Auteur Topic: Antwerp FC  (gelezen 126386 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Antwerp FC
« Reactie #20 Gepost op: februari 25, 2015, 01:16:40 pm »
Hij had eerder ook interesse in de jeugd van Kortrijk, maar dit is van de baan, en nu dus Antwerp.


 

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Antwerp FC
« Reactie #21 Gepost op: februari 25, 2015, 05:05:26 pm »
Typisch Decuyper, het ganse masterplan lekt uit nog voor het gerealiseerd is.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #22 Gepost op: februari 25, 2015, 07:44:39 pm »
alst in Antwerpen ni lukt lukt het nergens....
Heeft kapitaal achter zich en heeft een visie.
nadeel: de pers, die zit nu al klaar om te hakken
alles wat hij zal doen onder vergrootglas.

Als die mannen in 1e raken zijn ze vertrokken en komen ze niet
meer in de problemen ALS ze realistisch blijven en stap voor stap gaan....
In Antwerp zitten bedrijven met geld die zich willen binden aan een
project met possitieve uitstraling....

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.109
Re: Antwerp FC
« Reactie #23 Gepost op: februari 25, 2015, 08:12:20 pm »
Decuyper heeft serieus budget in handen om deftige ploeg op poten te zetten die volgend seizoen kan meedingen naar de titel !!! Voor de gokkers onder ons die graag gokje doen kzou inzetten op de wedstrijden van rafc volgend seizoen :)

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #24 Gepost op: februari 25, 2015, 08:44:10 pm »
Decuyper heeft serieus budget in handen om deftige ploeg op poten te zetten die volgend seizoen kan meedingen naar de titel !!! Voor de gokkers onder ons die graag gokje doen kzou inzetten op de wedstrijden van rafc volgend seizoen :)

Dat dachten we ook toen hij hier zat ... tot bleek dat er serieus wat putjes waren en we half ons arsenaal anciens en sterkhouders moesten verkopen.

Kijk, ik ga eerlijk zijn ... hij heeft volgens mij wel goede idee?n en heeft hier bij Essevee ook goeie dingen gedaan. oa. aantrekken van Hazard (en verlenging) - maar ik vrees dat hij altijd op termijn genekt wordt door zijn eigen grootheidswaanzin.

« Laatst bewerkt op: februari 25, 2015, 08:47:17 pm door Frederik »

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.109
Re: Antwerp FC
« Reactie #25 Gepost op: februari 25, 2015, 09:06:41 pm »
Nu heeft hij 1 voordeel tzijn zijn centen nie ;)

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #26 Gepost op: februari 25, 2015, 09:14:42 pm »
Decuyper zou ook een voetbalschool openen in Senegal, ik vraag mij af als Mbaye Leye er al niet voor iets tussen zit aangezien die toch goed overeen komen

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #27 Gepost op: februari 25, 2015, 09:26:03 pm »
Decuyper zou ook een voetbalschool openen in Senegal, ik vraag mij af als Mbaye Leye er al niet voor iets tussen zit aangezien die toch goed overeen komen
die zit er voor iets tss ja
Leye zijn werk na het voetbal is geregeld :)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Antwerp FC
« Reactie #28 Gepost op: februari 25, 2015, 10:32:07 pm »
Het valt af te wachten wat de echte bedoeling is van Patriekske,is het de bedoeling om 1club te maken van pakweg Antwerp-Beerschot--Beveren-Lierse (zelfde als wat hij hier wilde doen,vanaf dag 1dat hij hier was!)of wil hij enkel met Antwerpen doordoen.  Ook zou ik wel eens willen weten wie mee op de kar springt(Bahat-Biko-Wauters)allemaal mensen die wanneer de moment er is de macht willen nemen.  Gevaarlijke cocktail.
Dus veel spelers van die gasten gaan we zien bij Antwerpen en het zou mij niet verbazen dat we De fauw en/of Oli en/of Leye en/of Alex heel binnenkort bij Antwerpen zien spelen.
Eerst zal den petrick zich profileren als echte Antwerp supporter en commercieel alles uitbouwen. Zal al te zien zijn dus wat zijn bedoelingen zullen zijn,veel vertrouwen zou ik er niet in hebben.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #29 Gepost op: februari 25, 2015, 10:55:05 pm »
Decuyper zou ook een voetbalschool openen in Senegal, ik vraag mij af als Mbaye Leye er al niet voor iets tussen zit aangezien die toch goed overeen komen

Ja zenne

http://sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-internationaal/patrick-decuyper-werkt-aan-senegalese-academie-voor-antwerp/article-normal-536569.html

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #30 Gepost op: februari 26, 2015, 10:24:52 am »
Bouwt Ghelamco nieuw stadion op Bosuil?

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-deurne/bouwt-ghelamco-nieuw-stadion-op-bosuil-a2232031/

Alleen Ghelamco kan dat, sorry maar dat is BS!

