Auteur Topic: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH  (gelezen 12965 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 174
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #80 Gepost op: september 01, 2023, 11:18:00 pm »
Durven velen het niet benoemen?
Ook Tambedou en Willen waren enorm, maar enorm dramatisch!!!

Over al de rest, ook gelijk, die waren ook dramatisch, buiten Bostyn

Er moet een nieuwe coach, maar zeler ook nog 4 spelers bij, maar gaat dat?
Met veel tam tam Vormer en Vossen laten tekenen… en dan worden Mogul en ik afgeschoten als we zeggen dat dat geen goed idee is…

‘Met Vormer zaten we nog in 1ste klasse’
Ja jongens, wees maar stil diegene die dat zeiden.

Uiteindelijk worden mensen als Mogul afgezet als criticasters en negatievelingen, maar hebben ze al 5 jaar aan een stuk 100% gelijk

En pas op, ik ben zeker dat die mens liever geen gelijk had

Dat een bestuur dat niet kan inzien, is het kwaaie wil? Is het onkunde? Of ben je in de greep van makelaars?
Het moet 1 van die 3 zijn
Ze hadden de kans om alles op te kuisen na de degradatie maar nee....ze hielden vast aan de as waarbij iedereen zag dat ze vorig jaar al te traag waren...Maar owee als we het zeiden ....

Simons had niets te zeggen.
Tuurlijk niet. Net zoals Fred nu niets te zeggen heeft met Davy als controleur.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #81 Gepost op: september 01, 2023, 11:21:10 pm »
D’hollander weet totaal niet hoe hij zijn ploeg moet opstellen. Uw kern kan kwaliteit missen, maar als je uw ploeg goed opstelt scheelt het toch aan kansen dat je tegen krijgt.

We hebben na Dury het duo Simons/De fauw, Leye en nu Dhollander gehad. Ik vind Dhollander dan nog het slechtste van de 3. Ik was ook geen fan van Simons, maar hij heeft D’hollander zwaar overklast, als zijn ploeg iets meer kwaliteit heeft in de afwerking ga we hier 1-5 de boot in!

Simons kon het verleden seizoen niet en plots zou hij het nu wel kunnen ??? Zou het niet kunnen dat het aan de spelers ligt ?
Een combinatie van beide denk ik.
Maar al uw spelers vervangen kan je niet op korte termijn. Uw trainer wel.

Als ge de spelers niet hebt gaat het met de trainer te vervangen blijkbaar ook niet. Die nieuwe trainer kan er ook niet meer uithalen dan wat er inzit.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #82 Gepost op: september 01, 2023, 11:22:06 pm »
Durven velen het niet benoemen?
Ook Tambedou en Willen waren enorm, maar enorm dramatisch!!!

Over al de rest, ook gelijk, die waren ook dramatisch, buiten Bostyn

Er moet een nieuwe coach, maar zeler ook nog 4 spelers bij, maar gaat dat?
Met veel tam tam Vormer en Vossen laten tekenen… en dan worden Mogul en ik afgeschoten als we zeggen dat dat geen goed idee is…

‘Met Vormer zaten we nog in 1ste klasse’
Ja jongens, wees maar stil diegene die dat zeiden.

Uiteindelijk worden mensen als Mogul afgezet als criticasters en negatievelingen, maar hebben ze al 5 jaar aan een stuk 100% gelijk

En pas op, ik ben zeker dat die mens liever geen gelijk had

Dat een bestuur dat niet kan inzien, is het kwaaie wil? Is het onkunde? Of ben je in de greep van makelaars?
Het moet 1 van die 3 zijn
Ze hadden de kans om alles op te kuisen na de degradatie maar nee....ze hielden vast aan de as waarbij iedereen zag dat ze vorig jaar al te traag waren...Maar owee als we het zeiden ....

Simons had niets te zeggen.
Tuurlijk niet. Net zoals Fred nu niets te zeggen heeft met Davy als controleur.

Hoh mannekes wat zou ik nu graag Bernd Storck zien. Er zouden er veel verschieten

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #83 Gepost op: september 01, 2023, 11:25:36 pm »
D’hollander weet totaal niet hoe hij zijn ploeg moet opstellen. Uw kern kan kwaliteit missen, maar als je uw ploeg goed opstelt scheelt het toch aan kansen dat je tegen krijgt.

