Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799685 keer)

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2180 Gepost op: juni 25, 2014, 04:27:32 pm »
U vraagt? Zij draaien, daar gaat het witte gebouw!
Alles gaat tegen de grond :D!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2181 Gepost op: juni 25, 2014, 04:38:41 pm »
Eentje voor de gokkers:
Hoeveel ballen vliegen er in de stadionvijver?

Richting die kant spelen moet toch echt niet leuk zijn.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2182 Gepost op: juni 25, 2014, 04:40:05 pm »
Bij deze lig het scorebord ook in de grond. Maar welk gaan ze nu gebruiken? En waar zetten?
« Laatst bewerkt op: juni 25, 2014, 04:44:10 pm door Pringless »
SV TILL I DIE

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2183 Gepost op: juni 25, 2014, 05:03:54 pm »
Bij deze lig het scorebord ook in de grond. Maar welk gaan ze nu gebruiken? En waar zetten?

Dacht je nu echt dat ze nog dat ouwbollig, halfwerkend scorebord gingen gebruiken? ;-) Volgens mij komt er opnieuw een ledwall (wss dezelfde) maar dan in de hoek tussen de hoofdtribune en de nieuwe tribune.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2184 Gepost op: juni 25, 2014, 06:10:35 pm »
Dacht je nu echt dat ze nog dat ouwbollig, halfwerkend scorebord gingen gebruiken? ;-) Volgens mij komt er opnieuw een ledwall (wss dezelfde) maar dan in de hoek tussen de hoofdtribune en de nieuwe tribune.
Natuurlijk niet
SV TILL I DIE

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2185 Gepost op: juni 25, 2014, 06:54:56 pm »
Willy Naessens en Willy Naessens klinken op de toekomst van Essevee #ForzaEssevee



And whisky Willy drinks one out, drinks one out...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2186 Gepost op: juni 25, 2014, 07:10:33 pm »
Woaaaregem komt weer zijn constructieve bijdragen leveren op dit forum.  ::)

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.918
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2187 Gepost op: juni 25, 2014, 09:10:26 pm »
Kan die webcam die die fotos maakt niet wat dichter staan?

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2188 Gepost op: juni 25, 2014, 10:42:20 pm »
 Tegen 17 september zouden de werken van fase 1 afgerond moeten zijn!..

http://www.focus-wtv.be/sport/zulte-waregem-stelt-nieuwe-truitjes-en-sponsors-voor

Offline sara en kenneth

  • Leden
  • Berichten: 43
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2189 Gepost op: juni 25, 2014, 10:43:57 pm »
ook gaan de tweede tribune in snel tempo gebouwd worden

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2190 Gepost op: juni 25, 2014, 11:40:43 pm »
EINDELIJK zou ik zeggen, dat Willy Naessens Group mee in het verhaal zit !!!

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2191 Gepost op: juni 26, 2014, 01:04:03 am »
2👒🐰🔝!

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2192 Gepost op: juni 26, 2014, 08:10:24 am »
en naar verluid zouden ze al meer bouwen dan aanvankelijk gepland in de eerste en 2de fase!
na de 2de fase zou ons stadion er een beetje uitzien zoals op sclessin!


Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2193 Gepost op: juni 26, 2014, 08:41:28 am »
And whisky Willy drinks one out, drinks one out...

Humor ?  :-\  Ik zie het niet goed.  Wat ik wel zie is een vrij povere poging van zich in een andere taal uitdrukken...
Bepaalde gasten moeten in hun leven leren af en toe wat meer RESPECT te tonen voor mensen !
Ik heb de indruk dat Essevee "goe bezig" is en dat ons nog leuke tijden te wachten staan dankzij (voornamelijk) de tandem Naessens/Dury !  Wat zouden de voorbije 10 jaar geweest zijn aan de Gaverbeek zonder die 2 ? Ik wil het niet eens weten !!

Offline Capino

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2194 Gepost op: juni 26, 2014, 08:48:49 am »
Industriebouwer Willy Naessens verbouwt het Regenboogstadion van SV Zulte Waregem. De eerste tribune is af tegen 18 september.
Het is voor alle duidelijkheid niet projectontwikkelaar Willy Naessens uit Zulte, CEO van Zulte Waregem, die de werken uitvoert. Wel zijn naamgenoot Willy Naessens uit Wortegem-Petegem. In een eerste fase wordt een nieuwe koptribune kant Zuiderlaan en een nieuw bezoekersvak (het oude wordt nu gesloopt) gebouwd. Die eerste fase is tegen 18 september af, als een eventuele groepsfase in de Europa League start. Maar wat dan tijdens de voorrondes in de Europa League ?n de eerste thuiswedstrijden in de Jupiler League? Zo ontvangt Zulte Waregem op de openingsspeeldag op 27 juli al meteen KV Kortrijk. "Het stadion zal tijdelijk slechts 7.000 supporters aankunnen", zegt CEO Willy Naessens. "De bezoekers krijgen tijdelijk een plaats in de tribune kant stadionvijvers."

