Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799690 keer)

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2580 Gepost op: juli 30, 2014, 09:22:56 am »
ook wij zijn altijd met 4 man in de green vip. Altijd bomvol, zo'n 250 man : gisteren een 60-tal.
Mochten ook eerst niet binnen , maar door aandringen toch binnengeraakt. Communicatie is nul komma nul van Essevee. Ook de steward vond dit allesbehalve. Wat met onze drankkaarten ? Krijgen wij ons geld terug als we niet meer binnen mogen ? Beseffen die mannen die alles bedisselen en organiseren dat ze zonder supporters zelfs geen job meer hebben bij Essevee ? Ben er ook van overtuigd dat de omzet zal gedecimeerd zijn in de green vip. Ook wij gaan volgende keer op caf?.

Een mens zou denken dat er iets meegedeeld zou worden voor de toekomst n a v de bovenstaande berichten.  Vreemd dat dit niet gebeurt.  Kan me inbeelden dat het verlies aan inkomsten toch wel de moeite is om eens nader te bekijken.  Wij geven "ze" nog tijd tot de match tegen FCB.  Als we ook dan toegang geweigerd worden dan zijn we waarschijnlijk voor altijd ribedebie !

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2581 Gepost op: juli 30, 2014, 09:52:32 am »
Een mens zou denken dat er iets meegedeeld zou worden voor de toekomst n a v de bovenstaande berichten.  Vreemd dat dit niet gebeurt.  Kan me inbeelden dat het verlies aan inkomsten toch wel de moeite is om eens nader te bekijken.  Wij geven "ze" nog tijd tot de match tegen FCB.  Als we ook dan toegang geweigerd worden dan zijn we waarschijnlijk voor altijd ribedebie !
ik weet niet of er mensen zijn die hier iets aan kunnen veranderen die meelezen.
Zoals ik zei fan engagement vinden ze niet belangrijk genoeg binnen de club

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2582 Gepost op: juli 30, 2014, 11:26:31 am »
Ofwel moet iedereen mail sturen naar essevee zelf,reageren ze niet,dan is het vre triestig van hen,meer kunnen wij als kleine supporter niet doen,denk ik

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2583 Gepost op: juli 30, 2014, 11:49:43 am »
betreft green vip ; gisteren navraag gedaan in secretariaat (was daar voor europees ticket) en Caroline wist ervan, maar niemand weet duidelijk wat de afspraak is : wat wel was opgevallen is dat er duidelijk veel minder omzet was met maar 60 man....nog altijd zelfde communicatie probleem dus , geen beterschap = goed voor de lokale horeca !

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2584 Gepost op: juli 30, 2014, 11:59:21 am »
Ik heb "van horen zeggen" dat er van bepaalde VIP's vorig seizoen klachten kwamen, vooral over de extreme drukte na de wedstrijd.

Ergens kan ik het begrijpen, je koopt of krijgt een kaart dat een trapje hoger is dan de normale supporter en nadien mengen deze zich met hen.

MAAR ... anderzijds vind ik het een beetje lachwekkend van hen, die vips, de echte vips zitten volgens mij niet daar niet, maar goed. Als je dan willen denken dat ze 'meer' zijn.

Wat ook fout is dat de club daar niet over communiceert.

Zoals eerder geschreven ga ik als ik terug ben van verlof, es de banden met de club aanhalen, ik heb mijn bronnen en contacten. En hoop dat ik via die manier bepaalde klachten, onduidelijkheden dat via het forum naar voor komen kan helpen oplossen.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2585 Gepost op: juli 30, 2014, 12:12:29 pm »
Ik heb "van horen zeggen" dat er van bepaalde VIP's vorig seizoen klachten kwamen, vooral over de extreme drukte na de wedstrijd.

Ergens kan ik het begrijpen, je koopt of krijgt een kaart dat een trapje hoger is dan de normale supporter en nadien mengen deze zich met hen.

MAAR ... anderzijds vind ik het een beetje lachwekkend van hen, die vips, de echte vips zitten volgens mij niet daar niet, maar goed. Als je dan willen denken dat ze 'meer' zijn.

Wat ook fout is dat de club daar niet over communiceert.

