Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799707 keer)

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2280 Gepost op: juli 04, 2014, 07:19:04 pm »
Laat Buffalo MC eens zijn mening geven zeg, alstublieft he.
Kerel komt soms met interessante informatie af. En gaat op een deftige manier de dialoog aan, waar het aan andere leden hier ontbreekt.

De fozies, Willen McAvoy, Willem Putmannen en andere mogullen hebben blijkbaar te veel vakantie.
Iedereen mag hier zijn mening uiten,maar eerlijk waar,wat is uw doel Buffalo? Ik zou nooit op een forum van Gentsupporters de arrogantie hebben om de supporters 'beleefd' de les te spellen en met strenge doch 'vaderlijke' bezordheid hier te verkondigen dat we aan het dromen zijn.   Met zp'n project MOETEN wij dromen,t'is de moment,2jaar tereke Europees halen voor ons clubke is uitzonderlijk,wanneer terzelfde tijd die grote club met dat fantastisch stadion en die vele supporters en zijn enorm budget zelfs PO1 niet bereikt! Dromen moeten we.
Welke nuttige infprmatie krijgen wij van die Gent-supporters op ons forum? En kom niet af met die 600000 euro extra dat we zouden krijgen voor Habibou indien Gent Po1 of bekerfinale zou halen. Nu nog beweren er Gentfans dat we die extra euro's niet krijgen,maar nu is het plots omdat ze geen Europees spelen!
Zal ik eens nuttige informatie geven,Gent koopt van Essevee altijd enorm belangrijke spelers,Leye,Marival,Habibou en nu K???ums voor minimum het dubbele van wat wij betaalden voor hun, tot nu toe speelde geen enkele ex-esseveer evengoed bij Gent,jullie afdankertjes speelden minstens evengoed(Verscheure,Mathijs,De Brul,Conte).

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2281 Gepost op: juli 04, 2014, 07:26:33 pm »
Iedereen mag hier zijn mening uiten,maar eerlijk waar,wat is uw doel Buffalo? Ik zou nooit op een forum van Gentsupporters de arrogantie hebben om de supporters 'beleefd' de les te spellen en met strenge doch 'vaderlijke' bezordheid hier te verkondigen dat we aan het dromen zijn.   Met zp'n project MOETEN wij dromen,t'is de moment,2jaar tereke Europees halen voor ons clubke is uitzonderlijk,wanneer terzelfde tijd die grote club met dat fantastisch stadion en die vele supporters en zijn enorm budget zelfs PO1 niet bereikt! Dromen moeten we.
Welke nuttige infprmatie krijgen wij van die Gent-supporters op ons forum? En kom niet af met die 600000 euro extra dat we zouden krijgen voor Habibou indien Gent Po1 of bekerfinale zou halen. Nu nog beweren er Gentfans dat we die extra euro's niet krijgen,maar nu is het plots omdat ze geen Europees spelen!
Zal ik eens nuttige informatie geven,Gent koopt van Essevee altijd enorm belangrijke spelers,Leye,Marival,Habibou en nu K???ums voor minimum het dubbele van wat wij betaalden voor hun, tot nu toe speelde geen enkele ex-esseveer evengoed bij Gent,jullie afdankertjes speelden minstens evengoed(Verscheure,Mathijs,De Brul,Conte).
Ndiaye , bruzzese ... ;)

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2282 Gepost op: juli 05, 2014, 12:34:47 am »
Het ontwerp ziet er niet mis uit. Al stel ik me vragen bij de noodzaak voor een bowling, wetende dat je er eentje hebt in Zulte en in Deerlijk.

Btw, de overdracht van de gronden en het stadion van stad Waregem naar de club mag dan zogezegd wel in kannen en kruiken zijn en de werken mogen dan al wel begonnen zijn... er ontbreken nog steeds enkele handtekeningen  ::)

Voor de ge?nteresseerden...

Zulte Waregem is niet langer gebonden aan Bavik. Inbev deed naar verluidt een heel interessant voorstel (voor vijf jaar) dat ze niet konden laten liggen. Inbev wil zich meer profileren in Vlaanderen en zocht een partner die po 1 speelt. In Walloni? zijn ze reeds verbonden aan Standard. 
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2283 Gepost op: juli 05, 2014, 10:26:17 am »
Die komst van een bowling en fitness enzo is puur omdat Bowling Valcke (behoorlijke grote speler) zich hier in de buurt wil nestelen. Ze leveren al de ballen en schoenen aan zulte maar zover ik weet zijn ze niet actief in Deerlijk. De zonen zijn actief in bowling en fitness-wereld door leveren van dergelijke spullen en zijn opgegroeid in Waregem en zagen dit als een uniek kans. (Onlangs nog artikel over verschenen)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2284 Gepost op: juli 05, 2014, 11:25:35 am »
Bij mijn weten is dit hier nog steeds een discussieforum en reageer ik op een beschaafde manier, dat jij het daar moeilijk mee hebt is uw probleem!