Trouwens ... als PDC zijn dromen kan waarmaken  ...  :o :o :o :o


Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #31 Gepost op: februari 26, 2015, 12:01:16 pm »
Ik hoop voor Antwerp en voor het Belgisch voetbal dat zijn plannen lukken.

Maar ik ben bijzonder sceptisch ! 

Doet mij allemaal bijzonder veel denken aan Vanoppen, die zag het even groots...

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Antwerp FC
« Reactie #32 Gepost op: februari 26, 2015, 12:32:15 pm »
Putten vullen en nog grotere putten maken met geld van een ander, dat heeft hij al bewezen dat hij daar een krak in is. Deze keer heeft hij bij Ghelamco zowaar nog een grotere portefeuille gevonden om dit te kunnen doen.

Zijn lesje heeft hij precies nog altijd niet geleerd, die denkt nog altijd dat 1+1=2 in het voetbal en gelijk is aan successen.

Eventjes een nieuw stadion zetten, hoeveel jaren zullen daar niet over gaan eer alles kan starten. Een grote ploeg in Antwerpen, alsof Beerschot en anderen hier zomaar zullen instappen.
Een project van jaren, als het al realiseerbaar is. En wat gaat er ondertussen gebeuren?
Verder blijven aanmodderen in 2e klasse en Ghelamco ieder jaar de financi?le put laten betalen om te kunnen blijven bestaan? Tzal lang duren vooraleer er weer boel gaat zijn zeker..

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #33 Gepost op: februari 26, 2015, 02:17:08 pm »
Ik gok op nog wat opmerkelijk nieuws de komende dagen/weken ... mogelijks nog enkele fusies. (Lierse?) Dan kunnen ze volgend jaar direct in 1e klasse starten, en PDC's voorhistorie kennende zou het wel es kunnen "dat hij een plannetje heeft".

Paul Gheysens heeft wel een heel diepe portefeuille, maar ook diepe portefeuilles hebben een bodem en die mensen hebben ook een pak hogere eisen.

Dat er potentieel is voor een topclub in Antwerpen, daar ben ik wel van overtuigd, en het is net dat business model dat PDC zo hard aanspreekt. Potentieel is er wel ...

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 784
Re: Antwerp FC
« Reactie #34 Gepost op: februari 26, 2015, 02:31:11 pm »
De fans willen daar ook participatie (Act as One). Wij gingen ook participeren. Ik ziet Geert daar nog zitten, "ja we gaan participeren", "Onderhandelingen zijn gestart",...............
Allemaal om ons te sussen. We zijn anderhalf jaar verder en waar staan we,...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: Antwerp FC
« Reactie #35 Gepost op: februari 26, 2015, 05:12:31 pm »
Tja als ze je ziet dat Willy dakwerken Naessens als niet direct toe hapt op grote Willy Naessens, wss schrik om macht te verliezen, dan zie ik het nog niet vlug gebeuren dat supporters participatie hebben. Het is 1 grote industrie, het draait om geld en macht.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #36 Gepost op: februari 26, 2015, 05:21:31 pm »
Ik hoop voor Antwerp en voor het Belgisch voetbal dat zijn plannen lukken.

Maar ik ben bijzonder sceptisch ! 

Doet mij allemaal bijzonder veel denken aan Vanoppen, die zag het even groots...
ik hoop dat niet lukt
maar vrees van wel

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #37 Gepost op: februari 26, 2015, 05:25:08 pm »
Tja als ze je ziet dat Willy dakwerken Naessens als niet direct toe hapt op grote Willy Naessens, wss schrik om macht te verliezen, dan zie ik het nog niet vlug gebeuren dat supporters participatie hebben. Het is 1 grote industrie, het draait om geld en macht.
1600 leden zouden ze hebben
STEL 160? per lid
das 250.000? die welgekomen zal zijn voor pakweg 10%
betekend inspraak MAAR der nooit iets doorkrijgen of tegenhouden....
MAAR heeft wel de fans aan zijn kant....

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Antwerp FC
« Reactie #38 Gepost op: februari 27, 2015, 06:01:44 pm »
De fans willen daar ook participatie (Act as One). Wij gingen ook participeren. Ik ziet Geert daar nog zitten, "ja we gaan participeren", "Onderhandelingen zijn gestart",...............
Allemaal om ons te sussen. We zijn anderhalf jaar verder en waar staan we,...
2.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Antwerp FC
« Reactie #39 Gepost op: februari 27, 2015, 06:37:55 pm »
1600 leden zouden ze hebben
STEL 160? per lid
das 250.000? die welgekomen zal zijn voor pakweg 10%
betekend inspraak MAAR der nooit iets doorkrijgen of tegenhouden....
MAAR heeft wel de fans aan zijn kant....
tis 135?voor lid te worden van Act as One.


ik hoop voor antwerp dat het lukt! maar aan den andere kant hoop ik dat decuyper der niet in slaagt want anders zou em nen nog grotere dunk van zen eigen krijgen!