Auteur Topic: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren  (gelezen 10289 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #160 Gepost op: februari 07, 2024, 07:04:37 pm »
Ik heb vernomen dat - als we niet winnen tegen Lommelv- Euvrard zal moeten vertrekken. Yves VDH staat klaar. Gano en Derijck zouden dan worden gerehabiliteerd.
Gij verneemt nogal veel hè
Ik hem vernomen dat door het goede werk van de Amerikanen bij Oostende, ze volgend jaar naar hier gaan komen!

Want dat beweerde je toch he Maximus, dat die Amerikanen goed werk leverden bij Oostende  :D

Om die reden alleen weten we al dat we je niet serieus moeten pakken
Die Amerikanen bij KVO hebben in het begin wel zeer degelijk gewerkt, alleen is het de laatste maanden daar blijkbaar verkeerd gelopen. Het is vooral Coucke die verantwoordelijk is voor het kapotgaan van KVO. Trouwens die Dierckens is ook niet vrij van zonden. Het is hij die voor deze Amerikanen heeft gekozen en niet die momenteel in Beveren zitten. Maar jullie wisten dat allemaal al 4 jaren geleden. Hoe serieus is dit om dit hier te beweren.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #161 Gepost op: februari 07, 2024, 08:25:38 pm »
Ik heb vernomen dat - als we niet winnen tegen Lommelv- Euvrard zal moeten vertrekken. Yves VDH staat klaar. Gano en Derijck zouden dan worden gerehabiliteerd.

Is dat dezelfde bron die zei dat Vreven trainer ging worden van KVK en dat Leterme op weg was naar Club?


Zouden ze bij KVK wel naar een andere coach aan het zoeken zijn?
Het wordt Vreven.

Leterme zal inderdaad niet voor niets gewerkt hebben, maar is dat niet normaal als je ziet wat die kerel daar gepresteerd heeft. Jij werkt toch ook niet voor niets.  En Leterme heeft de Veekaa rechtgehouden met zijn neus voor transfers en goede deals. Leterme is op weg naar Brugge ter vervanging van Mannaert.


Oops

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #162 Gepost op: februari 07, 2024, 08:56:08 pm »
Ik heb vernomen dat - als we niet winnen tegen Lommelv- Euvrard zal moeten vertrekken. Yves VDH staat klaar. Gano en Derijck zouden dan worden gerehabiliteerd.

Is dat dezelfde bron die zei dat Vreven trainer ging worden van KVK en dat Leterme op weg was naar Club?


Zouden ze bij KVK wel naar een andere coach aan het zoeken zijn?
Het wordt Vreven.

Leterme zal inderdaad niet voor niets gewerkt hebben, maar is dat niet normaal als je ziet wat die kerel daar gepresteerd heeft. Jij werkt toch ook niet voor niets.  En Leterme heeft de Veekaa rechtgehouden met zijn neus voor transfers en goede deals. Leterme is op weg naar Brugge ter vervanging van Mannaert.


Oops
Hier pleit ik schuldig.

Offline Jens Flamand

  • Leden
  • Berichten: 609
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #163 Gepost op: februari 07, 2024, 09:25:49 pm »
Lommel 3-0 aan het winnen tegen Beerschot.
Het wordt razend spannend tot het einde voor de promotieplekjes.