Auteur Topic: Verwachting Seizoen 2019-2020  (gelezen 26411 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Verwachting Seizoen 2019-2020
« Gepost op: mei 15, 2019, 11:17:53 am »
Ballière: "Ik kan het geloof in een mooie toekomst alleen maar benadrukken".
15/05/2019 via essevee.be

Carl Ballière spreekt de supporters toe. De voorzitter van Essevee komt terug op het voorbije seizoen maar kijkt vooral de toekomst hoopvol tegemoet. "We moeten verderbouwen op de fundamenten die we hebben gelegd".

Over 3 dagen valt voor Essevee het doek over seizoen 18-19, een seizoen waarbij onze club ver beneden de sportieve verwachtingen is gebleven. We begrijpen de ontgoocheling, het ongeloof en het ongenoegen bij supporters en partners. Alleen door volgend seizoen beter te doen, kunnen we dit enigszins goedmaken.

Als club - en als voorzitter in het bijzonder - moeten we in deze periode ook afstand kunnen nemen, emoties opzijschuiven en de situatie nuchter en zakelijk analyseren. Dat is trouwens het werk van onze sportieve directie - nl. CEO Eddy Cordier, Bestuurder Philippe Detaellenaere en Sportief manager Francky Dury - die er al sinds nieuwjaar mee bezig zijn en waar de eerste resultaten al zichtbaar van worden: de optimalisering van de scouting en de bijsturing van de sportieve werking.

Ik kan het geloof in een mooie toekomst voor Essevee alleen herhalen. Want laten we dat niet vergeten: de kern van deze club staat als een huis. Met hoofdaandeelhouder Tony Beeuwsaert hebben we de voorbije jaren stevige fundamenten kunnen leggen: infrastructureel, financieel én sportief.

Ik ben er mij van bewust dat er ons nog ontzettend veel werk wacht. Samen met de Raad van Bestuur zal ik er de komende weken en maanden op toezien dat de juiste lessen worden getrokken, actie wordt genomen en hard wordt voortgewerkt zodat we volgend seizoen TOPE opnieuw met trots naar Essevee kunnen opkijken.

Bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/balliere-ik-kan-het-geloof-in-een-mooie-toekomst-alleen-maar-benadrukken
« Laatst bewerkt op: mei 21, 2019, 09:56:45 am door Frederik »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #1 Gepost op: mei 15, 2019, 11:37:16 am »
Ballière: "Ik kan het geloof in een mooie toekomst alleen maar benadrukken".
15/05/2019 via essevee.be

Carl Ballière spreekt de supporters toe. De voorzitter van Essevee komt terug op het voorbije seizoen maar kijkt vooral de toekomst hoopvol tegemoet. "We moeten verderbouwen op de fundamenten die we hebben gelegd".

Over 3 dagen valt voor Essevee het doek over seizoen 18-19, een seizoen waarbij onze club ver beneden de sportieve verwachtingen is gebleven. We begrijpen de ontgoocheling, het ongeloof en het ongenoegen bij supporters en partners. Alleen door volgend seizoen beter te doen, kunnen we dit enigszins goedmaken.

Als club - en als voorzitter in het bijzonder - moeten we in deze periode ook afstand kunnen nemen, emoties opzijschuiven en de situatie nuchter en zakelijk analyseren. Dat is trouwens het werk van onze sportieve directie - nl. CEO Eddy Cordier, Bestuurder Philippe Detaellenaere en Sportief manager Francky Dury - die er al sinds nieuwjaar mee bezig zijn en waar de eerste resultaten al zichtbaar van worden: de optimalisering van de scouting en de bijsturing van de sportieve werking.

Ik kan het geloof in een mooie toekomst voor Essevee alleen herhalen. Want laten we dat niet vergeten: de kern van deze club staat als een huis. Met hoofdaandeelhouder Tony Beeuwsaert hebben we de voorbije jaren stevige fundamenten kunnen leggen: infrastructureel, financieel én sportief.

Ik ben er mij van bewust dat er ons nog ontzettend veel werk wacht. Samen met de Raad van Bestuur zal ik er de komende weken en maanden op toezien dat de juiste lessen worden getrokken, actie wordt genomen en hard wordt voortgewerkt zodat we volgend seizoen TOPE opnieuw met trots naar Essevee kunnen opkijken.

Bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/balliere-ik-kan-het-geloof-in-een-mooie-toekomst-alleen-maar-benadrukken
De sportieve directie nu; Cordier,Dury,Detaellenaere (geen Tony,geen Willy Naessens(dak) niet meer) maar in principe is het hetzelfde, als er hier nu nog 1 durft zeggen dat Dury bijna geen inbreng heeft, dat het zijn fout niet is en wat weet ik allemaal, iedere transfer moet de zegen van Dury krijgen!! Dus volgend jaar, indien het niet goed zou lopen, niet beginnen over 'Dury kan er niks aan doen'.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #2 Gepost op: mei 15, 2019, 12:47:45 pm »
Ballière: "Ik kan het geloof in een mooie toekomst alleen maar benadrukken".
15/05/2019 via essevee.be

Carl Ballière spreekt de supporters toe. De voorzitter van Essevee komt terug op het voorbije seizoen maar kijkt vooral de toekomst hoopvol tegemoet. "We moeten verderbouwen op de fundamenten die we hebben gelegd".

- knip -

Bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/balliere-ik-kan-het-geloof-in-een-mooie-toekomst-alleen-maar-benadrukken

De sportieve directie nu; Cordier,Dury,Detaellenaere (geen Tony,geen Willy Naessens(dak) niet meer) maar in principe is het hetzelfde, als er hier nu nog 1 durft zeggen dat Dury bijna geen inbreng heeft, dat het zijn fout niet is en wat weet ik allemaal, iedere transfer moet de zegen van Dury krijgen!! Dus volgend jaar, indien het niet goed zou lopen, niet beginnen over 'Dury kan er niks aan doen'.

Afgelopen 3-4 transferperiodes niet nee, vanaf nu weer wel.
Als we volgend jaar met zelfde issue zitten, dan zal ik de eerste zijn om dat dan toe te geven. (je mag me eraan houden!)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #3 Gepost op: mei 15, 2019, 03:15:52 pm »
Ballière: "Ik kan het geloof in een mooie toekomst alleen maar benadrukken".
15/05/2019 via essevee.be

Carl Ballière spreekt de supporters toe. De voorzitter van Essevee komt terug op het voorbije seizoen maar kijkt vooral de toekomst hoopvol tegemoet. "We moeten verderbouwen op de fundamenten die we hebben gelegd".

- knip -

Bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/balliere-ik-kan-het-geloof-in-een-mooie-toekomst-alleen-maar-benadrukken

De sportieve directie nu; Cordier,Dury,Detaellenaere (geen Tony,geen Willy Naessens(dak) niet meer) maar in principe is het hetzelfde, als er hier nu nog 1 durft zeggen dat Dury bijna geen inbreng heeft, dat het zijn fout niet is en wat weet ik allemaal, iedere transfer moet de zegen van Dury krijgen!! Dus volgend jaar, indien het niet goed zou lopen, niet beginnen over 'Dury kan er niks aan doen'.

Afgelopen 3-4 transferperiodes niet nee, vanaf nu weer wel.
Als we volgend jaar met zelfde issue zitten, dan zal ik de eerste zijn om dat dan toe te geven. (je mag me eraan houden!)
Klopt! Afgelopen transferperiodes wou Dury bepaalde spelers maar kreeg die niet van Cordier. Cordier deed zijn eigen transfers. Ik zeg niet allemaal hé, maar bepaalde. Nu zullen ze alle 3 samenwerken, dus indien een transfer lukt of mislukt is dit de verantwoordelijkheid van alle 3 !
SV TILL I DIE

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 784
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #4 Gepost op: mei 15, 2019, 08:32:22 pm »
Mijn verwachting is dat de abonnementen goedkoper worden. :)
Ik heb een link teruggevonden met de abonnementen voor seizoen 19-20. Vak 315 is 40 eur goedkoper.
https://www.essevee.be/nl/fans/ticketing/abo1920

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #5 Gepost op: mei 15, 2019, 08:57:03 pm »
Mijn verwachting is dat de abonnementen goedkoper worden. :)
Ik heb een link teruggevonden met de abonnementen voor seizoen 19-20. Vak 315 is 40 eur goedkoper.
https://www.essevee.be/nl/fans/ticketing/abo1920
Ik denk dat abbo. in de familietribune 10 euro goedkoper is?  Of is het hetzelfde gebleven?  Ik ben het vergeten hoeveel ik vorig jaar betaalde, indien dit correct is is dit toch een mooie geste van de club.  In Anderlecht bv is het hetzelfde gebleven na een rotseizoen.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #6 Gepost op: mei 15, 2019, 10:08:45 pm »
Sportieve is natuurlijk het belangrijkst. Maar wordt er naast het veld nog iets gedaan wat betreft de sfeertribune? Leeftijdsgrens? Verplicht lid zijn? Gezinnen die goedkoper naar de familietribune kunnen gaan? ... Ook daar is er nog veel werk aan de winkel.
« Laatst bewerkt op: mei 16, 2019, 01:24:33 pm door wOaregem »

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #7 Gepost op: mei 16, 2019, 11:59:41 am »
Zou inderdaad een mooie stunt zijn!
Op voorwaarde dat POII er natuurlijk ook nog bijzit  ;)

Offline Kris44

  • Leden
  • Berichten: 21
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #8 Gepost op: mei 16, 2019, 01:33:52 pm »
Vak 107 5€ duurder

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #9 Gepost op: mei 16, 2019, 04:50:27 pm »
Essevee in beroep tegen schorsing Harbaui. Zou dit willen zeggen dat hij volgend seizoen hier blijft?