We hebben na Dury het duo Simons/De fauw, Leye en nu Dhollander gehad. Ik vind Dhollander dan nog het slechtste van de 3. Ik was ook geen fan van Simons, maar hij heeft D’hollander zwaar overklast, als zijn ploeg iets meer kwaliteit heeft in de afwerking ga we hier 1-5 de boot in!

Simons kon het verleden seizoen niet en plots zou hij het nu wel kunnen ??? Zou het niet kunnen dat het aan de spelers ligt ?
Een combinatie van beide denk ik.
Maar al uw spelers vervangen kan je niet op korte termijn. Uw trainer wel.

Als ge de spelers niet hebt gaat het met de trainer te vervangen blijkbaar ook niet. Die nieuwe trainer kan er ook niet meer uithalen dan wat er inzit.

Er is idd een onevenwicht, en te weinig kwaliteit op het middenveld, maar wie zet die spelers daar ook?
Lopez, waarom mag die niet meer spelen?
Savic, die paal, dar dat uberhaupt nog mag invallen…
Wie zet in hemelsnaam Vossen op de flank?
Waarom vliegt een Vormer niet eens uit de ploeg?
U spelers worden overlopen, zorg voor een ‘blok’

En het ergste van al, Fred wou er in principe nog enkel een flankaanvaller bij…

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #84 Gepost op: september 01, 2023, 11:29:17 pm »
Bostyn was onze beste man vandaag

Bruls, cirani een ramp

Demuynck wil iedereen meer zien spelen
ma tegen die bonken…

na een 6/6 had ik het gevoel da ze er te zeker van waren (zweven)
Dender meer grinta en wil

we wonnen ook geen duels
en teveel spelers geven rap rap den bal af om geen fouten te maken

tjah
7/12 is te weinig met 2 op papier “eenvoudige matchen”
(er zullen geen eenvoudige matchen zijn…
elke wedstrijd is oorlog en 90min vechten
das nu toch al duidelijk.
met een oud manhuis kan je da ni

wissel Labie vond ik goe
wissel Savic snapte ik wel
mo savic is ne stofzuiger, geen voetballer
wissel Demuynck zou ik ni gedaan hebben

tis te hopen da we onze sterkste 11 nog ni bezig zagen…
bostyn
willen
tambedou
bager
traore
Gano
kunnen me bekoren
de rest zal nog vele moeten groeien

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #85 Gepost op: september 01, 2023, 11:43:10 pm »
D’hollander weet totaal niet hoe hij zijn ploeg moet opstellen. Uw kern kan kwaliteit missen, maar als je uw ploeg goed opstelt scheelt het toch aan kansen dat je tegen krijgt.

We hebben na Dury het duo Simons/De fauw, Leye en nu Dhollander gehad. Ik vind Dhollander dan nog het slechtste van de 3. Ik was ook geen fan van Simons, maar hij heeft D’hollander zwaar overklast, als zijn ploeg iets meer kwaliteit heeft in de afwerking ga we hier 1-5 de boot in!

Simons kon het verleden seizoen niet en plots zou hij het nu wel kunnen ??? Zou het niet kunnen dat het aan de spelers ligt ?
Een combinatie van beide denk ik.
Maar al uw spelers vervangen kan je niet op korte termijn. Uw trainer wel.

Als ge de spelers niet hebt gaat het met de trainer te vervangen blijkbaar ook niet. Die nieuwe trainer kan er ook niet meer uithalen dan wat er inzit.

Er is idd een onevenwicht, en te weinig kwaliteit op het middenveld, maar wie zet die spelers daar ook?
Lopez, waarom mag die niet meer spelen?
Savic, die paal, dar dat uberhaupt nog mag invallen…
Wie zet in hemelsnaam Vossen op de flank?
Waarom vliegt een Vormer niet eens uit de ploeg?
U spelers worden overlopen, zorg voor een ‘blok’

En het ergste van al, Fred wou er in principe nog enkel een flankaanvaller bij…

Iedereen zag dat Vormer, Breuls, Deryck, Vossen enz... te traag waren geworden, waarom hebben ze die dan nog een nieuw contract gegeven ? ofwel hebben ze 1B flink onderschat.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.650
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #86 Gepost op: september 01, 2023, 11:43:39 pm »
Gano is dan wel een dure, maar als je 5 goals maakt in 4 matchen en misschien nog meer, dan is hij zijn dure loon meer dan waard. Veronderstel eens dat hij alle matchen niet meegespeeld had .... Buiten hem is er geen enkel gevaar bij de hoekschoppen.
5 goals in 3!matchen!