Volgend jaar komt er een nieuwe koptribune kant zwembad De Treffer en wordt de tribune kant stadionvijvers gerenoveerd en uitgebreid.

Die werken zijn eind 2015 af. In 2016 tot slot wordt de huidige hoofdtribune gesloopt en vervangen door een nieuwbouw en worden de resterende hoeken van het stadion dichtgebouwd.
(HLN 26/06/14)

 
Bouwbedrijf Willy Naessens Group uit Elsegem mag het nieuwe Regenboogstadion bouwen. De kosten zijn opgelopen tot 25 miljoen euro.
In de toekomst wordt Naessens ook een van de hoofdsponsors van de voetbalclub. Of dat ook betekent dat het stadion binnenkort de naam van de ondernemer draagt, wil de club niet gezegd hebben.
Willy Naessens Group bouwt het volledige stadion. Dat moet af zijn binnen drie jaar. De kosten zijn opgelopen tot zo?n 25 miljoen euro. ?Maar er is voldoende budget?, zegt naamgenoot en ceo van Essevee Willy Naessens. ?Er is maximaal 32 miljoen euro beschikbaar.?
De werkzaamheden aan het Regenboogstadion schieten goed op. De grasmatten zijn gelegd, het veld verbreed en de stoeltjes zijn op komst. Fase 1 moet klaar zijn tegen 17 juli , dan speelt Essevee in eigen huis een Europese match.
De koptribune en die van de bezoekers zijn ondertussen gesloopt. Tegen 17 september moeten de nieuwe koptribune en het gebouw daarachter (kant Zuiderlaan) afgewerkt zijn.
Naessens en Naessens beseffen trouwens maar al te goed dat hun namen voor verwarring zorgen. ?Dat gebeurt nu al. Soms vraagt men mij of ik een zwembad kan bouwen?, lacht ceo Naessens. ?En het wordt er niet beter op?, zegt de ondernemer. ?Vroeger kon men nog zeggen Willy van de voetbal, maar nu ik zo sterk aan de club ben gelinkt, zullen we een andere uitleg moeten verzinnen.?
(Nieuwsblad 26/06/2014)

Mijn prognose? In een ander artikel staat dat Record Bank 3 jaar getekend heeft voor de reclame op de truitjes.  Verder lezen we in bovenstaand artikel dat 1) Willy Naessens hoofdsponsor zal worden binnen een aantal jaar en 2) dat het stadion binnen 3 jaar klaar zou moeten zijn...  Als ik ??n en ander met elkaar link, dan zou ik zeggen: binnen 3 jaar is stadion (normaal gezien) af en loopt ook het contract met Record Bank af.  Op dat moment zal Willy Naessens hoofdsponsor worden en zal ook de naam van het stadion wijzigen ;-)  Waarschijnlijk is dat de reden dat alles zo lang aangesleept heeft: Groep Naessens helpt mee om financiering rond te krijgen, maar dus op voorwaarde dat alles vlug kan afgewerkt zijn en dat zijn naam gelinkt wordt aan het stadion... 

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2195 Gepost op: juni 26, 2014, 08:54:52 am »
Geen probleem voor mij!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2196 Gepost op: juni 26, 2014, 09:05:37 am »
Uiteraard voor mij ook geen probleem! Zou er 1 Genksupporter zijn die tegen "Christal Arena" was? Denk het niet! Een club moet vooruit denken en daar horen ook commerci?le afspraken bij!

Offline Capino

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2197 Gepost op: juni 26, 2014, 09:23:13 am »
Heb ook nergens gezegd dat dit een probleem zou zijn voor mij, he  ;)
Is enkel een 'gokje' van mij  :)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2198 Gepost op: juni 26, 2014, 10:40:24 am »
Toen de plannen voorgesteld werden ergens in februari, stond te lezen dat het financieel plaatje van fase 1 en 2 rond was, en dat ze voor fase 3 en 4 later wel zouden kijken.
Nu lees ik dat het plaatje volledig rond is.

Mooi zou ik zo zeggen.

Eindelijk stapt Willy Naessens (van de zwembaden ;) ) mee in het verhaal.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2199 Gepost op: juni 26, 2014, 10:53:11 am »
Akkoord met San Iker! Willy Naessens uit Wortegem-Petegem is een man met gezond boerenverstand, maar met een heel nuchtere kijk, is sportminded, en staat financieel sterk! Een man die Essevee kan gebruiken! Zo iemand moet, met alle respect, Waasland Beveren of Westerlo toch niet gaan sponsoren, als er een club gelijk Essevee rondloopt! Zo'n "injectie", daar kunnen de nekken van aan de Leie, enkel van dromen!