Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799708 keer)

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1420 Gepost op: maart 06, 2014, 03:18:48 pm »
Met een cameraploeg op mijne kop zou ik met mijn zatte botten in ieder geval niet over de "nauwheid" van mijn vrouw klappen als ik haarzelf dan nog aan de telefoon heb terwijl ik op kinderachtig manier uitpak met een bestelling van godbetert een partij champagneflessen !  Boertig, ongemanierd dat was het !!  In de pers maken ze de vent ook af omwille van een paar poolse mensen die blijkbaar op zijn zenuwen gewerkt hebben. Volkomen tercht voor mij.  Echte klassemensen pakken niet op dergelijke manier uit met hun centen.
Is zijn vrouw niet overleden?
Tis ni da ge rijk zijt da ge meer manieren hebt e...
Niet alle rijken hebben tact.

tis aan iedereen wel iets e

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1421 Gepost op: maart 06, 2014, 05:52:26 pm »
Willy ga nooit "zomaar" sponsoren.
Wie wel????  Voor wat, hoort wat.

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1422 Gepost op: maart 06, 2014, 06:39:36 pm »
en daar wringt het schoentje met de politiek. mocht er wat meer feedback komen vanuit beide gemeentes wie de grote stedelijke projecten mag uitvoeren, kan daar veel meer uitkomen. Voorbeelden genoeg zekers in de walen of VDLanotte met zijne basket in oostende of indertijd detremmerie met moeskroen en quickie in kortrijk , en al de politiekers in de anderlecht/club brugge loges..........In waregem lullen ze er maar op los en dat reeds vele tientallen jaren om nog maar een tribuuneke te zetten. met onze dorpspolitiekers gaan we er niet geraken vrees ik

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1423 Gepost op: maart 07, 2014, 10:43:15 am »
Ik ben er zeker van als je Willy 2 iets moois voorstelt en er aan uit geraakt, dat we heel snel (of al lang) een nieuw stadion zouden hebben en het zou een pareltje zijn.  Maar met onze dorpspolitiekers enz... komen we maar amateuristisch over.  Voor Willy zou dat zijn pronkstuk kunnen worden net zoals dat voor Ghelamco dat stadion in gent is.  Ben er 100% zeker van dat dit piekt voor Willy 2 die Ghelamco arena en de plotse naambekendheid over gans Belgi?.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1424 Gepost op: maart 07, 2014, 11:32:18 am »
Ik ben er zeker van als je Willy 2 iets moois voorstelt en er aan uit geraakt, dat we heel snel (of al lang) een nieuw stadion zouden hebben en het zou een pareltje zijn.  Maar met onze dorpspolitiekers enz... komen we maar amateuristisch over.  Voor Willy zou dat zijn pronkstuk kunnen worden net zoals dat voor Ghelamco dat stadion in gent is.  Ben er 100% zeker van dat dit piekt voor Willy 2 die Ghelamco arena en de plotse naambekendheid over gans Belgi?.
ge kunt de politiek nu niks meer verwijten lijkt me...
Ze geven 3m?, gaan investeren rondom het stadion en die inkomsten uit die
investeringen gaan naar de club.
Als er nog iets van dorpsmentaliteit zit dan is het ons bestuur dat terug werkt zoals het
deed van voor Manaert zijnen tijd.

Nieuwe sponsorscontracten die intussen binnen gekomen zijn?
Na zo een seizoen is het niet mogelijk dat je daar niet in slaagt.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1425 Gepost op: maart 07, 2014, 01:53:25 pm »
Na zo een seizoen is het niet mogelijk dat je daar niet in slaagt.

Aan wie ligt dat denk je ?  Aan het 4koppige bestuur of aan al die grote klepkes die in volle PDC-fratsentijd zogezegd klaar stonden om bij te springen ? 

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1426 Gepost op: maart 07, 2014, 09:15:08 pm »
Aan wie ligt dat denk je ?  Aan het 4koppige bestuur of aan al die grote klepkes die in volle PDC-fratsentijd zogezegd klaar stonden om bij te springen ?
Aan het 4 koppige bestuur die PDC liet betijen en nu nog altijd niet willen dat er mensen bijkomen(nog dingen te verdoezelen? Nog vlug enkele lijken begraven die uit de kasten zijn gevallen?).  Grappig dat jij nu schrijft 'in volle PDC-fratsentijd'.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1427 Gepost op: maart 07, 2014, 10:09:40 pm »
Aan het 4 koppige bestuur die PDC liet betijen en nu nog altijd niet willen dat er mensen bijkomen(nog dingen te verdoezelen? Nog vlug enkele lijken begraven die uit de kasten zijn gevallen?).
Idd veel mensen blijken snel te vergeten.
Goe bezig de Willy totem geld beloofd werd.
Nu datie weet hoe het moet zaltie zijn stoeleke ni rap afgeven.
Zal zelfs met plezier de zotte kosten van PDC betalen
want schiet genoeg over om nen boterham meer te eten.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1428 Gepost op: maart 08, 2014, 10:50:22 am »
ge kunt de politiek nu niks meer verwijten lijkt me...
Ze geven 3m?, gaan investeren rondom het stadion en die inkomsten uit die
investeringen gaan naar de club.
Als er nog iets van dorpsmentaliteit zit dan is het ons bestuur dat terug werkt zoals het
deed van voor Manaert zijnen tijd.