Zoals eerder geschreven ga ik als ik terug ben van verlof, es de banden met de club aanhalen, ik heb mijn bronnen en contacten. En hoop dat ik via die manier bepaalde klachten, onduidelijkheden dat via het forum naar voor komen kan helpen oplossen.

 ;)

Online jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2586 Gepost op: juli 30, 2014, 12:12:58 pm »

Wat ook fout is dat de club daar niet over communiceert.

Zoals eerder geschreven ga ik als ik terug ben van verlof, es de banden met de club aanhalen, ik heb mijn bronnen en contacten. En hoop dat ik via die manier bepaalde klachten, onduidelijkheden dat via het forum naar voor komen kan helpen oplossen.

Dat zou schitterend zijn! Eens wat rechtstreekse duiding op het forum en jij die hen mss eens echt duidelijk kunt maken dat de communicatie (is dat dan Tackie zijn fout, kweet et niet, maar hij is de communicatieverantwoordelijke van Essevee) ondermaats is qua eerste klasse en service naar de supporters. Want supporters zijn de beste vrienden van de club. En met uw goeie maten, moet je uw contacten goed onderhouden.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2587 Gepost op: juli 30, 2014, 12:37:53 pm »
Wat ook fout is dat de club daar niet over communiceert.

Zoals eerder geschreven ga ik als ik terug ben van verlof, es de banden met de club aanhalen, ik heb mijn bronnen en contacten. En hoop dat ik via die manier bepaalde klachten, onduidelijkheden dat via het forum naar voor komen kan helpen oplossen.
Super dat je initiatief neemt :)! 't Wordt tijd dat er iemand actie onderneemt!

Offline domino

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2588 Gepost op: juli 30, 2014, 01:20:23 pm »
da's geen kwestie van "goeie vrienden zijn van de club", het feit is dat een club leeft van zijn supporters, hoe meer supporters, hoe meer inkomsten en als je ze na een match allemaal binnen het stadion kan houden, is de rekening vlug gemaakt. Inderdaad ??n van de grootste pijnpunten van Essevee is : de communicatie. En dit werd hier al tot treurens toe herhaald, maar geen enkele reactie. Je zou het gevoel krijgen dat ze je gewoon uitlachen...Op de website alleen algemene info over tickets, gemaakte transfers e.d., maar geen enkele info naar supporters toe... over praktische zaken. En dit is niet echt een bewijs van appreciatie vanwege de organisatie Essevee.
Ik verwacht duidelijke reacties en standpunten !!!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2589 Gepost op: juli 30, 2014, 01:22:41 pm »
Ik 'probeer', benz elf wel thuis in PR, marketing en communicatie...
Volgens mij zijn ze niet bewust van bepaalde pijnpuntjes, vandaar ik daar verandering wil in brengen.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2590 Gepost op: juli 30, 2014, 01:27:00 pm »
Ik heb "van horen zeggen" dat er van bepaalde VIP's vorig seizoen klachten kwamen, vooral over de extreme drukte na de wedstrijd.

Ergens kan ik het begrijpen, je koopt of krijgt een kaart dat een trapje hoger is dan de normale supporter en nadien mengen deze zich met hen.

MAAR ... anderzijds vind ik het een beetje lachwekkend van hen, die vips, de echte vips zitten volgens mij niet daar niet, maar goed. Als je dan willen denken dat ze 'meer' zijn.

Daar wordt ik behoorlijk "pissed" van van individuen die menen dat ze een trapje hoger zijn dan de "normale" supporter omwille van de paar schamele ?'s die ze meer hebben gedokt.  Doet me denken aan the lady of the house van keeping up appearances ! Wel als dat zo is dat die dames en heren liever apart zitten te keuvelen in een quasi lege kantine na de match laat ons dat maar weten.  We zullen ze in alle rust en vree in hun (meestal denkbeeldige) rijkeluiswaan hun gedacht laten doen ! Maar AUB LAAT ONS OP VOORHAND IETS WETEN zodat we die sukkelsteward niet weer moeten gebruiken als pispaal.  Waarvoor dank.  En by the way my sister Violet also has a Mercedes and cottage with room for a pony !
PS : enne GEEN halfslachtige antwoorden zoals : een half uurke na de match mag iedereen binnen.  Ja of nee niets anders.
« Laatst bewerkt op: juli 30, 2014, 01:41:56 pm door 2460 »

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2591 Gepost op: juli 30, 2014, 02:02:48 pm »
Kunnen ze dan die 60 man nie in een ruimte apart steken , bv logegebouw en de modale supporter in green vip dan tis toch voor iedereen na de wedstrijd betalen dus daar zit het probleem nie ? ! Als je 60 man in die kantine zet of 200 kan ik geloven dat er een serieus omzetverschil is !