Offline frenne

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #87 Gepost op: september 01, 2023, 11:46:30 pm »
Wat een absoluut drama...

Een 0-3 of 1-4 was niet eens onlogisch aan 'den time'.

Het is 5 over twaalf om ervoor te zorgen dat we in de midden eens een bal kunnen recupereren of het gaat allemaal richting eigen carré (waar de verdediging staat te zwemmen). Chance dat Bostyn de beste op dat plein was of het was al rap 'over and out'. Dat Savic weer dom deed is de logica zelve en kan je die jongen niet eens verwijten (veel te zwak voor tweede klasse zelfs).

Zonder extra daadkracht in verdedigend opzicht ben ik al blij dat we er gewoon inblijven. Neutraal gezien hebben we al veel meer punten dan we verdienden.

Een ontgoochelde abonnee...


Offline frenne

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #88 Gepost op: september 01, 2023, 11:49:57 pm »
Duidelijk Miroshi gemist vandaag.

Nee, serieus. Dit sloeg werkelijk op niets.
Wat hebben die de hele voorbereiding eigenlijk uitgestoken?! Een regelrechte schande is het!
Geen enkele looplijn, tactiek, systeem, AUTOMATISMEN te zien in ons voetbal.
Trainers falen overduidelijk over de hele lijn en dat euvel moet niet morgen, maar NU aangepakt worden!!
Fred en Davy moeten DRINGEND met klikken en klakken BUITEN!
Die gaan overigens nooit ingrijpende beslissingen durven nemen zoals bv. een Vossen op de bank laten of een Vormer eens vervangen!

Verder stel ik mij enorme vragen bij Cordier en Caluwé hoe zij niet kunnen gezien hebben dat deze ploeg absoluut een motor, loper, bijter, stofzuiger type Delaplace of Lerager mist, terwijl zowat alle supporters dit wel al lang hadden gezien!
Ook zij hebben grandioos gefaald!

Tijd voor tabula rasa, nu al!!!


Volkomen gelijk!

Offline frenne

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #89 Gepost op: september 02, 2023, 12:18:02 am »
Als het jarenlang misloopt...

Dan ligt het niet meer aan speler A of B, zelfs niet aan trainer A of B. Tijd voor zelfreflectie binnen het bestuur.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #90 Gepost op: september 02, 2023, 12:23:56 am »
Dit doet pijn, vernederd worden (alweer) in eigen huis met dergelijke wanprestatie.
Ze jagen de mensen het stadion uit. Koop nog een spits ! Pfff.

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 391
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #91 Gepost op: september 02, 2023, 12:32:21 am »
Wa voor ne stomme zever gaat Fredje nu weer geven.

Van 2 seizoenen geleden zeggen we al dat Vossen en Gano samen in 1 ploeg niet werkt.
Vormer mocht hier niet meer gezeten hebben na zijn werkweigering bij de degradatie.
Lopers en knokkers hebben we nodig op het middenveld.
Week na week moeten we hier hetzelfde opmerken,maar degene die het moeten zien,zien of willen het niet zien.ONGELOOFLIJK!!

Als de vriendjes toch moeten blijven spelen,dat ze dan samen cafévoetbal spelen in hetzelfde ploegske
Ik ben echt pissed off en er moet absoluut een einde komen aan die vriendjespolitiek of we gaan nog verder zinken.
« Laatst bewerkt op: september 02, 2023, 01:01:03 am door svennay »

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #92 Gepost op: september 02, 2023, 12:53:06 am »
Als de vriendjes toch moeten blijven spelen,dat ze dan samen cafévoetbal spelen in hetzelfde ploegske
Ik ben echt pissed off en er moet absoluut een einde komen aan die vriendjespolitiek of we gaan nog verder zinken.

T spelleke is al 4 jaar bezig.
Ze maken Essevee volledig naar de Kl*.
Niks beleid, vriendjespolitiek en NUL tactisch inzicht.

Dat 't GDV triestig geworden is.
-SVZW Forever-

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #93 Gepost op: september 02, 2023, 07:15:56 am »
ik stel me dan de vraag
welke trainer gaat er willen komen
als die die en die MOET spelen.
en gaat dan beter zijn als die die en die speelt?