Nieuwe sponsorscontracten die intussen binnen gekomen zijn?
Na zo een seizoen is het niet mogelijk dat je daar niet in slaagt.

Mag ik u ietwat na?ef noemen? Het zijn binnenkort verkiezingen en onze burgemeester heeft een goed moment gekozen om dat nu allemaal te communiceren. Maw. ze kijken enkel naar eigen belang en hun postje. Pure korte termijnpolitiek. Dat er een nieuw stadion komt vind Kurt natuurlijk leuk maar vooral goed scoren, dat vindt hij het allerbelangrijkste. Zij zijn in de pas gesprongen om enkel die reden.

Het stadion moest er reeds veel langer staan en dat was het bestuur die daaraan moest werken. Ze zijn niet geslaagd in het opzet en zij zijn dus de schuldigen/amateurs.
« Laatst bewerkt op: maart 08, 2014, 10:53:33 am door jakkie3000 »

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1429 Gepost op: maart 08, 2014, 11:43:26 am »
Mag ik u ietwat na?ef noemen? Het zijn binnenkort verkiezingen en onze burgemeester heeft een goed moment gekozen om dat nu allemaal te communiceren. Maw. ze kijken enkel naar eigen belang en hun postje. Pure korte termijnpolitiek. Dat er een nieuw stadion komt vind Kurt natuurlijk leuk maar vooral goed scoren, dat vindt hij het allerbelangrijkste. Zij zijn in de pas gesprongen om enkel die reden.

Het stadion moest er reeds veel langer staan en dat was het bestuur die daaraan moest werken. Ze zijn niet geslaagd in het opzet en zij zijn dus de schuldigen/amateurs.

?

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1430 Gepost op: maart 11, 2014, 12:27:31 am »
Het gras is altijd groener aan den anderen kant...

Ik herinner me nog zo iemand met 'geld' en 'zakelijk inzicht'...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1431 Gepost op: maart 18, 2014, 10:28:48 am »
Even wegmijmeren van ons armoelandje naar
www.desuperkuip.nl
Let op de staantribune voor maar liefst 12 000 fans achter doel.
Op het prijskaartje van 240 miljoen moet niet gelet worden da's toch niet voor ons ocmw-land!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1432 Gepost op: maart 18, 2014, 11:53:25 am »
Even wegmijmeren van ons armoelandje naar
www.desuperkuip.nl
Let op de staantribune voor maar liefst 12 000 fans achter doel.
Op het prijskaartje van 240 miljoen moet niet gelet worden da's toch niet voor ons ocmw-land!
da zijn geen fotokes van fifa manager amai...

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1433 Gepost op: maart 18, 2014, 01:49:26 pm »
da zijn geen fotokes van fifa manager amai...

Teen en tander eh boer !
Proeven van echte voetbalstadions anno 2014... elders, over de grens.
Keiharde realiteit.  Zelfs de Ghelamco-serre verbleekt bij zoiets. 

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1434 Gepost op: maart 18, 2014, 03:25:47 pm »
Zouden ook beter een site maken zoals Gent deed.
Plezant om volgen met iedere dag een foto of 20, en zo weten de fans hoe ver ze zitten met het stadion.

Maar er is een groot nadeel, als we het budget niet rond krijgen, dan is die site ook voor niets geweest.

Offline Tigerboy

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1435 Gepost op: maart 18, 2014, 03:34:59 pm »
in het begin zie je duidelijk meermaals hun hoofdsponsor.
Ze zouden dat bij ons ook veel meer moeten doen.
op termijn is dat een win-win situatie

Zouden ook beter een site maken zoals Gent deed.
Plezant om volgen met iedere dag een foto of 20, en zo weten de fans hoe ver ze zitten met het stadion.

Maar er is een groot nadeel, als we het budget niet rond krijgen, dan is die site ook voor niets geweest.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1436 Gepost op: maart 18, 2014, 03:35:32 pm »
Zouden ook beter een site maken zoals Gent deed.
Plezant om volgen met iedere dag een foto of 20, en zo weten de fans hoe ver ze zitten met het stadion.

Maar er is een groot nadeel, als we het budget niet rond krijgen, dan is die site ook voor niets geweest.

Beter voorstel : 2 webcams : Eentje gericht op de werken ; een ander op "ons" portefeuille met beschikbare centen  ::)

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1437 Gepost op: maart 18, 2014, 03:50:12 pm »
Beter voorstel : 2 webcams : Eentje gericht op de werken ; een ander op "ons" portefeuille met beschikbare centen  ::)
Heb niet veel hoop op een of andere media waardoor we het project kunnen volgen. Zoals al vele malen gezegd, communicatie..

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1438 Gepost op: maart 18, 2014, 05:16:13 pm »
Beter voorstel : 2 webcams : Eentje gericht op de werken ; een ander op "ons" portefeuille met beschikbare centen  ::)
die ene webcam zou "under construction" blijven staan, en dan heb ik het niet over
dienen op de werken :)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1439 Gepost op: maart 18, 2014, 05:17:30 pm »
in het begin zie je duidelijk meermaals hun hoofdsponsor.
Ze zouden dat bij ons ook veel meer moeten doen.
op termijn is dat een win-win situatie
owowow, gij denkt veel te commercieel,
das niks voor Willy en Co.

laat alles maar zo, tga zo ook dus moedet wel goe zijn...