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #10 Gepost op: mei 16, 2019, 05:40:36 pm »
Essevee in beroep tegen schorsing Harbaui. Zou dit willen zeggen dat hij volgend seizoen hier blijft?
Als het beroep niet tijdig behandeld wordt, mag Harbaoui blijkbaar morgen toch spelen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #11 Gepost op: mei 16, 2019, 06:21:05 pm »
Essevee in beroep tegen schorsing Harbaui. Zou dit willen zeggen dat hij volgend seizoen hier blijft?
Nee, eerder niet, het is volgens mij vooral de bedoeling dat hij morgen speelt om topschutter te worden.  Ik zie de schorsing groter worden met dit beroep. 

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #12 Gepost op: mei 16, 2019, 06:47:23 pm »
Essevee in beroep tegen schorsing Harbaui. Zou dit willen zeggen dat hij volgend seizoen hier blijft?
Nee, eerder niet, het is volgens mij vooral de bedoeling dat hij morgen speelt om topschutter te worden.  Ik zie de schorsing groter worden met dit beroep.

Voor mij ook eerder een teken dat hij zeker weg is naar het buitenland.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #13 Gepost op: mei 17, 2019, 12:36:49 pm »
Klopt Niet! Afgelopen transferperiodes wou Dury bepaalde spelers (Sylla, Bedia, Tardieu, Faik, Muhren, Bjordal, Seck, Peeters, Marcq, Harbaoui, DePauw, DeSart, Bala, Buffel...)maar kreeg die niet van Cordier of wilden niet komen (Deschacht, Bruno, Mercier, Gano, rafaelov,...) Cordier deed zijn eigen transfers (weet dat hij op dit punt dommer is dan Dury dus weet ook dat hij best luistert). Ik zeg niet allemaal hé, maar bepaalde.
Dury heeft het ivm transfers hier echt, al altijd, voor het zeggen.
Papier met wensen naar verslagen naar papier met namen zoals in de tijd met WN...


Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #14 Gepost op: mei 17, 2019, 01:46:09 pm »
Klopt Niet! Afgelopen transferperiodes wou Dury bepaalde spelers (Sylla, Bedia, Tardieu, Faik, Muhren, Bjordal, Seck, Peeters, Marcq, Harbaoui, DePauw, DeSart, Bala, Buffel...)maar kreeg die niet van Cordier of wilden niet komen (Deschacht, Bruno, Mercier, Gano, rafaelov,...) Cordier deed zijn eigen transfers (weet dat hij op dit punt dommer is dan Dury dus weet ook dat hij best luistert). Ik zeg niet allemaal hé, maar bepaalde.
Dury heeft het ivm transfers hier echt, al altijd, voor het zeggen.
Papier met wensen naar verslagen naar papier met namen zoals in de tijd met WN...



beste

ik weet niet waar u de informatie haalt. Ze is volledig uit de lucht  gegrepen. de namen die je opnoemt kloppen ook totaal niet. mijn bronnen binnen kamers zeggen 4 x hetzelfde verhaal. Dat dury transfers regelt. Maar het moeten haalbare transfers zijn daar heeft cordier het voor het zeggen. ik heb bewijzen  omtrent transfers gezien.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #15 Gepost op: mei 17, 2019, 01:53:29 pm »
Klopt Niet! Afgelopen transferperiodes wou Dury bepaalde spelers (Sylla, Bedia, Tardieu, Faik, Muhren, Bjordal, Seck, Peeters, Marcq, Harbaoui, DePauw, DeSart, Bala, Buffel...)maar kreeg die niet van Cordier of wilden niet komen (Deschacht, Bruno, Mercier, Gano, rafaelov,...) Cordier deed zijn eigen transfers (weet dat hij op dit punt dommer is dan Dury dus weet ook dat hij best luistert). Ik zeg niet allemaal hé, maar bepaalde.
Dury heeft het ivm transfers hier echt, al altijd, voor het zeggen.
Papier met wensen naar verslagen naar papier met namen zoals in de tijd met WN...