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2592 Gepost op: juli 30, 2014, 05:13:10 pm »
Deze middag mail gestuurd naar essevee ivm green VIP,al antwoord gekregen van een zekere Tyas Kastelijn(business developer).Er waren inderdaad klachten van verschillende businesspartners,die 900euro betalen voor de green VIP,dat ze er geen plaats hadden vorig seizoen en ze dan moesten uitwijken naar essevee business inside of offside,waar het ook al telkens vol zat.Om deze laatste business formule te ontlasten,wat hen ook verplicht werd door binnenlandse zaken(weet niet wat de reden hiervoor is,dat vermeldt hij niet)en om de partners van de green VIP tevreden te stellen,treffen zij dus deze regeling : tot een uur na de wedstrijd is de green VIP exclusief voor deze partners.
Deze regeling willen zij evalueren,de eerste twee thuiswedstrijden,om vervolgens samen met die partners en de gewone abonnees er uit te komen.De kantine beneden gaan zij op waarderen.
Hij stelt ook voor om hem eens te bellen om over de situatie te spreken.

Voila,zo weet je nu iets meer ivm de green VIP

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2593 Gepost op: juli 30, 2014, 05:26:58 pm »
Deze middag mail gestuurd naar essevee ivm green VIP,al antwoord gekregen van een zekere Tyas Kastelijn(business developer).Er waren inderdaad klachten van verschillende businesspartners,die 900euro betalen voor de green VIP,dat ze er geen plaats hadden vorig seizoen en ze dan moesten uitwijken naar essevee business inside of offside,waar het ook al telkens vol zat.Om deze laatste business formule te ontlasten,wat hen ook verplicht werd door binnenlandse zaken(weet niet wat de reden hiervoor is,dat vermeldt hij niet)en om de partners van de green VIP tevreden te stellen,treffen zij dus deze regeling : tot een uur na de wedstrijd is de green VIP exclusief voor deze partners.
Deze regeling willen zij evalueren,de eerste twee thuiswedstrijden,om vervolgens samen met die partners en de gewone abonnees er uit te komen.De kantine beneden gaan zij op waarderen.
Hij stelt ook voor om hem eens te bellen om over de situatie te spreken.

Voila,zo weet je nu iets meer ivm de green VIP

Dat is klaar en duidelijk. Bye bye dus !  Nu nog vaste caf?baas vinden. Zwemkom in pole position.
Maar jezus 't is daar altijd zo druk zeg.  Zouden we daar geen zaalke apart kunnen krijgen voor ons 12 ??  ;D ;D ;D ;D
Omzet per seizoen 4 000 ? en we schikken nog minstens 30 jaar naar het voetbal te trekken :
120 000 ? omzet dus.  Alhoewel de pintjes kosten daar geen 2?  :o
The lady of the house kans ze ferme... xxxxxx

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2594 Gepost op: juli 30, 2014, 05:27:51 pm »
Ik kan ook wel begrijpen dat als je 900 EUR neerlegt je iets meer comfort en service wil krijgen en al eens bepaalde eisen mag stellen.... VIP's zijn nu eenmaal ook een zeer belangrijke bron van inkomsten voor een nog altijd kleine club zoals de onze. Er moet wel een oplossing komen maar het opwaarderen van de kantine beneden lijkt mij al een stap in de goeie richting.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2595 Gepost op: juli 30, 2014, 05:28:51 pm »
Deze middag mail gestuurd naar essevee ivm green VIP,al antwoord gekregen van een zekere Tyas Kastelijn(business developer).Er waren inderdaad klachten van verschillende businesspartners,die 900euro betalen voor de green VIP,dat ze er geen plaats hadden vorig seizoen en ze dan moesten uitwijken naar essevee business inside of offside,waar het ook al telkens vol zat.Om deze laatste business formule te ontlasten,wat hen ook verplicht werd door binnenlandse zaken(weet niet wat de reden hiervoor is,dat vermeldt hij niet)en om de partners van de green VIP tevreden te stellen,treffen zij dus deze regeling : tot een uur na de wedstrijd is de green VIP exclusief voor deze partners.
Deze regeling willen zij evalueren,de eerste twee thuiswedstrijden,om vervolgens samen met die partners en de gewone abonnees er uit te komen.De kantine beneden gaan zij op waarderen.
Hij stelt ook voor om hem eens te bellen om over de situatie te spreken.