Veel succes in po2 voor de 3e maal op rij.  Riek ik hier beetje poep in de broek?

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2285 Gepost op: juli 05, 2014, 12:23:20 pm »
Veel succes in po2 voor de 3e maal op rij.  Riek ik hier beetje poep in de broek?
Jij weet dat al van voor 't seizoen start? Waarom toch altijd die hyperkinetische, kinderachtige houding? ???

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2286 Gepost op: juli 05, 2014, 01:03:58 pm »
Negeer die Buffalo's toch ... elk onze mening ?n club.
Toch logisch dat we van mening verschillen, anders supporterden we voor dezelfde club!

en nu terug ontopic, plz?


Offline domino

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2287 Gepost op: juli 05, 2014, 01:44:24 pm »
administrators, aub hou dit forum eens een beetje relevant en netjes: om het even welk topic vervalt in oeverloos gezwets. Voor iemand die nieuwtjes wil ontdekken is dit forum een absolute NUL aan het worden. Jullie hebben het zelf niet meer in de hand, het is compleet ontspoord. Ik kan heus wel tegen discussies als die maar netjes en realistisch gevoerd worden, maar wat je nu meemaakt... niet te doen !!! Niemand houdt zich nog aan om het even welk topic : regenboogstadion wordt een discussieforum tussen ambetante esseveesupporters en nog grotere ambetante Buffalo supporters. idem voor transfers, spelers, roddels en geruchten enz... Als iemand zich niet aan de regels houdt, verwijder hen dan of kuis de discussies op. Ik kan maar ??n ding vragen : blijf "on topic". Dit is i.m.o. enkel te wijten aan een lakse houding van de administrators van dit forum : neem jullie verantwoordelijkheid ter harte en zorg dat elk topic weer relevant wordt en dat iedereen zijn mening ventileert in het juiste topic... Waarvoor dank !

Offline Stevieo

  • Leden
  • Berichten: 52
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2288 Gepost op: juli 05, 2014, 02:03:44 pm »
Ik ga de voorzet geven... zelfs op zaterdagnamiddag wordt er gewerkt op het Regenboogstadion  :) :D

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2289 Gepost op: juli 05, 2014, 03:10:29 pm »
Jij weet dat al van voor 't seizoen start? Waarom toch altijd die hyperkinetische, kinderachtige houding? ???
eigenlijk erg, kga u zelfs al meer zeggen de sfeer is niet waw bij essevee..

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2290 Gepost op: juli 05, 2014, 04:42:32 pm »
Gent elk jaar uitbatingsverlies bijgepast door VDK? Waar haal je dat in hemelsnaam uit? Ik zal je misschien een een link geven naar een artikel uit de GVA van 2 jaar terug, dan zal je misschien zelf beseffen welke onzin je uitkraamt. http://bieb.be/indianssite/temp/money.jpg
het nieuwsblad van dit jaat.
ik weet, geen pretje van zo een zaken te lezen
dus vergeet ni van waar ge komt,
Dank uldedere sos op blote knietjes maar

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20130522_00593117
?Ik wil een en ander toch nuanceren?, zegt Verheeke. ?Ik heb niet op m?n eentje de club gered. Ik heb de Buffalo?s in leven gehouden door ze op cruciale momenten zuurstof toe te dienen in de vorm van leningen en VDK Spaarbank heeft ze uiteindelijk definitief gered middels een consolidatie van de resterende schuld tegen zeer goede voorwaarden. Maar ook de inbreng van de stad Gent, door o.a. de grond van het Ottenstadion te kopen voor een ordentelijke prijs, en de lucratieve uitgaande transfers van Michel Louwagie zorgden ervoor dat de enorme schuldenberg uiteindelijk weggewerkt kon worden.?
Dus yep, uitbatingsverlies bijgepast door goedkope leningen
rommelkredieten voor een club die denkt groter te zijn dan hij is

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2291 Gepost op: juli 05, 2014, 09:25:06 pm »
Wat hebben de laatste posts in godsnaam nog te maken met dit item ??


Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2292 Gepost op: juli 06, 2014, 08:15:17 am »
het nieuwsblad van dit jaat.
ik weet, geen pretje van zo een zaken te lezen
dus vergeet ni van waar ge komt,
Dank uldedere sos op blote knietjes maar

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20130522_00593117
?Ik wil een en ander toch nuanceren?, zegt Verheeke. ?Ik heb niet op m?n eentje de club gered. Ik heb de Buffalo?s in leven gehouden door ze op cruciale momenten zuurstof toe te dienen in de vorm van leningen en VDK Spaarbank heeft ze uiteindelijk definitief gered middels een consolidatie van de resterende schuld tegen zeer goede voorwaarden. Maar ook de inbreng van de stad Gent, door o.a. de grond van het Ottenstadion te kopen voor een ordentelijke prijs, en de lucratieve uitgaande transfers van Michel Louwagie zorgden ervoor dat de enorme schuldenberg uiteindelijk weggewerkt kon worden.?
Dus yep, uitbatingsverlies bijgepast door goedkope leningen
rommelkredieten voor een club die denkt groter te zijn dan hij is
Ik wil hier best op reageren, maar dit hoort idd niet thuis in deze topic. Misschien kunnen de moderators deze discussie verplaatsen naar de topic Ha Ha Hent (de titel van deze topic zegt overigens al veel over de volwassenheid van deze topicstarter).

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2293 Gepost op: juli 06, 2014, 09:20:09 am »
het nieuwsblad van dit jaat.
ik weet, geen pretje van zo een zaken te lezen
dus vergeet ni van waar ge komt,
Dank uldedere sos op blote knietjes maar

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20130522_00593117
?Ik wil een en ander toch nuanceren?, zegt Verheeke. ?Ik heb niet op m?n eentje de club gered. Ik heb de Buffalo?s in leven gehouden door ze op cruciale momenten zuurstof toe te dienen in de vorm van leningen en VDK Spaarbank heeft ze uiteindelijk definitief gered middels een consolidatie van de resterende schuld tegen zeer goede voorwaarden. Maar ook de inbreng van de stad Gent, door o.a. de grond van het Ottenstadion te kopen voor een ordentelijke prijs, en de lucratieve uitgaande transfers van Michel Louwagie zorgden ervoor dat de enorme schuldenberg uiteindelijk weggewerkt kon worden.?
Dus yep, uitbatingsverlies bijgepast door goedkope leningen
rommelkredieten voor een club die denkt groter te zijn dan hij is
Bovendien, geen pretje, waar heb je het eigenlijk over? Dit zijn zaken uit een ver verleden! ( de zaken waar Verheeke het over heeft dateren uit de jaren 90)Telkens als we zien vanwaar we komen, en dan zien waar we nu zitten, overvalt ons een enorme vorm van trots! Geen enkele club in Belgie heeft een dergelijke schuldenberg weten weg te werken (de meesten gingen failliet, in vereffening, of gingen een fusie aan, en dat met een veel kleine schuldenberg als Gent). Mogen we dan even trots zijn, ja? Er is tot op heden geen enkele, maar dan ook geen enkele club die uit een even diep dal als Gent is opgestaan en die staat waar het nu staat als KAA Gent.  Uw commentaar is dan ook niet alleen belachelijk, ze is ook kinderachtig en ook totaal onterecht!Tenzij jij mij een club kan opnoemen die dergelijke prestaties heeft geleverd als KAA Gent!
« Laatst bewerkt op: juli 06, 2014, 11:41:45 am door Buffalo MC »

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2294 Gepost op: juli 06, 2014, 01:35:25 pm »
Ging deze topic niet over het nieuw regenboogstadion?
« Laatst bewerkt op: juli 06, 2014, 03:34:28 pm door Frank D »

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2295 Gepost op: juli 06, 2014, 02:29:41 pm »
inderdaad.  Gaan ze nu effectief beginnen met de opbouw maandag ?

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2296 Gepost op: juli 06, 2014, 02:39:12 pm »
We staan op een 10-tal dagen van de eerste Europese wedstrijd.  Ik zie nog altijd geen dug-outs, veld lijkt me ook nog niet altijd in orde, hoe zit het met de nieuwe stoeltjes ??

Nog veel werk, lijkt me

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2297 Gepost op: juli 06, 2014, 03:53:51 pm »
We staan op een 10-tal dagen van de eerste Europese wedstrijd.  Ik zie nog altijd geen dug-outs, veld lijkt me ook nog niet altijd in orde, hoe zit het met de nieuwe stoeltjes ??

Nog veel werk, lijkt me

Die stoeltjes staan er wel op een dag of 5 en die dug-outs is een halve dag werk, tkomt wel in orde.

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2298 Gepost op: juli 06, 2014, 04:31:43 pm »
Aan de kant vijvers dacht ik toch al (grijskleurige) klapstoeltjes gezien te hebben

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2299 Gepost op: juli 06, 2014, 04:49:40 pm »
Aan de kant vijvers dacht ik toch al (grijskleurige) klapstoeltjes gezien te hebben


die zijn er al 5 jaar .
vrijdag waren ze bezig met de ijzeren plaatjes te bevestigen waar ze de stoelen aan vastmonteren