beste

ik weet niet waar u de informatie haalt. Ze is volledig uit de lucht  gegrepen. de namen die je opnoemt kloppen ook totaal niet. mijn bronnen binnen kamers zeggen 4 x hetzelfde verhaal. Dat dury transfers regelt. Maar het moeten haalbare transfers zijn daar heeft cordier het voor het zeggen. ik heb bewijzen  omtrent transfers gezien.
Allez, t'is de moment om eens alles uit te spitten.  Of wacht, ze gaan u niet geloven.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #16 Gepost op: mei 17, 2019, 03:05:47 pm »
Klopt Niet! Afgelopen transferperiodes wou Dury bepaalde spelers (Sylla, Bedia, Tardieu, Faik, Muhren, Bjordal, Seck, Peeters, Marcq, Harbaoui, DePauw, DeSart, Bala, Buffel...)maar kreeg die niet van Cordier of wilden niet komen (Deschacht, Bruno, Mercier, Gano, rafaelov,...) Cordier deed zijn eigen transfers (weet dat hij op dit punt dommer is dan Dury dus weet ook dat hij best luistert). Ik zeg niet allemaal hé, maar bepaalde.
Dury heeft het ivm transfers hier echt, al altijd, voor het zeggen.
Papier met wensen naar verslagen naar papier met namen zoals in de tijd met WN...



beste

ik weet niet waar u de informatie haalt. Ze is volledig uit de lucht  gegrepen. de namen die je opnoemt kloppen ook totaal niet. mijn bronnen binnen kamers zeggen 4 x hetzelfde verhaal. Dat dury transfers regelt. Maar het moeten haalbare transfers zijn daar heeft cordier het voor het zeggen. ik heb bewijzen  omtrent transfers gezien.
zeg ik ook niet dat Dury transfers regelt?
is het niet ergens normaal dat transfers haalbaar moeten zijn
om ze te doen?
De namen die ik gaf zijn targets van Dury die kwamen of niet kwamen.
Sommige eisen waren te hoog,

transfer behandelaars waren
met Willy naessens: hijzelf, dury, mieke, balliere (schelfhaut)
vorige transfers: Dury, (deruyck), cordier, WN
nu: Philip, cordier, Dury

Binnenskamers echt binnen sportieve cel 4x zelfde verhaal...
Denk niet dat Dury iets zal vertellen
net zomin als Deruyck geweest
Cordier of de willy... tjah...

wie dus zegt dat Cordier ooit zijn eigen transfers deed...
kweet ni zulle
denk niet dat je moet afkomen bij Dury met
hier heb je er 10, maak er wat van...
« Laatst bewerkt op: mei 17, 2019, 03:07:36 pm door Boer uit Waregem »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #17 Gepost op: mei 17, 2019, 05:53:27 pm »
Klopt Niet! Afgelopen transferperiodes wou Dury bepaalde spelers (Sylla, Bedia, Tardieu, Faik, Muhren, Bjordal, Seck, Peeters, Marcq, Harbaoui, DePauw, DeSart, Bala, Buffel...)maar kreeg die niet van Cordier of wilden niet komen (Deschacht, Bruno, Mercier, Gano, rafaelov,...) Cordier deed zijn eigen transfers (weet dat hij op dit punt dommer is dan Dury dus weet ook dat hij best luistert). Ik zeg niet allemaal hé, maar bepaalde.
Dury heeft het ivm transfers hier echt, al altijd, voor het zeggen.
Papier met wensen naar verslagen naar papier met namen zoals in de tijd met WN...


beste

ik weet niet waar u de informatie haalt. Ze is volledig uit de lucht  gegrepen. de namen die je opnoemt kloppen ook totaal niet. mijn bronnen binnen kamers zeggen 4 x hetzelfde verhaal. Dat dury transfers regelt. Maar het moeten haalbare transfers zijn daar heeft cordier het voor het zeggen. ik heb bewijzen  omtrent transfers gezien.

zeg ik ook niet dat Dury transfers regelt?
is het niet ergens normaal dat transfers haalbaar moeten zijn
om ze te doen?
De namen die ik gaf zijn targets van Dury die kwamen of niet kwamen.
Sommige eisen waren te hoog,

transfer behandelaars waren
met Willy naessens: hijzelf, dury, mieke, balliere (schelfhaut)
vorige transfers: Dury, (deruyck), cordier, WN
nu: Philip, cordier, Dury

Binnenskamers echt binnen sportieve cel 4x zelfde verhaal...
Denk niet dat Dury iets zal vertellen
net zomin als Deruyck geweest
Cordier of de willy... tjah...

wie dus zegt dat Cordier ooit zijn eigen transfers deed...
kweet ni zulle
denk niet dat je moet afkomen bij Dury met
hier heb je er 10, maak er wat van...

Dat is wat ik me liet vertellen, de basis waarom ze plots niet meer door één deur konden.
Kan me wel inbeelden dat als het niet draait dan avolonté ge-zwartepiet wordt hé :-)
En zou nu bijgelegd zijn ...

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.910
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #18 Gepost op: mei 21, 2019, 09:07:35 am »
Al oefenmatchen bekend?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #19 Gepost op: mei 21, 2019, 09:38:38 am »
Al oefenmatchen bekend?

Ze moeten nog hun congé inzetten ;)