Voila,zo weet je nu iets meer ivm de green VIP
allez, degelijk antwoord
thx Delphine,
jammer da jij de taak moet overnemen om dit te communiceren....

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2596 Gepost op: juli 30, 2014, 05:46:54 pm »
Ik ben in verlof,en ik zag het wel zitten om daar nu keer werk van te maken,maar inderdaad,essevee kan dat toch wel eens communiceren naar de supporters toe,zet dit op de site,we kunnen er dan nog over zagen,maar we weten dan toch al iets,ik vind het een jammere zaak,maar er zal niet veel aan veranderen denk ik,het zal een caf? in Waregem worden he na de match,minder duur dan in de greenvip,en waarschijnlijk betere service,wat  zeker niet het geval is daar,lauwe koffie,een half glaasje water,3euro voor een witteke,overdreven toch,wij dronken er geen meer,enfin,tis voorbij,we moeten er niet meer over zagen !

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2597 Gepost op: juli 30, 2014, 05:56:43 pm »
Laat ons eerst evalueren en mijn shot ook even uittesten/bewandelen ...

Zoals ik eerder zei "we groeien erg hard" ?n dat brengt nu eenmaal vervelende situaties mee, ik ben er zeker van dat de club de supporters niet zal vergeten, vergeet niet dat zij met elvendertig partijen rekening moeten houden en tevreden stellen. Wij moeten ons amper aanpassen aan 1 partij.


Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2598 Gepost op: juli 30, 2014, 10:40:22 pm »
Deze middag mail gestuurd naar essevee ivm green VIP,al antwoord gekregen van een zekere Tyas Kastelijn(business developer).Er waren inderdaad klachten van verschillende businesspartners,die 900euro betalen voor de green VIP,dat ze er geen plaats hadden vorig seizoen en ze dan moesten uitwijken naar essevee business inside of offside,waar het ook al telkens vol zat.Om deze laatste business formule te ontlasten,wat hen ook verplicht werd door binnenlandse zaken(weet niet wat de reden hiervoor is,dat vermeldt hij niet)en om de partners van de green VIP tevreden te stellen,treffen zij dus deze regeling : tot een uur na de wedstrijd is de green VIP exclusief voor deze partners.
Deze regeling willen zij evalueren,de eerste twee thuiswedstrijden,om vervolgens samen met die partners en de gewone abonnees er uit te komen.De kantine beneden gaan zij op waarderen.
Hij stelt ook voor om hem eens te bellen om over de situatie te spreken.

Voila,zo weet je nu iets meer ivm de green VIP

waar de bonnen inwisselen ?   Greenvip zijn er van 2 euro..

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2599 Gepost op: juli 30, 2014, 10:43:18 pm »
Dat is klaar en duidelijk. Bye bye dus !  Nu nog vaste caf?baas vinden. Zwemkom in pole position.
Maar jezus 't is daar altijd zo druk zeg.  Zouden we daar geen zaalke apart kunnen krijgen voor ons 12 ??  ;D ;D ;D ;D
Omzet per seizoen 4 000 ? en we schikken nog minstens 30 jaar naar het voetbal te trekken :
120 000 ? omzet dus.  Alhoewel de pintjes kosten daar geen 2?  :o
The lady of the house kans ze ferme... xxxxxx

cafe de regenboog staat tekoop :p   http://www.era.be/Panden/KopenDetail?premiseId=373309&address=8790_Waregem_Meersstraat_72_