Offline nootn

  • Leden
  • Berichten: 34
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #94 Gepost op: september 02, 2023, 08:00:09 am »
Trainer buiten, hij faalt al 4 matchen ! Al de matchen al gezien en niets van tactiek, was wat anders in de tijd van Dury !
Bruls en Bostyn waren goed, al derest een flop !
Vormer wa ben je daar mee???

Offline AROW

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #95 Gepost op: september 02, 2023, 08:15:43 am »
Als ik me niet vergis, is het al van 8 januari (8 maand geleden geleden!) dat we nog een competitiematch 1a/1b thuis hebben gewonnen, met nu 1/6 tegen Franc Borains and Dender als ultieme vernedering.
Dringend nieuwe trainer nodig! Daarnaast nieuwe rechtsback en loper op het middenveld.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 526
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #96 Gepost op: september 02, 2023, 08:18:57 am »
We hebben gisteren nu allemaal gezien wat een ramp het eigenlijk is...
Het enige kleine positieve puntje dat ik kan vinden,is onze doelman die er stond.

Voor de rest is het huilen met de pot op.
Moeten wij terug overgaan met deze kern naar 1A?(wat in mijn ogen niet zal lukken)En dan?Dan mag je een heel ander team bij elkaar kopen of het is per direct terug.

De grote veranderingen na de degradatie vorig seizoen die meteen werden vooruitgeschoven zijn uitgebleven...Er is juist helemaal NIETS veranderd.
Of toch wel,we spelen nu in 1B,dus de kwaliteit van de aanval van de tegenstanders is wat minder,gelukkig voor ons of we hadden er weer al een stuk of 12 in ons mandje liggen...

Ik begrijp er niets meer van...Hoe ze de oude as die vorig jaar al niet meer meekon,terug gebruiken om verder op te 'bouwen'....
Nu ja,bouwen....Het is een verschrikking om naar te kijken...Geen enkele,maar dan ook geen enkele looplijn te zien,geen tactiek,geen enkel ingestudeerde aanval,geen structuur....Kortom niets!

Ik ben normaal niet iemand die direct op een trainer begin te schieten,maar deze kan het volgens mij niet...Het is echt rampzalig...
Hoeveel uitgespeelde doelkansen hebben wij dit seizoen al gezien?De doelpunten dat we tot nu toe hebben gemaakt zijn meestal een gevolg van een stilstaande fase....

Nu ja,een trainer kan ook maar werken met het matriaal dat hij aangeboden krijgt door de mensen die verantwoordelijk zijn voor het sportieve.Laat dat al jaren ons pijnpunt zijn...
Al jaren loopt het mank door een gebrek aan voetbalkennis.
Wij zien als supporter waar het schoentje wringt,maar zij blijkbaar niet....

Al jaren is het hun zelfde dat ze etaleren...Weinig risico's nemen door oude(met nadruk op oude) gedienden die het Belgisch voetbal kennen een dik contract te geven...In de hoop dat ze daar mee genoeg hebben...

We zijn op weg om een grijze muis te worden die lang in 1B zal vertoeven,gewoon door een groot gebrek aan voetbalkennis.Als het bestuur nu haar op de tanden heeft,moet men NU ingrijpen...Mss kan een andere trainer toch een kentering veroorzaken...Ik vrees ervoor,maar er moet toch iets gebeuren...

Ofwel moet het bestuur zich eens openstellen voor een (buitenlandse) overname....Want eigenlijk is de soep nog groter daar dan op het veld....




Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.046
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #97 Gepost op: september 02, 2023, 08:25:44 am »
We hebben gisteren nu allemaal gezien wat een ramp het eigenlijk is...
Het enige kleine positieve puntje dat ik kan vinden,is onze doelman die er stond.

Voor de rest is het huilen met de pot op.
Moeten wij terug overgaan met deze kern naar 1A?(wat in mijn ogen niet zal lukken)En dan?Dan mag je een heel ander team bij elkaar kopen of het is per direct terug.

De grote veranderingen na de degradatie vorig seizoen die meteen werden vooruitgeschoven zijn uitgebleven...Er is juist helemaal NIETS veranderd.
Of toch wel,we spelen nu in 1B,dus de kwaliteit van de aanval van de tegenstanders is wat minder,gelukkig voor ons of we hadden er weer al een stuk of 12 in ons mandje liggen...

