen naar onder, 9 foto's of tekeningen.

Ook het nieuwe oefencomplex staat er op.

Prachtig! Man, stel u voor...

Het lijkt wel alsof het veld ook in zo'n betonnen put ligt (zoals bij Gent). Dat vind ik wel lelijk. Voor de rest echt prachtig. EDIT: Of zijn dat staanplaatsen? Moeilijk te zien.

Helaas... Ik zie het niet zo vlug gebeuren.
« Laatst bewerkt op: januari 08, 2014, 02:42:44 pm door Boerke Sjarel »
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."