Ik begrijp er niets meer van...Hoe ze de oude as die vorig jaar al niet meer meekon,terug gebruiken om verder op te 'bouwen'....
Nu ja,bouwen....Het is een verschrikking om naar te kijken...Geen enkele,maar dan ook geen enkele looplijn te zien,geen tactiek,geen enkel ingestudeerde aanval,geen structuur....Kortom niets!

Ik ben normaal niet iemand die direct op een trainer begin te schieten,maar deze kan het volgens mij niet...Het is echt rampzalig...
Hoeveel uitgespeelde doelkansen hebben wij dit seizoen al gezien?De doelpunten dat we tot nu toe hebben gemaakt zijn meestal een gevolg van een stilstaande fase....

Nu ja,een trainer kan ook maar werken met het matriaal dat hij aangeboden krijgt door de mensen die verantwoordelijk zijn voor het sportieve.Laat dat al jaren ons pijnpunt zijn...
Al jaren loopt het mank door een gebrek aan voetbalkennis.
Wij zien als supporter waar het schoentje wringt,maar zij blijkbaar niet....

Al jaren is het hun zelfde dat ze etaleren...Weinig risico's nemen door oude(met nadruk op oude) gedienden die het Belgisch voetbal kennen een dik contract te geven...In de hoop dat ze daar mee genoeg hebben...

We zijn op weg om een grijze muis te worden die lang in 1B zal vertoeven,gewoon door een groot gebrek aan voetbalkennis.Als het bestuur nu haar op de tanden heeft,moet men NU ingrijpen...Mss kan een andere trainer toch een kentering veroorzaken...Ik vrees ervoor,maar er moet toch iets gebeuren...

Ofwel moet het bestuur zich eens openstellen voor een (buitenlandse) overname....Want eigenlijk is de soep nog groter daar dan op het veld....





Ik kan je volgen en begrijp de vele frustraties… ik ga ook al meer dan 45 jaar naar Essevee kijken en wat ik gisteren aanschouwde, was van het slechtste dat ik zag (als je 4e klasse even buiten beschouwing laat)… maar goed, als wij er hier wat over klagen en zagen, maar niks duidelijk maken dat de supporters niet meer akkoord zijn met de gang van zaken en braafjes op de tribune zitten, dan moeten we niet veel verandering verwachten zeker ?

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #98 Gepost op: september 02, 2023, 08:27:32 am »
Heb al 2 jaar geen abonnement meer omdat ik het niet meer kon aanzien .
Kijk bijna niet meer op tv ook.
Gisteren heb ik nog eens de hele wedstrijd bekeken, man man , wat was dat.
Wat moet die nieuwe gedacht hebben toen hij dit zag?
Constant de ballen naar voor pompen, Gano deed zelfs de moeite niet om in duel te gaan.
Ik denk dat we beter gaan spelen op verplaatsing omdat het kleinere velden zijn en de vedetten dan minder moeten lopen.
Iedereen dacht hier dat met Caluwé God was binnengehaald, maar is het blijkbaar niet.waarom Willempie speelt ipv Lopez versta ik ook niet, eigen product of niet , de beste moet spelen.
Traore is als een cowboy, schiet op alles wat hij ziet, maar neemt bijna nooit de juiste beslissing.
Volgende week weer een makkie voor de beker.  ;D ;D ;D

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #99 Gepost op: september 02, 2023, 09:19:40 am »
Zouden we wel kunnen winnen van St Lenaerts ?
Als het publiek gaat inzien dat het met dit voetbal niet mogelijk is om te promoveren, dan aan er veel thuis blijven. Als de ploeg dat gewaar wordt, dan is het helemaal over.
Van de oudere spelers vond ik Bruls toch de beste. Maar Vormer brengt inderdaad te weinig en Vossen werkt hard, maar brengt het iets op ? Ah ja hij heeft een goal op de lijn gered, maar anders.
Waar i me het meest aan ergerde :
- Bijna geen kansen kunnen creëren
- Het zomaar wegtrappen bij paniek, ipv rustig opbouwen.
- Het voetballen met hoge lange ballen. Men moet combineren kort bij elkaar over de grond.
- Het voetbalniveau in het algemeen, na 8 weken voorbereiding.